Affie, Wat ontzettend kl*te!! :hug: … Hier zijn alleen maar tranen…
Heel veel sterkte gewenst. Ik denk aan je…
sterkte Affie
:hug: :hug: :hug:
mooi gedicht!
owh affie wat verschrikkelijk,… ik kreeg het koud toen ik je verhaal las… ik wil jeouw en je vriend heel veel sterkte wensen… ik vind het zo erg voor je…
Jullie lieve woorden doen me goed, dank jullie wel! :-*
Ellen wil je de titel van ons topic veranderen er zijn er namelijk nu 7 zwanger en nog 3 te gaan (Chester Missygirl en ik)… Is voor hun ook fijner denk ik…
:hug: affie meisje wat vreselijk voor je zeg!!! ik zit echt met tranen in mijn ogen :hug:
en huil jij al je verdriet en woede er maar lekker uit hoor!!!denk aan je en brand een :kaars: voor jullie!!!
xxxdaan
Affie, wat ontzettend naar!
Ik heb geen woorden voor je, ik vind het heel erg.
Heel veel sterkte meis! :hug:
Liefs Pien
Voor Affie:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1303190#1303190
Ze was er ook voor mij toen ik het nodig had
wawa wat goed van jou zeg!!
ik weet zeker dat affie het heel fijn vind dat je dit hebt gedaan!!!
xxxdaan
:kaars: voor affie!!
Dat is waar daantje… en juliie steun doet me heel goed hoor.
Vandaag gaat het alweer een stukje beter, het bloeden is al bijna gestopt… ik vind het erg snel, maar misschien juich ik te vroeg. Heb nu ook geen pijn meer en goed geslapen gelukkig.
Zo… en nu ben ik een peuter!
Affie goed te lezen dat je goed geslapen hebt. Wanneer moest je nou naar de vk?
Aanstaande dinsdag moet ik naar de vk en krijg ik nogf een echo ter nacontrole
Veel sterkte dan hoor dinsdag. Lijkt me erg confronterend om dan een echo te krijgen. Hoop wel voor je dat alles weg is, dat je niet ook nog naar het zh moet :hug: :hug: :hug:
Dank je, nee hoop ook dat alles schoon is dan… lijkt me nix om ook nog eens naar het zh te moeten, bah!
Affie, fijn om te lezen dat je goed geslapen hebt.
Alvast heel veel sterkte voor dinsdag.
en nog een heel grote :hug:
nou affie ben blij dat je goed hebt geslapen en ik hoop voor je dat je idd helemaal schoon bent en dat je niet meer terug hoeft te komen, houd je nog wel even kalm he meid!!!
nou hier alles goed hoor heb alleen enorme hoofdpijn!!grgrgrgrgrgrgrgrggr
voel me er gewoon niet lekker door en tja ik kan niks innemen he…
ga zo even lekker douchen en dan lekker languit op e bank!!!
we gaan dinsdag even lekker naar wat baby zaken toe ,even lekker rondneuzen!!!
nou dames fijne avond en tot de volgende keer.
xxxdaan
Affie wat een ontzettend mooi lief gedichtje wat je gemaakt hebt zeg. Heel erg ontroerend . En prachtig verwoord. Nogmaals een grote :hug: . Ik vind het echt heel erg voor je. Ik hoop dat de echo dinsdag laat zien dat alles weer “normaal” is. Echt heel erg oneerlijk dat je dit voor de 2e keer mee moet maken.
Alyssa GEFELICITEERD MET JE 2E VERJAARDAG!!! Hieperdepiep HOERAAAAAAA
Of ben ik nu helemaal fout? :oops:
Of ben ik nu helemaal fout?
Nee hoor, ik vind van niet. Ik ben dan wel weer fout want ik had er niet aangedacht. Dus bij deze alsnog en niet minder gemeend.........
Alyssa, van harte gefeliciteerd met je tweede verjaardag