Daantje wat fijn meid :inlove: een kloppend hartje…
Baukje fijn om te lezen dat het met jou en Rudi nog steeds goed gaat ondanks je kwaaltjes.
Daantje wat leuk een kloppend hartje. :dance:
Vandaag geleefd op crackers en vla. Mijn verkoudheid is al beter en heb vannacht ook goed geslapen. Denk dat dit nu echt het begin is van de misselijkheid enzo. Dennis is nu douchen met Alyssa dus ik moet zo ff naar boven om haar over te nemen zodat ze aangekleed kan worden. Zodra zij naar bed gaat ga ik ook. Dus welterusten alvast.
Groetjes Ellen
Ellen fijn dat de verjaardag van Alyssa zo leuk was. En idd goed verwent.
Moosje ik heb nog nooit carnaval gevierd :oops: Doen jullie ook altijd een wagen maken?
Affie wat fijn dat alles goed was. En heerlijk dat jullie er gelijk weer voor mogen gaan :thumbup: Nu maar duimen dan voor opnieuw een positieve test aan het eind van de cyclus
Pien wat vervelend joh, dat je zoveel onzekerheid over je werk hebt. Lijkt me niks an als je niet weet waar je aan toe bent. Fijn dat je je wat beter begint te voelen.
Moosje natuurlijk lig je er niet uit gekkie. Ik schrijf ook niet zo heel vaak, maar hoop toch dak er ook nog bij hoor :mrgreen:
Ellen vervelend man dat je zo slecht kan slapen. En dat je dan ook misselijk wordt. Ben je inmiddels al wat minder gaan werken?
Moosje wat heerlijk dat je Frunsel kan voelen zeg :inlove: :dance: Vond ik zo’n geruststellend gevoel.
Baukje goed van je te horen. Fijn dat het allemaal goed met je gaat. Hier en daar ongemakken maar over het algemeen goed. Hoop dat de echo nu wel slaagt. Wil jij het geslacht wel graag weten?
Daan Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :dance: :dance: Een kloppend hartje, gaaaaaaaaaaaaaaaf :dance: :dance: Mooi moment is dat toch :inlove:
Ellen hoop voor je dat je misselijkheid niet te lang duurt
Nou, hier ben ik dus weer :mrgreen: Ik heb een druk werkweekje gehad en wat naar nieuws te verwerken gehad. Ben veel met mezelf bezig geweest. Mijn moeder heeft mogelijk een afwijking aan de alvleesklier. Of het is lidtekenweefsel of het is een tumor Afgelopen woensdag heeft ze een ct scan gehad en daar zei de verpleegkundige dat het er allemaal goed uitzag. Maar goed het gesprek met de arts is dinsdag en dan zullen we het pas zeker weten. Tot die tijd hopen we het beste er maar van.
Mijn nod zit er ook weer aan te komen. Vandaag (niet dus want de dag is bijna om :mrgreen: ) of morgen mag ik weer. Uiterlijk zondag. Er lijkt nog niet veel aan te komen maar dat heb ik de laatste tijd wel vaker dat het er zo ineens is :? Dus we wachten het maar af. We hebben wel een magische datum gehad afgelopen maand (waren rond mijn eisprong precies tien jaar samen) maar hebben denk ik wat te weinig geklust (slapend kindje bij ons in bed :roll: ).
Ik heb overigens een bos van 120!! rode rozen van Martijn gehad ter ere van ons jubileum. Martijn heeft zijn cadeuatje nog te goed, met hulp van iemand van het forum ben ik wat aan het maken.
En ik heb vandaag een nieuwe mobiele telefoon gekregen :dance: Een hele leuke, de ladyphone van samsung, de E570 coral pink. Tis echt een leukertje met allemaal leuke vrouwendingen erop :inlove:
Verder hebben we ontzettend genoten van de sneeuw gister. Lekker een poos met Sven buiten geweest. Hij vond het prachtig. Weet niet of jullie weleens in het showforum bij de juni 2005 dreumessen kijken maar daar staan een boel foto’s van Sven. Van het vingerverven en het spelen in de sneeuw en zo. Erg leuk (al zeg ik het zelf :oops: )
Nou dit is waar ik zoal mee bezig ben geweest. Ik ben nu lekker drie dagen vrij dus daar gaan we maar eens van genieten :dance:
Tot later allemaal :-*
Missygirl komt jou nod er eigenlijk al aan?
