GROEI RUDIE GROEI GROEI RUDIE GROEI GROEI RUDIE GROEI GROEI RUDIE GROEI GROEI RUDIE GROEI GROEI RUDIE GROEI GROEI RUDIE GROEI GROEI RUDIE GROEI GROEI RUDIE GROEI GROEI RUDIE GROEI GROEI RUDIE GROEI GROEI RUDIE GROEI GROEI RUDIE GROEI GROEI RUDIE GROEI GROEI RUDIE GROEI GROEI RUDIE GROEI GROEI RUDIE GROEI GROEI RUDIE GROEI GROEI RUDIE GROEI GROEI RUDIE GROEI GROEI RUDIE GROEI GROEI RUDIE GROEI GROEI RUDIE GROEI GROEI RUDIE GROEI GROEI RUDIE GROEI GROEI RUDIE GROEI
HELPT DAT?
:lol:
BEDANKT
Baukje das goed nieuws. Kun je eindelijk je kamer afmaken. Veel succes met behangen.
Dag allemaal,
Er is weer leven op het forum! Gezellig! Het was gisteren zo rustig…
Met mij gaat het opzich goed, ik heb af en toe vage pijntjes in mijn buik, maar om nou te zeggen dat ik mijn ongesteldheid verwacht? Het voelt toch anders… ik word af en toe helemaal gek van mezelf, ik heb vage klachtjes als het heel heet hebben (en dan niet van het weer) en onrustig zijn dat ik niet weet hoe ik op de bank moet zitten ofzo. Ik hou er nu gewoon rekening mee dat ik ongesteld wordt, maar ik denk al een paar dagen: Zondag ga ik testen… vraag me niet waarom!
Lief trouwens dat iedereen naar me vraagt hoe het met me gaat, dat doet me goed hoor!
Ellen Je hebt echt een stoere moeder! Mijne zou dat ook doen hihi, die is 1 jaartje jonger
Mila Scheidingsangst is een normale fase hoor voor Mees zijjn leeftijd. Zo rond de 1 - 1,5 jaar krijgt bijna elk kind zo’n fase, op het kdv merken wij dat ook heel goed. Wat kunnen die kleintjes dan hartverscheurend huilen! Zo zielig! Gaat gelukkig ook weer over!
Pien Zet m op met klussen haha!!
Baukje Doe maar rustig aan en gun je lijf ook wat rust he, stresskipje! Ik hoop voor je dat alles goed blijkt te zijn bij de HA en in het ziekenhuis! Het is je gegung meid!
GROEI RUDI GROEI!
…hihi…
wat ik me nog afvroeg. Voorheen meette ik bij mezelf altijd temperaturen van bijv 36.9, maar de laatste dagen is alles 37.2 - 37.4!
Wat tempen de zwangere dames?
(komt misschien een beetje hoploos over, maar je gaat overal over nadenken in mijn situatie!) :oops:
Affy ik heb geen idee wat ik temp want dat doe ik niet ik weet alleen dat een temperatuursteiging er eventueel ook op kan duiden dat je idd net een eisprong hebt gehad? Voor de rest weet ik eigenlijk niet hoe of wat als je zwanger bent temp je dan ook hoger?
Ja ik had het opgezocht en je gedurende de hele zwangerschap blijft je temp hoger dan normaal (in ieder geval een paar tienden)
In ieder geval bedankt!
Het is weer rustig hier. Heb niks te doen op mijn werk de baas heeft vrijgenomen vanwege het mooie weer, dus ben aan het internetten en op msn vanmiddag. Moet me toch een beetje vermaken.
Dames voor een paar komt de NOD er aan spannend.
Groetjes Ellen
Ja inderdaad rustig hier!
Bij mij eigenlijk ook geen nieuws, alleen heb ik ff zitten nadenken en verwacht ik mijn ongesteldheid volgend weekend, als ik er vanuit mag gaan dat ik zondag mijn eisprong had!
Ik zou inmiddels blij zijn als ik eindelijk ongesteld zou worden, dan kan ik tenminste opnieuw beginnen en hoogte krijgen van mijn cyclus
Sorry tis steeds een beetje geklaag van mijn kant, maar ik raak hier echt een beetje gefrustreerd van, ben inmiddels een week overtijd!
Affie ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt over je cyclus, want dit lijkt mij ook niks zo.
Alyssa ligt eindelijks in bed. Moest net ff de papegaaien van manlief voeren hij moet overwerken. Dus die kom ik vanavond tegen in bed.
Komt gelukkig niet zo vaak voor.
Groetjes Ellen
HHallo allemaal wat een stilte hier!
Gaat alles wel oke met iedereen?
Hebben Ellen en Manja al “klachten”? Jullie NOD’s zijn op komst! Spannend!
Bij mij verder ook geen nieuws helaas. Sorry
Jee wat is het hier rustig zeg. Alles goed met iedereen. Hier nog steeds hetzelfde zwaar onzeker nog steeds niets engs. Alleen gisteren weer ienieminie roze afscheiding zucht. Voel me wel echt zwanger nu. Dus dat stelt enigszins gerust. Heel gevoelige borsten en mijn onderbuik ja ik weet het het kan bijna niet maar mijn broeken zitten echt strakker zelfs mijn man zei er wat van. Met vlagen een beetje misselijk en 's nachts weer eruit om te plassen. Dus wie weet is Rudi wel echt aan het groeien :inlove: . Morgen naar de HA ben benieuwd. Ik heb stiekum gisteren nog een test gedaan omdat ik echt niet voor gek wil staan morgen als hij mijn urine nog een keer wil testen en de test is negatief ohhh :oops: . Maar dat kan dus niet. Uhhh stel dat je een miskraam krijgt of hebt gekregen word de teststreep dan lichter van kleur? Mijn clearblue van gisteren was blauwer dan blauw in iig.
Maar laat ook nog eens van jullie horen?
Hallo allemaal,
echt rustig hier…
dames, gisteren heb ik een interesante artikel over ovulatiedag gelezen. Eegelijk zijn we 2-3 dagen vruchtbaar, maar dat weet iedereen, he? Dus ze zegen, dat 14 dagen vóór je volgende periode de juiste dag is! Maar dat geld alleen voor dames met regelmatige periode. Wij gaan dit methode proberen. Misschiem lukt het.
Er stond, dat tussen 8 t/m 18 dag van je eerste menstruatie dag heb je goede kans.
Ik hoop, dat ik alles een beetje overzichtelijk en duidelijk heb geschreven. :oops:
Baukje ik heb geen idee. Maar als jij je nog steeds zwanger voelt moet je gewoon op je gevoel vertrouwen. Ik heb weinig vertrouwen in die test meer na mijn zwangerschap. Staat er wel zo mooi op 99% betrouwbaar ammehoela mooi niet dus. Ben benieuwd wat de huisarts morgen zegt en hopelijk krijgt je snel een echo.
Elly ik wist niet dat je dag 8 t/m 18 de meest kans had om zwanger te worden. Weer wat geleerd. Weet je wanneer jouw NOD is dan zet ik je nog ff op de lijst.
Groetjes Ellen
Ja, tis rustig hier. Ik maak me er ook schuldig aan… :oops: Maar ik ben veel van huis de laatste dagen en ik heb weinig te melden.
Baukje, ik kan je geen advies geven. Bij mij duurde het even voordat ik weer negatief testte na de miskraam (twee weken) maar dat zegt niks natuurlijk. Nog even geduld dus. Hoe laat moet je bij de ha zijn? Ik ben morgen thuis dus ik zal je reactie in de gaten houden en ik duim voor je!
Gisteren wezen stappen in Amsterdam. Concert van The Infadels in Paradiso en daarna nog naar de Melkweg geweest. Met drie vriendinnen. Lekker in een vierpersoonskamer in een hotelletje aan de Keizersgracht. Was supergezellig! Daarna blijven plakken bij mijn zwager en schoonzus.
Zijn net een uurtje thuis. Susanne heeft lekker in de auto geslapen en die konden we in één streep door naar bed brengen. Ze wordt dan wel even wakker maar gaat zo weer slapen.
Kon onze kat niet vinden. Die was buiten en meestal komt ze direct aanlopen als we thuis komen. Maar vanavond dus niet. Dus ik het hele dorp afgezocht (gelukkig een erg klein dorpje) maar nee hoor, geen kat. En na drie kwartier sta ik bij de deur opening en wat denk je…ja hoor, komt ze gewoon aangewandeld…alsof er niks aan de hand was. Gelukkig maar.
Affie, ik hoop voor je dat er snel duidelijkheid komt. En dan in de vorm van een positieve test en niet dat je menstruatie op gang komt.
Ik ga lekker slapen nu. Tot gauw!
@mama_moeder wrote:
Baukje ik heb geen idee. Maar als jij je nog steeds zwanger voelt moet je gewoon op je gevoel vertrouwen. Ik heb weinig vertrouwen in die test meer na mijn zwangerschap. Staat er wel zo mooi op 99% betrouwbaar ammehoela mooi niet dus. Ben benieuwd wat de huisarts morgen zegt en hopelijk krijgt je snel een echo.
Elly ik wist niet dat je dag 8 t/m 18 de meest kans had om zwanger te worden. Weer wat geleerd. Weet je wanneer jouw NOD is dan zet ik je nog ff op de lijst.
Groetjes Ellen
Hi Ellen,
tja, dat wis ik ook niet. Als goed, moet mijn NOD op 23-09 zijn. Het is mijn eerste, dus ik weet het niet zeker…
Zal je in de lijst zetten Elly.
Net naar het ziekenhuis geweest met Alyssa. Ze moest naar de kinderarts vanwege haar bronchitus. Daar heeft ze de hele zomer geen last van gehad nu nog steeds niet. De KA denkt dus dat ze er over heen is gegroeit, dus is ze ontslagen. Ikke helemaal blij. We zijn met de bus gegaan ze vond het prachtig alleen wel rottig met die wagen mee moest die inklappen en moesten staan. De terug reis ging beter kon de wagen met haar mooi laten staan op de rem. Maar de fiets en de auto hebben toch mijn voorkeur met kinderen.
Groetjes Ellen
Ellen wat fijn dat Allysa over haar bronchitus heen is gegroeid dat is heel goed nieuws.
Ben bij de HA geweest inderdaad hij wilde nog even testen. En heeft meteen telefonisch overlegd met de gyn en ik mag maandag komen voor een echo. Ik had er al een beetje moed op maar dat is zojuist weer in mijn schoenen gezakt toen ik naar het toilet ging. Ik had weer wat bruin/roze afscheiding bij het afvegen. En nu ook weer wat buikpijn. . Dus zit weer in een dipje. Ben benieuwd of dit doorzet of dat ik echt pas zekerheid krijg maandag bij die echo? Weer een week wachten. Ben er weer negatief over ik word gek van die onzekerheid.
Baukje: wat vervelend voor je!! Nu weet je nog niks. Maar houdt de moed erin meid!! Het kan echt nog goed gaan! Ik duim voor je.
Ellen, wat fijn voor jullie! En vooral fijn voor Alyssa. Het voelt vast als een soort overwinning. Tenminste, dat hadden wij toen we hoorden dat de KA Susanne niet meer terug wilde zien. En nu maar hopen dat het echt nooit meer terug komt. Bronchitis lijkt me een ontzettende nare aandoening.
En inderdaad, het openbaar vervoer is af en toe een overlevingstocht als je kind en wagen bij je hebt. Ik heb nog geen ervaring met de bus maar ik fiets nog wel eens naar de trein. Je blijft aan het inpakken en uitpakken (buggie, tassen, kind). Maar Susanne vind het ook prachtig!
Elly: tussen dag 8 en 18…da’s is toch een ruime periode. Dan moet je echt om de twee dagen klussen 10 dagen lang. Ook niet erg… Volgens mij is de stelling van ongeveer 14 dagen voor je menstruatie wel een goede richtlijn. Maar net wat je zegt, dan moet je wel een regelmatige cyclus hebben.
Ik denk dat wij deze periode pech hebben. Wel geklust op de dag dat de ovulatietest positief was maar een dag later voel ik een lichte pijn aan de rechterkant van mijn buik. Ik heb dat wel vaker gehad maar wist nooit wat dat was. Ik was altijd bang voor een blindedarm ontsteking. Maar deze week bedacht ik me dat dat wel eens de eisprong kon zijn. Helaas hebben we niet de tijd en rust gevonden om nog te klussen… . Nou ja, is ook niet erg, we zouden het immers rustig aan doen.
Ik ga m’n dochter halen van het kdv.
Doeg
Dames mijn onzekerheid is over
Ik ben begonnen met vloeien en het is nu echt veel en helderrood. Dus ik kan nu alleen maar afwachten wanneer het drama over is en me opnieuw bij jullie aansluiten. Ik laat later nog wel van me horen hoe het is. Ik weet nog niet of mijn hoofd daar na staat.
:-*