Hoe was Alyssa’s verjaardag?
Hier gaat alles rustig verder, ik heb gelukkig geen pijn meer, maar bloed nog wel. Mijn schoonouders waren er gister en het was gezien de omstandigheden toch wel een gezellige avond en dat heeft me echt goed gedaan. Mijn ouders komen vanavond en van die schatten weet ik dat het gezellig wordt. Fijn, zo’n leuk weekend in het vooruitzicht…
Ik zit er ook aan te denken om ter afleiding nog een kopstudie te gaan doen… heb al infopakket aangevraagd! Even focussen op iets anders is denk ik niet vekeerd nu.
Affie wat voor studie wil je gaan doen dan? En wat doe je nu eigenlijk? :oops: Of had ik dat moeten weten :oops: Fijn dat je zulke leuke dingen in de planning hebt. Das fijn voor je. Vind het nog steeds zo rot dat je dit weer moest overkomen :hug:
Ik mag straks nog even weer een poosje werken :dance: Heb een aantal leuke klusjes weer voor de boeg dus vind het niet zo erg om vannacht te moeten werken.
Jeetje meiden blijven jullie wel schrijven, we zakken helemaal naar beneden!
Ik werk nu in de kinderopvang Chester, maar hiervoor de Havo gedaan en ik wil er dus eigenlijk meer uithalen, aangezien kinderopvang mbo niveau 3 is en ik heb zoiets: nu kan ik nog leren, hoe ouder je wordt, hoe moeilijker om er weer in te komen.
Ik wil wel voor een thuisstudie gaan, dat lijkt me wel wat!
Mijn ouders waren er gister, en ik heb een supergoede band met hun, dus wel een fijne avond gehad en ondanks alles ook wel heel erg veel gelachen
Hebben jullie nog iets meegemaakt?
:oops: Alyssa nog gefeliciteerd met je 2e verjaardag! :dance:
Hier gebeurt weinig, vooral slapen.
Vandaag 3(!) uur aan het strijken geweest. Dacht al wel dat het lang ging duren, dus was er al op voorhand bij gaan zitten.
Zodadelijk gaan we op visite bij mijn zus.
Nog een extra :hug: voor Affie.
:-*
Affie, ik was benieuwd hoe het met je gaat.
Tis rustig hier en ik ben daar schuldig aan :oops: :oops: :oops:
Alyssa, nog van harte!!
Ik heb ook niks leuks te melden ofzo. Het gaat hier allemaal z’n gangetje.
Heb eindelijk het idee dat ik minder misselijk en iets minder moe ben. Dus dat zou me ook wat meer energie voor het forum op moeten leveren.
Tot gauw!
Bedankt voor de felicitaties voor Alyssa. Ze is erg verwend. Ze heeft puzzels, boeken, kleren, een pop, een kinderstoel een nursery voor de pop en geld gekregen. Van ons heeft ze een groter bed gekregen.
Affie bedankt voor je pb. Ik voel me indd niet zo lekker de laatste paar dagen. Slaap slecht, erg moe en de hele dag misselijk. Gelukkig helpen mijn ouders en Dennis veel dus kan ik er aan toegeven , maar ja dat wil ik ook niet altijd. Moet er ook zijn voor Alyssa kan niet telkens tegen haar zeggen mama is niet lekker en kan niet spelen.
Zal straks nog wel ff bijlezen. Geen puf voor.
Groetjes Ellen
He Ellen fijn dat Alyssa’s verjaardag geslaagd was!
Wel goed hoor dat je je even terugtrekt als je je niet zo lekker voelt, maar in mijn situatie denk ik al snel: Ojee… Hoop dat je dat niet erg vind haha
Ellen, nog gefeliciteerd met Allyssa’s verjaardag…
Heb net alles bij gelezen, maar ben helaas weer bijna alles vergeten, sorry!!
