Augustusstoppers 2006 deel 3 / 7 zwanger nog 3 te gaan

hallo allemaal… hier nog steeds alles goed…

heb het idd gezien mamma_moeder van dat kindje … toch ongelooflijk… wonderen bestaan :inlove: :inlove: :inlove: toen ik die hele kleine voetjes zag was ik in eerste instantie geschokt… :shock: ik dacht dat kan het kindje toch nooit overleven… wat een vechtertje zeg…

Ja wat een wonder he! :inlove:

Chester, als jij nu ook in je klusperiode zit zou dat betekenen dat we straks samen een spannende tijd tegemoet gaan! ROnd dezelfde datum NOD!!

Ik denk het ook Affie dat onze nod’s ongeveer gelijk zijn. De mijne is 11-03. Denk aankomend weekeind mijn eisprong. Zit alleen nu in de nachtdienst dus dat komt wat vervelend uit. Denk dat ze me op mijn werk niet zwanger willen hebben want dit gebeurt me regelmatig dat ik op het verkeerde moment in de nachtdienst zit :? Was ook al zo toen ik zwanger probeerde te raken van Sven. Ze doen het erom :lol: :lol:

Ik ga zo lekker mijn bedje in, even een poosje maffen :zzz: :zzz:

Is weer lekker rustig hier vandaag.

Weinig te melden behalve dan dat ik niet geslapen hem van die rot hechtingen. Vanavond dus vroeg naar bed en hopelijk slaap ik dan wel.

Baukje: alles goed bij jou las ergens dat je weer een beetje bloedverlies had. :pray: was ff benieuwd hoop zo dat het loosalarm is weer.

Groetjes Ellen

heeeeeyzzzzzz dames… i’m counting the days… jeetje is het nog geen zaterdag… hoeft ook niet echt trouwens ben bang voor een ongi :? :? :? heb een beetje een vervelend gevoel in mijn onderbuik… en een beetje een stekerig gevoel… naja… zaterdag weten we meer…

Spannend hoor Missygirl, ik hoop voor je dat je ongi wegblijft :pray:

meiden ik ga voor jullie duimen vanuit Genève!

gisteren hartje gehoord :inlove:

nu weer verder met pakken.

:-*

Veel plezier Jental en wat mooi dat je het hartje hebt gehoord :inlove: ik moet nog 1,5 wk wachten om.

Groetjes Ellen

Hier ben ik weer even.

Ben weer even weggebleven want mama had weer stress idd. Ik had zondagavond echt enorme harde buiken om de 10 min. en dat 2/3 uur lang. Nu had ik in mijn achterhoofd nog ergens zitten dat als je ging douchen of in bad ging en met een kruik in bed ging liggen dat het dan moest afzakken dus dat had ik maar gedaan en na een paar uur zakte het idd af. Maandag had ik weer controle dus dit gemeld en de gyn vond het wel redelijk normaal :shock: OK het was maar 1x dus daar kon ik wel mee leven. Maar maandag avond had ik weer buikpijn (geen harde buiken ) en weer bloed door mijn afscheiding zitten. Slik… ik ongerust en enorm chago maar ok maar een beetje alles was ok dus niet aanstellen. Dinsdagavond krom gelegen van de kramp ( geen harde buiken weer een beetje "darm"kramp daar leek het het meest op dus) Maar zal wel door mijn stoelgang komen dan. Woensdag weer wat bloed in mijn afscheiding. Dus vandaag toch maar even naar de gyn geweest weer. Inwendig onderzoek gehad. Echo nr 21 :shock: :shock: :shock: erover en alles ziet er normaal uit en baarmoeder zit gelukkig gewoon potdicht waar ik dus een beetje ongerust over was. Geen verklaring gekregen voor de buikpijn of voor het bloedverlies ( wat trouwens echt heeeeeeel weinig is hoor maar toch in combi met kramp en die harde buiken van zondag echt weer niet fijn)

De leuke dingen:

We hebben de namen een jongens en een meisjes naam ( ik weet nog niet wie mij zo plaagd :mrgreen: )