Jeetje Chester wat spannend van je moeder. Ik :thumbup: dat alles oke is met haar!
Dank je :-*
Daantje gefeliciteerd met je goede echo :thumbup:
chester wat een rotnieuws van je moeder zeg sterkte ermee. Je zult wel grote zorgen hebben nu.
Ellen hoe is het nu met jou schoonvader?
heeeeyz mensen… hier was ik ook weer ff… druk druk druk en ziek ziek ziek… ben mijn stem bijna kwijt… was gisteren een open dag op het werk van mijn vriend en het is in de fabriek 7 graden en das dus op mijn keel geslagen… haha klinkt vet stom mijn stem nu… :mrgreen:
verder is hier alles goed… lekker an het klussuh mijn vriend heeft er zin in :thumbup: :thumbup: haha… chester mijn nod is 24 feb… dus afwachten…
wel heb ik een kramperig gevoel in mijn onderbuik en last van stekende borsten… heb het nog niet echt eerder gehad dus we wachten rustig af wat dat nou weer inhoud…
:think:
EISPRONG! :shock: Klussen Missygirl! Aan de slag jij! :lol:
(ga hier helemaal stuk van het lachen om mijn eigen grap! :oops: :lol: )
Heb ik helemaal niet verteld hier. Maar sinds maandag ligt mijn schoonvader dus weer in het ziekenhuis ter observatie. Hij krijgt zijn suiker niet onder controle en moest dus in overleg met de arts iedere keer 4 meer spuiten maar hij zat toen op 56 dat hij moest spuiten. Nu heeft hij tot donderdag aan de insulinepomp gezeten en nu is het afwachten hoe het verder gaat. Hij spoot altijd 2x per dag maar dat blijkt nu dus naar die aanval laatste niet meer voldoende te zijn en moet hij naar 4 x en alles moet weer aangepast worden. Maak me er nu niet zo druk meer om het komt allemaal wel goed dit keer. Maar ja schrikken blijft het wel iedere keer hij is nog maar 45 jr.
Moosje: wat leuk joh dat je de kleine frunsel al voelt ikke kan niet wachten tot ik het ga voelen.
Vandaag voelde ik me alleen wat moe de misselijkheid was maar bij vlagen en niet de hele dag. Wel veel geslapen en dat ik ook wel ff lekker. Morgenvroeg komen mijn ouders hier ontbijten lekker groot ontbijt met croissants en gekookte eitjes enzo heerlijk. Deden we toen ik nog thuis woonden ook heel vaak zo gezellig en ze hadden er zo n zin in om het weer een keer te doen. Mijn broertje is gisteren vertrokken met familie naar Oostenrijk voor een week, denk dat het daar ook me te maken heeft het huis is zo stil dan. Heb er nu al zin in.
Fijn weekend verder allemaal. Ik ga van etter tot engel verder kijken.
Groetjes Ellen
Jee Ellen dat is dus nog niet helemaal ok met je schoonvader.
Was nog even vergeten te vertellen over de 3d echo. Die is dus weer mislukt. Vorige keer lag Rudi niet stil dit keer had hij/zij een handje voor het gezicht. Daar kunnen ze met een 3d echo niet doorheen echo-en dus krijg je een heel wazig beeld. Jammer maar helaas. Wel heb ik nu weer een 2d echo op dvd gekregen en weer een rits fotootjes. Rudi is wel erg gegroeid vergeleken met de vorige keer zeg. Hij/zij paste niet meer in 1x op het scherm.
Weer weet ik geen geslacht. Mijn man is onverbiddelijk hij wil het echt niet weten. Ik wil het wel graag weten maar niet alleen. Ik kan mijn mond toch niet houden. Dus de echoscopiste heeft het deel tussen de beentjes weer omzeild. Op het laatst heb ik het haar wel gevraagd of zij het heeft gezien. Ja dus vertelde ze met een enorme grijns op haar gezicht. Grrrr dit is zo frustrerend.
Pien is al heel de week aan de diarree en eet heel slecht. Ze is er gelukkig niet echt ziek van ( maar 1 dag 39 graden ) maar stinken blehhh :sick: . Ook kan ik iedere ochtend dus haar slaapzak wassen. Heel de pyama eronder romper en slaapzak. Al 3x van de week. En toch niet huilen he de bikkel. Ze slaapt er gewoon doorheen. Gelukkig drinkt ze wel heel erg veel.
@Affie wrote:
EISPRONG! :shock: Klussen Missygirl! Aan de slag jij! :lol:
(ga hier helemaal stuk van het lachen om mijn eigen grap! :oops: :lol: )
Hahahaha affie ik doe de hele week al niets anders :thumbup: :thumbup: :mrgreen: :mrgreen: :thumbup: :thumbup: mijn vriend is niet meer te houden hahaha… gisteren inderdaad heerlijk geklust :inlove: en nu maar hopen en bidden

@mamma_moeder… hooop dat alles goed komt met de suikers van je schoonvader… erg vervelend…

Baukje t zijn waarschijnlijk Pien dr kiesjes! Fijn he, die diarree broeken, op mijn werk val ik op een of andere manier altijd in de prijzen, áls ze poepen, zoeken ze mij uit om hen te verschonen :roll:
Nou vanmorgen weer bingo. Pien weer met een diarree slaapzak uit bed gehaald. :sick: . Ik denk niet dat het haar kiesjes zijn zou kunnen natuurlijk maar ze heeft haar gebit compleet op de 4 achterste kiezen na. Maar ik zie of voel geen puntjes doorkomen misschien volgende week? Ze heeft nu alleen op haar onderrug allemaal pukkeltjes met blaasjes en exceemachtige uitslag onder de pamper ik hoop idd luieruitslag die snel wegtrekt want ik ben als de dood voor kinderziektes met mijn zwangerschap. Als het niet wegtrekt in de loop van de dag ga ik naar de HA. Bij pien trekt luieruitslag altijd heel snel weg. Het is wel de zone waar de strontpamper tegenaan geplakt zat dus :mrgreen: .
Vorige week is Pien ook uit bed gevallen. Ze heeft zich in een kwade bui uit bed geslingerd flinke bult maar verder ok gelukkig. Ik twijfel nu heel erg of we haar al naar een “groot” bedje kunnen doen maar daar zie ik ook allerlei problemen in zucht…
Oh ja en ikzelf ben zaterdag ook nog gevallen . Bij de Ikea op zo’n schuine roltrap. Die was nat en ik liep mee ervanaf toen gleed ik uit. Gelukkig niet op mijn buik ofzo maar mijn voet deed wel erg veel pijn. Nu heb ik nog heel veel spierpijn aan 1 arm en been maar het valt wel mee gelukkig. We hebben 3 ladekasten voor in de slaapkamer erbij gekocht om de troep uit Rudi’s kamertje in op te ruimen we moeten nog steeds beginnen :oops: .
goh baukje… wat vervelend zeg… ik hoop idd ook voor je dat het luieruitslag is… en hoe is het met de bult van pien??? zou haar idd dan nog niet naar een grote bed doen denk ik… lijkt me wat eng…
gelukkig is met jouw alles goed na de roltrap ervaring bij de ikea… brrrr moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren… volgende keer veilig in de lift
hier ben ik ook weer
gisteren naar Thialf geweest, was heeeeel gaaaaf maar ook een beetje vermoeiend
Ellen sterkte met je schoonvader
Baukje, oppassen met roltrappen! en sterkte met Pien. idd hopen dat het luieruitslag is. je hebt ook van die opzetstukken voor een groot bed tegen het uit bed vallen, misschien een idee.
Nog even geduld en dan weten jullie alletwee wat het wordt (of je moet hem nog proberen over te halen, de komende 93 dagen en dan snel met de echoscopiste bellen :mrgreen: )
Missygirl, ik duim voor je :thumbup: :thumbup:
Chester, sterkte morgen en uiteraard :thumbup: ik ook voor jou en voor Affie
:-*
dit is dan ons beebje!!! :inlove: :inlove:
het rondje op de foto is het voedingszakje.
ben zoooooo trots, hihihihi :oops:
xxxdaan
s_je… wat heerlijk om te zien… kan me helemaal voorstellen dat je in de wolken bent… :thumbup: :thumbup: :thumbup:
mooie echo! :inlove:
leuk dat je het voedingszakje kunt zien
Mooie echo!!! :inlove: Is idd mooi om te zien, dat voedingszakje… Het is zo’n duidelijk rondje…
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: