sorry, 3 berichtjes van mij achter elkaar, maar ik lees net bij de septemberstoppers dat elly ongi is geworden, en volgens mij is ze nu een september stopper??? Misschien dat ze daarom niet meer meeschrijft?
Ja, dat van Elly was mij ook opgevallen. Nou ja, ze melden zich vanzelf wel weer hoop ik.
Baukje, sterkte!
Affie, moeilijk is dat hè, om je geheimpje te bewaren! Wij hadden het geluk dat niemand ons er echt naar vroeg en we waren snel zwanger. Maar na de miskraam van 't zomer is het anders. Mensen weten dus dat we bezig waren. Maar ik heb nu net een nieuwe baan dus ik geef aan dat we het daarom even op een laag pitje zetten. In de praktijk zien we wel hoe het gaat.
Mila, al een buikje! Wat leuk!! Het gaat met een tweede volgens mij twee keer zo hard. Alsof je lijf het zwanger zijn herkent…zo van: o ja, nu moet ik alle buikspieren ontspannen en laten hangen… ha ha.
En sterkte voor Mees. Ik hoop dat het gauw beter mag gaan.
Tot gauw!
Ja, toevallig gaat het er regelmatig over in mijn nabije familie, ook omdat ik alleen maar zussen heb! “We” vragen ons vaak af wie het eerste kleinkind voor mijn ouders gaat maken, en mijn vriend en ik kijken elkaar dan alleen maar lachend aan, zonder dat iemand het door heeft! Wel grappig hoe iedereen in mn familie erover speculeert en fantaseert en dat wij gewoon, als het meezit, straks zwanger zijn haha
Ik ben een beetje KOK verslaafd, tis al mijn 4e bericht vandaag…
Hallo dames,
het spijt me vreselijk, dat ik niet zo vaak reageer! Bedankt voor jullie aandacht. Eigenlijk heb ik in Augustus met de pil gestopt, maar pas nu na mijn ongi, gaan wij echt klussen. (Ref in heb met roken gestopen.) Dus oficiele moet ik september stopper zijn??? Dus Augustus kan ik niet meetellen of ja? Ik weet niet hoe dat werkt? :think: Ik vond het een beetje oneerlijk met jullie schreven en niet nog bezig waren. :oops:
Maar alles gaat goed. Ongi precies op tijd en nu afwachten tot het over is. Ik vind het best spannend. Bijna kan ik niet wachten. Dus nieuwe maand en nieuwe ronden
En MILA Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Wil je graag weten wat zou het worden? Jongen of meisje??? Of liever niet?
Groetjes,
Elly
Hoi Elly, leuk dat je toch nog meeschrijft!
Je “mag” gewoon mee blijven schrijven hoor, hihi, ook al ben je in september pas “echt” begonnen! Ik vind het in ieder geval alleen maar gezellig!
PFFF ik heb echt een verveeldag, en tis zo rustig hier
Bedankt Affie,
ik heb nu gelezen, dat je eerste cyclus was 37 dagen! Dat is echt pech voor je. Ik had gelukkig 28 dagen. Ik ben alleen bang, dat het langer ga duren dan normaal. (dat heb ik gehoord) Maar ik weet als ik eerste of tweede dag met mijn ongi ga borel drinken :oops: , dat het gaat op tijd stoppen. Het is niet gezond, maar ik wil zo snel mogelijk aan de slag. :dance:
En hoe gaat het hier met iedereen? Alles Goed?
Groetjes,
Elly
hoi dames,
ik heb vanmorgenen getest en hij was negatief!!!
heb totaal ook geen gevoel dat er :twisted: :twisted: op kost zijn.
dus we wachten het gewoon maar weer even af.
als ze wel komen gaan we gewoon weer hard aan de slag en anders hebben we een feestje!!!
heb vorige week wel iemand laten pendelen voor me, iemand hier die hierin gelooft of zelf heeft laten doen?
bij mij kwam eruit dat ik NU zwanger zou zijn van een meisje :**:
ben een klein beetje teleurgesteld maar we zitten pas in maand 1 dus voorlopig gaan we nog maar nergens vanuit en wachten we wel af wat er gebeurt.
kan atijd over een week nog een test doen als er niets veranderd.
gr. daantje
Daantje wat balen zeg van je test. Had je dat ook verwacht of voelde je zwanger. Ik duim voor je :thumbup: .
Van dat pendelen heb ik vroeger wel gedaan. Het kan best waar zijn, maar ik denk dat je daar zelf ook wel een beetje invloed op kunt hebben namelijk. Zo heb je wel veel meer van dat soort dingen. Ik vind die chinese conceptiekalander wel interessant en bij Alyssa klopte die precies.
Groetjes Ellen
Hé Daantje, wat sneu maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Ik hoop voor je dat jij iemand bent die pas heel laat positief test… .
Maar als je wel ongi wordt, dan kan ik me de teleurstelling wel voorstellen hoor. Ik ga er zelf ook niet vanuit dat het wat geworden is deze maand maar als ik wel ongi wordt dan baal ik daar wel van.
Baukje, hoe is het met je?
hoi hoi,
ik weet niet of ik had verwacht om negatief te testen maar ik voel me nu alweer een stuk beter hoor. we gaan gewoon door en we zien het allemaal wel!!!
komt ook allemaal wel goed en het is de eerste maand en wonderen bestaan dus we wachten gewoon af.
bedankt alvast voor jullie lieve woorden.
gr. daantje
SORRY EVEN EEN EGO BERICHTJE
Hier ben ik weer even maar ik heb even geen puf om overal op te reageren ed.