En ik ben bezig met babykamer dingen. Hij word oerhollands dus rode ruitjes, delfts blauw, tulpjes ik ga de lakentjes van Pien’s bedje ombouwen tot lakentjes met blauwe ruitjes met kantje met satijnen lintjes erdoor gerijgd enzo. :inlove: . Dus even d’r beddegoed pimpen. Ik had al rode dekentjes van Pien dus die komen prima van pas (Pien slaapt altijd in slaapzak en krijgt straks een groot bed) En ook ga ik zelf aankleedkussen hoezen zelf maken van de boerenzakdoekstof en delftsblauwe stofjes die ik vanmiddag in mijn brievenbus heb ontvangen :mrgreen: :mrgreen: . Toch tijd zat.

Na de gyn ben ik nog maar even om die delftsblauwe beren geweest die ze hadden bij de prenatal en die rood/wit/blauw schilderijtjes van een koe/eend en schaap.

Dan ga ik me daar maar op concentreren

Oh ja Pien heeft een giga blauwe plek en streep over haar oog en wang ze is gevallen :frowning: . Het ziet er niet uit. Ze was zo aan het bellen ( ze heeft een speelmobiel waar ze dan mee aan haar oor loopt te kletsen en dan heel de kamer door loopt) dat ze zo tegen de deur aan is gestruikeld.

Ik heb de carnaval overleefd!!

Ik heb alles bijgelezen, maar moet eerlijk zeggen dat ik er niet veel meer van weet…

Sorry!!!

Hier huppelt Frunsel vrolijk mijn buik door… Houdt me 's nachts goed wakker…

We gaan maandag de toekomstige babykamer leeg maken!! :dance: … Ik heb odertussen zoveel spullen gekregen, dat ik niet meer weet war ik het moet laten…

Zaterdag heb ik mijn vrijgezellen feestje, be benieuwd wat mijn vriendinnen voor mij in petto hebben… :? Maandag de 20 weken echo :inlove: en dinsdag moeten wij om 9 uur in het stadhuis zijn om te trouwen… :shock: !!! Het gaat allemaal zo snel!!!

Volgende week vrijdag hebben wij het feest voor de vrienden en familie, wel de hele week vrij, genoeg tijd om op te ruimen en misschien de meubels voor de baby kamer te gaan schilderen…

We zijn er eindelijk aan uit. De meubels worden antraciet en we hebben lime groen en leger groene accesoires gekocht… Ziet er (in mijn gedachten) hartstikke leuk uit!! Vind ik, dan…

En we weten welke kinderwagen we willen, het wordt een Mutsy, ik weet alleen niet welke uitvoering, iig met 4 wielen, voorste 2 zijn zwenkwielen. Het zitje kan ons toe en van ons af gezet worden, super licht!! Ik ben helemaal :inlove: op de wandelwagen…

Maar genoeg gekletst… Ik ga eens koken…

hallo allemaal!!

baukje, wat schrikken weer zeg!!maar gelukkig dat het nu weer beter gaat! en wat een leuk idee zeg zo de baby kamer in te richten!!

jental, geniet van jullie leuke uitje!!

moosje, de tijd gaat idd heel erg snel!!ga je straks als getrouwde vrouw door het leven, zal wel effe wennen zijn…

hier gaat alles goed, mag niet klagen heb eigenlijk bijna geen last meer van misselijkheid alleen nog steeds enorm veel last van mijn (.)(.)!!!

heb wel een beetje zenuwen voor morgen, dan gaan we weer beebje kijken, blijft toch spannend vind ik!!

xxxdaan

Baukje: wat een toestand weer zeg. Gelukkig is alles met Rudi goed en was het bloeden maar eenmalig. en alweer 21 echo’s gehad.

Hier gaat het nog steeds niet zo als het zou moeten. Vanmorgen alweer 2 keer lopen overgeven. Heb de gyn gebeld en gezegd dat ik zo misselijk ben en vanaf woensdagavond al niks meer binnen hou. Vanmorgen was het alleen maar maagzuur. Kan vanmiddag om 14.00 uur terecht moet urine meenemen en verder zien we wel.

Moosje: veel plezier met je vrijgezellenfeest.

