Augustusstoppers 2006 deel 3 / 7 zwanger nog 3 te gaan

Oehhhh Affie dat word lekker klussen van het weekend dan :wink: .

Daantje :inlove: leuk dat je weer een goede echo had. Leuk he die fotootjes maar ik krijg ze al lang niet meer helaas.

Ja het werd me een beetje te ingewikkeld hoor hier Baukje daar Anauk de Pien’s en Silke’s gingen ook nog al door elkaar lopen dus ik was het een beetje beu. Er zijn er al meer die al wisten wat mijn echte naam is dus wat maakt het nog uit. Mensen die me echt kennen herkennen mijn verhaal toch al lang al.

Anauk das mooi, moest steeds zo nadenken in welk topic ik wat tegen je moest zeggen :mrgreen: Scheelt weer hersens kraken (en die zijn al niet in grote getale aanwezig :mrgreen: )

Affie ik heb vanavond een uurtje megabuikpijn gehad, dus ik denk dat mijn ei inmiddels gesrongen is :mrgreen: Dus ik hoop dat Sven vannacht goed slaapt :lol: :lol: :lol:

Ellen wat vervelend dat je zo erg moet spugen zeg. Hoop voor je dat het snel over zal zijn. Een ziekenhuis opname zit je ook niet op te wachten. Sterkte :hug:

Daan mooie echo weer :inlove:

Missygirl spannend hè. Dan duren die dagen ineens zo criseslang. Ik duim voor het wegblijven van je duivels :thumbup:

Als het deze maand hier niet raak is zetten we er voor volgende maand even een stop op. Voor mijn gemoedstoestand. Maar ook omdat ik het echt niet zie zitten om in december uitgerekend te zijn. Wat klinkt dat akelig en verwent hè :? Ik besef heel goed dat je het zo niet voor het zeggen hebt maar de decembermaand is voor ons niks anders als feestdagen en verjaardagen. En ik vind dat voor zo’n kleintje niet zo leuk om zijn/haar verjaardag te moeten delen met twee anderen. Nou ja, waar praat ik eigenlijk over :roll: :lol: :lol: Dat zien we volgende maand wel weer :lol:

chester… zo denk ik er eigelijk ook over hoor… hahaha maar wie weet een leuk kerstkindje :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: toch het mooiste cadeau wat je je wensen kan toch :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

:oops: :oops: :oops: Het lijkt me dus helemaal niet leuk voor zo’n kabouter om op een feestdah jarig te zijn. Dan is die nooit helemaal speciaal voor jou. En daarbij heb ik zelf de pest aan kerst :oops: :oops: Oh, wat klinkt dat negatief. Zo bedoel ik dat niet hoor, maar een decemberkindje is niks voor mij. Ik heb echt een beetje hekel aan die maand. (en dan zal je straks zo zien :mrgreen: )

Dat wil ik net zeggen, wij durven niet te stoppen, je zal net zien datr het wél onze maand is… maar als ik het voor het kiezen had… Nee niet in december! Ben dan zelf ook jarig en vind het niet echt leuk.

Wat een onderwerp zeg. Ik snap jullie heel goed hoor is ook een veelste drukke maand met sinterklaas en kerst. Is ook geen favoriete maand voor mij hoor december, maar ja soms kan het niet anders.

Voel me nog steeds misselijk maar het alles nog binnen gehouden vandaag :dance: :dance: . Heb ook niks anders dan op de bank hangen gedaan moet ff een pas op de plaats maken he en aan mezelf denken. Ga als Alyssa straks slaapt lekker in bad liggen.

Anauk mooie foto van Silke ze heeft van die lekker bolle wangetjes heerlijk is dat.

Groetjes Ellen

Temp is onhoog :dance: eisprong is geweest dus NOD 11 maart

beterssss affie… maybe moet ik ook maar gaan tempen of ovu testen gaan gebruiken… schijnt toch goed te helpen…

… van klussen wordt je zwanger, niet van tempen!..

heb ik ooit gelezen hier op het forum :lol:

Het geeft inderdaad wel meer inzicht in je cyclus Missygirl… maar of het echt hélpt… :think:

Nou Affie dan kan het grote wachten beginnen. Ik hoop zo dat het nu helemaal goed uitpakt.

Missygirl ik zie aan je banner dat je duivels zich aangedient hebben. Balen zeg :hug: Ik heb twee rondes geleden ovu-testen gebruikt. Ik vond het niks. Je moet je aan veel regeltjes “houden” en ik heb eigenlijk toch wel een hele regelmatige cyclus en ik werd er erg door gefixeerd op een eventuele zwangerschap. Nu is dit natuurlijk voor iedereen anders. Er zijn ook mensen die met hulp van ovu-testen gelijk zwanger zijn.

Hier weinig nieuws en weinig puf. Zit er momenteel even een beetje doorheen. Dus heb mijn wereldje tijdelijk verkleind naar Sven en mij en verder niet teveel. Kan het er even niet bij hebben. Dus ik lees mee, leef mee maar zal hoogstwaarschijnlijk even weinig tot zeer weinig reageren. :-*

hallo allemaal,

nou missy dat is wel even balen he dat de duivels er zijn!!! :hug:

chester, ik kan me goed voorstellen hoor dat je even met wat anders bezig wil zijn, geniet lekker van sven!!! :hug:

affie, :pray: en afwachten maar he…

hier gaat alles prima, voel me goed en gavanmiddag voor het eerst naar de vk toe!!

xxxdaan :inlove:

en daar ben ik ook weer.

