heb even een dipje hier de zoveelste septembermama is vandaag van haar roze wolk geschopt⦠op de echo geen vruchtje en geen kloppend hartje meer
zo verdrietig, dit is al nummer 5 ofzo, het is zo oneerlijk!
Ja echt niet leuk meer hoor bij de septembermamaās. Je word hier zo onzeker van he. Van de week ook al een die was al 10 wk net zo ver als ik dus en dan gaat het nog mis. Het moet maar snel 6 mrt worden dan moet ik weer naar de gyn.
Groetjes Ellen
ja het is allemaal niet eerlijk hoor!!
en tja ik ben ook een septembermamaā¦
maar ik voel me nog wel erg zwanger maar als je dan die verhalen hoort word je daar niet zoo vrolijk van!!
nog een weekje wachten en dan hebben we weer de kans om ons beebje te zien, en toch ben ik weer heel erg nieuwsgierig en ik denk dat dat ook wel een beetje blijft!!! tot dat het beetje geboren is!!
xxxdaan :kaars: voor alle septembermamaās
he gatver⦠alle negatieve verhalen zijn dan toch wel weer een domperā¦
:kaars: voor iedereen met een hele hoop schiet
jes erbijā¦
Ik doe mee met Missygirl
Ja, het is allemaal niet leuk om te lezen⦠En ik weet dat het een groot wonder is als je een gezod kindje mag krijgen. Dat ga ik natuurlijk wel hopen dat ik een gezond kindje mag krijgen, maar van al die verhalen wordt je zo onzeker. Ik wil ze dus het liefste niet lezenā¦
Dus van mij een heel ander verhaal:
Ik ben vandaag naar de negen maanden beurs geweest⦠Vond het erg gezellig. Het was wel erg druk!!!
Ik heb 2 hele leuke slofjes gekocht en het starterspakket van Avnt. En dat ding voor in de magnetron. Dan heb ik nog 3 buikbanden gekocht en een verzorgingstas. Ik was blij dat ik een trollie tas van clear ble had bemachtigd, op de huishoudbeurs⦠Want als je 3 uurtjes hebt rond gelopen op de negen maanden beurs heb je het wel gezien⦠Dus we hebben nog een tijdje rond gelopen op de huihoudbeursā¦
De komende dagen zal ik niet of weinig reageren, ik ga namelijk carnaval vieren⦠4 dagen feesten!!! Als ik het maar overleefā¦
Zondag mee lopen met de optocht. Ik heb er zin inā¦
goeie carnaval Moosje!
Wij vieren hier geen carnaval. Maar voor degene die het wel vieren veel plezier.
Groetjes Ellen
wij doen hier ook niet aan carnaval!!! dus geen idee wat het is?? :naughty:
wel lekker een lui weekend gehad daar was ik wel aan toe eigenlijk!
xxdaan
Hier ook geen carnaval⦠alleen maar heel erg druk met werk en studie, dus sorry voor de korte antwoorden maar het is fijn om even met totaal andere dingen bezig te zijn! :roll:
hier absoluut geen carnaval⦠bah⦠lijkt me niet echt leuk maar jah ik heb het nog noooit meegemaaktā¦
affie take your time girl⦠weāll be here⦠:hug:
pffffffffffffff, het is weer maandag, was er nog niet echt aan toe, om weer te gaan werken, maar goed.
woensdag naar vk dan gaan we het hartje horen!
meteen afspraak maken voor 20 wkn echo.
Affie, ff lekker aan wat anders denken is ook wel eens goed.
Moosje, carnaval overleeft of ben je nog niet zover? vanavond nog en dan morgen haring happen en vaten legen.
Iedereen weer suxxes met deze nieuwe week.
Wij gaan donderdag een paar daagjes naar GenĆĀØve, daar wonen vrienden van ons. Eens kijken of we sneeuwballen kunnen gaan gooien :lol:
:-*
ach ja aan iets anders denken :roll:
Vandaag voelde ik PLOP⦠:eh: AAAH!!! :dance: KLUSSEN, dat is mijn eisprong!
