Augustusstoppers 2006 deel 3 / 7 zwanger nog 3 te gaan

Ik heb wel zin in de echo!! Heb vandaag veel te veel gedaan op het werk. Heb nu flinke buikpijn en ben weer aan het bloeden… Ik vind het maar niks, eerlijk gezegt. Nog even wachten, dan hoop ik de de vk weer met een geruststellend babbeltje aankomt :? … Als het goed is ga ik morgen het hartje horen :inlove: …

Sorry, voor het ego verhaal weer… Ik ga de hond uit laten…

Nou gek, mag toch een ego verhaal, helemaal als je bloedt… jakkes! Kan me voorstellen dat het je toch nie helemaal lekker zit!

Ik heb ook wel zin in de echo, weet alleen niet of ie nou inwendig of uitwendig is, aangezien een kennis van me een uitwendige kreeg (bij dezelfde vk) bij 6 weken! Ze heeft niets gezegd aan de telefoon, dus morgen ochtend maar even bellen. Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit, ook niet inwendig, als ik maar grotendeels gerustgesteld kan worden dat het deze x wél goed gaat daarbinnen… :inlove: heb zo’n gevoel van wel, gelukkig!

Succes morgen!

welkom missygirl!!!

Voor de zwangere dames die morgen een echo hebben :thumbup: :thumbup: :thumbup: . Heel veel plezier gewenst.

Moosje: jeetje ook nog steeds wat bloedverlies wat naar meid. Ik hoop voor je dat het snel stopt en dat die echo je morgen weer wat gerust kan stellen.

Uhhh sorry ik dacht Daantje? Gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk. Leuk gaan er al 3 zwanger trouwen binnenkort. Ik heb het al een paar keer gemeld maar ik ben ook zwanger getrouwd toen ik 25 wk zwanger was van Pien. :inlove: . Ik vond het heel speciaal om zwanger te trouwen.

Ellen hoera voor Alyssa plassen op het potje :clap: :clap: :clap: . A huge stap for mankind :wink: .

Pien hoe is het met jou?

En hoe zou het met Mila zijn?

Vandaag weer op controle geweest en alles was OK :dance: :dance: :dance: . Nog steeds voorzichtig rustig aan doen. Mijn normale 2 hele dgn in de week werken zit er alleen deze zwangerschap niet meer in. Volgens de gyn kon ik eventueel wat gaan proberen werken op therapeutische basis maar weer 2 hele dgn aan de slag leek hem niet verstandig. Het bloedstolsel in mijn bm is nog steeds erg zoeken op de echo maar er zit nog wel wat maar kan geen kwaad meer volgens de gyn omdat er geen vers bloed meer bij komt en het niet meer zo groot is. Volgens hem zou het er wel uitkomen met de bevalling :wink: . Klinkt wel goed als ze het zo brengen he? Ben eindelijk blij en roze wolkerig al zijn er natuurlijk op mijn manier altijd dingetjes waar ik me toch wel zorgen om maak.

Verder blijkt fysiotherapie niet 1x in de 2 wk te zijn maar 2x in de week :shock: . Ik schaam me diep om het te zeggen maar mijn lichaamlijke toestand is echt heel erg slecht. Ik ben me rot geschrokken met de oefeningen die ik gekregen heb. Mijn spieren zijn heel heel erg verslapt in die weken dat ik op bed heb gelegen. Ik ga dan ook zo nog even een half uurtje mijn oefeningen doen.

Voor de rest draaien mijn duimen volop voor chester en missygirl en voor alle zwangere dames met een echo. ( en natuurlijk ook die zonder een echo )

ps IK WIL ZO GRAAG WETEN OF HET EEN JONGEN OF EEN MEISJE IS :evil: :evil: :evil: vanochtend bij mijn echo heb ik me weer kunnen beheersen ik weet het echt nog niet.

Baukje wat moeilijk lijkt me dat om je te beheersen terwijl je het zelf zo graag wil weten. Wil Jeroen het nog steeds niet weten. Misschien weet je gyn het wel na al die echo’s van jou kan hij het je vertellen.

Moosje wat vervelend zeg van dat bloeden, hoop dat je morgen gerustgesteld word en kunt genieten van je echo.

Heb morgen pas om 14.30 uur de echo. Dennis is een halve dag vrij want die wil het echt niet missen de echo. Hoop zo dat er morgen iets meer te zien is, want nu ik bijna geen klachten heb ga ik toch twijfelen. De test in de kast is ook nog steeds positief is die ook niet voor niks natuurlijk maar toch. Bij Alyssa was ik van het begin tot eind ziek zwak en misselijk. Ken het zo zwanger zijn dus niet.

