Augustusstoppers 2006 deel 3 / 7 zwanger nog 3 te gaan

Missygirl: ook namens mij, welkom…

Ik ben wel erg moe, maar kan heel af en toe toch nog een beetje energie bij elkaar schrapen om te poetsen… Niet langer dan een uur, dan heb ik het ook wel weer gehad…

ik lig 'savonds tussen 8 en 8.30 in bed… Mijn vriend vind dat wat minder, maar ik kan er niks aan doen…

Pien, balen dat je :sick: moest vanmorgen… Dat is nooit leuk…

Missygirl leuk dat je ook mee komt schrijven. Als je op ons lijstje wil laat het dan ff weten dan zet ik je erbij. Wat een raar verhaal dat je niet welkom bent bij de oktoberstoppers. Maar hier ben je echt welkom hoor.

Pien nu pas klachten das minder. Bij Alyssa begon het bij mij ook pas naar 3 mnd en nu heb ik weer bijna geen klachten dus we zullen zien dit keer.

Gisteravond in bed kon ik heel goed de rand van mijn baarmoeder voelen die zit al best hoog vind ik. Dinsdag de echo kan niet wachten tot het zover is.

Groetjes Ellen

dank je wel voor het ontvangst dames :smiley: vind het wel fijn om ook mijn verhaal kwijt te kunnen aangezien je er niet echt met je omgeving over kan praten…

zou graag op de lijst willen… weet niet wat voor gegevens je nodig hebt… maar dan lees ik het wel…

en het is ook altijd leuk om te lezen hoe het met de zwangeren gaat ik bedoel alle ervaringen wat je van andere mee krijgt is nooit weg toch ???

@mama_moeder wrote:

Missygirl leuk dat je ook mee komt schrijven. Als je op ons lijstje wil laat het dan ff weten dan zet ik je erbij. Wat een raar verhaal dat je niet welkom bent bij de oktoberstoppers. Maar hier ben je echt welkom hoor.

Ik vind het heel rot te lezen, dat Missygirl niet welkom is. We hebben al oktoberstoppers zoveel meegemaakt o.a. 3 miskramen in één maand. We willen graag kletsen zonder alles weer te hoeven uitleggen en zonder weer iemand te hoeven leren kennen. Het komt zo kattig over, maar zo is het echt niet bedoeld. We gunnen Missygirl een hele leuke kletsgroep, waar ze zich helemaal thuis zal voelen. Ik ben blij, dat ze hier mag meeschrijven.

@Missygirl1983 wrote:

dank je wel voor het ontvangst dames :smiley: vind het wel fijn om ook mijn verhaal kwijt te kunnen aangezien je er niet echt met je omgeving over kan praten…

zou graag op de lijst willen… weet niet wat voor gegevens je nodig hebt… maar dan lees ik het wel…

en het is ook altijd leuk om te lezen hoe het met de zwangeren gaat ik bedoel alle ervaringen wat je van andere mee krijgt is nooit weg toch ???

Ik wil je heel veel plezier wensen bij de augustusstoppers en ik hoop, dat het snel raak is. :hug: :-*

Wawa, ik begrijp jullie verhaal wel, jullie hebben idd heel veel meegemaakt… Maar dan denk ik nog steeds dat het een openbaar forum is en iedereen mag mee schrijven die het wil… Toch, of denk ik nu verkeerd??? Ach het zal wel aan mij liggen…

Ik ga de hond uitlaten!! allemaal een fijn weekend!!!

@Moosje wrote:

Wawa, ik begrijp jullie verhaal wel, jullie hebben idd heel veel meegemaakt… Maar dan denk ik nog steeds dat het een openbaar forum is en iedereen mag mee schrijven die het wil… Toch, of denk ik nu verkeerd??? Ach het zal wel aan mij liggen…

Nee hoor, je hebt helemaal gelijk. Het is een openbaar forum en iedereen mag overal schrijven. Toch geven we het nu wel aan, omdat zo ons gevoel is.

