oooww minnie ik hoop het echt van harte!
minnie: ik hoop ook echt dat je beeb morgen goed meewerkt . Wat is trouwens een ballon???
vlinder: mooi dat alles goed was bij vk. Lienke is pas ook heel laat goed ingedaald hoor, dus kan nog :-* .
bianca: wat balen van die harde buiken bij Najib. Komt vast door het vele lachen .
lelle: dat gevoel zo onderin ken ik niet, want hier zit beeb juist steeds onder m’n ribben te drukken.
Lienke was vanmorgen alweer erg vroeg wakker dus die was niet echt gezellig. En mama ook niet want die was ook erg moe na een slechte nachtrust :oops: . Vanmiddag hebben we allebei 2 uur in bed gelegen dus nu zijn we weer topfit . Lienke is ook een stuk gezelliger :dance: .
M’n schoonzus komt zo nog even langswaaien dus moet er weer vandoor. Kom vanavond nog wel weer langs.
Groetjes Renate
We gaan dan maar voor morgen he minnie dat wou je ook de 12e haha!!
als snips en vlinder dan ook op de afgesprokken datum bevallen vreet ik me buro op!!
Haha Bianca, daar houden we je aan! :mrgreen:
Minnie, morgen weer een poging dus… oh meid, hopelijk gaat het nu dan écht gebeuren! Vraag me ook af wat zo’n ballon dan precies inhoudt :think:
Hm, was eigenlijk van plan morgen de pc niet aan te zetten en alleen nuttige dingen te doen, maar dat gaat dus mooi niet door
Meis, héél veel succes morgen, ik ga de hele dag voor je duimen, het móet nu gewoon lukken!!!
xHeske
ik heb morgen ook de hele dag de tijd om te duimen!!
minnie zet hem op meid!!
heske maakt het uit dat je f de pc aan doet??!!
renate wat fijn dat het nu goed gaat met de ontlasting van lienke.
al die ondeugende peuters kan me nog niet voorstellen hoe dat is maar dat komt van zelf :o
hier een ondeugend tja hoe aou ik het noemen vervelend? babytje
is me een party aan het draaien en bewegen ik denk af en toe echt er komt zo iets dwars door me buik heen zetten AUWie.
en ligt steeds aan rechterkant van me buik en linkerkant is leeg :shock:
hahaha bianca bij mij ligt ze altiijd links, nooit rechts.
Maar ik kwam even kijken omdat ik zo vreemd gevoel had dat er een beeb aan zat te komen. En me voorgevoel had dan wel een heel klein beetje gelijk wat betreft Minnie. Meid ik duim en hoop keihard dat je dan eindelijk morgen kan bevallen. 3 keer is inderdaad scheepsrecht. Dat moet gewoon.
Nou ik heb me net toch nog een beetje nuttig gemaakt. Heb beneden overal even een doekje over heen gehaals. en nieuwe foto’s in de fotolijstjes gedaan en de buffetkast schoon gemaakt. en dat vond ik toch wel weer genoeg voor vandaag. Hub zit voetbal te kijken, dus ik denk dat ik nog wel even hier blijf plakken.
lelle: goed bezig geweest vandaag :thumbup: !
Bianca: hier ligt beebje ook steeds rechts en nee, voelt niet altijd heel fijn :shifty: .
Heske: zit niks anders op dan morgen toch maar de boel in de gaten te houden hier .
Lienke heeft vandaag wel een stuk of 6 poepbroeken gehad, waarvan de laatste waarbij ze er echt van voor tot achter onder zat . Als haar buikje nu nog niet leeg is weet ik het ook niet meer …
Haar buik voelt nu ook een stuk soepeler dus ze heeft er echt wel flink last van gehad. Het eten gaat nu ook weer een stuk beter .
Vanmiddag en vanavond heeft ze heel lief gespeeld dus die heeft wel bijgetankt met haar middagdutje gelukkig. Vanavond toen ik haar naar bed bracht is ze ook meteen heel lief gaan slapen :dance: . Nu maar hopen dat ze morgenvroeg niet weer zo stuitervroeg wakker is .
Groetjes Renate
Dat heb ik vaak als ik geslapen heb, dan heb ik op 1 kant gelegen en zie je de beeb echt uitpuilen naar die kant.
Vlinder, wat was jij vroeg wakker :shock: :shock: :shock:
Ff snel… Minnie, heel heel heel veel succes vandaag!!! :-*
xHeske
Zo vlinder 4.40. Is er soms iets gaande…
Minnie ook ik wilde je heel veen suc6 wensen. Maar ook heel veel kracht. Vandaag is de dag!
En renate hoe laat was ze wakker?? Kian half 7, terwijl die gister pas heel laat ging slapen.
En weet je wat ik ga doen…ik ga de hele keuken maar eens een beurt geven. Is dat wat, hahaha
Nou ik hoop snel goed nieuws te lezen hier.
Even nog een dikke knuf voor Minnie
Minnie, wat spannend!!
Heel veel succes :-* !!!
BIB
minnie zet hem op meid
berichtje 9.41:
ballon lukte niet was al te week, nu tabletten, maar die doen niets. volgensmij lukt t vandaag niet hoor, trek t niet meer.
dikke knuffel :hug:
(beetje snel maar wordt geroepen…(.)(.)
Och jee Minnie… weer zo’n tegenvaller Lieve schat, ik hoop echt dat er vandaag alsnog wat gaat gebeuren, want dit moet wel zo’n ontzettende uitputtingsslag zijn, zowel fysiek als mentaal. Heel veel sterkte verder vandaag meis!!! :hug:
Kon vannacht niet slapen , heb ik vaker last van helaas. Maar gelukkig van 6.00 tot 10.00 heerlijk geslapen.
nieuw bericht van patries.
11.11 uur
vliezen gebroken en heb infuus nu wachten op wat komen gaat. spannend!!
hahaha meissie je bent me net voor :-*
beeb poule poule poule!!!
go minnie
foto van mijn buikje in sf
Go go go minnie!!! Duimen draaien op volle toeren hier!!!
Groetjes Renate
Jaaaaaaaa, joepie!!! Schot in de zaak! Zijn de vliezen spontaan gebroken, of hebben ze een handje geholpen. Nu moet beebje er binnen 24 uur zijn toch? Of hoe zit dat ook alweer precies? Minnie, zet 'm op meid, nog eventjes… :-*