Groetjes Ellen

Uh hier even mijn coming out. Ik heb mijn banner aangepast. Mijn dochtertje heet namelijk geen Pien :inlove: . Ik heet dan dus ook geen ( gelukkig) Baukje. Toen ik hier op het forum kwam wilde ik dat niemand wist dat ik bezig was om zwanger te worden van nr 2. En aangezien onze echte namen niet zo heel erg vaak voorkomen heb ik ze maar even vakkundig vervangen :mrgreen: . Dus van nu af aan heet Pien dus gewoon Silke. :oops: En uhhh ikke ja zal ik het zeggen ik heet dus Anauk. Ik hou baukje79 nog wel aan als mijn naam hier zeg maar. Alleen bij de juni mama’s en hier en misschien later ook nog wel op heel het forum schrijf ik nu onder mijn echte naam.

Moosje ik heb ook een mutsy de urban rider 4 in het groen. Hij bevalt mij helemaal prima :thumbup: . Ik heb er al heel veel plezier van gehad. En heel veel plezier bij je vrijgezellenfeest. Wij krijgen toch wel een verslag he? En van de trouwerij? Enne foto’s mogen we die ook van de bruid zien?

Ellen heel vervelend maar idd precies zoals het hoort. Jij bent gewoon lekker zwanger.

Oh ja Rudi is gewoon rudi hoor :mrgreen: . Tot dat hij/zij eruit is natuurlijk

bij deze dan welkom welkom anauk!!!en ik vind dat jij een je dochter enorm mooie namen hebben echt heel erg apart heb ze allebei nog niet eerder gehoord!!en wat betreft rudi, ben benieuwd wat dat gaat worden…

hier is alles helemaal top!!heb net de echo gehad en ik wist niet dat er in twee weekjes zoveel kon veranderen wow!! :inlove:

het hartje klopte als een tierelier en ook de naavelstreng klopte mooi!!

ik ben ook gewoon 10 weken zwanger!!!

xxxdaan

heeeyz dames… hier is alles nog steeds goed… morgen mijn nod en heb nog helemaal geen ongi gevoel… wel wat gevoelige borsten maar dat kan door " aankomende ongi" komen… we wachten rustig af… maybe een langere cyclus???

ik ga e gewoon vanuit dat ik ongi word valt het altijd mee…

Ff verslag doen heb vanmiddag dus 2 uur in het ziekenhuis gezeten. Mijn bloeddruk was erg laag 106/64 niet raar naar een paar dagen niks anders dan overgeven. Mijn urine was donker van kleur maar dat is normaal als je niks binnenhoud ik had geen afbraak in mijn urine dus mocht ik naar huis. Als het dit weekend nog zo blijft moet ik bellen en moet ik een paar dagen aan het infuse. Heb ook een echo gehad om mij helemaal gerust te stellen. Hij/zij was mooi aan het bewegen en je zag al heel duidelijk de vingers bewegen zo mooi he :inlove: Gelukkig was daar niks mis mee. Ik ga nu lekker douchen en mijn bedje opzoeken en afwachten hoe het gaat.

Haahahah baukje toch o sorry Anauk. Silke is ook een mooi meisje heb haar foto nog hier op de pc staan samen met jou. Zal hem hier niet plaatsen hoor.

Daantje mooi echo.

Groetjes Ellen

Hier nog even een silkefoto dan. Die van mij hoeft hier niet hoor :mrgreen: .

Zo Ellen das wel serieus als je zo erg moet spugen dan pfffff. Ik wist niet dat het zo erg was. :oops: .

Nog steeds een beetje bloedverlies trouwens hier :cry: .

ff snel: ANAUK ik wist al dat je zo heette want ik zag het al eens staan bij een ander topic waar je ook schrijft… toen vermoedde ik al dat je daar al een coming out gehad had haha… en Silke vind ik een mooie naam! :inlove:

Chester door mijn temp weet ik nu dat ik mijn eisprong nóg niet gehad heb, dus onze NOD is gelijk! Ik verwacht mijn ei ook van t weekend :thumbup:

Ik ben heel erg moe, van het weekend reageer ik even op iedereen!