:oops: Nog gefeliciteerd met je vriend Kim! :shifty: Overheen gelezen sorry. En een fijn weekend dan maar, wat voor soort race is het?
Eventueel samengaan met september vind ik prima. Hoop alleen dat er dan niet té veel gekletst gaat worden, want dan kan ik het moeilijker bijhouden als ik straks weer aan het werk ben.
Veel plezier in Zolder Kim!
Kim, veel plezier dit weekend!
Amaya, ik vind het prima hoor van de septemberstoppers. Heb je gelijk in, meestal wordt het toch minder druk als mensen eenmaal zwanger zijn.
Maria, een vriendin van me weet het, ze is zelf ook bezig, verder niemand! En dat hou ik ook graag zo
Penelope, misschien idd handig om met ovutestjes te beginnen, kun je gericht klussen in elk geval. Volgens mij moet je cyclus minimaal 21 dagen zijn om zwanger te kunnen worden. Dus twee kansen per maand zou wel mooi zijn :mrgreen: , maar niet effectief
Hmm, toevallig ken ik iemand die een cyclus van twee weken had (tijdelijk) en zij is in die periode zwanger geraakt :? Zij stond onder controle van een gyn en die zag bij een van die controles dat er een eitje was gesprongen en toen bleek later dat ze zwanger was. Uitzonderingen heb je altijd wel.
Volgens mij zijn 2 van de 3 bij de septemberstoppers voor samenvoegen, de 3e heeft nog niet gereageerd.
Klopt, denk dus idd dat het wel goed zit. Was al aan het kijken voor een lijstje, weet niet of maria dat goed vind?
Ik werk overdag maar 2 dagen dus heb denk ik meer tijd om het bij te houden dan? Laat maar weten Maria, ik ben al wel bezig maar als jij het heel graag doet vind ik het ook prima :thumbup:
Over zwanger worden in 2 weken… volgens mij is die kans echt heeeel klein, maar niks is onmogelijk zeggen ze wel eens.
Maar Penelope grote kans dat je volgende cyclus weer wat langer is, bij mij was het ook van slag, zie mijn onderschrift En nu gelukkig weer normaal :dance:
Oja, ik las trouwens ergens dat het voor de kwaliteit van de sperma heel goed is om de week vóór de eisprong dagelijks te klussen en de week van de eisprong om de dag :mrgreen: :lol:
Zal mijn man vast voorbereiden
Oh ja voor de eisprong elke dag en dan in de week van de eisprong om de dag, wij doen het juist andersom :mrgreen: ( als hubbie zin heeft tenminste whoeha ).
Penelope, dan zal zij vast wel een uitzondering geweest zijn, normaal heeft je lichaam wel langer de tijd nodig om de baarmoeder en de eisprong voor te bereiden. Hoe land heb je er over gedaan bij je andere kinderen ( asl ik vragen mag ). Bij mijn zoontje was het de 2e ronde raak, ik hoop dat het nu weer gauw is.
Zat ik ook al aan te denken Amaya, dat ik vast niet echt een cyclus van 2 weken heb, dat het hopelijk een eenmalig iets is. Begin september heb ik sowieso een afspraak bij de gyn staan, dus dan wordt er even gecheckt hoe het er nu van binnen uit ziet. Of de baarmoeder schoon is.
Ik ben in elk geval wel echt ongi, zoveel bloed heb ik al heel lang niet verloren, zelfs niet na de curettage. Ik heb sinds de geboorte van mijn oudste maar 1 x weer mijn ongi gehad en daarna was ik zwanger van mijn jongste. Die geef ik bv en heb daarna 1 x een paar druppels bloed verloren en daarop werd ik voor de 3e keer zwanger. Ik heb dus al in geen jaren meer een normale cyclus gehad.
Kim, fijn weekend bij de race!
Penelope, o dan is je cyclus vast nog helemaal van slag, en apart hoor dat je zoveel bloed verliest, zou dat komen door de ma? Geef je nu nog bv? Ik had met de bv steeds cyclussen van 32-36 dagen, toen ik stopte met de bv ben ik voor 4 maanden weer aan de pil gegaan, dus het is voor mij ook even kijken of ik wel een normale cyclus heb. Staat nu op 28 dagen, maar of dat zo is geen idee.
Ik weet eigenlijk niet meer echt wat een normale hoeveelheid is voor een menstruatie, misschien is dit wel normaal? Ik heb geen idee, stom he. Ja, ik geef nog steeds bv en de dag voor het bloeden begon liep de melkproductie al zodanig af dat mijn zoontje er driftig van werd omdat het hem te lang duurde. Hij reageert sowieso sterk op hormonen want die keer dat ik wat druppels bloed verloor (dus die eerste ‘menstruatie’ sinds zijn geboorte) kreeg hij meteen spruw en toen ik zwanger was en weer een hormonale verandering had kreeg hij ook weer spruw. Maar nu niet en gelukkig maar want we hebben de antibioticakuur ‘net’ afgerond.
Wat een gerommel he, met zo’n onregelmatige cyclus.
Amaya, jij mag het lijstje wel gaan doen hoor. Zo te lezen heb je er meer tijd voor dan ik. Ik werk normaal fulltime en heb ook savonds veel “verplichtingen”.
Als ik jullie verhalen zo lees… hoop zo dat mijn cyclus beetje normaal wordt. Voordat ik aan de pil ging kon ik rustig een ongi hebben, dan twee weken niets, dan weer en dan twee weken lang… ook heel gevoelig voor stress, had ik een spreekbeurt of was er een klassenuitje ofzo, dan was ik geheid ongesteld. Hoop dat tien jaar pil daar iets aan heeft veranderd en dat ik wel enigszins regelmatig wordt.
Ach, eigenlijk mag ik helemaal niet klagen. Ik ben tot nu toe zó snel zwanger geraakt. . .
Dames ben er een week niet, ga morgen op vakantie! Misschien kom ik tussendoor nog wel even spieken hoe het jullie vergaat
Vlinder, hele fijne vakantie gewenst! :dance:
Tnx!
O lekker vlinder, een fijne vakantie dan maar! :dance:
Fijne vakantie Vlinder!!
Nog even wachten op Janinepien en 1 sept.stopper, als die het ook goed vinden open ik meteen een nieuw gezamelijk topic.
Ik heb al een lijstje klaar, wat een klus zeg, wist nog niet hoe het moest, maar uiteindelijk best mooi geworden.
Laat even weten wat jullie ervan vinden, wat er evt. aan veranderd moet worden?
En kijken jullie meteen even of je gegevens kloppen? Heb alles zo overgenomen, maar weet niet of het al helemaal was bijgewerkt.
Hier is ie dan
Hij was eigenlijk groter (breder en langer maar dan was het bestand te groot) :wall:
O, ik weet misschien al iets!! Effe proberen :shifty: