Augustusstoppers 12, Lautje, gefeliciteerd met Tim!!!

Nou meiden, ben héél benieuwd hoeveel beebjes er in dit deeltje bij gaan komen. En hopelijk ook nog een paar kersverse zwangerschappen :pray:

present!

ik krijg een sms op vaste tijden te weten 10/13/16 uur dus dan weten jullie dat alvast.

ik moet zo naar de vk voor nacontrole moet ik om 1020 zijn, dus zit net in de auto als ik gesmst word.

en om 13 uur breng ik yeline ff naar school dus ladies dan ook ffies geduld…

Haha, je maakt het wel extra spannend zo Freggel :naughty:

Succes bij de vk trouwens, hoop dat je weer helemaal hersteld verklaard wordt en dat je lekker mag gaan sporten! :pray:

Zo 't nieuwe deeltje ook gevonden.

Heb vanacht weer heerlijk kunnen slapen, de 2e goede nacht al.

Het gaat nou wel hard bij de juni mama’s met de baby’s, krijg er helemaal de kriebels van. Ik hoop dat de mijne niet zo lang meer op zich laat wachten.

Ben benieuwd hoe het vandaag met minnie gaat verlopen, hoop toch echt voor d’r dat ze vandaag wel gaat bevallen! :pray: :pray:

morgen nog geen nieuws van minnie freggel schiet eens op met naar huis komen!!

hier echt KKKKKK geslapen kramp in me kuit last van me bekken misselijk nou ja alles eigenlijk wel.

en gister geschrokken me 2 konijnen (2 vrouwtjes) doken op elkaar dus wss een nest maar nu f opgezocht vrouwtjes doen dat ook om te laten zien wie de baas is :pray:

heb geen zin in een nest nu heb wel wat anders aan me hoofd vandaag nog maar eens kijken hoe het geslacht eruit ziet.

nou tot later ga f eten.

Haha Bianca, nee eerst maar ff je eigen nestje bouwen he meid. Hoop dat het idd 2 vrouwtjes zijn :eh:

Freggel, schiet 's ff op joh!!! :mrgreen:

Goede morgen dames op deze spannende dag. Nou ik hoop snel goed nieuws te horen.

Hier aardig geslapen alleen veel nachtmerries, maar ik heb ten minste niet wakker gelegen, dus mij hoor je niet klagen.

Heb al het een en ander gedaan. De kleertjes voor de baby hangen in de gangkast, zo hoefde ik geen kast in het kamertje te nemen, scheelde weer een hoop ruimte. En de binnenkant van die deur heb ik nu voorzien van een behangetje en zo ook 2 ligplanken die erin liggen. Ziet er weer gezelli uit. Wil vandaag denk ik nog zelf een kapstokje maken.

Kian zit nu bij me opschoot, de nieuwe laptop is een 17 inch breedbeeld. Dus hij zit naar youtube te kijken, verslaafd aan metro’s en treinen en ik kan lekker even op het forum.

Gaan we zo maar weer eens opruimen en wachten op HET nieuws.

enne Heske nog bedankt voor de knuf

sorry ladies…jenthe kwam ook nog ff tussendoor.

kep bericht gehad dat ze doorzetten vandaag dus als het goed is komt beebje vandaag. ze heeft geen cm erbij maar de boel was wel wat weker…en harde buiken waren er ook al… 4 uurtjes later zullen ze de vliezen breken…

mijn keuring was helemaal oke, vk heeft laatste knoopje eruit getrokken zo wat voelt dat goed zeg! alles zag er goed uit en zat weer op zn plaats, dus sportschool here i com!

mooi freggel dat je weer naar sportschool mag!!

en minnie zet hem op!! ben benieuwd hoe het vandaag weer in de gaten!!

Jaaaa, Freggel, dubbel goed nieuws dus! Oh, ben héél benieuwd hoe het vandaag zal lopen met Minnie, ik hoop maar dat het niet te lang gaat duren allemaal. :pray:

En super dat je weer helemaal goedgekeurd bent. Nu lekker gaan sporten enzo!

Ik heb zelf net ff wat minder leuk nieuws gehad. De balletschool waar ik al jaren dans, waar ik lesgegeven heb, en waar ik zo’n beetje bij het meubilair hoorde, gaat stoppen. Mijn ‘juf’, de eigenaresse, heeft al een hele tijd lichamelijke klachten waardoor ze alleen de demo nog les gaf, een andere juf heeft een spierziekte en is inmiddels zo verzwakt dat ze geen les meer kan geven, weer een andere juf (mijn opvolgster stopt met lesgeven en dan is er nog maar 1 juf over en die studeert nog, dus kan niet alles overnemen). Ik vind het echt heel erg, had zo’n zin om na mijn zwangerschap weer te beginnen :cry: Kan natuurlijk best op zoek naar een andere balletschool, maar het is nooit zoals daar, dat is gewoon een stukkie van mijn leventje en ik kan me er eigenlijk niks bij voorstellen dat ik dat straks écht moet missen :cry: Daarbij voel ik me ook een beetje schuldig, omdat het jarenlang de bedoeling was dat ik de balletschool over zou nemen. Maar ja, toen verhuisde ik naar Zoetermeer, en kreeg ik Sterre… Balletschool is in Brabant, dus het is voor mij niet meer te doen. Ging wel altijd nog trouw naar mijn eigen lesuurtjes, maar lesgeven deed ik al niet meer.

