Ik had inderdaad die dure dingen van clear blue. Hmmm, geen geduld om ze op internet te bestellen :oops: :oops:
Hallo allemaal,
Ik laat ook maar weer van me horen, ben zo druk geweest met werken dat ik mijn vakantie inmiddels ziek begonnen ben :roll: ! Steken achterin mijn hoofd/nek en hoofdpijn, en een hele zere keel. Nu maar lekker uitrusten en vakantie houden! en… hopen dat aan het eind van mijn vakantie er 2 streepjes op de test komen te staan! We hebben in ieder geval ons uiterste best gedaan! hahah!
Bij jullie ook weer genoeg gebeurt heb ik gelezen, sorry ik ga nu niet op iedereen reageren want wil zo moijn bedje even in… Ik kom gauw weer terug, en :thumbup: nog steeds voor allemaal!!!
Spannend Affie, ik zal voor je duimen. En nou een beetje uitzieken en dan lekker genieten van je vakantie.
Mijn testen zijn inmiddels opgestuurd dus ik hoop dat ik ze morgen heb :shifty: Ik heb heerlijk geshopt vandaag, een hele stapel nieuwe kleren gekocht voor MIJ! :dance: :dance: :dance: Ik ben zo blij :dance: :dance: :dance:
Heb ik laatst ook gedaan Chester! Wat kan dat toch een lekker gevoel geven he! Geniet lekker van je nieuwe outfitjes!
Ben net wakker, heb even lekker wat bijgeslapen en voel me alweer wat lekkerder… Het is lang terug dat ik ziek geweest ben!
Affie: beterschap hoop dat je voor de kerst toch iets beter te pas bent.
Chester: oh heerlijk lekker shoppen voor jezelf. Heb ik lang niet meer gedaan. Als ik ga kom ik meestal weer met dingen terug voor Dennis of Alyssa.
Groetjes Ellen
Affie, Beterschap!!! De klusperiode is al achter de rug begrijp ik. Da’s wel fijn dan!
En o ja, lekker shoppen voor jezelf. Dat doe ik nooit meer. Heb ik wel heel veel zin in maar ja, het is nu een beetje zonde om allemaal nieuwe kleding te gaan kopen. Wij gaan woensdag de stad in. Mijn vriend kwam er zelf mee omdat hij 13 kilo is afgevallen (Sonja!!) en nu dan toch echt andere broeken nodig heeft. Ik denk dat ik wel één broek voor me zelf ga kopen. Daar kan ik na de zwangerschap hopelijk wel weer in.
Ik ga zo mijn bedje in. Ik ben zoooo moe!! Ik vind het maar vreemd hoor dat dat met het zwanger zijn te maken heeft. Maar het is toch echt zo.
O ja, hebben jullie nog leuke kerstpakketten gekregen? Ik wel!! Een kikabeer en een vvvbon van 35 euro. Van die kikabeer is de helft kostprijs en de andere helft gaat naar de Stichting voor Kinder Kanker. Ik vind het een prima besteding voor een kerstpakket. En het is nog een leuke grote zachte beer ook!
Dag dames.
tot gauw!!
XxP
sorry even kort en ego
Mijn 20 wk echo gehad vandaag en alles was goed.
Uitgebreider verslagje staan bij de topics zwanger en bloed in baarmoeder en de 20 wk echo.
Ik hou het even kort ik ben zo moe.
groetjes baukje
Baukje: wat fijn dat alles goed is. 20 wk alweer zwanger wat gaat dat snel zeg.
Dames ik ben nu een kleuter. :dance:
Ik heb vandaag een kerststukje gehad en een enveloppe met 50 euro. Heel blij mee. Die beer is ook een goed initiatief trouwens steun je ook nog is een goed doel.
Groetjes Ellen
jeetje 1000 berichten! :shock:
En Pien is nét een dreumes geworden hihi … Ik moet nog even…
Dat shoppen was echt heerlijk. Ik doe dat dus ook nooit. Maar mijn eindejaarsuitkering was binnen. En ik had laatst van onze spv-er op mijn sodemieter gehad dat ik eens wat meer tijd voor mezelf moest nemen. heb dus van de nood een deugd gemaakt :mrgreen:
Ik zal zo jou topic lezen Baukje.
Pien jeetje, 13 kilo, dat is niet niks. Mag je je zelf ook voor verwennen. Hartstikke goed van je man.