Wat gebeurt er ineens veel als je een paar dagen niet mee kan lezen!

Eens kijken of ik het allemaal onthouden heb…

Moosje heeeeel veeeeel moois toegewenst voor morgen! enne foto’s?

Baukje-Pien ineens Anauk-Silke. Mooie namen én mooie meid die Silke!

Daantje, mooie echo!

Missygirl :hug:

Chester je kunt hier altijd terecht en als je een poosje afstand wil nemen kan dat altijd.

Affie ik heb voor je geduimd vanuit Genève! (ook voor Chester natuurlijk)

Ellen, ik hoop dat het wat beter met je gaat.

Genève was heel leuk! vrijdag lekker op terrasje gezeten en zondag sneeuwballen gegooid in Frankrijk (3 kwartier rijden, als je de sneeuwkettingen omdoen niet meetelt :mrgreen: )

Mag natuurlijk niet door die poortjes op de vliegvelden, dus werd ik gefouileerd 8) (waarom moet dat door een vrouw en niet door een leuke man :roll: )

Morgen bellen voor de 20 weken afspraak.

:-*

hier ook alles ok

gisteren bij de vk geweest en alles was prima in orde, alleen helaas het hartje niet kunnen horen omdat mijn baarmoeder naar achter gekanteld ligt, maar over 4 weken weten we zeker dat we het wel horen, dus op naar 26 maart!!!

xxxxdaan

Zat er vandaag nog aan te denken Moosje is getrouwd vandaag.

Gefeliciteerd Moosje en man met jullie huwelijk

Alyssa is ziek heeft koorts dit keer gelukkig geen koortstuipen en de temp komt niet boven de 39.1 uit gelukkig. Ze krijgt volgens mij weer een kies door en last van de oortjes best zielig om haar zo te zien. Heb oordruppels gehaald nu komt de rotzooi eruit. Blijf morgen thuis heb geen oppas woensdag namelijk wil haar zo niet naar het kdv brengen.

Ik duik me bed in welterusten dames.

Groetjes Ellen

MOOSJE GEFELICTEERD!.. Alle gelukt gewenst :-*

Chester, Is prima als je je wat op de achtergrond houdt, ik doe dat ook steeds hoor, of nou ja, probeer het! … Het komt vast goed met ons over twee weken :lol:

Pfff… verder even geen reactie, heb vanavond kippevleugeltjes gegeten, maar ben nu al een half uur zoooo :sick: … BAH

Wat voel ik me een getrouwde vrouw… :mrgreen:

Dank je wel voor de felicitaties… Het was een fijne dag, gisteren. Alleen het weer was jammer…

Ik moet weer verder om hier de rommel op te ruimen, vrienden hebben het hele huis verbouwd. Dat hadden ze beter niet kunnen doen met een zwangere vrouw, ik kan er alleen maar mee huilen…

Oja, Maandag de 20 weken echo gehad, was super!!! :inlove: :dance: … Alles is goed. Gelukkig…

Nog een fijne dag, er komt binnenkort een groter verslag… :mrgreen:

:oops: :oops: :oops:

Moosje nog van harte gefeliciteerd met je huwelijk. Fijn dat jullie zo’n leuke dag hebben gehad. En wat leuk, een goede echo. 20 weken alweer, het gaat snel.

mevrouw Moosje :lol: rust maar lekker uit van een mooie dag, dan kun je vrijdag nog een keer stralen op het feest.

Fijn dat de 2o wkn echo goed was.

Herrinnert mij eraan dat ik vandaag zou bellen voor die afspraak, zometeen gelijk doen.

Ellen, beterschap voor Alyssa, hopelijk is het idd alleen een doorkomende kies en is ze zo weer de oude.

Gisteren niet wezen werken, maar een dagje in bed doorgebracht. Schijnbaar is de combi zwanger en 4 daagjes naar Genève met het vliegtuig geen goede comi voor mij

heeyz dames… sorry dat ik zolang niet gereageerd heb… maar ff een update… ben idd ongi tenminste het is iets wat er op lijkt… ik verlies wel bloed maar helemaal niet veel als ik het vergelijk met vorige keren…ook hield me lichaam me helemaal voor de gek aangezien ik dacht dat het raak was… :think: :think: :think: ik ga voor de zekerheid op advies van sommige eerste kwartaalstoppers toch er ff een testje tegen aan gooien just in case zit nu op dag 4 van mijn ongi en verlies alleen nog wat bruine prut ( :oops: haha wat klinkt dat vies als ik het zo terug lees ) en normaal verlies ik nog best wel veel bloed… naja…

jullie horen het nog wel… :mrgreen: oant de volgende keer

Spannend Missygirl. Ja je weet nooit, als je test weet je het wel zeker. Succes :thumbup:

Jental van vakantie moet je ook bijkomen. Is altijd een hele onderneming, haha. Vaak kan je na je vakantie juist nog wel een weekje gebruiken.

Ik heb van mijn beste vriendin een maansteen gekregen. Vind het zo lief. Niet als ketting maar een gewone steen die je in je broekzak kan doen. Ga hem in april uit de verpakking halen :dance: :dance: