Augustusstoppers 2006 deel 3 / 7 zwanger nog 3 te gaan

Wat een opluchting Affie. Ga je er meteen weer voor?

Groetjes Ellen

Fijn om te lezen Affie, dus jij hoeft geen curretage? Hopenlijk is het snel weer raak !

Ha Affie, da’s goed nieuws. Geen rompslomp verder meer aan je lijf. Niet te sip blijven hoor. Jouw kans komt echt nog!!

Ellen, kan jij slapen dan naast het gesnurk van je dochter? :smiley: Mijn nichtje kan dat ook zo lekker. Dan lig ik er wakker van al slaapt ze op een andere kamer. Ik heb Susanne er nog niet op betrapt gelukkig.

Daan: leuk man, lekker snuffelen in babyzaken. Ik doe dat ook zo graag maar ik merk dat ik er voor Susanne eigenlijk niet meer terecht kan. Ze wordt te oud. En voor de volgende op komst heb ik eigenlijk niks nodig :frowning: . Tenzij het een jongetje is, dan mag ik kleertjes kopen :dance:

Moos, kan je je niet verkleden als een hoog zwangere vrouw? Dan moet je toch wel een kruk aangeboden krijgen toch? Alhoewel, ik weet nog dat ik mijn dikke buik regelmatig moest blijven staan in de trein. En lang staan hield ik ook niet vol en toen liet ik me steeds maar als een walrus op de grond zakken. Wel triest trouwens dat niemand je dan een stoel aanbied. :wink:

Ik begin me langzaam aan wat beter te voelen. Ben nog steeds extreem moe en lig 's avonds om 21.00 uur in mijn bedje. Nog even en ik moet me gaan voorstellen aan die man die ik 's morgens in mijn bed tegen kom. Maar ik heb goede hoop. Ik ga richting de 16 weken en dan zou het toch echt beter moeten gaan.

Ik ben uitzendkracht op dit moment. Heb vandaag een functioneringsgesprek gehad. Mijn baas is zeer tevreden over mij. Dat was erg leuk om te horen. Maar omdat ik er vier maanden tussenuit ga kan hij me nu geen vooruitzicht geven. Met andere woorden, ik blijf uitzendkracht tot mijn verlofperiode en of ik daarna terug kan komen is nog maar de vraag. Da’s wel balen. Als ik niet zwanger was geweest had ik waarschijnlijk een jaarcontract gekregen. En het heeft niks met mijn functioneren te maken. Alleen maar met het feit dat de organisatie ontzettend in beweging is en dat hij niet weet of mijn functie er nog wel is in oktober. Waarschijnlijk wil hij er iemand hebben voor meer uren, en dat wil ik niet.

Nou ja, een zorg voor later. Nu maar niet druk om maken.

Missygirl, Esther en Affie, klus ze deze maand!!! Ik duim voor jullie dat het raak is.

tot gauw

Pien

affie wat heerlijk om te lezen… fijn dat alles goed is… ben wel benieuwd of je gelijk weer gaat proberen… lukt het met de verwerking enzo???

hier alles nog steeds goed… klus lekker raak :mrgreen: hahaha

wij gaan er wel meteen weer voor… Als het tijd is lukt het, en anders rustig verder proberen.

De echoscopiste zei:

De kans dat je zwanger raakt nu is erg groot, je bent erg vruchtbaar nu! En drie maal is scheepsrecht, volgende keer zien we een kloppend hartje!

Het is zo’n lieve vrouw… :slight_smile:

Affie, wat fijn voor je!! het zijn wel lieve opbeurende woorden van de vk…

Volgens mij lig ik er een beetje uit… Ik ben nog steeds erg moe en heb nergens geen zin in… Ik lees wel alles bij maar vergeet ook het meeste weer… Sorry, hiervoor.

