JOEHOE minnie!!!
even snel want moet weg.
ZET HEM OP MEID als ik terug kom hoop ik dat de beeb er is :dance:
hey meiden eventjes een update van claudia
het gaat erg goed julius heeft een lekker ritme en is zoooooo lief
snachtsmogen we ook al flink wat slapen
hebben een super kraamhulp dus erg aan het genieten.
laptop is nog niet wireless, ze komt zo snel mogelijk weer online met foto’s uiteraard
groetjes tamara
thnx tamara! lief dat je t hier even plaatst.
van minnie nog geen bericht en laten we nu maar hopen dat geen bericht goed bericht is!
hier is de dag alweer omgevlogen, ik mocht vanochtend ff lekker uitslapen van de meiden. yeline werd om kwart voor 9 wakker en jenthe heeft me van half 12 laten slapen tot half 6. wel weer een raar dagje met voedingen maar oke.
wil morgenochtend de sportschool eindelijk es induiken, kijken of t lukt er om 9 uur te staan voor steps. zo’n zin in…moet gewoon ff de frusties kwijt van deze week…
heske ik denk dat ze de vliezen gebroken hebben…maar zeker weten doe ik t niet, meer stond er neit in de sms…
ja ik dacht ook dat ze haar vliezen hadden gebroken…maar zeker weten doe ik het niet.
hoop snel op nieuws van patries…ben zo nerveus :shifty:
Jeetje wat spannend toch… ik moet zo weg (ga met zusjes en mams naar de musical Fame :dance: ), maar denk dat ik vannacht als ik weer thuis kom de pc maar ff aangooi :shifty: Ik hoop idd dat geen nieuws goed nieuws is
xHeske
oei spannend zeg!!!
en fijn dat het met julius en claudie goed gaat!!
hier me piama’s en strings en boxers binnen gehad van h&m voor na de bevalling wil je er toch netjes bij liggen
verder niet zoveel nieuws drukke dag gehad dus ben
Ik kreeg zo gekke ingeving, ik dacht echt dat het er nu was. Ik hoop het zo. als het maar niet te lang duurt, dat zou ik zo sneu vinden.
Heske naar Fame, gaaf zeg!! Ik weet zeker dat je een leuke avond gaat hebben.
En bianca, je hebt me boodschappenbrief weer langer gemaakt. Ik moet ook nog pyama’s er bijhalen. Ik heb trouwens voor na de bevalling van Kian veel boxers gehaald, ik heb ze toen heel veel gedragen. Dus ik weet niet hoeveel je er besteld heb. Strings is na de bevalling 10 keer niks en normale onderbroeken vind ik zo niet sexy. Al hoewel na de bevalling is er niets sexy, hahaha.
tamara bedankt voor de update van claudie.
En freggel ik hoop dat je morgen lekker aan de sport kan. Dat kan een mens echt goed doen.
Enne hier inderdaad de hele keuken gedaan. Ziet er weer helemaal toppie uit.
nog niets…
JAAAAAAAAHHHHHH
minnie en hubbie zijn de trotse ouders van THYMEN!
kwart voor 7 geboren en 4310 gram
ze heeft net gebeld terwijl ze gehecht werd…die muts hihihihi…
en ze gaan em zo proberen aan te leggen.
toen heb ik maar opgehangen en bel later nog wel terug…
traantjes staan hier in de oogies meis, geweldig!
haha lelle graag gedaan!!
ik heb 3 pyama’s bij hm besteld erg leuk!!
en boxers 3 voor 10.90 maar heb net nog meer besteld ze zijn nu beetje krap maar straks iets losser natuurlijk en lekker straks voor maandverband blijft het goed zitten!!
en strings zijn voor nu want zijn allemaal beetje krap nu dus heb maat groter besteld!!
en maatje groter van shirt zal niet meteen me oude maat hebben denk ik.
moet je maar eens op site kijken heb een shirt voor 2.90
en 1 voor 3.45
geen geld dus!!!
en kan je mijn keuken ook komen soppen??
we willen wel foto he van je buik en babykamer!!
minnie hoop dat je je beeb snel vast kunt houden en vandaag nog wat de 12e wou je graag!!
O JEE zie ineens freggel met vel blauwe letters!!!
MINNIE HUBBIE EN MATHIJS GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON EN BROERTJE THIJMEN!!!
Haha nou wist ik al hoe het ging heten als jongen zou zijn!! :lol:
ik vond thijmen mooie naam en minnie stuurde pb met als jongen is hebben wij ook die naam :lol:
YEAHHHHHHHHHHHHHH
Eindelijk
Nou meid van harte gefeliciteerd met jullie, vast en zeker, preachtige zoon Thymen!!!
Nu kun je eindelijk genieten van je mooie knul. Ik hoop dat het alsnog een beetje meegevallen is.
Hele dikke knuf van mij
Minnie: Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Thijmen!!! :dance: :dance: Eindelijk mag je jullie geluk in handen houden :dance: .
Groetjes Renate
Fijn voor Minnie dat haar zoon geboren is :dance: :dance: Hier ook nogmaals: gefeliciteerd!!
Bianca, lekker makkelijk he zo online shoppen. Heb de afgelopen maanden nauwelijks kleding gekocht, maar 2 positiebroeken en verder mn eigen kleding gedragen. Straks ga ik weer lekker aan de shop als ik mn figuur weer een beetje terug heb, heb dr nu al zin in.
Heske was de musical leuk?
Oh ja, BIB hier.
moggel!
nou ik zal zometeen yeline wegbrengen en dan richting sportschool, kep er nu al zin in!
verder eigenlijk ff weinig te melden…
heske toch maar neit meer achter de pc gekropen vannacht?! hihihi hoe was fame?
JAAAAAAAAAAAAAA, MINNIE, HUBBIE EN MATTHIJS, GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON EN BROERTJE THYMEN!!! (alweer zo’n leuke naam! :thumbup: ) Lieve schat, ga er maar heel heel heel erg van genieten, het is je zo ontzettend gegund!!! :-*
Nee, gisteren niet meer achter de pc gekropen, want Bianca had al een sms gestuurd met het goede nieuws! (Thanx Bianc!) Bovendien was ik pas om half 2 thuis :? Erg leuke avond gehad, musical was super, deed een oude bekende van ons mee, dus net weer wat specialer. Alleen is mijn zusje tijdens de voorstelling niet goed geworden. Erge hyperventillatie en bijna tegen de vlakte. Kwam doordat het er veel te warm was. Ik was met haar meegelopen en zag haar helemaal naar worden Daarna was mijn moeder erbij en ben ik weer de zaal in gegaan. Kwam er iemand van het theater melden dat er nog een paar plaatsen waren, op een koeler plekje, echt super mooie plaatsen, daar mochten we toen gaan zitten, hadden we veel beter zicht op het podium :dance: Gelukkig was mijn moeder zo slim om te zeggen dat ze ook nog 2 zwangere dochters bij zich had, zodat we er met z’n allen heen mochten :mrgreen: Maar goed, verder wel erg rot voor m’n kleine zussie. Gelukkig ging het na de voorstelling wel weer.
Nou, moet snel spullen pakken, Sterre wegbrengen en dan gaan werken.
xHeske
BIB
kom later terug
Minnie en hub, GEFELICITEERD met de geboorte van THYMEN!!!:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Wat heerlijk dat jullie Thymen eindelijk mogen vasthouden en je lekker kan gaan genieten!!
Heske, jemig wat naar voor je zusje zeg! Lijkt me echt niet grappig zo’n aanval.
Blij dat jullie op een betere plaats konden gaan zitten, dus hebben jullie verder nog de rest kunnen kijken half en half?
goeie moggel!!
graag gedaan heske!! kon het niet laten haha!!
als je vervelend vind moet je zeggen hoor als je gesmst wordt in je prive!!
Mooi dat fame leuk was alleen sneu voor je zusje maar gelukkig hebben jullie het nog leuk gehad :-
freggel sportse!! vind knap van je ik ben altijd lui met zulke dingen kan mezelf er niet toe zetten!!
minnie lekker aan het genieten??!! :-
hier lekker “uitgeslapen” slaap snachts minder goed maar smorgens wel weer alleen droom ik de gekste dingen!!
ruzie met me vriend en allemaal gekke dingen we hadden geen eens een huis maar was dan ook niet zwanger en had ook geen kind :think:
Ik droomde vanacht dat ik wakker werd en ineens geen buik meer had ( waar de baby was geen idee…), ik moest toen in mn droom huilen omdat ik mn buik en dat getrappel miste. Duss… nog even genieten misschien ga ik hem echt wel missen die buik :lol: