ben gister helemaal vergeten te bibben :oops:
dus bij deze nog steeds BIB
morgen is de dag :dance: als t hetzelfde zou gaan bij sebastiaan dan moeten vanavond mijn vliezen breken maar wel 27 uurs bevalling en als t zou gaan als bij isabella ma op di nacht vliezen breken en 5 uurs bevalling ik teken voor de laatste donderdag weer naar de vk ben benieuwd :shifty: gister een vk die niet zou strippen maar 2 andere op de praktijk waarvan ik weet dat die t wel zouden doen
ik hoop gewoon dat ik niet naar afspraak hoef ben nl nog nooit met overtijd naar de vk geweest en dat wil ik graag zo houden
heb zo met minnie te doen :hug: ocherm meis maar heb t al geschreven bij de juni mama’s nogmaals een dikke :hug: en :-
heske wat jammer dat je balletschool gaat stoppen kzou denk ik wel mee gaan uiteten tis de laatste keer :think:
bianca ook weer duk :mrgreen: jij krijgt ook geen rust in je kont hè :lol: erg herkenbaar hoor hier vanmorgen al gestreken en was opgehangen gister nw dekbedovertrek gekocht die zit nu in de was met aanvullende was, gisteravond nog gestofzuigd en kan niets meer verzinnen wat te doen :think: net nog ff wastafel ontkalkt op de badkamer dus das ook weer klaar
kindjes zijn superlief hebben net met de auto’s en de boekjes gespeeld en nu zitten ze naast me op de bank naar dora te kijken kzal es een appeltje voor ze schillen vinden ze lekker :inlove:
verders hoop ik dat t met iedereen goed gaat
ik ga ff fruit eten met de kindjes tot laters :-
ja claudie ben bang dat het niet optijd af komt stom natuurlijk maar goed en wil het super netjes voor als ze van kraam komen praten dinsdag.
zit nu al weer koffie te drinken achter comp en moet weer wat doen.
Nou ja moet moet natuurlijk moet het niet maar als ik zo hele dag niks doe voel ik me zo luilak en dat kan ik niet goed.
wil straks trots op mezelf zijn en zeggen kijk das dan weer klaar!!
Ben ik weer!!!
Voel me alweer een stuk beter!!
Heb nog wel de gyn gebeld en het er nog over gehad. Kreeg een soort van excuus voor de gang van zaken. Het was neit de bedoeling geweest ons te vertellen dat de beeb echt zou komen en uiteindelijk dus niet.
Naja, jeroen zal woensdag ook nog even zijn kant van het verhaal doen. Hij was behoorlijk pissed gisteren!!
Heske, wat lief van Tjip dat ie zo meeleeft!!! :mrgreen:
Claudie, hoop dat je morgen bevalt!!! Is toch geweldig op de uitgerekende datum!!! En dan een lekkere vlotte bevalling!!!
Bianca, nog bedankt voor je lieve bericht hier gisteren :-* moest er gewoon van brullen :oops:
minnie ik teken ervoor hoor :thumbup:
op vriendliefs werk zitten ze erg te vlassen dat de beeb snel komt volgende wk hebben ze dolle dagen en is t knoert druk :shifty: ik zelf denk niet eerder dan zondag hoor :think:
ik heb wel t idee dat mijn buik ergens mee bezig is :shifty: voorbereidingen aan t treffen :eh:
nou geef ons dan maar wat goed nieuws claudie laat die baby maar komen!!
minnie graag gedaan meid :-
als je dichterbij had gewoont was ik naar je toe gekomen.
zo ik heb gedouched en heb al weer last van me bekken toch maar even plat op de bank zometeen terwijl ik nu ineens wel zin heb om schoon te maken maar lichaam zegt STOP dus doen we dat maar…
zo lastig als hubbie ligt te slapen moet met alles stil zijn :evil:
nou dames tot later :-
weer terug van de gyn.
ben nu echt sjagerijnig.
de gyn doet dus niets.
moet dinsdag weer terug.
wil er verder niets over kwijt
:-* :-*
snips wou net vragen waarom niet maar je wil er niets over kwijt.
hoop dat het dan uit zichzefl komt.
:hug:
Kwam hier heel toevallig langs gestommeld (zat in de verkeerde hoek te kijken ,.hoezo hormonen ) en zag ineens dat Raf ook in het lijstje stond ,…wat leuk.
Sorry dames dat ik niks meer van me heb laten horen maar had het zo druk met de baby en peuterhoek dat ik niet de behoefte had om hier nog te schrijven.
Hopelijk nemen jullie me dit niet kwalijk.
Wens iedereen nog een hele goed zwangerschap en bevalling toe :-*
ja behoorlijk niek!! :lol:
nee hoor maar je stond nog in ons lijstje en wij d8en ach laten we dan maar de naam erin zetten toch??!!
alles goed met je?
zo ben weer trots op mezelf heb comp kamer en waskamer gedaan.
emmer met water was zwart van de stof van de lampen en boven de kast :oops: :oops: :oops:
tijdje niet meer gedaan omdat ik met harde buiken zat en hubbie alles alleen moest doen.
nou das weer lekker schoon. :dance:
Minnie, wat een gerotzooi zeg zo met jou! :? Idd geen gang van zaken dit, daar mogen ze zeker wel hun excuses aanbieden idd :evil: . Bah, naar voor jullie dit zeg! :hug:
Ik hoop en duim voor jullie mee dat jullie beebje heel snel mag komen !
Heske, jemig wat een nieuws van je balletschool zeg!! :hug: :hug: :hug:
Dat was je alles he? Ik wist niet dat je het eerst serieus wilde gaan overnemen joh! Dan is het helemaal schokkend voor je. Bah zeg! En je keer er altijd zo naar uit om weer mee te gaan doen met alles! :-* :hug:
Snips, voor jou dus ook al geen prettig verhaal zo :hug:. Kan me voorstellen dat je flink sjaggie bent. Verwen jezelf maar lekker met leuke dingen, dat heb je wel verdient! :-*
Bianca, lekker onrustig en aan het huishouden? Hihi, kvind het wel grappig die nesteldrang-acties!
Hier alles weer gewoontjes, ongi is weer voorbij dus nouja, we gaan maar weer verder met alles.
ik heb denk ik weeën zo om de 7 minuten nu maar hopen dat t doorzet zou wat zijn op de uitgerekende datum
biebs ik d8 al dat je geen positieve test had :hug: ik gun het je zo meid
:dance: claudie :dance:
ik ga duimen!!!
hoop dat het doorzet!!!
en dames ik wil een andere baan help wat zal ik doen??
kinderdagverblijf voor 4 dagen ga ik denk 100 euro op achteruit.
maar kan ik me rooster niet aanpassen op die van hubbie…
dus heb ik even denk om de week 2 dagen extra oppas nodig :think:
gastouder maar dat verdiend volgens mij helemaal geen klap.
of thuis zorg :think:
ik ga er nog eens over nadenken want wil dit werk niet meer is zo zwaar het sloopt me
en als ik 4 dagen werk en gebrokken thuis kom kan ik straks niet meer van me meisje genieten en dat wil ik wel!!!
ik hoop t ook
als je op kdv werk mag je kindje toch gratis op t kdv :think:
puf puf puf
vriendlief is bijna thuis gelukkig
heb t idee dat ze al scherper worden :shifty: de regelmaat blijft
@claudie wrote:
ik hoop t ook
als je op kdv werk mag je kindje toch gratis op t kdv :think:
puf puf puf
nee dan mag niet gratis.
@claudie wrote:
vriendlief is bijna thuis gelukkig
heb t idee dat ze al scherper worden :shifty: de regelmaat blijft![]()
Ik blijf vannacht denk maar wakker

ff een korte BIB melding kom later weer
Claudie, hoe is het meis? :shifty: Hebben de weeën doorgezet? Spannend joh, ik hoop dat je je beebje al in je armen hebt!!!
Hier geen nieuws eigenlijk. Vanmiddag naar de verjaardag van m’n zusje, gaan lekker lunchen in Utrecht.
xHeske
Bianca, wil je de verzorging in? Je kunt ook alpha hulp worden, kun je je eigen tijd indelen in overleg met je klanten, verdiend iets van 12 euro nog wat per uur, maar je krijgt dan geen vakantiegeld, pensioenopbouw ed.