Baukje: gelukkig dat alles goed is met je naar die val. Je hebt nog wel ff de tijd hoor voor Rudi’s kamer. Wij waren veel later ze was geboren (5 wk te vroeg) en we moesten alles nog inrichting. Nu wil ik het voor mijn 30 ste week klaar hebben.
Heb me maandag aangemeld voor kraamzorg een beetje vroeg maar goed anders ben ik bang dat ik het ga vergeten.
Ben maandag ook nog met Alyssa bij het cb geweest ze was 83 cm en 11,2 kg. Ze zit nog steeds onder het gemiddelde is altijd al geweest, maar toch willen ze haar over een half jr weer zien om te zien of er wel een stijgende lijn blijft. Ze had uitgerekend hoe groot ze zal gaan worden zo ongeveer 1.65 m een klein meisje dus. Ben zelf 1.73 m en Dennis is 1.88 m dus had echt verwacht dat ze tussen ons in zou zitten. Als ze tussen nu en 4 jr op het gemiddelde kwam te zitten zou ze 1. 75 m worden. We zullen zien ik maak me er niet zo druk om ze hebben altijd wel wat te zeuren op het cb.
Daantje: wat een mooi foto van je kindje en die dooierzak is echt duidelijk zichtbaar. :inlove:
Groetjes Ellen
Daantje mooie echo :inlove:
Ellen, ik heb een meisje op mijn groep, over een maand alweer 3 jaar en die weegt ook 11, 2 kg!!! Het kan dus nog lichter!!! En maak je inderdaad alsjeblieft niet druk, mijnj zusje bijvoorbeeld werd altijd “te dik” gevonden door het cb… uiteindelijk is ze nu al zo’n 10 jaar te dún! Dat extra spek kon dus totaal geen kwaad! Zo zie je maar, tis nooit goed hoor.
Hier alles zn gangetje, heeeeel druk en chaotisch werk, veel werk mee naar huis, en een cursus praktische psychologie…Ach het houdt me van de straat
heeyz dames… hier is alle toppie… geen nieuws is vaak goed nieuws dus duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: dat het ook echt zo werkt…
@mama_moeder… het kan altijd zo snel veranderen… ik was vroeger gemiddeld qua lengte en dun en mijn broertje was net een wandelende rolmop… en nu ben ik blijven hangen op 1.69m en mijn broertje is 1.96m dus ach qua statistieken zou ik me er niet te veel aan vasthouden…
ut komt sa as het komt en het mat sa as het mat… zeggen wij altijd :thumbup:
ga ff bij mijn valentijnstaart kijken die ik voor marcel gebakken heb…
oant straks…
mama moeder, ik was vzat vroeger ook altijd onder de curve met groei en gewicht, ze wilde mij zelfs groeihormenen gaan in spuiten, hebben mijn ouders toen vriendelijk voor bedankt en…ik ben gewoon netjes 1,70 geworden en heb ook een heel mooi gewicht voor mijn lengte, dus alles zal wel loslopen hoor!!!
voel me echt al twee dagen enorm beroerd, niet leuk maar ja :?
xxxdaan
Ik maak me er ook niet druk om. Ben het alleen zo zat dat ze het zelfde verhaal al 2 jr lopen te vertellen.
Groetjes Ellen
kan ik me voorstellen! Ik hoor zo vaak dat ouders een beetje moe worden van het cb! Meestal vragen ze mij om hulp of advies haha! Ach ze moeten iets te doen hebben!
Fijne Valentijn :inlove:
Ik las al dat Missygirl een valentijnstaart gebakken had?! :eh: LEUK! Ik heb mijn ouders en beste vriendinnnetje een kaartje gestuurd en ik sta met mijn valentijnswens in de krant :shock: YEAH (wordt altijd een selectie gemaakt had nooit verwacht dat ik werd uitgekozen!)
Doen jullie iets aan valentijn?
hahaha je moet toch wat doen met je tijd als je al om 4 uur wakker bent affie
dus dacht ga zelf ff een taart bakken heb toch zeeen van tijd…
maar wat leuk dat je uitgekozen bent… wel orgineel :thumbup: :thumbup:
Ellen kan me voorstellen dat je re zat van bent dat ze altijd zeuren over te klein (of te groot). Maar idd wat de andere dames al zeggen, adem in…en adem uit…
Ik zeg ze verder nooit wat op het bureau. Gaat het goed? Ja hoor Nog bijzondere dingen? Nee hoor
Baukje niet meer van die enge dingen doen hoor :naughty:
Affie wat leuk in de krant staan :dance: Hebben jullie lekker gegeten?
Missygirl zo zeg, das crea, een valentijnstaart bakken. Viel hij in de smaak?
Daantje mooie echo hoor. Fijn dat alles goed is.
Wij doen niks aan valentijn. Toevallig kwam vandaag wel het cadeautje voor Martijn. Maar ja, die had hij nog tegoed hè :mrgreen: Maar hij is wel supertof. Is echt mooi een foto op canvas gedrukt :inlove:
Met mijn moeder is het gelukkig zover goed. Alvleesklier is gelukkig goed in orde. Volgende week gaan ze bespreken wat ze met de bene gaan doen. Dus dat is nog even afwachten Hopen dat ze dat nog goed kunnen verhelpen. Verder geen nieuws hier. Ik heb gewerkt, maar das ook niks nieuws :lol:
@chester wrote:
Missygirl zo zeg, das crea, een valentijnstaart bakken. Viel hij in de smaak?
Wij doen niks aan valentijn. Toevallig kwam vandaag wel het cadeautje voor Martijn. Maar ja, die had hij nog tegoed hè :mrgreen: Maar hij is wel supertof. Is echt mooi een foto op canvas gedrukt :inlove:
Met mijn moeder is het gelukkig zover goed. Alvleesklier is gelukkig goed in orde. Volgende week gaan ze bespreken wat ze met de bene gaan doen. Dus dat is nog even afwachtenHopen dat ze dat nog goed kunnen verhelpen. Verder geen nieuws hier. Ik heb gewerkt, maar das ook niks nieuws :lol:
de taart viel heerlijk in de smaak… hij kon net z’n tranen wegslikken van de kaart en de taart… :inlove: :inlove: haha…

hoi,
nou wij doen ook ooit aan valentijn hoor!!
maar toen ik gisteren thuiskwam had mijn vriendje wel een kaartje en een kado… :inlove: gewoon omdat hij me zo lief vind zei hij erbij, en het waren chocoladtjes dus dat is altijd goed!!
verder gaat alles hier wel.
xxxdaan
Hier doen wij niet aan valentijn is toch ook voor geheime liefdes. Ik word genoeg verwend door hem.
Kreeg net een telefoontje van Dennis hij heeft normaal zijn vakantie de bouwvak altijd vast staan maar dit jaar komt het slecht uit omdat ik in september ga bevallen. Nou heeft Dennis het voorelkaar gekregen dat hij in de bouwvak doorwerkt en vakantie 3,5 wk neemt als ik beval. Ikke helemaal blij is dan wel lekker je mannetje ook thuis te hebben.
Ik ga weer aan het werk.
Groetjes Ellen
Das idd mooi geregeld Ellen. Das lekker, na de bevalling lekker 3,5 week je man thuis hebben.
Zo dus er zijn meer dames toch wel een beetje verwent met valentijn. Martijn vond de foto erg mooi. Ik zei al, dat mag ook wel want jij bent nu degene die prominent met ons kind in de woonkamer hangt :mrgreen: Nee zonder gekheid. Ik was blij dat hij hem zo mooi vond.
Kun je geen foto maken ben een beetje nieuwsgierig.
Groetjes Ellen
Ja, zal ik even doen. Weet alleen niet of het op een foto zo duidelijk zal zijn. Maar ik doe mijn best.
Op verzoek :mrgreen:
Dit is de originele foto
Leuke foto :inlove:
Ja vond ik ook. Twee kleine mensen tussen die grote bomen :inlove: Dus ik wist al vrij snel dat ik iets met die foto wilde.
leuke foto :inlove: :inlove: :inlove:
leuk zeg die foto zo!!!
het is net zo een foto die je vaak standaard in lijstjes vind :oops:
ik heb me vandaag weer wat beter gevoeld dan de afgelopen dagen en dat voelt toch wel een stuk prettiger moet ik toe geven!
mijn buikje begint nu toch echt wel te groeien hoor :inlove: je begint het nu wel een klein beetje te zien, en ik zit pas op de 9 weken dus dat beloofd wat!
ik ga strakjes lekker naar bedje toe
xxxdaan