Augustusstoppers 12, Lautje, gefeliciteerd met Tim!!!

Zo ladies, nu ook eindelijk tijd om even wat te schrijven. Ik had het wel elke keer bijgelezen, maar van iets tikken kwam er niet van.

Wie eerst…

Dan toch maar eerst Claudie feliciteren met Julius. Hoe heb je het zo kunnen doen zeg!! Ben heel erg benieuwd naar je verhaal en natuurlijk naar de foto’s van je mooie knul.

En dan nu toch echt wel een hele dikke knuf voor Minnie :hug: :hug: :hug: Meid wat heb ik het met je te doen. Ik heb er werkelijk geen woorden voor. Ik hoop zo dat dat je snel en met een gemakkelijke bevalling je kleine uk in je armen mag houden, want dit is niet te doen.

Bianca een andere baan, pff vind het moeilijk hoor. Kinderdagverblijf lijkt mij ook wel vermoeiend. een vriendin van mij maakt lange dagen.

En ik barst ook van de energie s avonds. Maarja ik kan moeilijk dan van alles gaan doen. Heb een klein ventje op bed liggen.

Ik moet nog stofzuigen maar daar heb ik geen zin in, maar zal je zien over 2 uur wel.

En hier was het helaas niet zo warm, vond het erg tegenvallen vandaag. Hopelijk morgen wat beter. Kan ik inderdaad ook de was buiten hangen, alle beddengoed moet gewassen worden.

Verder vandaag en gisteren gemerkt dat fietsen toch niet meer mijn ding is. Krijg constant harde buiken, niet echt een pretje.

Nou ik hoop dat er morgenochtend nog een bubber bij is.

lelle mijn vriendin werkt ook op kinderdagverblijf en geloof me is een stuk rustiger als in zorg in verpleegtehuis daar loop je hele dag te rennen en te vliegen en personeel is knudde 3 personeelsleden op 30 bewoners en die moet je smorgens pillen geven en wassen en aankleden kunnen NIKS zelf zwaar dus en daarna eten delen en weer pillen en toilet en naar bed uit bed en naar toilet je hebt geen eens tijd voor je pauze’s

Bianca, ja een verpleegtehuis is zwaar werk. Ik heb eens vakantiewerk gedaan in een verzorgingshuis maar men dat was al zwaar en doorpezen, verpleegtehuis is nog veel zwaarder. Volgens mij ben je versleten als je 50 bent als je dat werk jaren doet.

Trouwens je kat is een evenbeeld van die van mij.

oooh wat een kjoetie van een kat!

tja en ander werk…vind maar eens wat… je kunt niet minder werken?

ik moet hier vanaf 14 juli ook weer de molen in om te solliciteren…zucht…krijgen we dat gedonder weer…was net zo lief terug gegaan naar me oude werk, maar goed, ik vind wel weer wat.

straks komt yeline weer thuis…papa en jenthe slapen nu lekker. ze wilde naar opa en oma…hahaha straks wil ze neit meer thuis zijn hihihi

gister jenthe haast om de een/twee uur gevoed savonds, maar wel met gevolg dat mevroutje vanaf half 12 tot half 8 heeft geslapen! heerlijk!

freggel heerlijk dat ze dan zo lang slaapt.

kan niet wachten tot ik ook me meisje heb :inlove:

vlinder ja leuk he die kat is echt net een baby!!

en over werk ik werk dus in zorg dus er is altijd wel wat en ik hoef niet weg maar wat vlinder zegt is zo zwaar dat red je zo ie zo niet tot je 65 dus iets anders zou niet verkeerd zijn.

Ik heb dus nog alle tijd enga rustig rond kijken heb sollicitatie gestuurd naar thuiszorg kan ik op me fiets hier door de wijk!!

Maar goed als ik daar blijf werken ben ik kapot als ik thuis kom en heb ik geen enrgie meer om van me kind te genieten en nu denk ik ineens HO dat wil ik juist wel!!

verder zijn me collega’s top en afdeling ook!! is allees die werkdruk 3 man personeel op 30 bewoners :shock:

horen 6 personeel te zijn.

BABY ik wil je zo graag zien!!!

kan bijna niet meer wachten doe nu maar f dingen die straks niet meer kunnen de tijd dooien!!!

keihard (vals) zingen achter de pc!! muziek kanon hard!!

wil zo graag me kleintje (ja heb er weer last van) pietje ongeduld!!!

en straks als het wat groter is genieten als het om dingen lacht en (zwijmel zwijmel)…

Bianca, ik weet het even niet meer, maar je was toch vanwege pijnklachten al weken terug gestopt met werken? Dan heb je idd een lange tijd te gaan, kan me voorstellen dat je je verveelt.

Ik ben ook zoooo ongeduldig :roll: Denk zo’n beetje de hele dag nergens anders aan dan aan de beeb, tis echt erg.

BIB

ook ik ben ongeduldig en wil mijn meisje zien.

het kan nooit meer zo lang duren.

:-* :-*

knuffel voor jullie meiden! :hug: :-*

vlinder ben idd gestopt met werken toen ik 18 weken zwanger was ben dus nu al 4 maanden thuis en vervelen valt op zich nog wel mee maar wil gewoon me kindje heb geen zin meer om elke dag te zorgen dat huis netjes is en om over al die dingen na te denken heb ik dit heb ik dat.

wil me beeb zien.

voor jullie schiet het op meiden snips en vlinder en minnie.

max nog 4 weken!! langer niet.

voor mij max nog 8 :shock:

Ja schiet idd hard op voor ons 3-en, daarna zijn jullie aan de beurt!

Die eerste weken gingen langzaam voorbij, maar dit is nog erger! Ik hoop zo dat ik niet overtijd ga lopen :pray:

Bianca, kan me voorstellen dat je je verveelt hoor. Je zit al lang aan huis gebonden nu en je lijfje protesteert ook nog eens!!!

Idd, voor ons schiet het nu echt op. Ik ga er vanuit dat ik niet overtijd ga (misschien een paar dagen) maar dat ze dan wel ingrijpen.

Ik ben niet meer zo vreselijk nieuwsgierig naar het kindje in vergelijking met de afgelopen weken…ik wil alleen maar graag bevallen om me weer beter te voelen…erg he eigenlijk!!!

Vandaag is Matthijs bij oma, dus ik heb heerlijk de dag voor mezelf. Heb boven al lekker alle dekbedden uit het raam hangen en de laatste was gedraaid…

Zometeen even stofzuigen en dweilen en de wc doen, dan kan het weer een paar dagen mee.

Heb wel last van de buik sinds gisteravond, maar kan er niet echt iets van maken. Ben gister en vandaag al 7 x naar de wc geweest voor nummer 2… :shifty: en buik is onrustig…

dus of het zit er aan te komen, of die pannenkoek van gister was niet goed hahahaha

Minnie ik zit ook tig keer per dag op de wc ineens de laatste dagen :shifty: :oops: , dus wie weet voor ons :wink: .

Het idee dat we zoveel bende in ons lijf hebben :sick: :sick: :sick: :shifty:

de telefoon gaat, maar ik kan er niet bij…ligt bij mijn net gedweilde stukje vloer…hihihihi

Ja zonde he om over je net gedweilde vloer te lopen :mrgreen:

Haha Minnie, neem aan dat je de telefoon niet opgenomen hebt? :mrgreen:

Meiden, als jullie nu gewoon ff deze week gaan bevallen… volgende week zijn wij namelijk op vakantie, dus dan mis ik alles :?

Hier druk weekend gehad, maar vandaag lekker rustig dagje. Heb net ff buikfoto’s in het sf geplaatst…

xHeske

lekker hoor heske er even tussenuit!

zit ik hier alweer achter de pc…hihi begin verslaafd te raken…

zo dames!!

wij hebben net boodschappen gehaald ook voor vrijdag dan komen zijn vrienden voetbal kijken wat een gezellige avond al niet mag kosten :shock: maar goed nu kan het nog makkelijk!!

hubbie heeft 2 nieuwe korte broeken en een paar slippers gekocht ook weer dikke centen.

en we hebben alles uitgerekend we redden eht net met geld om de tuin helemaal af te maken denk ik. 2400 euro :shock: tja en meeste zit dan in de vijver!! haha 1900 voor de vijver en 500 voor de rest oneerlijk he??!!

verder bij de c1000 in de aanbieding 5 tubes tandpasta gescoord weer wat van me lijstje kan gestreept worden.

morgen drukke dag schoonmaken,intake en avond naar najib :dance:

heske lekker zeg met vak!! waar gaat de reis naar toe? o ja ff denken tjip had wat geregeld he??!!

hoop dat de 3 dames die aan de beurt zijn als 1e niet overtijd hoeven te lopen!!

en deze week 1 beeb zou leuk zijn :dance:

:-*

Deze week 3 beebs zou nog leuker zijn :mrgreen:

@Vlinder83 wrote:

Deze week 3 beebs zou nog leuker zijn :mrgreen:

Daar teken ik voor :mrgreen: ik wil graag donderdag de 12e. Matthijs is ook van de 12e, is wel grappig…

Bianca, boodschappen zijn duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrr.

Ik verbaas me ook elke keer weer wat de schade is bij de kassa…

maarja, we kunnen altijd minderen met spullen natuurlijk.

Merk wel dat ik nu meer thuis ben en meer zit te vreten…ik vaker boodschappen moet halen hahaha…