Augustus stoppers 2009

Hierbij een nieuw deeltje…







Melden alle augustusstoppers mij even hun gegevens??



Naam:

Leeftijd:

Hoeveelste kindje:

Ronde:

NOD:



Mocht je daarna wijzigingen in het lijstje willen, PB me dan even.

Wat leuk dat je al een nieuw topic hebt geopend. Ik hoop dat het helpt om meer augustusstoppers erbij te krijgen :mrgreen:



Ik heb bij naam Penelope :liar: en leeftijd begin 30 8) ingevuld ivm herkenbaarheid :oops:



Bijzondere dag morgen Mariamaria, je laatste pil :thumbup:

Hier dan nog een stopper, had me al een paar weken terug aangemeld bij de augustusstoppers, maar erg druk geweest dus daarna nog niet weer geschreven :oops: :shifty:

Eigenlijk ben ik niet gestopt… ik gebruik geen pil ofzo, en sinds een paar maanden doen we een soort russische roulette :mrgreen:

Sinds deze cyclus hebben we ook echt rond de vruchtbare dagen geklust.



Ik blijf graag een beetje anoniem, maar heb een zoontje van ruim 2,5 jaar en ben zelf rond de 30 jaar. :slight_smile:

We zitten nu dus in ronde 1, tenminste de eerste ronde dat we er weer helemaal voor gaan :wink: Mijn NOD is een beetje gokken aangezien mijn cyclus tegenwoordig nogal rommelig is. Maar waarschijnlijk zo rond 22 augustus. (ben maar uitgegaan van cyclus van 29 dagen.)



Ik las dat het tot dusver een klein cluppie is, misschien kunnen we evt een gezamelijk stoppers-topic maken met bijv. de sept. stoppers straks?

Dat word wel vaker gedaan zag ik.



Groetjes Amaya.

breek in



Mariamaria morgen de laatste pil :dance: :dance:

en dan voor het echie!!!

succes meiden van het augustus-topic :pray: :pray: :pray:



breekt weer uit

Amaya, gezellig dat je er weer bent!! :slight_smile:



Ja, voor mij morgen een bijzondere dag: laatste pilletje!!! Woei! :smiley:

Gezellig Amaya, dat je er ook weer bent. Deze ronde dus voor het eerst gericht proberen, spannend! Ergens wel jammer dat je wat betreft cyclus niet op de dag af weet waar je aan toe bent, tenminste dat vind ik wel jammer. Ik had voorheen een regelmatige cyclus maar geen idee hoe dat nu verder gaat. Ik ben wel een beetje een control freak dus dit vind ik wel lastig :?



Ja, tis een klein clubje, maar wie weet komen ze nog?

Volgens mij hebben jullie dringend behoefte aan nog een mede stopper :wink: , ik meld me bij deze ook aan. Ben deze maand gestopt met de pil, geen idee hoe lang mijn cyclus is, heb hem nu maar ingesteld op 28 dagen. Voor het lijstje: 2e kindje, ronde 1, NOD 3 september.

Welkom Vlinder! Volgens mij heb ik jou ook voorbij zien komen in het vorige topic en was het plan om in oktober te stoppen? Een paar maanden eerder dus, leuk.

Ja klopt, wat weet je dat nog goed. Mijn hubbie wilde ineens wel eerder beginnen, zeg ik natuurlijk geen nee tegen :smiley:

Kan ik me wat bij voorstellen, super leuk.

Het valt me op dat er best een aantal is dat een rommelige cyclus heeft, ik vind het zo lastig dat je dan niet weet wanneer je je eisprong hebt. Gaat iemand hier ovulatietesten gebruiken? Of iemand hier die de eisprong voelt? Ik heb het weleens gevoeld, maar ik durf daar niet op te rekenen.

Hoi Vlinder,



Welkom! Ik zal je later vandaag in het rijtje erbij zetten.



@Penelope: ik ga geen testen of iets dergelijks gebruiken. Ik zie het allemaal wel. Geen idee of mijn cyclus regelmatig wordt, of onregelmatig, zoals voor mijn ‘piltijdperk’. Vooralsnog ga ik voor de eerste ronde uit van 28 dagen. De tijd zal me leren of dat klopt of niet.

Gewoon veel lol hebben in vaak klussen… dat is eigenlijk de aanpak die wij gaan doen :mrgreen:

Ja, dat is sowieso een handige aanpak, vaak klussen 8)

Maria, tnx!



Penelope, ik heb er 6 gekocht, gewoon om eens te proberen omdat de 1e cyclus weer is na het stoppen met de pil.

Ik zit te twijfelen. Want het lijkt me zo duur worden? Of gok je gewoon op de 14e dag en test je een dag ervoor en erna, naast op de vermoedelijke dag zelf dan? Moet je wel geluk hebben dat de eisprong dan ook echt 1 van die 3 dagen is. Ik heb weleens gelezen dat je het beste een week of 2 (!) dagelijks kunt testen en sommigen zeggen zelfs het beste is 2 x per dag. Ik heb gen idee eigenlijk.

Nu heb ik op zich redelijk goedkope gekocht, 6 voor 6 euro. En ja ik ga een beetje gokken, ik let op mijn afscheiding en dan kijken of dat idd duidt op een naderende eisprong.

Dat is niet duur! Via internet gekocht?

ja via sensitest, de zwangerschapstesten zijn daar ook zo goedkoop :slight_smile:

Zooooooooo hee, wat gaat het ineens snel als je ff niet kijkt :shock: !

Welkom Vlinder en Amaya!!! Supergezellig!



Ik vind het lijstje zo helemaal top, hoe kun je nou zeggen dat je het niet kunt mariamaria??? :thumbup:



Ik heb 31 juli de mirena-spiraal laten verwijderen en kreeg een aantal dagen erna een bloeding. Er vanuit gaande dat het een echte menstruatie was heb ik nu dus ongeveer mijn eisprong. Meestal is mijn cyclus zo’n 3,5 week dus kan het eitje eerder zijn dan morgen of zaterdag. Dat klopt waarschijnlijk ook wel want ik had gisteravond en vandaag flinke buikpijn en dat is nu weg :smiley: . Denk dus dat het inderdaad een eitje is geweest en niet een aankomende menstruatie. Dus we hebben druk geklust gisteravond en eergister, wie weet!!! :lol: Mijn NOD zal dan zitten rond de 28e augustus…



Lieke!!! Wat leuk je te lezen!!!



Nou ladies, dit wordt gezellig zo :wink:

Nou lekker is dat… ben erg nog pissig van :twisted: :lol: :oops:

Had vanmorgen een heel verhaal getypt, en ook allerlei reacties op jullie…



Gaat die stomme pc ineens updates doen en sloot dus alles zonder aankondiging af :wall:



Hadf er gelijk de balen van hihi, maar zal maar weer even een poging gaan wagen… :angel:

Zijn die goed, die zwtesten van sensitest? Ik heb zwtesten bij zozwanger besteld, daarmee heb ik getest of de hcg al uit mijn lichaam is, inmiddels wel (van nog heel erg positief naar minder duidelijk positief naar amper nog een streep te zien). Maar daardoor weet ik wel dat die testen het goed doen, haha. Die waren 12 stuks voor 14 e nog wat, inclusief verzendkosten. Ik kan dus nog even vooruit :shock: Ik hoop ze niet allemaal nodig te hebben :pray:



Oeh, spannend Janinepien! Wel gaaf dat je je eisprong hebt gevoeld :thumbup: