Heey Affie!
Ik hoop dat het niks ernstig is!! Ik duim voor je!!
Liefs, Janine
Dankjewel
owh affie :? wat moet dat ongelooflijk eng zijn… kan me heel goed voorstellen dat je bang bent… doe lekker rustig aan zou ik zeggen… lekker benen omhoog en relaxen…(voor zover dat lukt) en ik hoop dat het hier bij blijft…
Affie :hug: :hug: ik :thumbup: en voor je!
Ellen 9 of 11 september maakt niet zoveel uit, die baby’s komen toch wanneer ze zin hebben.
wel lastig dat je niet meer tegen het verschonen kan, misschien was het eenmalig.
ik kreeg gisterenavond ook ineens last van een golf van misselijkheid. misschien toch die koffie of de roosvice? had ik nog niet op sinds het begin van mijn zwangerschap.
Moosje fijn dat alles goed gaat met Frunsel! Wel een beetje rustig aan doen hè. volgens mij moeten we je gaan vastbinden, anders neem je niet genoeg rust :mrgreen:
Baukje al 25 weken, jeetje wat gaat dat snel! Kon je het niet zien op de echo of heb je Jeroen nog niet overgehaald? Hier is het omgeslagen van ‘wil het niet weten’ naar ‘en dan vertellen we iedereen ook al hoe hij of zij gaat heten’! dat gaat me toch net iets te ver, ben er voor mezelf nog niet eens uit of ik wil vertellen of het een jongen of een meisje wordt (verschilt per dag :mrgreen: )
Daantje, zo te horen gaat het goed: pijnlijke (.)(.) en misselijk :mrgreen:
wanneer mag je voor je echo?
ik wist dat ik wat vergat :oops:
Ellen gefeliciteerd met je grote meid!
op het potje plassen!
Ik heb weer alles bijgelezen en moet eerlijk zeggen dat ik er nu al bijna niks meer van weet…
De vk weet niet waar het vanaf komt, ze heeft een vermoeden dat het van de bmm af komt. De placenta zit hoog genoeg. Dadelijk met de 20 weken acho in het zh kijken ze verder. Het is meestal oud bloed wat ik verlies, een heel enkele keer is het vers. Maar dat komt gelukkig niet vaak voor.
Het bloeden was vandaag gelukkig weer wat minder, de buikpijn ook. Heb vandaag erg rustig gedaan op het werk. Tenminste voor zover je rustig kunt werken in de gezondheidszorg…
Ik denk al een paar dagen dat ik Frunsel voel, maar weet het niet zeker. Het zou erg vroeg zijn maar mijn moeder voelde mij al met 15 wkn, dus het zou kunnen… :mrgreen: Even afwachten, over een tijdje voel ik het vast een stuk beter. :mrgreen:
Ellen, jouw dochter was toch bijna jarig, of niet?? Alvast gefeliciteerd!!!
Wat balen van je misselijkheid… Had je maar stil gehouden bij de vk… :mrgreen:
meiden ik heb er geen vertrouwen meer in, ik krijg nu echt flinke krampen, erger dan ik met mijn menstruatie had, het lijkt erg op de vorige keer ik word hier zo gek van, ik kan alleen nog maar huilen
Ik heb zo’n mislukt gevoel!
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Affie ik :thumbup: voor je :hug: :hug: die kun je nu goed gebruiken.
Groetjes Ellen
hoi,
affie meid wat klote zeg, :hug: :hug: ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen… :kaars:
hier gaat alles ok, ben moe vandaag maar dan echt moe!!
ik heb na het berichtje affie even geen zin om vrolijk nieuws te gaan verspreiden dus tot de volgende keer!!
xxxdaan
Affie nee toch. Het zal toch niet waar zijn. Oh lieverd, ik weet niet wat ik zeggen moet :: :: :**:
Ik zal een kaarsje voor je branden :kaars: En heel hard duimen dat het wel goed gaat
Ik laat het hier ook even bij.
Ik moet de hele avond al aan je denken Affie, hoop zo dat het goed met je gaat :kaars:
Affie ik was ff benieuwd hoe het met je gaat. :kaars: :hug:
Ik ben ook benieuwd hoe het met je gaat Affie. :hug:
Jeetje Affie ik weet even niet wat ik moet zeggen ben er stil van. :hug: . Hoe gaat het nu met je? Voor jou een mooie grote :kaars: .
liefs baukje
owh affie :? ik hoop zo dat het mee valt… ik vind het zo erg vor je… ik zal voor je en aan je denken en hoop snel te kunnen lezen dat het meevalt en wachen op positief nieuws…
Ik ben het vanmorgen verloren, ik heb het opgevangen en nog steeds veel krampen en bloedverlies. Ik ben vannacht veel wakker geweest en veel pijn gehad… Gelukkig heb ik mijn vriend en mijn moeder die me steunen, maar het verdriet is dubbel zo erg. Het voelt zo oneerlijk, waarom ik, waarom twee keer achter elkaar… Het is zó gewenst, terwijl mensen die geen kindje willen te pas en te onpas maar zwanger worden…
Ik weet dat ook ik een keer aan de beurt zal zijn, maar nu ik twee keer achter elkaar zo’n tegenslag gehad heb kan ik nu even alleen maar heel veel huilen. Zeker ben ik van mijn zaak dat het me zal lukken… ooit
Oh Affie wat verschrikkelijk. Had zo gedacht dat het nu goed zou gaan voor je helemaal na die echo. Wil je veel sterkte wensen en ook je vriend. Fijn dat je moeder en vriend je zo steunen dat heb je nu echt nodig. :hug: :hug: :kaars:
Groetjes Ellen
Oh Affie ik krijg er koude rillingen van. Wat erg voor je. Ben blij dat je wel steun hebt. Wens je veel sterkte voor de komende tijd. En zeker dat jou tijd gaat komen :hug: :hug: :hug: :kaars: :vlinder:
Affie wat afschuwelijk meid. . Wat oneerlijk dat dit je nu weer moet overkomen ik weet niet wat ik erop moet zeggen :hug: . Heel veel sterkte ermee en het zal je zeker gaan lukken. :kaars: .