Augustusstoppers 2006 / 5 zwanger

Dames we beginnen een nieuw deel dan staat de lijst ook meteen goed en hoeven we niet meer te zoeken.

Mila, Baukje, Moosje, Pien en Jental gefeliciteerd :inlove:

Naam Leeftijd Kindje NOD Uitgerekend

Mila 28 2e zwanger 12-Mei

Baukje 27 2e zwanger 16-Mei

Moosje 25 1e zwanger 13-Juli

Pien 34 2e zwanger 2-Aug

Jental 33 1e zwanger

Ellen 26 2e 17-Dec

Chester 28 2e 18-Dec

Affie 21 1e

Daantje 23 1e

Zal het lijstje nog wel ff opfleuren maar er staat voor nu wat.

Groetjes Ellen :inlove: :inlove:

Wauw, wat staat dat mooi…al twee uitgerekende data ingevuld! Ik vind het helemaal geweldig.

Baukje: succes straks bij de ha. Mijn ha (hier ook geen vk) doet er nooit zo moeilijk over. Ik hoop dat je voor een echo mag. Maar ze kunnen nog geen hartje zien toch? Die gaat pas kloppen met 7 weken? Of toch al wel met 6 weken. Ik weet het even niet meer. Nou ja, in ieder geval duim ik heel hard voor je. Hoe laat moet je er zijn?

Gaan er nog dames naar de Jonge gezinnenbeurs?

Ik ga lekker naar buiten nu.

Doeg!

Baukje hoe ging het bij de HA?

Nou vanmiddag dus bij de HA geweest zoals ik al verwacht had kon hij er in dit stadium niets van zeggen en hij vond die harde buiken en roze afscheiding van vrijdag ook heel vreemd. Ik moet dus volgende week terugkomen met ochtendurine. Als ik nog steeds geen bloed verloren heb en mijn urine positief test gaat hij me doorverwijzen voor een echo dus met een week of 6, want dan kunnen ze pas zien of de zwangerschap “intact” is gebleven zoals hij dat mooi omschreef. Dus ik krijg dus een echo en hoef gelukkig niet tot 12 wk in spanning af te wachten. Als ik begin met bloeden moet ik dus idd alles opvangen en meteen langskomen. Dus nog niet veel wijzer maar ik ben blij dat er aan me gedacht word en dat hij me verder gaat helpen. Dus ik denk eind volgende week of over 2 wk dat ik naar de gyn mag voor een echo.

Dus gewoon spannend afwachten.

O ja ik kopieer dit verhaaltje ook naar mijn andere onderwerp hoor dus dan krijg je daar hetzelfde verhaal te lezen even geen zin om het helemaal opnieuw op te schrijven.

Pien leuk dat je weer terug bent. Als alles goed blijft gaan lijkt de jonge gezinnen beurs mij ook wel wat. Een leuk uitje met mijn moeder ofzo.

Ellen leuk lijstje weer.

Baukje das mooi dat je als alles goed gaat een vervroegde echo krijgt. Ik hoop zo dat het allemaal goed gaat voor je :thumbup: :thumbup: .

Manlief heeft een nieuw lijstje gemaakt vond het zo lief van hem hopelijk vinden jullie het lijstje zo ook goed.

Groetjes Ellen

Hoi Allemaal,

Ik snap even niets meer van mijn lijf, ik was 2 weken terug er zo van overtuigd dat ik mijn eisprong voelde, nu denk ik het weer!

Kijk gister dacht ik: Ja, ik word ongesteld! Precies zulke pijnen enz… Maar ineens voelde ik een pijnlijke “plop” (geen kabouter haha) in mijn buik en was de pijn verdwenen! (eisprong??) Vandaag de hele dag heftige steken in mijn baarmoeder… ik heb alle kwalen opgezocht en t lijkt op een eisprong. Zou mijn lijf dan zo in de war zijn? Vanmorgen had ik namelijk wéér een negatieve test, maar ik ben dus niet ongesteld ofzo… PFFF

Beetje rommelig verhaal, sorry daarvoor, maar ik zit zo in spanning! Wel geklust gister :stuck_out_tongue: dus mocht het een eisprong zijn, dan zit ik goed geloof ik hihi…

Oja Pien leuk je weer te zien!

Ik hou jullie op de hoogte!

Affie een negatieve test en niet ongesteld kun je dus wel zwanger zijn zit er te weinig HCG waarde in je urine. Anders wacht je nog een paar dagen en test je opnieuw anders vraag je je huisarts. Bij Alyssa was de test bij mij 3 mnd negatief en ook niet ongesteld maar wel degelijk zwanger. Ik duim voor je dat het snel positief wordt.

