Augustusstoppers 12, Lautje, gefeliciteerd met Tim!!!

haha minnie bij mij is ook alles zo op!! haha

maar gooi ook minder weg omdat ik het nu op eet

vreet machine hier!!

en boodschappen zijn duur maar er zijn mensen die met HEEL weinig rond kunnen komen nou ik niet :liar:

Nee zonder dollen het kan altijd minder maar als je het kan betalen waarom niet genieten van het leven??

wij hebben wel eens een stuk maand over maar we komen er altijd wel!!

3 baby;s ja zou idd leuk zijn

een kijken :think:

minnie donderdag 12e is net als mathijs!

snips 15e dan is ze precies 39 weken!

vlinder wanneer jij??

o ja ik zie het al

MINNIE donderdag 12e (precies 39 weken)

SNIPS Zondag 15e (precies 39 weken)

VLINDER vrijdag 13e (precies 39 weken)

hoi

de 15e zou leuk zijn,is het ook vaderdag.

Ah, ik vind vrijdag de 13e wel sneu voor Vlinder… doe dan maar gewoon morgen ofzo :wink: Enne… de 15e is te laat, dan zijn wij al op vakantie. Dus Snips… uhm, woensdag?

Bianca, we gaan een weekje naar Gran Canaria, had Tjip idd geregeld! :dance:

Wij zijn erg blij dat boodschappen zo duur zijn :lol: Nee hoor, da’s flauwekul, inkoopprijzen zijn natuurlijk ook hoog in verhouding. Maar zal niet zeggen dat we er niks op verdienen :wink:

Pfff, ik heb een luie dag vandaag zeg. Nergens zin in, en Sterre is niet op haar best vandaag… Van mij mag het snel morgen worden…

xHeske

Nou vrijdag de 13e of niet maakt me niks uit, wil mn jongen zo graag knuffelen.

tjee zeg, vandaag echtn iet veel uitgevreten en ben neit echt te genieten…heb gewoon zin om ff in de auto te stappen en een rondje te rijden… maar mn schoonouders zitten hier nog en hubbie…naja

zal zo jenthe uit de box plukken…is t zat…

kom op dames deze week nog ff bevallen hoor!

enne bianca houd je er wel alvast rekening mee dat je een hek om de vijver maakt?

@Ke wrote:

Ah, ik vind vrijdag de 13e wel sneu voor Vlinder… doe dan maar gewoon morgen ofzo :wink: Enne… de 15e is te laat, dan zijn wij al op vakantie. Dus Snips… uhm, woensdag?

Bianca, we gaan een weekje naar Gran Canaria, had Tjip idd geregeld! :dance:

Wij zijn erg blij dat boodschappen zo duur zijn :lol: Nee hoor, da’s flauwekul, inkoopprijzen zijn natuurlijk ook hoog in verhouding. Maar zal niet zeggen dat we er niks op verdienen :wink:

Pfff, ik heb een luie dag vandaag zeg. Nergens zin in, en Sterre is niet op haar best vandaag… Van mij mag het snel morgen worden…

xHeske

haha als ik nou echt blut ben laat ik jou wel doos boodschappen sturen :lol:

lekker hoor een eigen winkel nieuwe dingen proberen kost natuurlijk niet zoveel of niks?? hoe zit dat eigenlijk??

Gewoon boodschappen doen en door lopen naar de auto??

kom ik ook een keer langs :wink:

@Freggel wrote:

tjee zeg, vandaag echtn iet veel uitgevreten en ben neit echt te genieten…heb gewoon zin om ff in de auto te stappen en een rondje te rijden… maar mn schoonouders zitten hier nog en hubbie…naja

zal zo jenthe uit de box plukken…is t zat…

kom op dames deze week nog ff bevallen hoor!

enne bianca houd je er wel alvast rekening mee dat je een hek om de vijver maakt?

nee komt geen hek is een kooikarpervijver

dus met hoge rand en komt betongaas overheen en daaronder het water en staat paar cm onder betongaas dus als zo liggen op betongaas

bijwijze van spreken dan he kan je het water niet raken!!

HAHA daar heb ik al voor gezorgt ik zeg als er een vijver komt moet ie 2000% veilig zijn anders heeft ie een probleem!!

oke nou als ze maar lekker alle 3 deze week bevallen dan!!

vind die datums wel leuk!!

en heske als je je foon mee neemt kan ik je wel sms als er een beeb geboren is als je dat wil tenminste anders doe ik het niet!!

Nou ik duim ook dat er deze week nog 3 beebs komen. dat zou toch voor iedereen wel erg lekker zijn.

Heske lekker naar Gran Canaria, ik ben jaloers. wij zijn 4 jaar geleden geweest op huwelijksreis. We hebben het er ontzettend naar onze zin gehad. Naar welke plaats ga je?

Hier zit hub voetballen te kijken, ik kijk dadelijk wel weer mee, 90 minuten duurt toch wel erg lang.

En de boodschappen,pfff ik vind het echt niet normaal hoor. Maar ja het moet toch. Vooral fruit vind ik belachelijk duur, 5 gulden voor aardbeien is niets. Ja sorry met enige regelmaat doe ik echt nog terugrekenen.

En helaas hier geen centjes over. Heb gelukkig geld weg kunnen leggen alvast voor de vakantie in december. Maar grote uitgaven zijn hier niet meer welkom :naughty: dus ik hoop dat er niets meer kapot gaat.

Vandaag met Kian naar plaswijck geweest, erg vermoeiend, maar hij had het echt nodig, hij was niet te houden vanmorgen. En meestal betekend dat bij Kian dat hij ‘uitgelaten’ moet worden. En in Plaswijck is hij echt heel erg lief geweest, we hebben het heel leuk saampjes gehad. En daarna hebben we allebei lekker liggen slapen.

Hoe gaat het met claudie en Julius?

Verder weet ik het heel even niet meer.

morgen naar de vk en me moeder ophalen van het vliegveld die is 10 dagen naar spanje geweest.

dikke knuf

lelle lekker dat je er even uit ben geweest!!

en wij hebben ook niet veel meer op de spaar dus hier moet ook niks stuk gaan want dan gaat de tuin voorlopig niet door

we kunnen evt nog de oude stenen terug leggen mocht er iets gebeuren maar dan houdt op vijver MOET af kan geen gat blijven!!

ach we komen er altijd wel maar leven is wel duur,

tijdje geleden deden we 1 keer in de week tanken voor 50 euro nu is dat bijna 100 euro!!

voor 50 euro hebben we nu nog maar iets meer dan halve tank ipv volle :shock:

en als je omrekend wordt je gek dat doe ik dus ook niet!!!

Omrekenen geeft ook geen reeel beeld meer, als je het mij vraagt, omdat we al veel te veel aan de euro gewend zijn. Ga je terugrekenen naar guldens, dan klinkt 50 gulden ineens veel meer dan het toen was… dan klinkt het eigenlijk gewoon als 50 euro… bij mij tenminste :wink:

Bianca, zou het leuk vinden als je me 'n sms stuurt als er tijdens m’n vakantie een beeb geboren wordt. Het is hier zo spannend nu!!!

Qua boodschappen… wij halen de boodschappen idd gewoon uit de winkel, aangezien wij degenen zijn die ook de inkoop betaald hebben, dus de spullen zijn gewoon van ons. Alleen moet er 1 keer per jaar bij de belastingdienst een bepaald bedrag aan boodschappen opgegeven worden. Maar het is idd relaxed zo. We kunnen zo vaak bieftsuk eten als we willen, drinken koffie van dure cappuchinopads en proberen idd vaak nieuwe dingen uit. Aardbeien hebben we standaard in huis. :drool: Daarnaast tanken we op kosten van de zaak, telefoonrekening wordt via de zaak betaald, Tjip z’n kleding wordt van de zaak betaald en opgegeven als bedrijfskleding… Maar goed, daar staat wel tegenover dat hij onderhand dag en nacht daar is, en weinig tijd heeft voor mij en Sterre.

Lelle, we gaan naar Playa del Ingles. Zijn we 2 jaar geleden ook geweest, toen was ik ook zwanger :mrgreen: Zaterdag vertrekken we en de 21e komen we weer terug.

Wat is Plaswijck precies? Iig lekker dat jullie er ff uit geweest zijn! :thumbup:

xHeske

Tja, dat geld!!!

Wij moeten tegenwoordig ook overal op letten hoor…kon ik een paar jaar terug nog elke maand kleding kopen en een keer uit eten en sparen…nu niet meer hoor…het is of, of, of!!!

Nu moeten we de tuin betegelen (duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur) maar de wasmachine moet eigenlijk ook vernieuwd worden…de keuken moet nog betegeld worden, maar zometeen krijgen we ook de geboortekaartjesrekening en de kraamzorgrekening en jaarlijkse afschrift NUON…

dus weer of of of… (en onze enorme spaarrekening zit nu in de badkamer, vloer en nieuwe meubels…)

Volgend jaar willen we ook een andere auto en op vakantie, dus ik mag wel extra gaan werken denk ik…(al verdien ik dan nog geen drol)

Heske, wat heerlijk dat je op vakantie gaat zeg…ik wil ook…

Is het trouwens zondag vaderdag??? Ik dacht pas die week daarop…(3e zondag in de maand)(of is dat zondag al hihihi)

Lelle wat is plaswijck??? speeltuin oid!!

tja geld…ik kan zeggen dat wij er nog aardig ruim bij zitten…en niet echt op de kleintjes hoeven te letten. maar alles wordt wel steeds duurder idd…

plaswijck is een speelpark in rotterdam :wink: ff googlelen

straks yeline naar school dan jenthe de (.) en zullen we eens door huis…bah heb echt nergens zin in…maar goed er moeten toch wat dingetjes gedaan worden he…

hubbie is vandaag de gehele dag weg…nou we zien wel hoe dat gaat met kinderbedtijd…als het goed is komen ze dan net na elkaar…

we gaan eerst maar genieten van t zonnetje vandaag.

Nee Minnie, jij mag niet op vakantie, jij moet eerst even een kindje op de wereld zetten :naughty: :wink:

Wij hebben het financieel nu lekker, maar dat is wel eens anders geweest, dus ik weet hoe het is. Geniet er nu echt van dat alles een stukje makkelijker gaat. Niet dat we nu ineens allemaal hele gekke dingen doen hoor. Oké, ik heb een gat in mijn hand als het om kinderkleding gaat, maar dat had ik altijd al :oops: Maar als we nu zin hebben om een dagje weg te gaan, dan kan dat gewoon. Voor vakantie hoeven we niet te sparen en als we door de stad lopen dan gaan we gewoon lekker op een terrasje wat drinken ipv dat we nadenken of we niet beter gewoon thuis wat kunnen drinken…Allemaal geen dingen die persé moeten om gelukkig te zijn, maar het maakt het soms net ff wat leuker… :oops:

BIB

moet vanmiddag naar de gyn.

verder weinig te melden

Hier ook BIB, verder ook niet zoveel bijzonders. Baal dat het weer zo warm is ivm vocht vasthouden. Zal eens gaan bedenken wat ik vandaag nou weer kan doen.

ja dames geld soms een grote zorg en soms niet ik neem mezelf altijd maar voor als ik me rekeningen betaald heb en boodschappen kan doen heb ik het goed kan het thuis ook gezellig maken maar zoals heske is wel een stuk makkelijker maar wat ze zegt ze is minder vaak samen das weer nadeel!!

haha en cappacino koffiepads drinken wij ook :lol:

kwa boodschappen let ik ook nooit zo op!!

minnie jij mag idd niet met vak jij moet eerst bevallen!!

vlinder jammer dat je ver weg woont ander hadden we samen op terras kunnen gaan drinken.

snips zet hem op laat niet over je heen lopen!!

hier zo opruimen en schoonmaken intake tussen 14.00 en 16.00 is wel ruim genomen zeg!!

en vanaaf naar najib :dance:

Haha Bianca, kun je niet bij ons boodschappen komen doen dan, heb zo’n idee dat je een goede klant bent :lol: Die cappucino pads hadden wij dus eerst bijna nooit, vind die dingen echt achterlijk duur :naughty:

Vlinder, lekker met je pootjes in een bak water en heel veel drinken! Meis, nog heel even en dan ben je dat vocht in een paar dagen echt helemaal kwijt. Ik hield bij Sterre extreem veel vocht was, en heb me er echt over verbaasd hoe snel het weg was na de bevalling.

Zo, na een véél te korte nacht heb ik net nog maar ff 2 uur geslapen. Heeeeeeerlijk zeg, had het echt ff nodig. Sterre slaapt nu nog steeds, dus heb ook nog ff rust om me heen. Zo maar ff wat eten, heb ik nog helemaal niet gedaan vandaag…

xHeske

Heske niet gegeten :naughty: Shame on you!! Dat kan niet hoor.

Ben toch wel een beetje blij om te lezen dat ik niet de enige ben, die niet altijd geld op de spaarrekening heeft staan en waarbij het ook regelmatig of of is. Bij ons zit nu alles in de auto en de badkamer. Anders had ik aardig wat centjes gehad.

Ik moet ook nog even puzzelen of we volgend jaar wel op vakantie kunnen. Vakantie is geen probleem, maar of we ook het geld ervoor hebben om daar te leven. Dat is meestal duurder dan de vakantie zelf.

En boodschappen, ik let redelijk op. Koop alles bij de bas en soms kleine dingetjes bij de plus, die ik overigens, heske, echt duur vind. :lol: Mij zie je niet bij de lidl, ohja wel, voor de luiers, daar ben ik heel tevreden over en de kip is daar heel goed. Maar verder ben ik nog al van de merken.

De afgelopen maanden hebben we ook echt geleefd, en nu moet ik toch ook weer een beetje opletten. Komt nog een bruiloft aan van een vriend, een vrijgezellefeest, een uitje met hub zijn collega’s en dat allemaal in 1 maand. Dus dat wordt nog aardig duur.

Dames geniet nog even van deze mooie dag, dadelijk is het weer voorbij :?

Net bij de vk geweest. alles was netjes. me bloeddruk is alleen 80/50 beetje laag, maarja niets aan te doen.

En plaswijck is inderdaad een soort speeltuin. Je hebt er allerlei diertjes, grote speeltuinen, verkeerstuin, en sinds kort ook een zwembad, alleen dan met water van 20cm hoog. Ideaal dus. En de intreeprijs is ook gewoon nog leuk. Dit jaar heb ik een jaarabbonement genomen. Voor met ons drietjes was dat 98 euro. Dat vind ik dan nog wel gaan.

zo en nu ga ik weer eens knikkers zoeken in de tuin en hem daarna naar bed gooien.