Is er iemand van jullie die carnaval gaat vieren?? Aangezien ik in Limburg woon en in een carnavalsvereniging zit, ben ik al een aantal weekenden aan het feesten. Ik zag er een paar weken geleden erg tegenop, omdat ik als enige in de groep nu geen alcohol drink. Maar ik geniet van al die zatte mensen… Vooral als ze 's morgens ontzettende hoofdpijn hebben…
Het vervelendste van alles is, is dat ik niet lang kan blijven staan, dan word ik duizelig… En nergens in de kroeg is een kruk te bekennen :shock: …
Haha nou Moos dat is inderdaad niet zo handig he! Maar als je erom vraagt kan je er toch wel een krijgen neem ik aan??
heeyz mensen… hier was ik ook weer ff… tis hier inderdaad rustig… hier nog niet echt veel te melden… alles gaat hier zijn gangetje…
affie hoop dat je met een studie idd even de gedachtes ergens anders op kan richten… hoop voor je dat alles goed is en dat je niet naar het zh moet…
nou jah… wanneer ik weer iets te melden heb dan horen jullie het wel
Ik ben vanmorgen bij de ha geweest, ik heb blaasontsteking. Nu heb ik een antibiotica kuur gekregen. Deze mag wel gebruikt worden tijdens de zwangerschap… Ik baal er wel van… :evil: …
hè getsie Moosje
gelukkig dat er een ab is die je tijdens je zwangerschap kan gebruiken.
is er een verband met die bloedingen (of zit ik nu dingen door elkaar te halen? :oops: )
Vervelend Ellen, dat je je niet zo lekker voelt. vooral met een 2 jarige erbij.
(die is trouwens lekker verwend met haar verjaardag) ben je haar verjaardag wel een beetje heelhuids doorgekomen?
Gisteren gezellig bij mijn zus op visite geweest en volgens mijn nichtje (2,5) heb ik een jongetje in mijn buik
Affie suxxes morgen :-*
Jental, ik zou eerlijk gezegt niet weten of dat met elkaar te maken heeft… Ik denk het niet. Ik weet alleen dat heel veel zwangere vrouwen blaasontsteking krijgen…
Affie, heel veel sterkte morgen!!! Ik zal voor je :thumbup: dat alles weer ‘goed’ is…
@Moosje wrote:
Jental, ik zou eerlijk gezegt niet weten of dat met elkaar te maken heeft… Ik denk het niet. Ik weet alleen dat heel veel zwangere vrouwen blaasontsteking krijgen…
Affie, heel veel sterkte morgen!!! Ik zal voor je :thumbup: dat alles weer ‘goed’ is…
Door blaasontsteking kun je wel degelijk bloedingen krijgen hoor! Je hebt best kans dat je na je antibiotica ook niet meer bloed!
Bedankt dat jullie aan me denken, morgen idd de echo en nog een gesprekje bij de vk. Daarna door naar mijn ouders en ga ik daar ook eten enz… Manlief moet werken namelijk en heb geen zin om alleen te zijn, dan wordt ik zo sip!
Tot morgen!
affie, heel veel succes morgen!!!
moosje wat vervelend zeg die blaasontsteking!!!
hier gaat alles nog steeds prima!!moet alleen zo vaak plassen 's nachts en dat vind ik maar helemaal niks!vroeger moest ik er soms wel eens uit om te plassen maar nu gewoon 2 of soms wel 3 keer per nacht maar jah het moet maar he!
morgen gaan we lekker naar wat baby zaken toe gewoon even lekker rond snuffelen!
xxxdaan
Vandaag ging het gelukkig al weer wat beter. Baalde alleen ontzettend dat Alyssa niet wou slapen. Ben toen maar met haar een rondje blok gelopen en toen viel ze later thuis bij mij op de bank ik slaap. Ze heeft liggen snurken 3 kwartier niet normaal meer. De katten kwamen zelfs ff kijken. Heb toen gelukkig ff met haar meegeslapen op de bank.
Affie succes morgen.
Groetjes Ellen
Mijn echo was goed, de echoscopiste vond dat het netjes was opgeruimd en vertelde me dat ik meteen weer zwanger mag worden. Over 10 a 14 dagen kwam er een nieuw eitje aan! :dance:
Ben echt opgelucht… :roll: