bianca: wel heel origineel hoor :thumbup: ik vind het een erg leuk idee!
Ach nee minnie toch, heb zo met je te doen … hoop echt dat die gel toch aanslaat
Vlinder: ik werk idd in de zorg, maar de laatste weken deed ik alleen nog maar wat opnames en ander administratief werk. In de zorg zelf was al te zwaar en werd ook afgeraden door zowel vk, fysio als arbo-arts.
snips: goed dat je gebeld hebt :hug: . Heb je al bericht terug van het ziekenhuis?
Controle bij vk was goed. Beeb ligt idd mooi bovenin te drukken en drukt met het koppie steeds tegen m’n ribben :? . Geen fijn gevoel, dus beebje moet maar snel gaan draaien :roll: . Mag over 2 weken weer naar vk en daarna moeten de controles verder door gyn.
Groetjes Renate
laat straks aan hubbie zien en als ie leuk vind bestel ik ze!!
heb snips net gesmst en ze heeft nog geen nieuws.
Freggel, nog nieuws van Minnie gehad??? Hoop dat het inleiden alsnog aanslaat en dat ze niet weer naar huis wordt gestuurd zonder beebje…
ben weer thuis
heb bij de juni mama;s verder geschreven…ben er ziek van even hoor…
er wordt van alles beloofd, maar uiteindelijk doen ze het dan toch niet!!!
lees bij je juni mama’s net bericht van minnie
ze is weer thuis.
LIEVE MINNIE wat een KT zooi en dat iedereen wat anders zegt ik kan me voorstellen dat jij en jeroen er doorheen zitten lieve schat :hug:
ik hoop zo voor je dat de weeen aanblijven houden en er dan WEL wat gebeurt daar binnen en mss toch morgen je beeb heb. :hug:
LIEVE SCHAT ik vind echt zo erg voor jullie :-
Lief babytje van minnie kom NOU je papa en mama willen je graag vast houden.
Lieve minnie, heb net je verhaal bij de juni-mama’s gelezen. Wat vreselijk voor je zeg :hug: . Logisch dat jij en Jeroen er even helemaal doorheen zitten als je belooft wordt dat je kind vandaag komt en ze dat vervolgens niet waarmaken :evil: . Hopelijk zetten de weeen door en gebeurt er binnenin toch wat .
Lieve meid, veel sterkte en vanaf hier een hele hele hele dikke knuffel :hug: :-* .
Groetjes Renate
Lieve Minnie, jeetje wat wat ik me voorstellen dat jullie er helemaal doorheen zitten… :hug: Snap ook niet dat ze zo tegenstrijdig zijn in het ziekenhuis, ze zien toch dat het gewoon niet te doen is voor je?
BEEBJE VAN MINNIE, KOM ER NU MAAR UIT! :mrgreen:
Ik bedenk me net … hebben we claudie al wel gezien vandaag? :think:
BIB!!
Weeen zijn gelukkig opgehouden!! Klinkt raar misschien, maar deze weeen deden alleen mij pijn en voerde verder geen bal uit van binnen.
Dan maar liever niet!!
Volgende week poli afspraak en dan gaan we die gyn wel even duidelijk maken dat dit zo niet kan.
Zo tegenstrijdig en hoopvol en een paar uur later word je naar huis gestuurd met niks!!! Ik kan een hoop hebben, maar dit trekt me leeg.
Dan ook nog over de vorige bevalling. Dat ik eigenlijk niet natuurlijk had mogen bevallen!!! En 2 tellen later zou het ineens niet uitmaken dat dit ook zo’n joekel wordt want ik had immers al een grote beeb gehad!! :shock:
zal wel gyn logica zijn ofzo!!!
Naja, we wachten het rustig af. Hoop dat beebje even goed van zich laat horen die is erg stil.
nou meissie toch… :hug: weet ff niets anders te zeggen, ik deel jullie gevoel! :-*
ik heb een lekker rustig dagje, yeline was gister nog ff spelen bij de oppas maar ze wilde niet mee naar huis en wilde wel blijven logeren. dus tja toen hebben we dat maar gedaan hahaha ze zou vandaag toch al heen en kon ik lekker uitslapen zei de oppas…nou laat jenthe me doorslapen tot half 7 en dan ben je wakker he…dus zal zo ff lekker wat doen in huis is dat maar weer gedaan.
verder gaat het hier goed, dipje is over en ben helemaal blij dat ik weer van alles mag!
Leuk hoor Bianca die postzegel.
Minnie :hug: , heb al gereageerd bij de juni mama’s.
Freggel, fijn dat je een beetje uit je dipje bent!
BIB
Slecht geslapen vanacht en ik ben zoooo ongeduldig, die beeb mag dr wel uit! Ga me vandaag maar eens vermaken met foto’s inplakken, heb nog een hele boel liggen.
BIB
straks naar de gyn dus ben er vanmiddag pas weer.
:-* :-*
minnie :hug: kan me je wel voorstellen dat je blij bent dat de weeen gestopt zijn als het toch niks oplevert . Meis een hele dikke knuffel. Kop op he :hug: :-* .
Snips: succes bij gyn.
Freggel: Ook wel lekker toch, zo’n rustig dagje :dance: . En mooi dat je je dipje weer kwijt bent :thumbup: .
Vandaag is Jeroen jarig, die is 30 geworden. Gats, wat klinkt dat oud he :shifty: . Hij kon vandaag helaas geen vrij krijgen van zijn werk dat is wel jammer. Overdag komt er vandaag niet zoveel visite, bijna iedereen komt vanavond. Wordt dus lekker druk vandaag.
Groetjes Renate
Gefeliciteerd met Jeroen Renate!
Och jeetje Minnie toch… :hug: Jakkes, wat een rotsituatie. Hoe sloop je een hoogzwangere vrouw… :roll: Belachelijk dat ze jullie zo heen en weer laten slingeren. Wel fijn dat de weeën gestopt zijn, als ze toch niets uithalen. Lieve schat, dikke knuffel voor jullie en ik hoop dat het allemaal gewoon niet lang meer gaat duren :hug:
Had het er gisteren nog met Tjip over, even het hele verhaal verteld en je buikfoto laten zien, en hij was helemaal verontwaardigd, zat zich er echt druk om te maken dat ze zo met je omgingen. Vond ik dan wel weer schattig, stomme vent :inlove:
Renate, gefeliciteerd met Jeroen! En 30 oud? Ach, Tjip wordt dit jaar 34, ik voel me er zelf alleen maar jonger door
Freggel, super dat je weer over je dipje heen bent. Lekker hoor, voor een keertje, Yeline uit logeren! :thumbup:
Bianca, leuk idee, die postzegels!
Vlinder en Snips, ook voor jullie hoop ik dat het niet te lang meer duurt… en idd… waar hangt Claudie uit??? :shifty:
Hier alles oké. Gisteren balletjuf ff gebeld en fijn met haar gesproken. Mijn oude groepen (die ik les heb gegeven) blijken al bijna niet te bestaan, mijn opvolgster heeft het een beetje verprutst en zo werd het steeds makkelijker om de knoop door te hakken en de boel op te heffen. Maar ze had het er ook wel moeilijk mee, toch jaren heel hard gewerkt voor die balletschool, en dan doet het wel pijn om er afscheid van te nemen. Zondag heeft mijn eigen groep (waar ik zelf danste) nog een laatste wedstrijd, en daarna gaan ze uit eten. Zit nog ff te twijfelen of ik mee zal gaan, is misschien wel gezellig.
xHeske
Zou ik doen Heske, mee uit eten gaan, toch leuk om het nog een beetje te kunnen afsluiten op die manier.
Claudie was gister nog wel bij de juni mama’s.
vlinder succes met foto’s inplakken gelukkig heb ik ook nog een hoop dingen liggen die ik kan doen want ook ik ben ongeduldig droom bijna elke nacht wel dat de baby er is.
maar vaak heb ik ideeen over wat ik ga doen en heb ik er dan geen energie voor ben zo moe maar moet nu f me huis op kant maken want dinsdag komt iemand van kraam.
postzegels zijn besteld hubbie vond ze ook leuk ik zal nog foto maken als ze binnen zijn.
renate gefeliciteerd met jeroen en 30 is niet oud toch?
heske lekker met ze uit eten gaan als je lichaam en gezin het toelaten.
minnie lieve schat ik hoop echt zo dat je snel je baby hebt. :hug:
snips hoop dat jij vandaag je datum door krijgt dat de beeb gehaald wordt!!
nou ik zit dus aan de koffie en hubbie slaapt heeft nachtdienst gehad ik ga vandaag echt de badkamer grondig aanpakken als ik eenmaal bezig ben heb ik er ook echt zin in maar om me er toe te zetten
heb gister de hele dag geen klap uit gevoerd.
heb wel nesteldrang maar ben er nu te moe voer door slechte slapen.
en wordt weer sago als ik de hele dag niets doe.
een BIB van claudie bij juni mama’s
CLAUDIE en wij dan??? moeten wij maar zelf er achter komen???
ik ga beginnen want heb helemaal geen zin maar moet echt wat doen niet veel maar wel wat!!
Oh ja Bianca daar heb ik ook last van…me ergens toe zetten…maar als je dan eenmaal bezig bent geeft het ook wel weer voldoening.
Net gedoucht en de kraamafdeling gekeken en even gecheckt of dr nog bia’s of bubjes waren, dus nu maar eens met de foto’s aan de slag.
zo heb het bad schoongemaakt en de wastafel en het raam in de badkamer.
nu even eten en drinken en daarna even doos uitzoeken.
vorig jaar pas hier gaan wonen en na 3 weken klussen dozen achter schot gegooit had geen zin meer nu ook niet maar doe het maar f een doos per keer.
en dan boven de babykamer stoffen (is zo gedaan)
en de comp kamer en de waskamer
en dan denk ik dat ik niks meer doe dus hier ga ik de hele dag over doen lekker rustig aan.