Missygirl voor het lijstje graag je leeftijd of het het 1e of 2e kindje is en wanneer je NOD is. Dan zet ik je erbij.

Groetjes Ellen

was ik weer even… zal me even voorstellen dan weet iedereen gelijk wie ik ben…

ben 23 jaar… woon sinds 1 mei 2006 officieel samen met mijn vriend…waar ik nu 2 jaar samen mee ben… het gaat om ons eerste kindje… erg spannend allemaal dus…ben net ongesteld geworden… 26-01-2007 dus helaas is het deze maand niet gelukt… we gaan op naar de volgende maand… nieuwe ronden nieuwe kansen… misschien had ik het al gezegd maar ben dus in september 2006 begonnen en hoop dat het toch zo snel mogelijk raak is…

ik zal de hele topic weer even vanaf het begin gaan lezen zodat ik weet wat jullie allemaal hebben meegemaakt…

Halloooooooooooooooooo, daar is ze weer. Ben even poosje weg geweest. Moest toch een stukje teleurstelling wegslikken dat ik nu de enige ben die niet zwanger is. Maar nu is Missygirl er en ben ik niet meer zo alleen. Dus Missygirl, van harte welkom.

Ik las dat het met de andere dames allemaal goed gaat :thumbup: Allemaal toe aan echo’s en vk bezoeken.

Ellen wat fijn dat je schoonvader weer thuis is. Nu maar hopen dat er niet weer van die griezelige dingen gebeuren :hug:

Moosje leuk man naar de negen maanden beurs. Ach en al klaar met mvm. Vind het super van je dat je er aan mee hebt gedaan :thumbup:

Pien is het bij èèn keer gebleven :sick: :mrgreen:

Hier is verder alles wel rustig. Gister waren Martijn en ik tien jaar samen. Heb prachtige bloemen van hem gehad.

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=33476

Verder denk ik dat gister mijn vruchtbare dag was dus we hebben ons tienjarig jubileum in stijl gevierd :mrgreen: :wink: Nu weer twee weken afwachten of het het gewenste resultaat heeft gehad :lol:

Ik hou jullie uiteraard op de hoogte. Ik ga zo even gauw een sopdoek door de hut halen. Krijg zo mijn moeder op bezoek en dan moet het wel netjes zijn :roll: :mrgreen:

mooie bos Chester! :inlove:

Missygirl welkom

Ellen, fijn dat je schoonvader weer thuis is en dat Alyssa er geen nare dromen van heeft gehad.

Pien, :hug: :sick: is nooit fijn, ik hoop voor je dat het eenmalig was.

hoe was je etentje?

Moosje, leuk negen maanden beurs, wil ook wel maar geloof nooit dat ik mijn hubbie zo ver krijg :mrgreen: misschien wil mijn moeder wel mee.

Als ik goed geteld heb, hebben Ellen, Affie en Moosje dinsdag een echo. Altijd leuk en spannend, alvast suxxes.

Daantje beterschap.

Baukje, je hebt het er maar druk mee, al die afspraken aflopen. ben blij dat het nog steeds goed met jou en Rudi gaat. realiseer met net dat op jou uitgerekende datum ik al 5 dagen getrouwd ben en ik dus aan de hand van je banner zag dat de bruiloft al over 104 dagen is! :shock:

moet nog veel te veel regelen (meerekbare jurk, taart, vervoer, ondertrouw, uitnodigingen enz)

Vandaag heb ik een dagje voor mezelf, wat dus inhoudt dat ik lekker heb uitgeslapen, daarna uitgebreid gedoucht en de rest van de dag met een boek op de bank. moet alleen zo even de hond gaan uitlaten en de kippen voeren en dan weer lekker terug op de bank. eten wordt een kliekje uit de magnetron.

:-*

Jental, ik schrik ook iedere dag weer, dat de bruiloft nu wel heeeeel erg dichtbij komt… :shock: … 31 dagen!!! :?

Het gaat zo snel. Ik heb donderdag avond alleen maar zitten janken… Mijn vriend en ik hebben wel afgesproken dat we de volgende keer, als we trouwen, In het geheim trouwen en daarna een week op vakantie… :wink: Wat een gedoe!!

