Augustus stoppers 2009

Ja, kwa dagen zou het heel goed een innesteling kunnen zijn.

Maar als ik nu naar de hoeveelheid bloed kijk. . .inlegkruisje kan het bijna niet meer aan. Ik ga er vanuit dat het een ongi is.

Op 4 aug had ik mijn ongi, op 11 aug mijn eisprong en op 19 aug dus weer ongi. Een cyclus van 16 dagen? :?

Ja we zullen zien, ik waag vandaag nog een poging met hubbie en dan zullen we zien. Het is ook allemaal zo spannend allemaal, je wilt natuurlijk dat het gewoon snel raak is.

@Vlinder83 wrote:

Ja we zullen zien, ik waag vandaag nog een poging met hubbie en dan zullen we zien. Het is ook allemaal zo spannend allemaal, je wilt natuurlijk dat het gewoon snel raak is.
ja en dan is elke dag wachten één te veel :evil:

Maria, wat mij betreft mag mijn NOD op 15 september komen in het lijstje. Dank je.

He we waren tegelijk, je denkt nu toch de :evil: :evil: :evil: :thumbdown: :thumbdown: Dan is je cyclus echt nog in de war na de MK dan.

Jemig, wat een perikelen!

Penelope, wat balen zeg die bloeding. Vooral als je niet weet wat het is, daar word je kriebelig van, dat snap ik heel goed :hug: . Denk eerder dat het toch een ongi is en dat je cyclus nog van slag is… Dat zou wel jammer zijn, maar ook niet heel verwonderlijk.

Ik ga er ook vanuit dat ik gewoon ongesteld ga worden volgende week, want het zou ten eerste al bijzonder als ik direct een regelmatige cyclus heb en daarnaast al helemaal bijzonder als het eitje dan ook al bevrucht is. Van zoveel geluk ga ik niet uit, dus ik wacht gewoon lekker af of ik netjes op tijd ga bloeden…

Vlinder, ik had inderdaad het spiraaltje verwijderd :wink: . Even in de war hihihi…

Hier begint het nu te waaien, maar van noodweer nog geen sprake. Ben benieuwd of het nog komt…

Wow…hier begint het nu ook keihard te waaien. wel ff lekker die frisse lucht door t huis. hoewel het hele huis nu vol ligt met dingetjes van de bomen (van die kleine fliebertjes… weet niet hoe de boom heet.)

Ik dacht zopas al rekbaar slijm te spotten trouwens. Zou wel heel snel zijn toch? Er vanuit gaande dat 2e deel van de cyclus ongeveer 14 dagen duurt… zou ik uitkomen op een cyclus van 20 dagen. Is dat niet heel kort?

Nou ja, we zien het wel…

Weten mensen in jullie omgeving trouwens dat je ‘bezig’ bent? Bij ons alleen een paar goede vrienden (waarvan 2 stellen zelf ook bezig zijn) en verder onze directe familie (zus, zwager en ouders). Dat zijn ook de mensen die het mogen weten als het eventueel niet wil lukken of mis gaat ofzo. Dan weten ze tenminste waarom je soms wat knorrig bent…

Wat vriendinnen van mij weten het, verder niet… Wil mijn ouders en schoonouders ermee verrassen als het zover is!! Ik zal het wel snel vertellen als het zover is, want dan heb je inderdaad begrip als er wat mocht gebeuren en ook als je je niet zo lekker voelt bijvoorbeeld…

Maria, misschien is je cyclus nog niet helemaal regelmatig?!

@Janinepien wrote:

Jemig, wat een perikelen!

Penelope, wat balen zeg die bloeding. Vooral als je niet weet wat het is, daar word je kriebelig van, dat snap ik heel goed :hug: . Denk eerder dat het toch een ongi is en dat je cyclus nog van slag is… Dat zou wel jammer zijn, maar ook niet heel verwonderlijk.

Ik ga er ook vanuit dat ik gewoon ongesteld ga worden volgende week, want het zou ten eerste al bijzonder als ik direct een regelmatige cyclus heb en daarnaast al helemaal bijzonder als het eitje dan ook al bevrucht is. Van zoveel geluk ga ik niet uit, dus ik wacht gewoon lekker af of ik netjes op tijd ga bloeden…

Niet heel verwonderlijk, maar ja, dat was het ook niet geweest als ik wél zwanger zou zijn geweest. Je schijnt een verhoogde kans op zwangerschap te hebben na een mk/ma. En zeker als je vloeit op het moment dat het een innesteling zou kunnen zijn hoop je daar toch in eerste instantie op.

Ook jij zou de eerste niet zijn hoor, dat geluk moet toch sommige mensen treffen :wink: En ik begrijp je standpunt ook wel hoor en voorkomt sneller teleurstellingen.

Ik denk wel dat iedereen het verwacht bij ons, aangezien we net een ma hebben gehad.

Hmmm, die informatie is voor mij nieuw, dat je direct na een ma of mk verhoogde kans op zwangerschap hebt…

Maar wat jij zegt, ik probeer vooral teleurstellingen te voorkomen. Natuurlijk hoop je er wel heel erg op en misschien nog wel meer in jouw geval :hug: .

dubbel

Dank je, ik kan wel even een knuffel gebruiken :frowning:

Ik ben 3 x erg snel zwanger geraakt en nee, ik reken er niet op dat het een 4e keer ook zo zal zijn, maar je hoopt het wel. Nou ja, afwachten weer. Ik zat vanmiddag ook al te denken, met een cyclus van 2 weken ipv 4 weken heb ik per maand 2 kansen ipv 1 8)

dat is nog eens positief denken :slight_smile:

Ja, en ik heb al even zitten speuren naar ovutesten, ik wil wel proberen of ik kan zien wanneer ik mijn eisprong heb.

Da’s wel een goede oplossing denk ik voor je onzekerheid!

Zo even kijken of ik alles nog weet :mrgreen:

Penelope, wat jammer dat het toch een ongi is :hug: En idd misschien handig om eens ovutesten aan te schaffen.

Maria, hier weten ook alleen mijn zus en een vriendin het, de rest verwacht het misschien wel, want heb er geen geheim van gemaakt dat we graag nog een tweede kindje willen.

O, en 20 dagen is volgens mij idd wel erg kort, maar wie weet is bij jou de luteale fase wat korter dan gemiddeld?

O wat is het nu lekker buiten, koelt binnen nu ook heerlijk af. Van 26,5 in een uurtje gezakt naar 23 :thumbup:

Trouwens een vraagje voor jullie allemaal, aangezien we maar met een heel klein groepje zijn, en als er mensen zwanger zijn die ook minder komen (logisch) Is het misschien leuk om samen te gaan met een andere maand? (sept. bijvoorbeeld)? Anders is het voor de mensen waar het misschien wat langer bij gaat duren straks ook niet leuk om hier te kletsen als er bijv. 1 of 2 stoppers overblijven…

Groetjes Amaya.

Ik vind het prima Amaya. Zat je te denken aan september?

Ja, ik wacht even af wat de anderen er hier van vinden, en anders zal ik het daar eens voorstellen.

Juli stoppers is een stuk grotere groep, en die schrijven al iets langer met elkaar. Daarom dacht ik idd aan sept. Als ze het willen natuurlijk :shifty:

Lijkt me ook een leuk idee.

@Penelope: :hug: kl*te dat het toch een ongi was… ik had het je echt gegunt als het raak geweest was :frowning: Hopen dat het de volgende keer zo mag wezen

@ allemaal: bedankt voor de felicitaties voor mn vriend! :dance:

We vertrekken vanmiddag naar Zolder, een plaatsje in belgie, daar is het weekend een 24 uurs race, gaan we elk jaar naar toe, mn broertje en zijn vriendinnetje gaan dit jaar ook mee dus dat gaat wel gezellig worden denk ik. Ik ben het weekend dus niet aanwezig opt forum, en wil jullie allemaal een heel prettig weekend toewensen!!

Groetjes Kim :smiley: