…
:dance: :mrgreen:
:thumbup: :thumbup:
Ziet er goed uit. Mijn gegevens kloppen ook wel redelijk. NOD is ff afwachten natuurlijk… is mijn eerste natuurlijke cyclus, dus kan anders uitvallen, maar laat 14 sep maar staan.
Iedereen leuke weekendplannen trouwens?
Mooi lijstje Amaya!
Mijn NOD mag op 15 september.
Nou ja, de meeste stemmen gelden dan hè? Amaya
Ik ben er idd niet echt regelmatig (topic septemberstoppers), maar dat komt ook omdat ik altijd van alles te doen heb enzo en dan vergeet ik het weer. Moet ff op gang komen.
Maken we dan een nieuwe topic aan of gaan we met het topic van de augustusstoppers verder?
Ik zal even iets over mezelf vertellen.
Ik ben 29 en heb een dochtertje van bijna 2. Ik moet nog 2 pilletjes slikken en dan stop ik er voorlopig weer mee. Wij gaan dus ook voor een tweede kindje. Mijn nod is op dit moment op 26 augustus.
Verder moet ik me ff inlezen wat dit topic betreft.
Hoi Kylie, welkom! Ik heb al een beetje met jullie zitten meelezen
Ik denk dat het handiger is om een nieuw topic aan te maken, als Amaya het lijstje wil gaan bijhouden is dat overzichtelijk als dat in de 1e post staat.
Ik heb toch een beetje zitten piekeren he. . .gaat vanzelf. Hoe het nou kan met mijn cyclus. Maar ik heb een dikke 2 weken geleden dus een paar lichte bloedingen gehad. Nou las ik (ik lees te veel :lol: ) dat je tijdens je eisprong ook last van bloedingen kunt hebben. Ik hou alles bij in mn agenda en daar staat ook rond die datum van de bloedingen dat ik enorme steken bij mijn lies had, zo erg dat ik even niet meer kon bewegen. Ik dacht toen dat het menstruatiekrampen waren, maar achteraf zou dat ook weleens mijn eisprong geweest kunnen zijn? Dan klopt het wel dat ik nu mijn menstruatie heb. Want we hebben die dagen niet echt geklust omdat ik bloedde. Nou ja. Zoiets zal het wel zijn. De tweede ronde. De tweede rondeee.
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=78553
Hier gaan we samen verder! Ik zal de modies vragen om hier en bij sept. een slotje te plaatsen :-*