Ik hoop dat ik over een paar weken meer energie kan op brengen om weer vaker te schrijven…

Misschien na de bruiloft…

Chester, echt slapen naast iemand die snurkt kan ik niet. Maar ik was al zo moe dat ik blij was dat ik ff op de bank kon liggen en me ogen dicht kon doen. Ze is een beetje verkouden en dan snurkt ze wel anders niet gelukkig.

Moosje, hoop indd dat je tegen de tijd dat je bruiloft is meer puf hebt.

Ben vandaag weer aan het werk en valt me zwaar veel moe en misselijk. Kijk het nog ff aan en anders ga ik 50 % werken ze krijgen het 100 % vergoed. Bij Alyssa had ik toen zo iets van ach het kan nog wel, maar ja nu heb je er thuis nog eentje lopen en van rusten komt weinig overdag. Ga meestal gelijk met haar naar bed. Hoop dat die moeheid snel over is de misselijk valt mee mits ik goed slaap en daar is deze week weinig van gekomen. :zzz: :zzz:

Groetjes Ellen

owh affie ik hoop voor je dat het idd zo is… zou zo mooi zijn… en ik ben blij dat je er gelijk weer voor durft te gaan…

fijn Affie, dat alles goed is en leuk dat jullie er meteen weer voor mogen gaan.

Pien, hier nog een uitzendkracht, maar ik kan hier maar tot eind maart blijven. Ga deze week naar het uitzendbureau om aan te geven dat ze alvast op zoek mogen gaan naar een nieuwe baan tot eind juni.

:-*

Jental, dat je maar tot eind maart kan blijven is minder… Ik hoop dat je nog wat vind voor de laatste 3 maanden!

Ellen, wat vervelend dat je je niet 100% voelt. Denk maar goed aan jezelf nu hoor. Ik hoop dat het snel beter gaat!

Moosje, nog steeds zo moe… ik ben er zelf nu al helemaal zat van. En jij zit al verder in de zwangerschap. Maar even goed bijtanken voor je bruiloft. Heb je wel vakantie na het trouwen?

Ik ga nog even de overgebleven macaroni invriezen en dan toch maar weer m’n bedje in. Morgen om 5.40 uur alweer de wekker…

XxP

Tis nu al laat maar morgen kom ik echt eens even flink lezen en schrijven hier. Ik moest me schamen zolang weg te zijn. Zal het nooit weer doen :oops: :mrgreen:

hahaha chester :mrgreen: nou het valt wel mee hoor :thumbup: zo erg is het niet…

Foei Esther, Foei! :lol:

Heb me vandaag ziek gemeld. Ben erg verkouden en kom veel slaap te kort. Gelukkig was mijn mams zo lief om Alyssa op te halen doen ze normaal ook donderdags. Kon ik ff bijslapen was wel ff lekker daarna ff gestoomd want het zit goed vast die verkoudheid. Wel ff van opgeknapt. Blijf morgen ook nog lekker thuis goed uitzieken is heel belangrijk.

Verder iedereen goed thuis gekomen met die sneeuw. Hier ligt iets van 4 cm een mooi gezicht is het altijd he. Nu maar hopen dat het niet gaat vriezen vannacht.

Groetjes Ellen

Ik was blij dat ik veilig op het werk was vanmiddag, met die sneeuw…

Ik voel Frunsel!! :dance: :inlove: Het is zo fijn… hij/zij heeft me vanacht de hele nacht wakker gehouden, heb alleen maar liggen te genieten…

Ik dacht vorige week um al te voelen maar wist het niet zeker. Maar nu weet ik het 100% zeker dat het Frunsel is… Het reageert ook op mijn hand, helemaal lief!!!

Sorry, moest ik even kwijt…

Ik reageer morgenvroeg weer, ik ga nu slapen…

Welterusten!! :zzz:

Moosje :inlove: :inlove: !

morgenmiddag meer, nu :zzz: :zzz:

:-*

Sorry dat ik zo weinig van me laat horen maar ik ben zo moe…

Mijn Hb is helemaal in orde maar ik slaap ontzettend slecht ik voel me heel de dag alsof ik net wakker ben. 's nachts word ik heel vaak wakker van rare dromen of pijn. Allemaal niet erg maar ik heb gewoon niet de puf om overal op te reageren.