Ga zo mijn lieve juffie maar ff bellen. Ze had het me gemaild, maar wil haar gewoon ff spreken nu. Is naast juf en oud-collega ook gewoon een goede vriendin, en weet dat dit voor haar ook een heel moeilijke beslissing is geweest.

Sorry voor het hele verhaal meiden, moest ff spuien…

Nu weer op naar Minnie :wink:

Heske het lijkt mij niet meer dan normaal dat je daar even van onderste boven ben. Het is een deel van je leven. Dat is niet niets.

Mijn atletiekvereniging is al een aantal jaren geleden er mee gestopt, maar het doet me nog steeds zeer. Het is de club waar ik groot ben gegroeid, waar ik alles heb geleerd en op een gegeven moment zelf trainingen stond te geven.

Het zou juist gek zijn als het niets met je deed.

Freggel hup naar de sportschool!

en nu maar weer verder wachten… :roll:

Ik heb jullie ook gevonden :mrgreen: .

Heske: wat ontzettend jammer van je balletschool :hug: . Hele dikke knuffel voor jou want ik weet hoe dol je erop bent :hug: :-* .

Minnie hier draaien de duimen volop hoor en jaaaa vandaag gaat het echt gebeuren :dance: .

Freggel: mooi dat je helemaal goedgekeurd bent bij de vk :dance: .

lelle: lekker druk bezig jij :thumbup: . Ga je je creativiteit nog showen hier? :mrgreen:

Vlinder: lekker joh, al 2 nachten goed geslapen. Dat scheelt alweer een heel stuk. En hoop voor jou ook dat beebje niet zo lang meer op zich laat wachten :-* .

Ik moet straks naar vk. Ben benieuwd hoe beebje het doet. Het het idee dat de bovenkant van mijn bm al onder m’n ribben ligt want heb het er soms echt benauwd van. Heb vanmorgen naar m’n werk gebeld en afgesproken dat ik per direct stop met werken. Moest eigenlijk alleen volgende week nog, maar het gaat gewoon niet meer ivm bekkenklachten. Vind het aan de ene kant wel jammer maar aan de andere kant vind ik het ook wel genoeg geweest zo. Ben wel toe aan verlof :shifty: .

Groetjes Renate

hallo allemaal

ik zit erdoorheen.

ik slaap al nachten niet,ook niet op medicatie van de gyn.

beebje beweegt veel minder.

heb net het zh gebeld en ze gaan overleggen,en dan bellen ze terug.

ik vind dat er nu wat moet gebeuren,over een paar dagen kan je me wegdragen.

genoeg geklaagd.

een dikke :-* voor jullie allemaal

snips ik vind het hartstikke goed dat je gebeld heb! Je hebt groot gelijk. Ik ben reuze benieuwd wat ze gaan zeggen/ doen. Houdt ons op de hoogte.

Renate jij ook heerlijk genieten van je welverdiende rust! Je kan niet alles blijven doen.

enne als alles een beetje klaar is dan kom ik uiteraard showen.

nou het is 1 uur gweest :wink:

ben ik weer…

nie thet nieuws waa rik op zat te wachten…kreeg een sms van hubbie van minnie…opnieuw gel ingebracht, waarschijnlijk vanmiddag gewoon weeer naar huis…

ik heb zo met ze te doen! :cry:

kep ze maar een hele dikke vette viruele knuffel gegeven.

Ah nee he… arme Minnie toch!!! :frowning: Oh, ik hoop zo dat die gel toch nog aanslaat! Bij mij zeiden ze ook dat ze de dag erna wel weer zouden zien, en toen braken ineens mijn vliezen, dus het kán wel :pray:

duimen blijven draaien voor minnie :pray:

renate goed dat je gestopt ben!!

snips goed zo meid laat maar van je horen dan kan ik van de week weer op kraamvisite :dance:

heske lieverd daar mag je best teleurgesteld om zijn :hug: voor jou!!

dames wat vinden jullie ik vind postzegel met ooievaar zo saai nu heb ik paar opties.

1 roze muisjes op postzegel.

2 naam,

3 3decho

ja of iets anders

wat vinden jullie???

Renate goed dat je hebt gezegd dat je niet meer komt werken, je werkte toch in het zkh? Is dan ook wel superzwaar met bekkenklachten.

Snips, sterkte :hug:

Leuk om andere postzegels te doen, ik zou iets nemen wat simpel is en lekker knalt, anders valt het mensen misschien niet eens op.

wat vinden jullie hier van??