Affie en Moosje ook jullie morgen succes met de echo.

Groetjes Ellen

:mrgreen: goedemorgen deze morgen… vandaag de 5e dag van mijn menstruatie " naja wat daar van over is moet ik zeggen " was na 3 dagem haadt alweer over vet vaag normaal ben ik echt 5 dagen redelijk heftig ongesteld…zal er vast wel bij horen… dus nieuwe ronden nieuwe kansen…

het mag van mij nu wel raak zijn hahaha sinds we er mee bezig zijn zie je overal om je heen zwangere mensen en stelletjes met kinderen enz enz enz en dan begint het toch te kriebelen :mrgreen: … naja we wachten maar weer rustig :think: af…

Hallo allemaal,

Mijn echo… Er was een vruchtje te zien van 4,6mm en het zag er goed uit, maar de echoscopiste kwam op een zwangerschapsduur van 6wk ipv 7wk!!!

Ze heeft wel duidelijk uitegelegd dat het mogelijk is en niet zorgwekkend, maar ik vind het wel jammer, ik vind een week verschil wel veel.

Leuk nieuws is dat ik over een week nog een echo mag, omdat ze dan hartactie verwachtten en om mij zekerheid te geven, das wel weer lief! En met 12 weken krijg ik er gewoon nóg een hoor :dansen: ze zijn wel gul hier!!

6 februari dus weer een echo, ik ben heel benieuwd en zenuwachtig…

Heb trouwens een onwijs lieve vk, echt zo’n vrouw die je wil knuffelen hahaha

Affie, Ik geloof best dat het even tegen valt. Ik hoop voor je dat er dan een kloppend hartje te zien is… Horen zal nog wel niet, maar zien vond ik al helemaal geweldig…

Ik moet zodadelijk naar de vk om 18.40 uur… Ik vind het weer ontzettend spannend…

Vandaag was het bloeden niet minder en de buikpijn was wat erger… Ik hoop niet dat ik thuis kan blijven zitten… Een paar dagen zou wel fijn zijn maar geen weken :? …

Ik laat straks wat meer van me horen, dan reageer ik ook op de anderen. Ik weet niet meer wat er is geschreven…

Alleen Baukje: :dance: Helemaal geweldig, toch… Weer goed nieuws… Geniet ervan!!!

Missygirl, hoop voor je dat het deze ronde raak is… Uiteraard ook voor Chester…

Ellen hoe is jou echo gegaan??

Ik heb het hartje gehoord!!! :inlove: :dance: … We hebben hem weer mooi op beeld.

En ik moet het rustig aan gaan doen. Ik moet met mijn baas gaan praten over andere werktijden, waarop het minder druk is. Of meer personeel. Ik werk in een verzorgingshuis en het is meestal ontzettend druk. Als ik zo door blijf gaan zit ik binnen nu en 2 weken in de ziektewet…

Verder was alles goed, bloeddruk, ijzer, gewicht (is altijd al erg hoog geweest :mrgreen: )…

Ik ben weer enigzins gerustgesteld. nu op het werk nog wat veranderen.

Sorry dat ik zo laat reageer. Was ff met de traktatie voor Alyssa morgen bezig voor op het kdv. Ze is vrijdag pas jarig maar ja ze gaat maar 1 dag dus vandaar.

De echo was middag goed. Hebben het hartje zien kloppen niet gehoord. Je kon al heel duidelijk het hoofdje zien en verder zag je 4 stompjes wat de armen en benen gaan worden. Ze hebben het een paar keer uitgelegd wat ik kan het er niet van maken. Mijn bloeddruk was 126/72 dus netjes. Alyssa vond het prachtig iedere keer zei ze “kijk mama baby” en dan wees ze naar het scherm van de echo zo lief. Ben volgens hun nu 8 wk zwanger het vruchtje is 16,0 mm en dus 11 sept uitgeteld. Zei tegen haar dat ik zelf op 9 sept kwam en moest zelf weten welke ik aan hield die 2 dg maakte niet veel uit. Vind 11 sept niet zo n leuke datum namelijk. Met 12 wk krijg ik geen echo of ik moet zelf een nekplooimeting willen en die kost dan 160 euro. Hebben we bij Alyssa ook niet gehad dus maak me daar niet zo druk om eigen dat er iets mis zou zijn. Krijg vanaf 20 wk toch iedere 4 wk een echo om de groei in de gaten te houden. We zien het dus nog vaak genoeg.

Affie: wat leuk zeg nog 2 echo’s in het verschiet. Kan me voorstellen dat het tegenvalt als hun zeggen dat je minder ver bent dan dat je zelf denk.

Groetjes Ellen

Ja fijn he, en ze had het erover dat bij de 12 wk echo standaard een nekplooi meting gedaan wordt :think: door alle info vergeten te vragen of ze het ook fijn zelf gaat betalen dan haha!

En ja, het was een beetje een tegenvaller maar des te leuker dat ik volgende week dinsdag wéér een kijkje mag nemen in mijn buik!!

Ellen en Moosje, fijn dat jullie echo’s ook goed waren! Welvervelend, dat bloedverlies Moosje… Het kan zijn dat ik iets heb gemist, maar waar komt het nou door??

hoi,

wat een leuke berichtjes allemaal over de echo’s!!

ik kan niet wachten tot ik aan de beurt ben!!!ben soms best bang dat er niks te zien valt!!!

verder is alles goed mijn (.)(.) doen nog steeds enorm zeer en begin steeds vaker misselijk te worden dus dat gaat goed!!!

xxxdaan

:dance: :dance: :dance: voor de goede echo’s wat een heerlijk gevoel weer.

Daantje jij hebt jou echo nog lekker tegoed komt helemaal goed meid.

Moosje ja idd misschien heb ik het ook gemist maar weten ze waar het bloedverlies bij jou vandaan komt? Is het vers of oud bloed?

Hmm ik ben trouwens ook flink aan het aankomen deze zwangerschap. Ik ben nu met 25 wk gewoon al 10 kg aangekomen :shock: . Bij Pien in de zwangerschap waren er dat 12 kg in totaal. Ik vrees dat ik de komende weken niet op 2 kg erbij ga redden :? . slik… Maar ja wat wil je goed eten want dat smaakt heel erg lekker en erg weinig lichaamsbeweging.

Ik heb ook weer wat nieuws :oops: nu al lekkende tepels. Ik had het al een tijdje 's nachts in bed maar vanmiddag had ik al een heel charmant plekje in mijn shirtje zitten :oops: . Dat worden weer zoogcompressen vrees ik.

Ohh Alyssa alweer bijna 2 jaar de grote meid. Het gaat zo hard. Alvast gefeliciteerd voor het geval dat ik het vergeet.

@moosje… ik hoop het ook… maar ben onderhand op een punt aangekomen dat het niet uitmaakt als het niet zo is… klinkt misschien wat stom maar ik ga er gewoon vanuit dat het nog wel even duurt… is de teleurstelling minder groot :smiley:

verders… wat leuk om alle verhalen te lezen van alle echo’s… lijkt me zo spannend…

Missygirl sorry dat je nog niet in het lijstje staat maar Dennis heeft een nieuw programma op de pc gezet en het oude verwijderd en heb geen idee hoe ik het nu kan aanpassen.

Ja nog 2 dagen en madam word alweer 2 jaar wat gaat de tijd snel.

Groetjes Ellen

geeft niet… ik praat ondertussen ook mee met de eerste kwartaalstoppers 2007… ik ik huppel wat over het forum heen :mrgreen: was hier de laatste tijd een beetje rustig… geen nieuws denk ik… ik blijf hier ook gewoon meepraten hoor… :mrgreen:

Dat kan ook doen wij allemaal hier.

Vanmorgen voor het eerst lopen spugen. Haalde Alyssa uit bed en bij het verschonen van de luier werd ik zo misselijk Dennis maar geroepen die heeft haar verder gedaan. Mama hing boven de wc. Had nog niks gegeten maar wat kwam er veel uit. Ben nu nog steeds misselijk. Was gisteren zo trots bij de gyn aan het vertellen dat ik geen klachten had en daar zo blij mee was.

Groetjes Ellen

hahahaha dat had je beter dus maar niet kunnen zeggen je hebt het gejinxt… maar jah het hoort erbij… nog een extra bevestiging…

Vanmorgen wakker geworden met bruin slijm in mijn onderbroek :frowning: het wordt nu niet meer, niet helder, en ik heb geen krampen maar i ben zo bang nu… Het zal toch niet weer fout gaan? Er spookt vanalles door mijn hoofd nu!

Affie nee he. Waarom bel je de vk niet? Ik zou gewoon bellen dit maakt je alleen maar onzeker. :hug: :hug:

Groetjes Ellen

Ik heb net de vk gebelt, en zolang het bruin is en zo weinig moetik me niet drukmaken. Moet er wel rekening mee houden dat het nog altijd maar 6 wk is en dus vanalles mis kan gaan maar nu nog afwachten dus. En controleren op blaasontsteking…

Ik voel heel weinig, geen buikpijn ofzo, maar ik ben zo vreselijk onzeker nu :cry: