Augustusstoppers 12, Lautje, gefeliciteerd met Tim!!!

hey hier ff een berichtje

zou jullie ook wat laten weten, heb net een sms van haar gehad

bub

voor claudie

ze is vannacht om 3.31 bevallen van zoon julius

het was snel en heftig

hij weegt 3200 gram en is zo mooi schrijft ze.

groetjes tamara

claudie en hubbie en kids van harte gefeliciteerd!

hier niet echt wakker…kon er vannacht uit…jenthe kan toch nog niet zonder 6e voeding…

zal aan mn ontbijt…

JOEHOE daar heb ik dus de hele nact op zitten wachten :dance:

CLAUDIE en man GEFELICITEERD met jullie ZOON JULIUS

@Ke wrote:

Claudie, hoe is het meis? :shifty: Hebben de weeën doorgezet? Spannend joh, ik hoop dat je je beebje al in je armen hebt!!! :pray:

Hier geen nieuws eigenlijk. Vanmiddag naar de verjaardag van m’n zusje, gaan lekker lunchen in Utrecht.

xHeske

dan ben je vlak bij vandaag!!!

@Vlinder83 wrote:

Bianca, wil je de verzorging in? Je kunt ook alpha hulp worden, kun je je eigen tijd indelen in overleg met je klanten, verdiend iets van 12 euro nog wat per uur, maar je krijgt dan geen vakantiegeld, pensioenopbouw ed.

vlinder ik werk al in de zorg werk nu in verpleegtehuis maar is te zwaar.

en ik werk 32 uur en als ik dan thuis kom ben ik bekaf en wil straks kunnen genieten van me kleine.

en vak geld en eindejaarsuitkering kan ik heel goed gebruiken en pensioen ook!!

dus geen goeie oplossing.

hier slecht geslapen hubbie kwam met beschuit heel lief maar die heb ik er meteen weer uit gegooid :sick:

en kan nu niet meer slapen ben wel moe maar me bekken doen te zeer om erop te liggen.

zo beneden schoonmaken en boodschapjes doen.

GEEN ZIN in boodschappen maar moet!!

JAAAAAAAAAAA, CLAUDIE, HUBBIE, SEBASTIAAN EN ISABELLA… GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON EN BROERTJE JULIUS!!! :dance: :dance: :dance: :dance: Hihi, Claudie, wat mooi getimed joh, op de uitgerekende datum! :smiley:

Bianca, zal naar je zwaaien vanuit Utrecht :wink:

BIB

verder weinig nieuws hier.

heb vandaag een drukke dag.

:-* :-*

ik heb geen zin om weg te gaan,

nou ja maar f douchen dat helpt misschien!! als ik eenmaal op de fiets zit denk ik mmm lekker maar nu :twisted:

tja meid hoort erbij he… t zijn de laatste loodjes…

heske veel plezier in utrecht!

ik zal hier eens met de was gaan beginnen, is dat maar weer droog vanaaf.

iuyyhhhhhuuuiiikkklkjjjjjhhyyyyyyyy8 van yeline

pff laatste loodjes zijn idd het zwaarst.

heb net boodschappen gedaan en meer niet ben gesloopt dus ga maar even proberen om te maffen.

net de was toch maar boven neergehangen…wasa bewolkt…en nu ikklaar ben…volop zon…

naja…

ga zo een stoel pakken en lekker buiten relaxen.

alle kiddies liggen in bed, man de deur uit, ff eigen tijd!

Ohh tis hier zo warm, word er helemaal gek van, die voeten van mij zien dr niet uit :evil:

Leuk he voor Claudie, nu Minnie, Snips en ik nog! Ik hoop alledrie gauw :pray:

ja en jij zelf vlinder!! haha

joehoe!!

zo heb beneden gesopt en gestofzuigt HEERLIJK!!

merk dat ik na eten even dip heb en als ik dan f op de bank ga liggen ik ineens heel veel energie krijg nou dan doen we het dus voortaan zo savonds de schoonmaak.

zo f wasje ophangen en lekker tv kijken hubbie heeft alcohol controle dus die is weg tot 2.00 ik mag dus zelf bepalen wat er op tv komt.

ow das wel lekker bianca…hier is het vanaf 1800 uur voetbaltijd…

ja dat zal hier morgen ook het geval zijn haha heb ik mazzel dat hij nu werken is maar heb wel afgesprokken nederland wil ik wel kijken maar de rest niet dus dan ga ik wat anders doen en hij heeft me toen gezegt ze niet allemaal te hoeven zien en als we dan samen wat kijken we wel steeds zappen.

Dat vond ik zo lief heb gezegt nodig vrijdag 13 maar al je vrienden uit dan kunnen ze hier gezellie komen kijken.

nu gaan ze maandag bij een vriend kijken maar ik blijf dan wel thuis want die dag erna komt kraam dus wil ik alles nog keer shoppen en savonds gaan we naar najib dus dan ben ik 2 avonden achter elkaar laat dat sleur ik niet.

ga even naar me kindje (kat)

huilt als een baby omdat ik boven ben en hij benee arm kind :lol:

zal wat worden straks heb ik 2 baby’s want zo gedraagt hij zich echt.

Maar is dan ook wel een droppie!!

hier foto van ons kind

Claudie: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON EN BROERTJE JULIUS. Veel geluk samen en geniet ervan!!!

Kom misschien straks nog wel ff weer buurten, maar Lienke wil graag aandacht en die moet zo nog in bad en dan naar bed dus dat gaan we nu eerst maar eens even doen. Jeroen is werken (van 19.00-23.00)

Groetjes Renate

oefening nou nog f doorgaan en dan wordt het nog wel wat!!