Groetjes Ellen

Baukje, fijn dat je zo goed behandeld bent. We gaan er gewoon vanuit dat je volgende week met je bakje urine bij de ha zit hoor!

En Affie, wat irritant lijkt me dat…wel of niet zwanger…Ik weet wel dat ik bij beide zwangerschappen een ongesteldheidsgevoel had wat ik normaal niet heb. Misschien voel jij dat nu ook wel? Want het komt vaker voor dat vrouwen vrij lang negatief blijven testen terwijl ze wel zwanger zijn. Ik hoop zo voor je dat je lijf je snel duidelijkheid geeft. En tot die tijd zou ik ook flink blijven klussen :wink:

Ellen: jouw man heeft weer een prachtig lijstje gemaakt. Heb je bewust de data van Baukje en Mila weer weggehaald? Ik vond het wel stoer staan.

Hoewel mijn vriend en ik hebben afgesproken dat we niet teveel de nadruk op het zwanger worden willen leggen, besef ik me heeeel goed dat onze klusperiode eraan komt :dance:. We zien wel.

Tot gauw.

Hoihoi

Ja super onduidelijk allemaal, maar bedacht me ineens dat mijn afscheiding zo veranderd is de laatste dagen (vooral gister dus) en dat viel mijn vriend ook op (hij vond me slijmerig IEIEIH) en dat, samen met al mn andere vage klachtjes duidt toch echt op een eisprong als ik mag vertrouwen op het internet! PFFFF

Haal mijn NOD maar van dat lijstje en zet er maar een groooooot vraagteken! :?

Affie wat vervelend zeg die onduidelijkheid. Dit nou echt zo iets wat niet onduidelijk zou mogen zijn hahaha. Nou hoop dat het allemaal snel wat zekerder word.

Baukje ik duim nog steeds voor je hoor. En wat fijn dat je ha het zo serieus opneemt. En lekker als je al zo snel een echo mag.

Het komt vast goed allemaal.

Pien hihi, hier gaat het net zo. Onze klusperiode is ook weer aangebroken. Ook proberen er niet teveel nadruk op te leggen maar ondertussen wel al de hele dag subtiele hints geven dat het de aankomende week toch wel op regelmatige basis moet gebeuren :mrgreen:

Mila is het grote nieuws al een beetje gezakt in je gezinnetje?

Hier gaat het weer redelijk. Morgen komt een vriendin van me helpen mijn bovenverdieping soppen. Tis zo nodig maar ik kom er niet aan toe op de een of andere manier. En over dat zwanger voelen. Tis gewoon onzin en ik moet niet zo raar doen. Bij Sven kreeg ik het na ongeveer anderhalf jaar dat ik steeds dacht kwaaltjes te voelen en nu al na twee ronde’s. Het is belachelijk en ik moet er gewoon mee op houden.

Maar goed ik ben wel erg moe en heb 's avonds een erg opgezette buik. En heb de laatste weken weer erg last van mijn hand. Soort van carpaal tunnel syndroom (volgens de ha). En daarnaast voel ik me emotioneel volledig uit balans. Nou ja, jullie zullen wel denken, dat mens is niet goed snik. Dus als jij ze niet wegjaagt Baukje dan doe ik dat wel :lol: :lol: :lol:

He Affy op welke dag van je cyclus zit je nu? Ik had ongeveer hetzelfde gevoel dan dat jij beschrijft en als ik het goed heb was die pijnlijke plop bij mij op dag 17. Ik denk nog steeds de eisprong. En dat slijmerige had ik ongeveer een week lang zo voor die periode en een paar dagen erna ook nog. Ook was bij mij de drive (als je begrijpt wat ik bedoel :wink: ) toen erg groot. Misschien heb je hier wat aan? Of misschien heb jij een latere eisprong als je verder in je cyclus zit dan dag 17 bv. In ieder geval ik blijf hard voor je :thumbup: .

Pien jij ook succes in je vruchtbare periode en anders word het verleiden geblazen :wink: Als je de nadruk niet te veel op het zwanger worden wil leggen. :mrgreen:

OH Esther sorry ik mis net jou berichtje. Wat fijn dat je vriendin lekker komt helpen soppen ja soms heb je dat net even nodig zo’n zetje lief van d’r. En over dat zwanger voelen kun je niet gewoon een testje doen? En ja emotioneel volledig uit balans dat kan er natuurlijk ook mee te maken hebben? Pff hopen dat er voor jou ook snel duidelijkheid komt dan.

Nou Baukje aan jou ervaring te merken moet het haast wel de eisprong zijn die ik voel(de)… Dat slijmerige heb ik nu al een aantal dagen inderdaad, alleen verschil is dat ik inmiddels op dag eeeh (ff rekenen) 30 van mijn cyclus zit!

Als het dus de eisprong is is ie héél laat! Maar goed, ik ga nu gewoon wachten tot mn mannetje thuiskomt om te klussen hihi je weet maar nooit. Heb besloten pas weer een test te doen als ik échte klachten heb, en niet zoals nu vage dingetjes.

Voor mij is het figuurlijk ook zwaar nu. Zoals ik al eerder meldde ben ik dus al eerder zwanger geweest, en dit kwam voor ons totaal onverwacht. We waren zo’n 3 maanden samen, en ik slikte oestrogenen die mijn menstruatie moesten “sturen” omdat ik 9 weken al ongesteld was. Op een gegeven moment voelde ik mij onwijs zwanger en bleek dit dus ook te zijn. Ik weet nog zó goed hoe totaal zwanger ik was, ik had zoveel duidelijke zwangerschapskwalen! Na de abortus :frowning: was dit alles letterlijk uit me gerukt! De vrucht was weg en het gevoel ook, en dat heeft me zo pijn gedaan (nog steeds, ik zit hier inmiddels huilend te typen)

Zo op het verkeerde moment was het toen, en nu gaan we er wél voor de volle 100% voor… Gewoon een heel dubbel en emotioneel gedoe voor mij.

Sorry dit moest ik even kwijt, het lucht op.

Ach Affie toch. Jee meid, kan me voorstellen dat het allemaal wat is dubbel is dan. Kom hier maar lekker uithuilen hoor.

mees is vandaag ziekig geweest en ontzettend hangerig, de hele dag op mijn heup, en ik ben nu dus kapot - welterusten dus maar weer en een fijne dag - hopelijk gaat het morgen beter met 'm, kan ik op jullie allemaal reageren en bijkletsen.

liefs van een vermoeide en gelukkige Mila!

jeeeeeeeeeeeeeeeeee

van harte gefeliciteerd met de zwangerschap!!!

ik heb het op dit moment alleen maar druk druk druk.

dus als jullie even niet zo veel van mij horen sorry daarvoor.

het niet roken gaat nog steeds super.

en verder gaat alles zo zijn gang.

hoop snel weer wat meer tijd te hebben.

gr. daantje

Pien Ik heb bewust de uitgerekende datum weg gehaald, omdat ik niet precies de datum wist. Maar zodra ze bekend zijn komen ze er in te staan hoor.

Mila Wat zielig dat Mees ziek is beterschap voor hem.

Daantje Vind het knap van je dat je het zo goed lukt om niet te roken :thumbup: .

Ik barst van energie vandaag. Heb de ramen gelapt, boven alles afgenomen, de badkamer gedaan. Straks als Alyssa wakker is alleen nog haar kamer dweilen. O, ja ook nog ff samen boodschappen gedaan. Misschien heeft die voetmassage geholpen voor extra energie. :lol:

Groetjes Ellen

Hallo dames, ik ben een lange tijd niet geweest. Ik had echt druk. Met wat? Dus, ik heb probeerd stoppen mer roken en tot nu toe met succes. Tja, wij hebben een blanerijke doel. Gezond kidje!

Daantje, ik weet wat je over praat…En hoeveel moeite dat kost. :doh:

Wij hebben besloten op mijn verjaardag (26.9.) beginen met klussen zonder condoom. :dance:

Elly welkom terug. Heb je geen verkeerde banner, want er staat dat je 17 dagen overtijd bent en als jullie 26 sept beginnen met klussen.

Wat is het hier rustig vandaag. Zal vanavond nog wel een keer kijken of er meer nieuws is hier.

Groetjes Ellen

Jeetje, rustig hier zeg!

Elly welkom terug! Wat spannend dat je nu “echt” bezig bent hihi

Ik heb vandaag nog lichte krampjes gehad, en verder nog steeds niet ongesteld… Misschien toch de eisprong geweest? Dat zou betekenen dat ik dan pas over een week of 2 weer kan testen? Help me hier even bij want dat weet ik dus niet zeker…

Mijn “stoppen” met roken gaat ook wel redelijk, ik ben van 1,5 pakje per dag nu naar ongeveer 6 sigaretten, en dat gaat me prima af. Ik kan wel stoppen met roken, maar af en toe is het gewoon nog te lekker en te spannend.

Zodra ik een positieve test in mn handen heb is het zowiezo over! En anders wel eerder, als de test een paar maandjes op zich laat wachten.