baukje…
wat rot om te horen.
ik denk aan je.
Baukje echt rot voor je…
Pien, je heb gelijk. Het is niet echt. Maar het moet altijd met prezier…dus we zullen zien.
Ik ben alleen nieuwsgierig of ik zwanger wordt na eerste ronde.
Baukje! Nee toch?! Oh dat vind ik echt heel erg rottig voor je! Heb je de huisarts gebeld? Mijn vriendein had het ook, belde de huisarts en mocht gelijk door naar het ziekenhuis (bij haar was met 8-9 weken)… bij de echo bleek alles oke, en de bloeding is nog steeds een raadsel waar het vandaan kwam. Maar goed, wat praat ik stom, daar zit je vast niet op te wachten
… Ik leef met je mee en
dat alles goed komt :hug:
Hier een vage pijn in de onderbuik, al twee dagen lang… heel maf want vorige week zondag en maandag had ik dat ook, maar dan net anders :roll: ach, ik weet nu in ieder geval dat ik mijn lijf niet ken! haha… Nieuwe testen zijn alweer onderweg, mn eerste pakketje dat ik via internet bestelde is alweer op :oops: Ik probeer er maar gewoon niet zo bij stil te staan, dat mijn lichaam wat ontspant en misschien duidelijkheid kan geven, maar zit inmiddels op dag 37 van mijn cyclus… PFFF wat een zootje… In ieder geval vind ik het heerlijk hier mijn ei kwijt te kunnen, aangezien we niemand het hebben verteld dat we “bezig” zijn. Dus als er vorderingen zijn hebben jullie de primeur hihi…
Ik denk aan je Baukje!
Baukje wat vervelend nieuws om te lezen. Weet ff niet wat ik moet schrijven. Het is mooi dat je een echo krijgt maar minder dat je een week moet wachten en helemaal nu. Ik blijf aan je denken en ik duim voor jullie.
Groetjes Ellen
Stilte…
BLEEEEEEEEgh ik ga ZONDAG testen, maar dat duurt nog zo lang! De hele wek nog werken :roll: geen zin in…
haha ik verveel me, wat een onzin typ ik haha
Nou de situatie is nog steeds hetzelfde ben nog steeds aan het bloeden met af en toe behoorlijke buikkrampen. Verlies alleen nog geen stolsels?? Ik heb het nu ook aan mijn moeder en zus verteld nu ze waren enorm verbaasd. Mijn moeder is langs geweest vanmiddag dus kon ik even mijn verhaal kwijt en mijn zus ja die heb ik gebeld die woont nogal ver weg. Ook heb ik me op mijn werk ziek gemeld was wel erg genant kreeg een enorme huilbui aan de telefoon toen ik mijn baas sprak. Heb ik weer stom zeg vond het zo lullig net 2 wk vakantie gehad en nu weer ziek. Maar ja ik ook geen situatie he om zo aan het werk te gaan wat als ik het morgen op het werk verlies. Als ik al iets verlies op dit termijn? In ieder geval als ik iets van een vruchtzakje ofzo kan ontdekken dan wil ik het niet door de WC spoelen misschien heel stom maar ik wil het dan toch begraven ofzo.
. Shit begin ik weer te janken zeg. Maar goed het is toch eigenlijk een bevestiging van iets wat ik meteen aanvoelde dat het gewoon niet goed zat maar ja je blijft toch hopen he?
Moet even mijn ei (woordspeling is een beetje cru maar jullie weten wel wat ik bedoel ) kwijt ben alleen thuis nu.
hallo dames,
baukje wat erg voor je ik denk aan je hoor meid!!!
hier is nog steeds alles hetzelfde alleen maar wachten tot de 28 dagen voorbij zijn en kijken of ik al direct een normale cyclus heb of misschien wel zwanger ben. dus nog 5 dagen.
ik ga er maar vanuit dat het niet direct raak is en dat mijn cyclus langer is dan de 28 dagen die hij met de pil was.Hi hi.
verder wens ik alle meiden sterkte met klussen en zwanger zijn.
en baukje huilen mag dat is juist goed!!! :-*
daantje
nou hier het verloosende woord: Vandaag ongesteld geworden, en heb het gevoel dat de :evil: :evil: me tussen mijn benen geschopt hebben, zo’n pijn doet het!
Wel fijn dat er in ieder geval een cyclus is, al duurt ie tot nu toe dus wel 37 dagen pfff!
Nieuwe NOD op 27 sept! (mag in t lijstje)
Baukje: Huil maar lekker uit, dat is heel goed, en neem lekker de tijd voor jezelf
Waar is Mila???
Affie ah das balen dat je ongesteld bent geworden. Nou op dan maar voor de volgende ronde.
Baukje hè gatsie wat een rotnieuws van jou kant. Sterkte ermee en je mag altijd hier komen uithuilen hoor :hug:
Ik zag trouwens dat je bij de junimama’s ook geschreven had. Leuk, enjoy the club :-
Mila alles goed?
S-je succes met wachten. Duurt altijd zo lang :roll: Hoop dat het goed uitpakt.
Ellen wat goed nieuws over Alyssa. Fijn hoor dat je niet meer terug hoeft te komen.
Deze maand word het bij ons zeker niks. Dus ook niet spannend of zo. Dat krijg je als je niet in de klusweek klust :mrgreen: Moest even op een laag pitje door wat bijzaken die gingen overheersen en de emmer dreigde hier flink over te lopen. Dus ben even op de rem gaan staan. Voel me nu ook rustiger.
Heb nog wel baby nieuws,mijn beste vriendinnetje is vandaag mama geworden. Van een meisje, dus ik ga zaterdag naar Hoogeveen en dan ga ik Sven uithuwelijken Ze heet Kirsten.
En eergister is mijn collega bevallen van een zoontje, Tijs. Daar gaan we vrijdag met wat collega’s krentewegge brengen om de geboorte te vieren.
Nou meiden tot later… :-
Hallo iedereen!
Ik reageer even snel, want het is hier erg druk:
Baukje, ik vind het echt erg voor je, ik schrok er zo van, had dit toch gewoon niet verwacht. Hoe voel je je? Echt heel erg, ik denk aan je. Bloed je nog steeds? Wel fijn dat je het met je familie kan delen.
(Ik was er even een paar dagen niet, want mees was echt flink ziek: hij heeft een buik virus opgelopen van een vriendinnetje, compleet met overgeven, 's nachts veel wakker worden, echt heel ziek. Heel zielig voor hem, en nogal zwaar voor mij, vandaar mijn afwezigheid hier. Op zondagavond zijn we met hem naar de 'after-hours’doktor gegaan, want hij was wakker maar reageerde opeens nergens meer op, en hing helemaal slap in p’s armen. Heel erg eng. Kwam door het virus zei de doktor.)
Mees is alweer wakker, ik moet gaan.
Ik reageer de volgende keer op de rest.
Heel veel sterkte baukje :hug:
liefs
mila
He is hier ineens weer druk geweest.
Affie: Wat balen zeg dat je ongesteld bent geworden, maar je weet nu in iedergeval hoe lang je cyclus duurt.
Mila: Wat zielig van Mees dat hij zo ziek is. Ik ken het dat gevoel van angst als je kind niet reageert en slapjes is. Nu al 3x keer gehad met Alyssa. Veel beterschap voor Mees. Hoe voel jij je nu je zwanger bent nog klachten ?
Daantje: Nog 4 dagen en dan duurt wachten lang. Hopelijk positief, heb je al klachten die er op wijzen?
Weet iemand nog iets van Manja en Jasmijn al lang niet meer hier gezien.
Groetjes Ellen
Mila fijn dat je weer wat van je laat horen ik werd ook al een beetje ongerust over jou. Vervelend van Mees.
Sorry andere meiden ik heb niet alles uitgebreid teruggelezen en onthouden.
Hier gaat het wel redelijk. Het bloeden is gestopt het was eigenlijk alleen Maandag maar dan heel heftig en een paar uur aan een stuk. Met echt flink veel buikpijn. Ik voel me gelukkig niet meer zwanger. Ben wel verdrietiger dan dat ik dacht. Ik vond het alleen heel vreemd dat ik echt helemaal niets heb teruggevonden dat vind ik wel jammer dan heb ik niets om iets mee te doen. Ik heb nog contact gehad met de HA die bevestigde wel dat het toch wel voor 100 % een miskraam was en dat het idd kan dat ik geen stolsels verlies op dit termijn het zal idd bij de innesteling niet goed gegaan zijn. Vreemd is dat dan dat ik dat toch goed heb aangevoeld dat het niet goed zat. En ook kon het dan dat ik er idd in een paar uur vanaf was. Ik heb alleen vanacht een ontzettende pijn vanonder gehad en nog een dag bruin slijm verloren. Ik krijg maandag toch nog de echo om te kijken of alles weg is. Ik ga er dan ook echt vanuit dat er niets meer te zien is. ( hoop echt niet dat ik nog gecurriteerd moet worden zeg lijkt me vreselijk alleen die narcose al lijkt me doodeng )
Nou de ouders en schoonouders weten het nu ook mijn zus en mijn collega’s dat is wel fijn eigenlijk.
Dus uithuilen en opnieuw beginnen. Schrijf later wel weer meer.
Affy idd balen zeg dat je ongesteld geworden bent maar gelukkig ook verlost van die onzekerheid dat is zo verschrikkelijk vervelend. Nog bedankt voor je PB tje trouwens . Te hopen dat je nu een beetje een richtmiddel hebt voor de volgende ronde.
Andere dames ook heel veel succes met alles.
hallo dames,
echt super spannend die laaste paar dagen voor een nod. :lol:
ik weet echt niet of het in 1 keer raak is geweest heb niet echt het gevoel dat zegt ik ben zwanger maar ben wel ontzettend moe.vaak misselijk en pijnlijke tepels. heb hele moeie benen na een dag werken en zit onder de pukkels,en dan niet alleen in mijn gezicht maar ook mijn borst en rug.nooit last van gehad!!
heb enorm witverlies gehad maar is nu weer bijna normaal.
heb ook last van mijn onderrug.
sinds een weekje is het gevoel dat ik elk moment ong. kan worden helemaal verdwenen heb soms wel van die "vlinders"als jullie begrijpen wat ik bedoel!?!
dus ik weet het even niet meer hoor!!! :doh:
ik vind koffie trouwens ook niet meer te drinken dan moet ik me echt inhouden om niet te gaan overgeven. :sick:
ik heb het idee dat mijn lichaam gewoon totaal in de war is zonder die pil.
heb hem bijna 6 jaar gebruikt.
ik wacht gewoon mijn :twisted: af en dan zien we het wel.
denk dat het langer gaat duren deze eerste cyclus voor ik ongi word.
mijn vriend is er ook super mee bezig en dat is zo schattig!ben gister om 9.15 naar bed gegaan was zooooo moe en misselijk, kwam hij bij me zitten en zei ik hoop dat als je zwanger ben je je niet de eerste drie maanden zo voelt als nu dat vind ik zielig voor je!!!
sorry voor dit ego berichtje!!! :oops:
ik ga morgen even wat aan iedereen schrijven,moet nu echt even uitrusten van vandaag!!hihihi
nou meiden allemaal super veel suc6 en klusse(voor diegene die nog net zo hard bezig zijn)
gr. daantje
Jeetje het is inderdaad weer gezellig druk hier, maar vraag me af of Jasmijn nog eens opduikt???
Oja Ellen Ik schreef in mijn vorige berichtje dan mijn NOD op ong 27 sept was, maar ik bedoel natuurlijk 27 oktober!!! Stom typfoutje!
Ik ben eigenlijk opgelucht dat ik nu duidelijkheid heb, en ben ook gaan tempen, als tip van de dokter omdat ik zo’n lange cyclus heb, heb er ook wat over opgezocht op internet en als ik het goed doe krijg ik zzo een beetje zicht op wanneer ik mijn eisprong heb als mijn cyclus zo lang blijft!
Gelukkig Mila dat je weer iets van je liet horen, maakte me al een beetje ongerust! Wel zielig zeg voor Mees, ik kan me voorstellen dat dat erg slopend voor je is!
Daantje je hebt al een boel “klachten”… spannend zeg, zou het al raak zijn? Ik duim voor je hoor!
Baukje Niks te danken hoor, ik hoop voor je dat je een beetje de rust en tijd kunt vinden om dit te verwerken, en dat je inderdaad “leeg” bent op de echo (nare woordkeus, maar je snapt hopelijk wat ik bedoel)
STERKTE!
Nu hoop ik maar dat de :twisted: :twisted: snel weg zijn, want heb wel weer zin om aan de slag te gaan eigenlijk haha :mrgreen:
Mooi bijgewerkt lijstje Ellen, ziet er weer netjes uit!
Shit het was nog niet afgelopen. Het bloeden is weer hevig begonnen en wat een buikpijn zeg ohhhhh. Wist niet dat het zo’n zeer kon doen. Bedankt voor het bijwerken van de lijst. Vond het al zo snel en weinig.
Sterkte meid :hug:
:hug: :hug: :hug:
Ach Baukje toch :hug: :hug: :hug:
Sterkte ermee hoor :-*