Met de zwangerschap ik alles ok ik heb alleen veel pijnklachten en dus moe. Ondanks alles probeer ik toch weer meer te gaan bewegen maar lopen blijft een probleem. Heen en weer naar de bakker is net een afstand die goed is maar helaas is de bakker hier aan het einde van de straat. :mrgreen: . Ook doe ik braaf mijn spieroefeningen ( stel je er maar niet te veel van voor want het is echt dramatisch die conditie van mijn lijf ) Fietsen gaat wel heel goed dus doe ik kleine boodschapjes tegenwoordig weer zelf op de fiets. Maar ja dan kan ik dus Pien weer niet meenemen wat ik erg jammer vind. Ook kan ik weer beter zelf voor haar zorgen. Koken en afwassen kan ik ook weer zelf. Was draaien en vouwen lukt ook prima maar bedden opmaken en stofzuigen enzo is nog te zwaar.

Morgen heb ik de herkansing voor de 3/4d echo. Ik heb er alleen een hard hoofd in haha. Rudi wil niet stil liggen hij/zij lijkt wel dag en nacht wakker en trapt enorm hard op plaatsen waar dat erg irritant is. Haha volgens mij ligt hij/zij regelmatig nog in stuit en trapt dan met zijn voeten tegen de uitgang om het zo maar even te noemen. Erg gevoelig maar ik geniet er toch heel erg van. Daarna gaan we naar de Ikea. Ik weet alleen nog niet hoe ik dat ga doen. Of iedere keer gaan zitten tussendoor of maar een rolstoel lenen daar. Het is niet anders. Ik kan gewoon echt niet lang staan en lopen. Mijn bekken en heupen vinden dat geen leuk idee.

Ondanks alles voel ik me erg goed ik ben zo blij dat ik nog steeds zwanger ben en alles “normaal” lijkt dat ik alle bloed zweet en tranen en pijn met liefde in ontvangst neem. Maar stiekem kan ik niet wachten tot het zover is en ik weer “normaal” verder kan met Rudi in de wieg.

Ik weet het geslacht nog steeds niet en Jeroen wil het nog steeds echt niet weten :inlove: . Ondertussen zwijmel ik verder op de jongenskleertjes blauwe behangetjes en stoere jongensdingen. Ik ben er heilig van overtuigd dat het een jongen is. Ik zou zo verrast zijn met een meid. En zeker niet minder blij hoor het maakt mij echt niet uit. Ook de namen bedenken is hier nog een strijd.

Aan de zieke beterschap

De zwangere een fijn verloop van de zwangerschap

De klussers zet hem op jullie tijd komt er snel aan :thumbup: :thumbup: :thumbup:

En voor jou Affie nog een extra :hug: . Ik vind het zo rot voor je. Maar je bent een dapper mens :-* .

liefs baukje

hoi hoi,

ons beebje doet het! :smiley:

ik heb vanmorgen een heel lief klein bewegelijk beebje met kloppend hartje gezien :inlove: hihihiih

wat is dat mooi om te zien zeg en een hele mooie bevestiging!!

ben helemaal in de wolken, het is waarschijnlijk wel zo dat ik ipv 8 weken, 7 en een halve week ver ben maar daarom krijg ik over twee weken nog een echo om te bepalen hoe ver ik echt ben

dus nog een extra echo, joeheoe :mrgreen:

en dan mag ook nog 26feb voor het eerst naar de vk komen!!

verder hier alles goed met alle dames?

:dance: xxxdaantje :dance:

:dance: :dance: Daan, goed nieuws!!! :dance: :dance:

Gefeliciteerd!

Yiha Daantje!

mooi hè, zo’n echo. en nog 1 extra!