Augustusstoppers 2006 / 5 zwanger

Spannend Frutsel, wachten is ook niks. Ben benieuwd. Zal voor je duimen.

Nou ik moet morgen of overmorgen ongesteld worden. Is niks spannend aan want we hebben deze maand bijna niet geklust door omstandigheden.

Aankomende maand pakken we het wel weer op, hahaha. Is ook wel lekker, even een maandje zonder spanning op je menstruatie wachten.

Baukje hoe is het met jou? Kan je al een beetje aan het idee wennen dat er toch een kleine prutje in je buik groeit?

Mila en bij jou? Jij een beetje gewent al?

Pien hè, negatief getest, das ook niet leuk.

Affie ja mensen om je heen die zwanger zijn is ook leuk. Niet zo leuk als zelf zwanger zijn, maar ik kan ook zo genieten van andere zwangeren.

Ben afgelopen weekeind bij mijn beste vriendin geweest. Heb eens haar prachtige dochter bewondert. Ze is zo mooi :inlove: Heb gelijk Sven maar even uitgehuwelijkt :mrgreen:

Nou ga nog even bij de junimama’s kijken en dan eens wat aan mijn huishouden doen. Is erg nodig :oops:

en frutsel heb je al nieuws??

vertellen he als je wat weet!!

ik heb een hele rare buik sinds gister avond laat alof ie helemaal beurs is van binnen en het is totaal niet te vergelijken met de buikkrampen van een aankomende menstruatie!!!

aaaaaahhhhhh word er gek van.

gr.daantje

De test was vanmiddag negatief had ik eigenlijk ook wel een beetje verwacht. Denk dat ik vrijdag gewoon de ha bel voor die bloedtest want dan staat het pas echt vast zwanger of niet zwanger en andere op naar de 2de ronde.

Daantje spannend al 1 dag overtijd ik duim voor je :thumbup:

Groetjes

Het lijkt wel of iedereen op dit forum te kampen heeft met overtijd en negatieve testen.

Alhoewel ik denk dat de kans heel klein is blijf ik toch hopen. Ik wil gewoon mijn schouders kunnen ophalen en er niet vanuit gaan dat ik misschien zwanger ben. Onzekerheid is ontzettend irritant!!!

Morgen weer een dag…

Hoe is het met jullie verder? Al nieuws frutsel, Daantje?

Baukje, trek je het een beetje?

Zal vanavond ff de lijst aanpassen.

Is hier vandaag weer rustig. Pien het lijkt er inderdaad op overtijd en negatieve testen hier.

Groetjes Ellen

Daantje en heb je al getest?

Baukje hoe voel je je nu? Blijf duimen voor je.

Groetjes Frutsel

hallo,

hier nog steeds niks!!!

ik heb op maandag dus eerste nod dag getest en die was negatief.

heb totaal geen ongi gevoel. als dit zo blijft ga ik zaterdag nog een test doen. weet iemand hier welke test het snelst reageert op het hcg hormoon? heb nu een kruidvat test gebruikt had gehoord dat deze erg goed bleken.

het is zo vreemd allemaal het lijkt wel of ik me heel anders voel dan normaal. heb ook zon rare buik. hij is helemaal bol alsof ik vol met lucht zit en zo voelt het ook. maar ook alsof mijn onderbuik van binnen beurs is???

het is gewoon wachten wachten en nog eens wachten.

volgens mijn vriend ben ik nu zwanger dat zegt zijn gevoel en hij kan niet uitleggen waarom!!??

gr. daantje

Jeetje we maken het inderdaad allemaal spannend hier zeg of in 1x zwanger? Wat voor sommige onder ons nog steeds kan :inlove: . Overtijd kan altijd nog positief uitpakken he?. Er zijn er nu ook al bezig voor de 2e ronde toch? Ja sorry ik ben even niet helemaal meer op de hoogte en mijn geheugen is een zeef. Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor jullie allemaal en nog steeds ook een beetje voor mezelf.

Hier gaat het allemaal wel redelijk al word ik gek van het afwachten voor mijn gevoel hangt het allemaal een beetje af van de echo van maandag. Ik heb in ieder geval geen roze wolk hier. Meer een donkergrijze waar ik af en toe een beetje vanaf durf te kijken. Ik hoop zo dat het goedkomt maar ik durf ook weer niet te veel hoop te hebben want stel dat het alsnog fout gaat is de teleurstelling nog veel groter. Echt bloeden doe ik niet meer maar mijn afscheiding is af en toe nog steeds bruin of een beetje rood. Geen sloten helderrood bloed meer gelukkig. Dus het lijkt een beetje stabiel. Ik maak zeker voor die tijd ook geen zwangerbanner.

Frutsel welkom ook spannend voor jou. Weet je al wanneer je bloed mag prikken?

Mila hoe gaat het met jou? en Mees?

Succes iedereen en tot snel

Daantje ook overtijd spannend. Misschien heeft je vriend toch gelijk. Je kunt best zwanger zijn ondanks die negatieve test.

Ik mag vrijdag de ha bellen als ik nog steeds niet ongesteld bent en kan dan pas maandag bloedprikken. Ben maandag toch al altijd vrij en is een straat achter ons de prikpost anders moet ik naar het ziekenhuis. Hoe lang ik dan nog moet wachten op de uitslag geen idee. Ga uit van 5 werkdagen kan het altijd meevallen.