Ik ben vanmorgen bij de gyn geweest en ik heb dus een echo gehad EN?
Ik heb een kloppend hartje gezien. IK WIL NOG NIET GEFELICITEERD WORDEN. Het bloedverlies kon hij tot nu alleen verklaren dat het een tweeling is geweest waarvan er 1 is uitgestoten maar tot nu toe ziet het er naar uit dat ik dus nog een intacte zwangerschap heb. Ik vloei dus nog steeds al 8 dgn met tussenpozen. Heb nog steeds buikpijn en de kans dat het vruchtje alsnog word uitgedreven is nog steeds aanwezig dus ik durf eigenlijk nog helemaal niet blij te zijn. Ik was stom verbaasd en ben (nog maar eens een keer ) in huilen uitgebarsten waardoor een normaal gesprek bijna niet meer mogelijk was. Ik moet volgende week terug komen voor een echo om te kijken of het hartje nog klopt en of het nog groeit dus maandag weer een echo. Ik weet even echt niet meer wat ik ermee moet zeg wat een stress. Baal alleen als een stekker dat ik dus door alle comotie geen fotootje gevraagd heb zodat als het alsnog fout gaat geen foto heb. Het vruchtje lag op schema 6/7 wk zoals ik dat zelf berekend had en met een kloppend hartje dus. Mijn baarmoeder zat alleen nog wel vol met slijm en troep naast het “intacte” vruchtje.
Ohh heb ik me daar toch net vol zitten proppen met filet de american en brie van het weekend gelukkig geen drank gehad.
Moest het nog rustig aan doen van de gyn dus heb dit maar heel letterlijk genomen en me weer ziek gemeld op mijn werk.
Ik weet niet of ik nog aan schrijven toe kom of de zin en durf heb want ik ben zoooooo bang dat het alsnog fout gaat. Ik ben helemaal van slag af want dit had ik dus echt niet verwacht.
Meiden zet 'm op he veel klusplezier en succes met het afwachten.
O Baukje, wat een verwarrend nieuws! Ik kan me voorstellen dat je ervan ondersteboven bent. Het duimen gaat hier van mijn kant nog steeds voor je door.
Dikke kus!
Wow baukje wat een verhaal zeg. Dit had ik niet verwacht een kloppend hartje. Ik duim ook voor jou :thumbup: .
Baukje wat een verrassing zeg. Ik duim voor je !!! Wees niet bang, alles komt goed. Die Maneer boven gaat het in de gaten houden.
Och baukje toch. Nou stiekem ben ik wel blij voor je hoor, maar ik zal nog niet te hard juichen.
Ik zal ook heel hard voor je duimen dat het een goede zwangerschap gaat worden :thumbup:
Wauw Baukje, weer nieuws wat je leven op zn kop zet, wat een onzekere tijd voor je, lijkt me ook verschrikkelijk. Wel ga ik voor je duimen :thumbup:
Daantje Jammer, maar ik zat ook in dat schuitje… we zijn nog jong, en wie weet test je over een weekje positief! Wel spannend allemaal, ook voor jou zal ik duimen hoor!
En nu… komt mijn collega binnen vanmorgen “Ik ben zwanger!” AAAAH ik moest bijna huilen van blijdschap ik was zo blij voor haar! En ze heeft al echt een rond buikie! Ik heb ik mn enthousiasme meteen verteld dat wij ook bezig zijn, kon het echt niet vvoor me houden :oops: Gelukkig nam ze het positief op en ging ze me meteen allerlei tips geven hihi… lief joh!
Het komt nu zoooo dichtbij! Ik ben er helemaal vrolijk van geworden! Al zou het nu bij mij wat langer duren, dan kan ik altijd al stiekem een beetje van haar genieten hihi…
Ik wil me graag bij jullie aansluiten. Ben 26 jr en mama van een dochter en dus bezig voor nummer 2. Mamamoeder zou je mij op de lijst willen zetten.
Ben 4 dagen overtijd maar toen ik de banner zag zag ik dus dat ik 9 dagen overtijd was. Heb een negatieve test gehad vorige week en als ik volgende week nog steeds geen ongi hebt mag ik bloed laten prikken.
Hoi Frutsel, Welkom, en gezellig dat je je bij ons hebt aangesloten!
Ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt! Mijn eerste ronde had ik een cyclus van 37 dagen, dus ik heb ook een tijdje moeten wachten, rot is dat he!
In ieder geval hoop ik het beste voor je!
Ha Frutsel,
Welkom hier!
9 dagen overtijd alweer. Wat moet dat spannend zijn voor je.
Dit is geloof ik wel het topic voor de onzekere periodes en onduidelijke cyclussen.
Ik duim voor je!!
Ik heb negatief getest vanavond. Was wel te verwachten maar stiekum hoop je toch wel een beetje.
Nou, ik ga verder met de Ikea keukenplanner. Ik word er gek van! Ik heb nu al keuken nummer vier ontworpen…steeds weer andere ideeën…
Nee hoor, ik twijfel nooit :liar: :liar: :liar:
Verder geen nieuws.
ff een ego berichtje hoor. Net de gynecoloog gebeld en het verhaal uitgelegd. Kan een labbriefje ophalen en dan urine inleveren bij het lab en kan dan vanmiddag al de uitslag hebben. Ikke helemaal blij, want heb geen zin om nog een week te wachten voor het prikken en dan ook nog is voor de uitslag.
Jullie horen van mij.
Groetjes Frutsel