Augustusstoppers 2006 / 5 zwanger

Spannend 3 dames overtijd. Ik span echt de kroon met 13 dagen overtijd.

Ik test al helemaal niet meer is toch iedere keer negatief. Maandag bloed laten prikken en dan weet ik het zeker. Zijn wel weer begonnen met klussen je kunt nooit weten zijn nu anders weer de vruchtbare dagen. Anders zijn we volgende maand wel zwanger als het deze maand niet is gelukt.

Groetjes Frutsel

Zo frutsel jij was er vroeg bij vanmorgen.

:oops: Ik wilde jullie geen straf geven hoor met mijn opmerking dat het hier zo stil is de laatste tijd. :oops: .

Alles goed bij iedereen? Pien hoe is het met jou test? ohhh spannend.

Mila ook alles goed met jou en mees? Al een tijdje niets gehoord ik word een beetje ongerust zo.

Voor de anderen ook veel succes he? Zet m op.

Moest werken vandaag en dan ben ik er vroeg uit ja. Anders red ik het niet om op tijd op het werk te zijn. Beginnen om 8 uur.

Ik heb het niet gezien als straffen hoor Baukje.

Nog 1,5 uur en dan is het weekend. Heb ook helemaal geen zin meer om iets te doen hier op het werk.

Groetjes Frutsel

Jullie kennen elkaar allemaal al… Maar ik zou graag mee willen doen hier… :oops:

Ik ben 31 augustus verlost van het spiraaltje…

Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voor wij goed nieuws hebben…

Welkom Moosje en ook heel veel succes met het zwanger worden. Gaan jullie proberen voor je 1e kindje? Of ben je al moeder? Gezellig dat je ook mee komt kletsen.

Dag Moosje, welkom hier!!! Gezellig dat je mee komt kletsen. Je hoeft nog maar een weekje tot je NOD. Ben benieuwd of het bij jou ook zo spannend wordt.

Hier nog geen nieuws. Heb gisteravond al getest met Kruidvat test. Daar was helemaal geen streepje op te zien. Zelfs niet iets vaags ofzo. :doh: :doh: :doh: . Ik ga vanavond niet meer testen. Ben er nou wel flauw van.

Hoe is het met de andere overtijddames? Daantje? al nieuws? Frutsel nog een paar daagjes tot de bloedtest. Spannend hoor. Ben je vaker zo lang overtijd geweest zonder zwanger te zijn? Enne, lekker blijven doorklussen hoor!!

Esther, jammer dat je ongesteld bent geworden maar dat zag je al aankomen geloof ik. Op naar de volgende ronde!!!

Affie, naar de kapper? Plaats je wel even voor-en-na-foto’s? :smiley:

Ellen, hoe was het feest? Is het een groot bedrijfsfeest?

Ik had vandaag mijn laatste werkdag en begin maandag met een nieuwe baan. Wel spannend en ik heb er eigenlijk geen zin in. De baan lijkt me hartstikke leuk maar het kost altijd zoveel energie om ergens nieuw te beginnen. Al die nieuwe gezichten en ik ben al zo ontzettend slecht in het onthouden van namen bij gezichten. zucht… Maar ja, even doorbijten en dan is het zo voorbij. Ik ga wel weer vier dagen werken (ipv drie). Dat zal wel even wennen zijn, mijn kleine meid een dag minder zien :cry: .

Tot gauw!

Baukje, ik vergeet jou helemaal. Ik denk wel vaak aan je. Het moet zo lastig zijn de dagen af te wachten. Ben wel blij voor je dat je minder bloed. Was jij nou ook je huis aan het behangen enzo? Hoe is het daar eigenlijk mee?

En Mila. HOe is het met jou en Mees?

Goedenavond dames!

Jeetje wat een drukte weer eens hier, moest ff bijlezen!

Pien Wat een onzekerheid! Vervelend zeg! Ik duim voor jou… Nog steeds, en ook voor Daantje… en Frutsel!

En nee, helaas geen voor en na foto’s van mijn bezoek aan de kapper… ik wil nog eventjes anoniem blijven aangezien ik te bang ben dat een bekende “toevallig” mijn foto vind en dus weet dat ik “bezig” ben… Ik zal niet de eerste zijn :wink:

Baukje Hoe voel jij je nu? Nog steeds stabiel? Ik hoop het zo voor je… probeer je niet te druk te maken, het is vast goed, je hebt nu wel genoeg stress gehad toch?!

Moosje, Welkom! We hebben een heel gezellig druk kluppie zo, leuk zeg! Ik zie dat je NOD over 7 dagen is… spannend hoor, nu maar hopen op positief nieuws!