Ik ga naar bed voel me niet echt lekker vanavond veel last van duizeligheid en vlagen van misselijkheid. Misschien dat vroeg naar bed gaat helpt. Welterusten allemaal.

Groetjes Frutsel

Jeetje wat spannend zeg hier voor iedereen! Het lijkt wel een virus: overtijd en negatieve testen!

Hier weet ik in ieder geval dat mijn lichaam me zwaar voor de gek heeft gehouden, want ook nu heb ik allerlei zwangerschapskwalen die ONmogelijk zijn aangezien ik nog geen eisprong oid gehad heb deze cyclus hihi… of mijn lijf bereid zich exta goed voor??? Hope so :mrgreen:

In ieder geval hier nog genoeg optimisme en duim ik voor degenen die nog in onzekerheid zitten, ik hoop dat jullie gauw duidelijkheid hebben!!!

Baukje, sterkte meis! Ik gun het je echt!

Ik ga weer, ben kapot van mijn werk en moet nog 2 hele dagen pfff…

Affi, je was maar drie dagen ongesteld…weet je zeker dat het je menstruatie was? Als we dan toch allemaal onzeker zijn dan moet jij ook maar even meedoen… :mrgreen: . Nee even zonder flauwekul, omdat je nu aangeeft nog allerlei zw.s. kwaaltjes te hebben…je weet maar nooit toch?

Nou, hier nog niks. Vrijdag ga ik opnieuw testen.

Is hier erg rustig weer.

Weinig te melden eigenlijk behalve dan dat ik gek word van die duizeligheid.

Pien spannende dag morgen ik duim voor je :thumbup: .

Groetjes Frutsel

Hihihi, wat een stel zijn we toch. Nou ik doe nu niet mee aan die onzekere toestanden. Ben vandaag ongesteld geworden, keurig op tijd. Precies 28 dagen. Dus hier op naar de volgende ronde, de vierde ronde. Dus drie keer is scheepsrecht ging hier niet op :mrgreen:

Voor alle dames die in spanning zitten te wachten, ik duim voor jullie :thumbup:

Zat terug te rekenen, ben eigenlijk een julistopper :silenced: Mag nog wel blijven hè? :pray: :angel:

Tuurlijk mag je blijven Chester. Wel balen zeg, duim voor je dat het de 2de ronde wel lukt.

Groetjes Frutsel

JULLIE MOETEN WAT MEER SCHRIJVEN WANT IK VERVEEL ME :mrgreen: . Wat is het hier rustig zeg pfffffffffff. Was ik nou zo’n kwebbel of heeft iedereen nou wat anders te doen?? :mrgreen: .

Ben hier nog lekker onzeker aant wezen :? .

Zal ik maandag dan eindelijk toch een zwangerbanner kunnen gaan maken?

Nou Baukje als het aan mij ligt wel, ik hoop het zo voor je! :-*

En Pien ik was uiteindelijk 4 dagen ongesteld haha… maar tis wel echt een ongi geweest want ik hou nu mijn temp bij om te weten wanneer mijn eisproing is geweest, voor t geval dat mijn cyclus zo lang blijft. Ennuh, spannend voor jou, laat je t vrijdag meteen weten wat je getest hebt? Ben benieuwd

Daantje & frutsel ook voor jullie hoop ik op “positief” nieuws! :mrgreen:

Ik moet lekker nog 1 dagje werken en dan weekend, lekker naar de kapper!! Weer lekker een stuk eraf want ik vind het maar een dood zootje haha

Ik ga weer… weer ns klussen denk ik haha :shifty:

Succes allemaal! :**:

Baukje ik hoop echt voor je dat je maandag nog steeds zwanger bent en dat het ook nog is gegroeit. Leef echt me je mee. Of je een kwebbeltante bent geen idee. Als er meer dames schrijven hier schrijf je automatisch ook meer hier maar rustig is het zeker de laatste dagen.

Net bij mijn moeder geweest haar verjaardag vieren die was gisteren jarig, maar Alyssa zit dan op het kdv en is dan kapot 's avonds. Donderdags is ze altijd al bij mijn ouders dus vandaar dat we het vanavond maar hebben geviert ff zolang Alyssa het vol hielp. Was wel weer gezellig. Morgen nog een halve dag werken en dan weekend. 's Avonds hebben wij bedrijfsfeest van manliefs werk maar dat is altijd erg gezellig.

Daantje hoop voor je dat je test positief is :thumbup:

Groetjes Ellen

hallo,

hier nog geen nieuws. nog steeds nergens last van dus we blijven gewoon maar wachten.

gr.daantje

Ik wil wel meer schrijven maar ik weet niet altijd wat. Ben nu ook pas net thuis. Wezen shoppen met een vriendin. Moest even wat nieuwe nette kleding hebben voor mijn nieuwe baan.

Maar hier nog steeds niks. Heb wel getest vanmorgen, ik kon natuurlijk niet wachten. Ik zie een heeeeel erg vaag streepje, maar dan ook echt heeeeeel vaag. Dit was de digitale van clearblue en die zei toch echt ‘niet zwanger’. Ik ga morgen testen met die van het kruidvat. Ik weet niet of dat wat uitmaakt, zal wel niet. En dan moet er toch gauw resultaat komen want ik betaal me anders suf aan die testen. Ik kan het toch niet laten :oops:

Maar ik weet verder niks.

. :zzz: