Klinkt leuk, die speeltuin! Ik ga wel eens naar de Kievit in Berkel en Rodenrijs, dat is ook echt super!
En de Plus duur… valt wel mee toch :liar: Nee, ik weet het, we zijn maar net iets goedkoper dan de appie. Is meer een servicesupermarkt en gelukkig zijn er genoeg mensen die bereid zijn ietsjes meer te betalen als ze dan ook meer keuze hebben, een mooie winkel waar alles netjes in de schappen staat, vriendelijk personeel (al valt dat soms vies tegen, we hebben een paar caissieres… :roll: die zijn echt erg! :evil: ), bediening bij de brood-, kaas- en vleeswarenafdeling… Er komt binnenkort bij ons in het winkelcentrum ook een Aldi, dus dat zullen we wel gaan merken. Gaan mensen daar de goedkope spullen halen en bij ons de duurdere dingen die Aldi niet heeft. Maar is ook weer aantrekkingskracht voor het winkelcentrum, dus we rekenen erop dat het eerder een positief dan een negatief effect heeft. Maar goed, niet echt boeiend voor jullie verder :lol:
Heb inmiddels braaf mijn boterhammetjes op hoor
Oja, heb trouwens net nog een vraag gesteld bij dreumesvraagjes… misschien dat iemand van jullie nog goede tips heeft?
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=2687027#2687027
xHeske
wij gaan bijna altijd naar c1000 zit vlakbij en is niet zo duur
bij de ah schrok ik me verleden keer echt rot bij de kassa!!
maar goed!!
en heske als je dichterbij had gewoont had ik wel boodschappen komen doen maar ja dat kost me nu dan ook benzine!!
en dan wel als dank 1 keer in de 3 maanden gratis boodschappen kar he!!
pff jongens ben het zat heb nergens geen zin in en die vrouw komt straks hubbie heeft gelukkig gestofzuigt de schat
ze komt toch alleen in de woonkamer en babykamer?? ze hoeft me hele huis toch niet te zien??
dan trek ik die deuren gewoon dicht en de zolder komt ze dan ook niet denk ik!!
ach het is netjes voor oog verder intereseert het me vandaag niet wat ze van me huis vind ze ziet het vast wel eens veel erger.
is ook wel netjes maar je weet het he die hromonen!!
Bianca, hier zijn ze toen nergens gaan kijken ofzo hoor (toen bij Sterre dus), alleen gesprekje in de huiskamer. Babykamer is ze geeneens geweest. Dus geen paniek, komt vast helemaal goed! :mrgreen:
idd bij mij was t de eerste keer ook gewoon gesprekje in de woonkamer. verder niks controleren, alleen als je er zelf om vraagt.
en nu zijn ze helemaal neit geweest, kreeg een telefonische intake.
hier is de vloer weer schooon en yeline laat de bom weer los hahahaha
die gooi ik vanmiddag lekker niet op bed, vanaaf lekker op tijd erin en geen gezeur(dan slaapt ze tenminste meteen)
Bianca, bij mij gingen ze onze slaapkamer bekijken, kijken of het bed op juiste hoogte was en er genoeg ruimte om het bed zelf was en de babykamer hebben ze bekeken. Had het zelf niet eens verwacht dat ze gingen kijken maar goed.
Enne dat terrasje was anders een goed idee als we bij elkaar in de buurt woonden
Lelle, lage bloeddruk zeg, voel je je er niet duizelig door?
nou hk is prima babaykamer ook en slaapkamer toevallig bed opgemaakt en ligt wel wat stof maar daar kijkt ze dan maar doorheen.
Hubbie doet dat want is mij te zwaar dus ik doe het niet
moet nog kado verzinnen voor vaderdag voor me schoonpa en kado voor me broertje en voor schoonzusje en haar vriend.
:shock: jeetje even goed nadenken!!
freggel lekker moe laten worden yeline dan heb je vanavond lekker voor jezelf!!
men wat heb ik ineens zin in broodje filet american met ei en ui :drool:
jammer he dat iedereen zo ver weg woont!! misschien maar goed ook anders hadden we elke dag met dikke buik en baby’s op terras gezetten!!
Phoe, net ff schoongemaakt en gedweild, was wel weer genoeg in deze hitte. Ga maar weer in mn boekje lezen.
Ik moet me zooooooooooooooooooooooooo inhouden nu…grrrrrrrrrrrr
heb m aan zijn arm naar binnen gesleurd en op de trap gegooid :oops:
nu even stoom afblazen hier anders flip ik echt…
UBER uitdagen is dit…10x doen, terwijl ik al moeilijk kan lopen om m bij te houden…gloeiende gloeiende pipo…
op de tafel tekenen met pen…de kat voor de 100000 keer slaan…zand gooien…stiekem de poort opendoen en weglopen…
(en dat alles in 5 minuten en dat herhaald zich dan de hele dag…)
Gister was hij zoooooooooooooooooooo lief bij oma…en dan vandaag alles bij mama eruit gooien zeker…
ik trek dit echt niet veel langer meer hoor, kan echt helemaal niks van hem verdragen…
gelukkig zijn de buurmeisjes thuis dan kan hij met ze spelen in onze achtertuin…aan de ene kant denk ik makkelijk dan kunnen ze spelen en aan de andere kant zou ik m misschien eens goed straffen als hij niet mag spelen…
naja, we gaan vandaag maar voor de makkelijke weg anders ben ik zo nog aan het janken ook…
Lekker wisselvallig ben ik he??? hormonennnnnnnnnnnnnnnnnnnnn :twisted:
minnie geeft niks hoor meid begrijp heel goed dat hij het bloed onder je nagels vandaan kan halen!!
en heb ik weer haha!!
de vk ken ik dus die had bij mij gewerkt en nu de gene die de intake gedaan heeft ken ik ook woont bij me ouders om de hoek werd dus extra lang gesprek haha maar alles is in orde!!
hebben we ook weer gehad!!
Laat najib maar komen haha!! helaas moet ik nog 2 uur wachten tot hubbie thuis is heeft cursus.
bianca: je huisje helemaal goedgekeurd :thumbup: lekker joh. En nu zit je lekker bij Najib. Lijkt me ook wel erg leuk om een keer naar toe te gaan. Laat je wel even weten hoe het was?
minnie: :hug: snap precies wat je bedoelt met zo’n uitdagende dreumes want hier loopt er ook 1 rond :? . En ja, bij oma natuurlijk altijd heeeel lief en thuis soms vreselijk ondeugend. Zal er wel bijhoren, maar als je zelf al zo moe bent en niet meer goed uit de voeten kunt is het niet prettig :hug: . Nog even volhouden meid, dan zit die buik van je je niet meer in de weg :-* .
lelle: da’s niet fijn zo’n lage bloeddruk. Geen last van flauwvallen of zoiets?
Heske: tips om Sterre bezig te houden … even denken hoor … :think: .
Misschien wat leuke boekjes? Vind Lienke in elk geval wel erg leuk. Zou verder zo even niet iets weten maar als ik nog wat bedenk hoor je het wel.
Verder weet ik even niet meer wie wat geschreven heeft, liep een beetje achter hier :oops: .
Vandaag vanalles in huis gedaan en moest vanavond nog wat dingen regelen voor de volleybalvereniging. Mijn moeder had even opgepast en Lienke naar bed gebracht, maar toen ik thuis kwam was Lienke net helemaal in tranen en van streek. Geen idee waar ze last van had. Mijn moeder brengt haar wel vaker naar bed dus dat is het probleem niet. Heb haar maar even mee naar beneden genomen, wat drinken gegeven tot ze weer rustig was en nu ligt ze er net weer 10 min in. Tot nu toe blijft het stil dus denk dat ze nu wel is gaan slapen. Misschien last van de warmte of zo … :think: .
Lienke reageert trouwens heel goed op de movicolon voor haar ontlasting. Zelfs zo goed dat ik het vandaag maar niet heb gegeven en morgen ook maar niet doe want ze heeft nu elke keer dunne poep. Ze klaagt gelukkig bijna niet meer over “auw buik” en daar ben ik heel blij mee :dance: .
Verder gaat het met mij wel redelijk goed als ik niet teveel doe. Vind de tijd nu echt zo supersnel gaan. Over 6 1/2 week is de uitgerekende datum al :shock: . Heb hier in huis nog niet alles klaar dus nog wel even werk aan de winkel :oops: . Maar goed, we zijn ermee bezig. Baal er wel van dat ik nu niet zoveel zelf kan en afhankelijk van Jeroen ben. De lieve schat wil alles doen hoor, maar ja die moet ook gewoon werken dus heeft soms gewoon echt geen tijd :? . Het komt vast wel goed … toch ???
Groetjes Renate
Tuuuuuuurlijk komt het goed Renate! Jammer dat mannen die nesteldranghormonen blijkbaar niet zo hebben he. Nou ja, of gewoon te weinig tijd. Op zich is de babykamer hier af (niet zo moeilijk, want die laten we gewoon zoals die was), en Sterre d’r kamer ook, op de spiegel na en de lampen moeten nog fatsoenlijk opgehangen worden. Maar de babykamer staat wel nog vol met spullen die naar de stort moeten, maar ik heb geen rijbewijs (en om nou met een bankje achterop de fiets te gaan rijden… :? ) en Tjip werkt toch nog zeker wel 70 uur in de week… Tja, en de stort is ook niet dag en nacht open… Maar goed, mocht het niet weg zijn voordat beebje komt (denk het wel hoor), dan hebben we nog een kamertje over waar we de rotzooi dan maar neerzetten.
Bianca, hoe was het gisteren???
Minnie, je bent niet wisselvallig, je bent gewoon zwanger, en niet zo’n beetje ook, dus dan hoort het erbij :hug: En ook hier een dreumes die dondersgoed in de gaten heeft dat mama minder snel aan het worden is. Gelukkig is ze op het kdv net zo ondeugend, dus het ligt niet alleen aan mij Nee, ze is ook behoorlijk aan het uitproberen en lekker oost-indisch doof :roll: En dan ben ik nog een stuk mobieler dan jij… :hug:
Hier weer een rotnacht gehad (zoveelste op een rij). Sterre slaapt al een paar nachten ontzettend slecht, en ik dus ook. Gelukkig is het vandaag wat minder warm, dus ga straks lekker alle ramen en deuren open gooien. Hopelijk slaapt ze vannacht dan wat beter
xHeske
BIB
Heske, vervelende he die slechte nachten en dan overdag ook nog eens ondeugend meisje. Kan me voorstellen dat het som heel vervelend is.
Renate, ja de tijd gaat idd echt snel voor je!
Bianca heb je het leuk gehad gisteravond?
Ik ben blij dat het nu weer wat koeler weer is zeg! Vanmiddag naar de VK, heb een aantal dagen steekjes van onderen gehad, ben benieuwd of het er toe geleid heeft dat hij nu wel is ingedaald. Wordt er een beetje zenuwachtig van dat hij dat nog niet heeft gedaan ivm het breken van de vliezen en plat liggen.
Vlinder, succes bij de vk vandaag! Die steekjes zouden idd wel eens van het indalen kunnen komen Kan me voorstellen dat je er zenuwachtig van wordt hoor, maar het komt vast goed! :-*
Sterre is vandaag naar het kdv, en ik werk thuis, dus lekker rustig dagje, kan ik weer een beetje bijkomen van vannacht
xHeske
BIB
vannacht weer alle uren van de klok gezien.
ben er wel klaar mee nu.
beebje kom er maar uit hoor.
Heske ik denk dat iemand die regelmatig naar de plus gaat niet zo snel overstapt naar de Aldi. Dat zou ik zelf ook niet doen. Ik vind een aldi echt verschrikkelijk, al die onuitgepakte dozen. Dan mag het wel goedkoper zijn, maar ik word er helemaal depri van als ik daar in loop.
Ik doe alleen gewoon weer een telefonische intake, lekker makkelijk. Vorige keer was dat zo voorbij, ik hoop nu ook weer.
Ik heb trouwens nog steeds geen brief gehad van de kraamzorg, dus ik hoop dat ik de volledige uren kan krijgen. Zou wel heel goed uitkomen.
Minnie ik ken het gevoel maar al te goed. Hier wordt die ook wel eens meegesleurd en op de trap gezet. Ze kunnen nu gewoon eenmaal echt het bloed onder je nagels vandaan halen. En dan moet je nog eens aan het eind van je latijn zijn…Ik heb vorige week toen hij niet wilde slapen ook hub huilend opgebeld. Soms weet je het gewoon even niet meer. het wordt gewoon echt tijd dat je kleine uk komt.
Bianca ik heb echt in de scheur gelegen bij Najib, dus jij moet het ook wel naar je zin hebben gehad.
Renate alles komt goed, dat weet ik zeker.
Aan de ene kant zeg ik lekker, even een koeler dagje, maar aan de andere kant als ik dan weer het weer ziet wat er aan zit te komen, dan vond ik de afgelopen dagen toch lekkerder.
Van me bloeddruk heb ik niet zo heel erg veel last, duizeligheid heb ik wel vaker en nu niet extreem meer dan anders. Wel de laatste paar dagen hoofdpijn. Misschien dat dat daar vandaan komt.
Trouwens meiden nog een gekke vraag misschien. Maar die kleine uk van mij zit laag, heel laag, nu heb ik en hub dus haar ook aan de onderkant gevoeld!! Als ik me hand tussen me benen leg dan voel je haar echt bewegen. Heb iemand anders dat misschien ook. Het is best een vervelend gevoel.
Prectecho gaat hier ook niet gemaakt worden, ik wil graag het gezichtje zien en dat lukt nu toch niet. Ze zit vanaf het begin al met dr hoofd beneden.
En verder geen idee wat ik vandaag ga doen.
Ohja heske, verder geen tips, ik denk dat je al aardig wat heb.
Ben weer terug van de VK, hij was nog steeds niet helemaal ingedaald. Verder was alles oke.
lelle wat apart…wel jammer van de pretecho…maar goed beebies laten zich niet dwingen he…
minnie dikke knuffel! en ze kunnen je echt het bloed onder je nagels vandaan halen hoor… hier eentje die stronteigenwijs is…je zegt dit en ze doet dat…ze wil zelf de regie in touwtjes houden, maar dat lukt dus niet altijd!
heske ik heb geen tips verder voor je, maar je zult er vast al wel reacties op gekregen hebben.wel lekker een dagje voor jezelf.
snips…balen voor je dikke knuffel!
vlinder hoe was het bij de vk?
bianca hoe was najib?
en idd als we dichterbij gewoont hadden was het een gezellig bebkluppie geworden hahaha
renata…tja kan van de warmte zijn hoor, is soms toch gissen…
fijn dat ze heel goed op de movicolon reageert! hopelijk is het snel op regel. en die babykamer komt helemaal goed hoor!
hier gaat alles goed, ben wel moe en de frusties zijn er weer lekker uit. soms heb je dat gewoon ff nodig zo’n huildag. en dan was hubbie de hele dag weg, dus moest twee kiddies doen, nou om 7 uur sliep ik ook zowat…maar dan is jenthe net weer een schootkindje…naja we hebben straks nog ff rust, dan is yeline te zwemmen met opa.nog even en dan mag ik zelf weer.
even snel me ma is gordijnen aan het maken dus lees rond 16.00 f dan gaat ze naar huis!!
NAJIB was LEUK!!!
alleen uk vond het niet leuk heb de hele voorstelling harde buiken gehad en had mega last van me rug dus na 2 uur d8 ik als je nou niet stopt loop ik weg en toen was het ook afgelopen ik trok het niet meer van de pijn!!
als uk straks geboren is en najib is op tv zal het wel heel hard gaan huilen dan denkt het O NEE he niet weer HIJ :lol:
ben ik weer!!!
CTG was goed, jammer van die zeikzuster…ik gaf een opmerking en de 2e keer was ze gelijk heel aardig
Maar goed, we hebben goed gesproken met de gyn. Hij nam ons echt super serieus.
Echo gehad…dit kindJE weegt nu op dit moment 4700 GRAM (marge van 675 gram naar beneden of boven!!)
Bij uitwendig voelen vond hij het ook een dikke 9 ponder…
Inwendig zag het er 10 x beter uit dan vorige week. De boel was nog niet helemaal verweekt, maar ik had al wel een ruime cm ontsluiting. Strippen lukte niet, maar hij kon wel het hoofdje al voelen door de vliezen heen.
Morgen mag ik me weer komen melden. Hij geeft het een serieuze kans van slagen. Hij wil het nu proberen met een ballon!!
Wij hebben aangegeven niet meer te willen proberen zonder resultaat, toen zei hij dat hij geen 100% garantie kan geven natuurlijk, maar hij verwacht echt een kind. Of het nu morgen is of morgennacht??
DUS we gaan morgen weer een poging wagen dit beebje op de wereld te zetten!!! Laten we hopen dat 3x scheepsrecht is!!