Ellen :dance: Gefeliciteerd kleuter :mrgreen:
Ik had ook een leuk kerstpakket, een beetje italiaans. Wel leuk.
Ik moest even kijken wat ik was, ik ben een kiddo :mrgreen:
Ik heb nog een lange weg voor de boeg om een kleuter te worden, laat staan een kiddo… (wist eerst niet wat het inhield, maar het is me nu duidlijk :oops)
Ik kan fijn op vakantie met mijn kerstpakket. We hebben een reistas (op wieltjes) met inhoud gekregen. Er zat een leeslampje, handoek, rekenmachien, heupportomonaie, enz… Wat ik er mee moet?? Ik zou het niet weten…
Baukje: fijn om te horen dat de echo goed is gegaan. Ik dadelijk je uitgebreider verslag lezen…
Chester dan mag ik ook nog wel ff om kiddo te worden. :mrgreen:
Pien dat je man 13 kilo is afgevallen best veel. Ik moet ook eigenlijk afvallen maar ik wacht wel tot dat na een volgende zwangerschap anders blijf ik bezig.
Onze badkamervloer is vandaag gelegd. Morgen word de douche en vloer gevoegd en dan kunnen we als we mazzel hebben maandag weer douchen anders word het dinsdag ook geen probleem hoor. Ben alleen de rotzooi en stof zo zat. Heb de helft van het huis al schoon de rest doe ik morgen.
Meiden Fijne Feestdagen alvast.
Groetjes Ellen
Ik moet ook eigenlijk afvallen maar ik wacht wel tot dat na een volgende zwangerschap anders blijf ik bezig.
Hihihihi, hier nog èèn. Ik wacht ook nog wel even tot ik uitgeworpen ben :mrgreen:
Lekker als je badkamer nog wel voor de feestdagen klaar is. Doen jullie het zelf?
Moosje je houdt niet zo van lezen begrijp ik :mrgreen: Is wel een beetje jammer als het pakket je niet ligt. Ik was allang blij dak er weer eens èèn kreeg. Had al drie jaar helemaal niets gehad :?
Hier weinig nieuws. Mijn ovulatietesten zijn binnen dus het feest kan beginnen :lol:
Ik zou toch zweren dat ik mijn eisprong al gehad heb… Word ik vandaag wakker, heb ik ineens vruchtbaar slijm en is mijn temp weer gedaalt :shock: …
Hoe kan dat nou weer! Stom gedoe, ik snap er nu echt niks meer van hoor! Ik dacht dat mijn eisprong al geweest was! :eh:
Ik wil jullie allemaal Hele fijne kerstdagen een vruchtbaar 2007, wensen!!!
Affie, wat kan je lijf je ontzettend voor de gek houden, he?!
Ik heb net een gebakken eitje gegeten, heerlijk. Deze heb ik een aantal weken niet kunnen eten, ik kon ze niet luchten of zien…
En ik heb gister 2 positiebroeken gekocht, ze zitten ontzettend goed. 10x beter als die veel te krappe spijkerbroeken… Het voelt nu ook echter :mrgreen: .
Affie das ook niet leuk. Je wilt gewoon weten waar je aan toe bent. En niet dat vage gedoe. Nouja, nog maar eens ant klussen dan, dat is dan wel weer leuk :mrgreen:
Moosje leuk hè nieuwe kleding kopen. Het wordt idd echter als je positiekleding mag gaan dragen. Ik kon niet wachten tot ik mijn eerste echte positiekleding aan kon.
Nog even voor jullie allemaal…
Chester wat een leuk kaartje. :inlove:
Wij doen de badkamer indd zelf, Dennis is heel handig. Hij is net klaar met alles voegen. Morgen gaat hij de douchewand plaatsen de planchetten ophangen en afkitten. Dus we kunnen dinsdag pas van de douche gebruik maken. Gelukkig hebben we nog een bad waar we ons in kunnen wassen.
Moosje mooi dat je geslaagd ben met je positiekleding.
Groetjes Ellen
Hallo Allemaal!
ff een kort berichtje van mij. na de kerst ga ik alles lezen en op iedereen reageren.
Voor iedereen: fijne Kerstdagen!
:-*
FIJNE KERSTDAGEN EN ALVAST EEN VRUCHTBAAR 2007!!!