Jaaa, jezelf verwennen. Ik herinner me nu weer dat mijn vriend vorige week een saunabon voor z’n verjaardag heeft gekregen! Heb ik zoooooon zin in. Maar ik moet wachten tot na week 14 zeggen ze. Als je lichaam niet gewent is aan de sauna is het beter daar even mee te wachten… :?
Pien Het lijkt mij ook spannend hoor! Als je eers een mk gehad hebt kan ik me voorstellen dat je eerst een echte bevestiging wil hebben dmv een echo, vordat je kan geloven dat het deze keer wel echt raak is! Denk dat ik dat ook zou hebben! Ik duim in ieder geval wel voor je hoor! :thumbup: :thumbup:
Frutsel Jammer zeg :hug: …
Hier zijn we druk aan t klussen… Ik dacht eerst dat deze periode in mijn vakantie viel, heb ik me mooi een week vergist, want het is nu al en ik heb pas volgende week vakantie … Nou ja we maken er het beste van, toevallig zijn de (anders zo onregelmatige) diensten van mijn mannetje zeer gunstig de komende dagen, dus wel weer grote kans deze ronde
Net heel het huis aan kant, lekker fris weer allemaal, en nu lekker zondag vieren (=lui op de bank hangen )
Fijn weekend en :thumbup: :thumbup: voor iedereen die het gebruiken kan!
Frutsel: Jammer :hug: …
Ik heb goede hoop in dat de echo helemaal goed komt…
Hier ben ik ook alleen maar moe. Kan de hele dag wel slapen. De misselijkheid is zo goed als weg. Nu ben ik niet vaak misselijk geweest, gelukkig. Maar de pijn in mijn (.)(.) houd nog altijd aan. Het wordt nog niet echt minder… Nog steeds word ik tig keer per nacht wakker door die rottige dingen :evil: … Maar ik hoop dat dat ook binnenkort over is…
Nog dames ik denk dat mijn ongi er aan komt. Heb last van buikkrampen. Ben op zich wel opgelucht weet ik eindelijk hoe lang mijn cyclus is. Kunnen we er eindelijk echt voor gaan. Wat klinkt dat raar eigenlijk er echt voor gaan, maar jullie snappen me wel met mijn rare cyclus.
Chester: heb je al getest?
Liefs Frutsel
Hoi dames, nee niet getest hier. Ben zaterdag op zondagnacht ongesteld geworden. Dus weer keurig op tijd. De 27e dag. Niks van te zeggen, maar wel heel erg balen. Ik heb er echt een klein beetje de pest in. Waarom moet het bij mij steeds zo’n tijd duren? Ik doe nog èèn ronde en daarna ga ik toch maar eens langs de huisarts voor een verwijzing naar de gyneacoloog. Ik ga daar niet weer twee jaar mee wachten. Ben na de volgende ronde zeven ronde’s onderweg en dan vind ik het wel mooi geweest. En de vorige keer dat ik een afspraak had met de gyneacoloog deed ik prompt een positieve test dus wie weet Ik ben inmiddels begonnen aan mijn tweede pot foliumzuur en ik vind er niks an. Om me heen worden er mensen maar zo zwanger en ik kan daar niet zo heel goed tegen merk ik. Kijk daar toch met een beetje groene ogen naar :oops: Op een forum van een vriendin vertelde vandaag ook weer iemand dat ze zwanger was. Daar word ik echt een beetje verdrietig van. Sorry voor dit ego verhaal. Als mijn ongi weer weg is ben ik er vast weer vaker want dan gaan we met frisse moed weer op naar de klusperiode.
Chester wat balen zeg. :hug:
Baukje: hoe was het gisteren bij de gyn.?
Is hier weer een feest in huis hoor. Alyssa heeft weer oorontsteking en hoge koorts. Gelukkig geen stuipen dit keer. Ben vandaag met haar naar de ha geweest omdat ik een vermoeden had dat ze oorontsteking had ze heeft daar ook 3 wk geleden een antibiotica voor gekregen. Heeft dus schijnbaar niet helemaal geholpen met als gevoel dat ze het nu weer heeft maar dan maar 1 oortje. Zo zielig. Kan er wel bij zo voor de feestdagen. De ha had er wel over dat als het zo door ging dat haar amandelen eruit moeten en dat ze dan ook minder ziek zal zijn.
Ik duik me bed in ben kapot.
Groetjes Ellen
Ach Ellen, wat vervelend nou toch weer. Sterkte en beterschap voor Alyssa :hug:
Val maar gelijk met de deur in huis. Mijn ongi is er nog steeds niet en de buikkrampen zijn ook weg. Ik word gek :wall: :wall: . Voel me verder goed maar word hier zo onzeker van. Dacht ik duidelijk te hebben over mijn cyclus, krijg ik dit weer. Ik durf niet te denken dat ik nou zwanger zou kunnen zijn gezien de afgelopen maanden.
Liefs Frutsel
Esther: ik kan me dat heel goed voorstellen hoor. D’r is niks aan als het niet lukt en dan zijn al die anderen die wel zwanger worden ook niet leuk.
Ik wens jullie heeeeel veel sterkte en succes en ook voor bij de volgende klusperiode.
Ellen: wat rot voor Alyssa. Lijkt me zo naar voor jullie allemaal. Ik hoop dat er gauw een oplossing voor komt. Wie weet helpt het echt als de amandelen er uit gaan.
Frutsel: da’s ook geen goed nieuws zeg. Weet je weer niet waar je aan toe bent. Heeft een ha daar geen oplossing of verklaring voor?
Ik ben wel blij vandaag!! Heb vanmorgen een knipperend hartje gezien!! Dus geen leeg vruchtzakje deze keer. Ben echt wel blij! D’r kan natuurlijk nog vanalles misgaan maar de start is er in ieder geval.
Tot gauw!
Pien gefeliciteerd met je goede echo!!
Frutsel wat balen weer die onzekerheid helaas kan je in dit soort situaties niets anders doen dan afwachten :evil: .
Ellen jeetje das ook weer wat het arme meisje weer ziek. Veel beterschap meis.
Chester heel erg jammer weer rotduivels. Ik zou zeker niet superlang meer wachten om naar een arts te gaan. Zeker omdat het met Sven ook zo moeizaam verliep zou ik gewoon contact zoeken. Misschien mag je zo wel komen met je voorgeschiedenis. Het is altijd te proberen toch? En wie weet gaat het net als vorige keer :inlove: .
Maandag weer naar gyn geweest. Er zit dus weer ( of nog steeds?) een bloedstolsel in mijn baarmoeder :evil: :evil: :evil: ik heb er stevig de balen van. Ik verlies geen bloed meer maar er zit nog een stolsel in mijn baarmoeder van 6cm x 1,6cm. Flinke domper in ieder geval.
Vrijdag mijn 20 wk echo.
groetjes baukje
Chester: Wat kl*te, voor je :hug:
Pien: Gefeliciteerd, je zei dat er nog steeds alles mis kan gaan nu. Mijn vk heeft gezegt (ik zie het hier op het forum ook vaker terug komen), dat als eenmaal het hartje klopt, de kans van een mk terug is gezakt naar 5%. Dus dat is maar heel erg weinig…
Baukje: Ik geloof opslag dat het een flinke domper is, voor je. En nu?? Gewoon afwachten? Ik vind het onwijs knap hoe je er mee om kunt gaan. Ik denk dat ze mij al lang hadden opgenomen op een psychiatrische afdeling… :? …
Hier gaat alles prima. Alleen moe, ontzettend moe Volgende week ga ik kijken naar positie broeken. Ik pas niet echt meer in mijn spijkerbroeken.
Ja en nu?? Goede vraag? Inderdaad afwachten maar en het beste ervan hopen. Ik dacht in het begin ook dat ik gek zou worden maar ja ik zit in het schuitje en ik moet varen. Ik heb geen keus. Ik probeer maar te genieten van de momenten dat ik Rudi voel en hem zoveel mogelijk liefde te geven. Al die stress is ook niet goed voor hem. Ik ben er wel wat rustiger over geworden maar het is alles behalve leuk zo.
Baukje tis idd niet leuk op deze manier. Kan je toch niet onbezorgt genieten van je zwangerschap terwijl je dat natuurlijk wel heel graag had gewild. Maar het belangrijkste is dat het nog steeds goed gaat met Rudi!
En nu op naar de 20 weken echo, leuk man.
Pien wat bijzonder toch hè zo’n kloppend hartje :inlove: Probeer er dan nu ook lekker van te genieten.
Moosje whaaaaaaaaaaaaaaa, positiekleding kopen :dance: Leuk leuk leuk!!
Frutsel balen zeg. Die onzekerheid is zo slopend. Als je maar gewoon eens een regelmatige cyclus had. Duim voor je dat er gauw duidelijkheid komt.
Ik zit te overwegen toch eens ovulatietesten te gebruiken. Heeft iemand van jullie die gebruikt en zo ja hoe werkt dat? Ik heb er namelijk nooit iets mee gedaan dus weet bij god niet welke goed zijn en hoe ze werken.
Moosje: je bent er vroeg bij om nu al positiekleding te kopen. Nou vroeg zie dat je alweer 10 wk ben. Wel leuk hoor lekker je buik showen. :inlove:
Chester: ik heb geen ervaring met ovulatietesten maar ik ben wel nieuwsgierig naar de ervaring van anderen.
Hier is het weer rustig Alyssa is koorts vrij :dance: :dance: . Ze is nog niet helemaal de oude maar goed dat de koorts weg is ben ik al blij om. Ze is nog wel hangerig af en toe en slaapt veel, maar ze speelt wel weer en is ook weer ondeugend.
Onze badkamer schiet ook al op. Dennis gaat vandaag de vloer storten, de douchewanden zijn betegeld. Kan niet wachten tot het klaar is.
Ik ga weer aan het werk.
Groetjes Ellen
ik durf het bijna niet te zeggen maar ik heb dus ovulatietesten gebruikt. 5 stuks wel te verstaan en daarna niet meer nodig :mrgreen: . Ik had ze eigenlijk meer gekocht met het idee van - ik ben wel nieuwsgierig of ik weer net zo regelmatig ben dan met Pien? en heb ik wel een eisprong na de pil - Was op dag 10 geloof ik begonnen en dag 15 werd ie heel donker (niet positief zoals op de gebruiksaanwijzing want dan moest de lijn donkerder zijn of even donker dan de controle lijn) We waren in die week al enthousiast bezig met klussen omdat ik me wel klusgevoelig voelde zeg maar en ook mijn lichaam de tekenen vertoonde van een ovulatie. Na dag 15 zijn we daar wel gewoon mee doorgegaan ( want de test was tenslotte niet positief als op de gebruiksaanwijzing maar de dag erna kon ik niet meer testen want ze waren op ) en gewoon om de dag door gaan klussen tot dag 21 ofzo. Just in case haha. Heel lullig ook maar na die dagen nam de zin ook af ofzo? Dus mijn lichaam gaf het wel duidelijk aan wanneer ik een eisprong had ongeveer.
Zijn die ovulatietest ook 100 % betrouwbaar, want dat kunt je niet zeggen van zwangerschapstesten.
Ik heb ovulatietesten gebruikt. Maarreh, te laat begonnen… :oops: Jullie kennen het resultaat inmiddels.
De ovulatietest geeft aan wanneer je Lh-piek het hoogst is. Dat is een hormoon die ervoor zorgt dat je eisprong plaats vindt. Dus na de Lh-piek vindt binnen 48 uur de eisprong plaats.
Ik heb de laatste cyclus getest op dag 12, 14 en 16 en die waren allemaal negatief. Blijkbaar was toen mijn Lh-piek al geweest. We hebben alleen maar geklust op dag 13 en 15 want de testen waren immers negatief. Maar blijkbaar had ik op dag 11 of 12 al mijn eisprong.
Het is een dure bedoeling. Want zoals je ziet moet je echt wel op dag 10 beginnen met testen. Ik deed het om de dag maar elke dag is het beste natuurlijk.
Enne Moosje, bedankt voor het noemen van dat percentage van 5%. Dat wist ik niet. Da’s wel goed nieuws!!
Ik durf er wel van te genieten. Zo langzamerhand vertellen we het de familie ook en da’s toch wel leuk om te doen.
Verder heb ik een beetje een baaldag. Ben net een uurtje thuis en had dus 2,5 uur vertraging. Er was iemand voor de trein gestapt. Erg triest, te naar voor woorden. Ik zat helaas in het voorste treinstel. Het heeft wel vreselijk veel indruk op me gemaakt, meer dan ik dacht. Toen ik eenmaal thuis was heb ik de tranen er even uitgegooid. Nou ja, sorry voor dit nare nieuws maar ik moest het even kwijt.
Kerst staat voor de deur. Wij gaan lekker de deur uit beide dagen, naar familie. Jullie nog plannen?
tot gauw!!
XxP
Pien gastiedarrie, dat zijn ook geen leuke dingen om mee te maken. Kan me voorstellen dat je daarvan wel even van slag bent.
Mag ik vragen welke ovulatietest jij hebt gebruikt, waar je ze hebt gekocht en hoe duur ze zijn :oops:
Wij gaan niks doen met de feestdagen. Hoe eerder ze om zijn hoe liever. Ik moet zowieso beide kerstdagen al werken maar dat vind ik niet erg. Goed excuus om onder al die familieverplichtingen uit te komen
Baukje das toch handig zo’n lijf. Of mijn lijf werkt niet goed of mijn hoofd luisterd er niet naar. Maar ik ben niet zo eispronggevoelig geloof ik :lol:
Ik had van die goedkope ovulatietesten van matcare. Je koopt ze per 5 of in een familiypack haha. www . matcare . enel Niet zo heel erg duur hoor. Ik dacht zo rond de € 7,50? voor 5. Dat zijn dan van die stripjes. Van clear blue kosten ze 31 euro per 7 ofzo. :shock: .
Ik heb gister via een site testen besteld. Hoop alleen dat ik ze nog morgen binnen krijg. Anders ben ik denk ik alweer te ver in mijn cyclus als ze na kerst komen. Zo rond de tiende dag. Alhoewel het dan nog net moet kunnen om te beginnen. Anders maar volgende maand.