Succes en veel plezier met klussen :thumbup:
Heb helemaal geen zin in morgen. Moet morgen een moedervlek laten verwijderen en ook geen kleintje. Ben benieuwd hoe de ha dat gaat doen had verwacht dat hij me door zou sturen. Het zou ongeveer een half uurtje duren zei de assistent. Duimen jullie voor mij ik ben voor dit soort dingen echt een held op sokken hoor.
Ik ga nu samen met Dennis en mijn broertje Night at the museum kijken.
Groetjes Ellen
Ellen sterkte morgen. kan me voorstellen hoe je je moet voelen. Ik heb ook twee grote moedervlekken op mijn hoofd maar durf er niet mee naar de dokter :shifty: Dus ik zal heel hard voor je duimen :thumbup:
Jental ja dat weekeind is altijd te vlug voorbij. Ik had vandaag een vrij dagje maar ĆĀØĆĀØn dag is echt te weinig. Nou ja nog zes weken en dan heb ik vakantie :dance: Veel plezier in Geneve :dance:
Affie KLUSSEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNN!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ik zit geloof ik ook in mijn klusperiode. Heb veel last van slijm (sorry voor de details :? ) Dus ga nu mijn mannetje achterna naar bed
Oh, nog even gauw, mijn moeder is vandaag al naar het ZH geweest :oops: Martijn zou me dat vrijdag wel verteld hebben dat ze een dagje eerder moest maar het is compleet langs me heen gegaan. Maar iig gaat ze geopereerd worden, binnen nu en vier weken. De grootste verstopping zit net boven de splitsing naar beide benen toe, vandaar ook zoān last van beide benen. Ze gaan waarschijnlijk eerst proberen de ader op te rekken. Maar ze had nog wat vragen op papier gezet en wilde van de week toch nog een keer bellen over hoe en wat precies want het was toch een beetje langs haar heen gegaan.
Nu ga ik echt naar boven. Doei, slaap lekker allemaal :-*
heeyz dames⦠hier ik ook weer⦠hier is alles koek en ei⦠en moet gewoon braaf wachten of de duivels op de koffie komen⦠:mrgreen:
afffie klussssssuuuuhhhhhh :thumbup: :thumbup: :thumbup: ā¦
chester⦠sterkte met je moeder⦠enne klus se :mrgreen:
jentalā¦spannend echooo
op een heerlijke hartslag :mrgreen: :mrgreen:
mamma_moeder⦠heb ook moeder vlekken laten verwijderen alleen die van mij deden ze in het ziekenhuisā¦plastische chirurg⦠maar was geen pretje hoor sterkte :hug: :hug: :hug:
kom op meiden aan de klus jullie!!! :mrgreen:
hier gaat alles goed, ben niet meer zo misselijk geweest wel af en toe met vlagen maar niet meer echt overgeven!!
we krijgen 30 maart de sleutel van ons nieuwe huisje, :dance:
eindelijk!!!
xxxdaan
Daantje gefeliciteerd met je nieuwe huisje.
De ha heeft de moedervlek weggesneden kreeg 5 prikjes. De moedervlek zit net onder mijn bhbandje en dan tussen de ribben en daar loopt ook nog is een groot bloedvat vandaar die extra prikjes omdat het sneller word opgenomen de verdoving. Het bloede ook meer dan normaal dat kwam omdat ik zwanger ben zei hij. Het viel allemaal erg mee heb 2 hechtingen gekregen. Morgen ga ik ook ff een afspraak maken voor de andere 2 moedervlekken die kan hij bevriezen dus dat scheelt alweer.
Hebben jullie het nieuws nog gezien was een meisje geboren met 22 wk in oktober en ze heeft het nog gered ook. Ze mocht vandaag naar huis naar 4 mnd op de neo gelegen te hebben. Echt een wondertje he.
Groetjes Ellen
Ellen fijn dat het meeviel bij de huisarts, dat geeft de burger moed :mrgreen:
Ik heb het idd ook gezien op het nieuws. Kan je je toch niet voorstellen. Een kindje zo groot als een balpen :shock:
Daantje gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje. Koop of huur?