:thumbup:

And last but not least: Mila… Waar ben je?? Is alles oke??

het is al bijna een week geleden dat Mila iets gepost heeft!:o

…ik voel me heel happy! Volgens mij komt mijn eisprong er namelijk aan, en dan zou ik volgens mij gewoon weer een cyclus hebben van om en nabij de 28 dagen… ik zit nu namelijk op dag 11! Zo spannend… en ik weet dat ik mezelf ga vervloeken nu, maar ik heb gewoon zooooooo’n positief voorgevoel… Ach wachten is nooit mijn sterktste punt geweest, maar deze bezigheden rond het zwanger worden maken me helemaal hyper in plaats van stresserig o.i.d.! Hahah!

Iedereen veel succes, ik duim voor jullie, en fijn dat iedereen weer zo “actief” is hier! [/i]

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Ik zie het echt helemaal niet meer zitten hoor. k*tzooi begin weer met bloeden. Ik had net weer hoop gekregen. Ik kruip in mijn bed en kom er maandag pas weer uit. Kan alleen nog maar janken hier wat een ellende zeg.

zo dat moest ik even kwijt.

:hug: Ach lieverd! :hug:

Ik heb er eigenlijk geen woorden voor, omdat ik me dit gewoon niet kan voorstellen, wat ONEERLIJK al dat gedoe!

Ik denk aan je hoor! :-* :-* :-*

Oooh Baukje, wat ontzettend kl*te!

Ik vind het zo naar voor je.

:hug:

Heel veel sterkte en dat het maar gauw maandag is…

:kaars:

Baukje wat ontzettend kl*te zeg :kaars: . Ik leef zo met je mee. Het moet maar snel maandag worden. Hoe laat heb je de echo. Ik :thumbup: :thumbup: voor je.

Pien ik ben nog nooit overtijd geweest zonder zwanger te zijn. Kon altijd de klok erop gelijk zetten. Ben vandaag 14 dagen overtijd niet normaal meer gewoon ik wil gewoon duidelijkheid. Testen doen heeft toch geen zin het blijft negatief. Maar de bloedtest geeft in iedergeval duidelijk moet dan alleen weer een paar dagen wachten op de uitslag dat is minder.

Daantje en?

Mila waar ben je gebleven? Alles goed met jou, de zwangerschap en Mees?

Moosje welkom. Altijd leuk een nieuwe mama erbij.

Groetjes Frutsel

Baukje wat vervelend :kaars: nou. Ik blijf voor je duimen :thumbup: .

Moosje welkom bij de club. Aan je banner te zien is je NOD 4 okt. Is dit 1ste kindje of 2de kindje? en je leeftijd ? Dan zal ik je op het lijstje vermelden.

Mila alles goed daar met jou en Mees?

Gisteravond hebben we bedrijfsfeest gehad van manliefs werk heel gezellig waren met 65 man. Hebben de hele avond lopen gokken echt leuk. Ging me aardig goed af. Zat aan de kaart tafel voor 21een weet niet hoe dat met gokken heet dat spel. De man aan de kaarttafel was ook een kaartgoochelaar. Je werd echt bedonderd waar je bij stond. Hij was echt goed. Rouletten vond ik niks aan. Verloor ook alleen maar. Alleen wel jammer dat het geld dat je won niet om kon zetten in echt geld had 10.000 aan nepgeld. :snooty: .

Groetjes Ellen

Het antwoord op de vraag of ik al moeder ben? Nee, dit zou dan ons eerste kindje worden…

Gezellig dat ik mee mag praten :stuck_out_tongue:

Dames wat is het weer rustig hier vandaag.

Moosje heb je op de lijst gezet hoor. Onze lijst staat op de eerste pagina. Als er iets niet klopt meld het dan ff.

Groetjes Ellen

Het blijft hier rustig.

maandag maandag maandag maandag maandag maandag maandag maandag maandag maandag maandag maandag maandag maandag

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

bloeden is weer even gestopt maar voor hoelang? Ik zie het weer heel somber in hoor.

Helaas vandaag :evil: :evil: :evil:

Kans zat erin natuurlijk.

Ahhhhhh jammer Pien. Volgende ronde beter meis wel balen zo zeg als je wel overtijd geweest bent :frowning: . In ieder geval verlost van de onzekerheid.

Ja jammer maar helaas niks aan te doen.

Ben best wel een beetje teleurgesteld want ik ben nog nooit overtijd geweest. Maar ja, die negatieve testen zeiden genoeg toch?