Op dit moment ben ik blij als het voorbij is… :?

hallo allemaal,

ja dat trouwen is wat he, wij hebben ook besloten om ergens deze 8maanden ook het ja woord te gaan geven! :mrgreen: !hihi wij willen zo ie zo geen groot feest gewoon lekker met familie en daarna wat eten met een wijntje erbij(niet voor mij dan he).

en we gaan eindelijk ook verhuizen!!!ja ja we kunnen vanaf 31 maart over dus dan begint het verven en laminaat leggen voor de mannen!!!

ben echt helemaal blij dat we nu eindelijk ruimte gaan krijgen. :dance:

ik ben ook weer helemaal opgeknapt, en heb vandaag bij de miss etam al 2 zwangerschapsbroeken gekocht, die waren nu maar 10 euro, dus ik dacht nou dat kan ik niet laten hangen!! :oops:

volgende keer weer even reageren op jullie.

:-* daan

he Daantje, lekker dat je weer bent opgeknapt.

gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk! :dance:

trouwen met een bib heeft toch iets speciaals

en ook nog verhuizen, je krijgt het druk!

afgelopen woensdag ben ik ook naar miss Etam geweest, je kunt die grote opruiming niet aan je neus voorbij laten gaan :mrgreen: ook hier 2 broeken. zitten lekker.

Moosje al over 31 dagen! komt allemaal goed en het wordt vast een mooie dag!

Daantje, gefeliciteerd!!

Die mooie dag is er niet 1 maar 2!! :shock: … Op dinsdag gaan we trouwen daarna gewoon met de ouders, broers, zussen en aanhang en opa en oma… En vrijdag is het feest voor de familie en vrienden, bij ons thuis. We hebben een gigantische tent in de achtertuin staan met verwarming erin en daar wordt dan het feest gehouden…

Jeetje wat zijn we toch een onberekenbaar groepje! Wat is er een hoop gekletst!

Missygirl, welkom! Hopelijk ga je je hier wél thuisvoelen! :-*

Ik ben heel ziek geweest vanaf vrijdagmiddag, spugen, spugen en nog eens spugen :sick: en ook nog eens aande dunne :oops: het was echt verschrikkelijk ik ben nog steeds helemaal slap. Waarschijnlijk voedselvergiftiging. Sinds gisteravond voel ik me een stukje beter worden, heb nu ook goed geslapen gelukkig, maar mijn weekend is goed verpest :frowning:

Affie beterschap.

Daantje gelukkig dat je je weer wat beter voelt en gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk.

Moosje en Jental het komt wel dichtbij jullie huwelijken. Is wel speciaal hoor om zwanger te trouwen. Vond ik tenminste wel.

Pien hoe voel je je nu?

Missygirl klopt het dat je NOD 23 feb is? Dan zal ik je erin zetten.

Vannacht liggen dromen dat ik een tweeling kreeg zal wel bij de hormonen horen dat dit soort dingen gaat dromen. Mijn buik begint ook al iets zichtbaar te worden, met kleren aan zie je het niet. Morgen ga ik nog ff shoppen voor kleding bij prenatal en missetam misschien vind ik nog iets.

Groetjes Ellen

Moosje en Ellen, we moeten allemaal bijna voor de volgende echo… zooo spannend vind ik het!

Echt wel spannend. Alleen wel jammer dat het een inwendige echo is 2 wk geleden was ik er al niet weg van maar goed zal ook de laatste inwendige echo zijn.

Alyssa heeft vandaag voor het eerst op het potje geplast. Ikke ben helemaal trots. Zag het helemaal niet aankomen, ze deed haar marjo naar beneden en zei ccc (wc) dus ik haar luier uitgedaan en toen deed ze meteen een plasje op het potje. :inlove: Het begin is er.

Groetjes Ellen

jah klopt NOD is 23 feb…ik lees dat iedereen het druk heeft met het regelen van een trouwerij… leuk zeg iedereen gefeliciteerd… :smiley: