Augustus stoppers 2009

@mariamaria wrote:

Hoi Kim, welkom in dit topic! :slight_smile: Ik ben zelf ook net gestopt met de pil, ga ook voor de eerste.



Heb jij voor mij de gegevens voor in het lijstje: Naam, Leeftijd en NOD? Dan zet ik je er vandaag nog bij.



Leuk dat we ineens met zo’n grote groep zijn! Dat had ik twee maanden geleden nog niet zien gebeuren.




Mijn gegevens zijn:



naam: Kim

Leeftijd: 23

1ste kindje

Ronde 1

NOD: weet ik nog niet aangezien mn eerste natuurlijke menstruatie nog niet geweest was maar mn laatste “pil Menstruatie” was vorige week dinsdag de 11de, dus hou het daar maar even op :wink:

Jij ook heel veel succes! We gaan allemaal voor zwanger in de eerste ronde natuurlijk :wink: :dance: :stuck_out_tongue:

@mariamaria wrote:

Hoe gaat het trouwens met onze zwangere dames???
Dat waren niet echt augustusstoppers toch? Volgens mij schrijven zij mee op andere topics?

@Penelope wrote:

@mariamaria wrote:
Hoe gaat het trouwens met onze zwangere dames???
Dat waren niet echt augustusstoppers toch? Volgens mij schrijven zij mee op andere topics?




Die hebben gesmokkeld :lol:



Zit nu op dag 13 van de cyclus, had vandaag een gister een licht streepje op de ovulatietest. Maar die dagen daarvoor ook een aantal keer getest en als je heeeeeeel goed keek was er ook een streepje. Wat ik ernou van moet denken geen idee, hij is nu wel ietsje donkerder. Gewoon nog even doorklussen dus en dan hopen dat we raak schieten :wink:

Hehe, ja, die hebben gesmokkeld 8)



Gelijk heb je Vlinder, gewoon door klussen :smiley:

hahaha oke oke…



maareh… moeten ze dan ook van het lijstje af? Als ze geen echte augustusstoppers zijn en hier ook niet kletsen? Voor het overzicht bedoel ik? Niet om vervelend te doen of mensen buiten te sluiten hoor.



:think:

Wat mij betreft wel, en wat je zegt niet om vervelend te doen. Maar dat is voor nieuwkomers ook duidelijk dan. Dat de mensen die op de lijst staan ook meeschrijven. En natuurlijk is het niet zo dat iemand dagelijks wat moet posten, maar als je hier helemaal niet schrijft én geen augustusstopper bent, eh. . .tja, waarom zou iemand hier dan ook op de lijst willen staan?

Was toch bezig met lijstje aanpassen net, dus heb het even zo opgelost (zie blz. 1.) Hoop dat iedereen zich daarin kan vinden?



Ik hoop dat mijn lichaam snel ophoud met ongesteld en ziek zijn…



heb zin om te klussen!!! :oops:

Leuk aangepast Maria :thumbup:

Je spoiler :mrgreen:

Maria, helemaal goed hoor het lijstje zo :thumbup: , is wel overzichtelijker!

Dank!



Vlinder, jij zit wel zo’n beetje in je vruchtbare dagen he? Druk aan de klus?? Veel plezier :wink:

Klopt :wink: we zijn druk bezig. Ik voelde gister wat steken linksonderin :pray:

:pray:

Ik voel af en toe ook nog steken daar en volgens een normale cyclus zou ik maandag mijn eisprong gehad moeten hebben, dus gisteren dacht ik meteen ohjee nee he, toch nu?

Wat spannend voor jullie! Ik zal voor jullie duimen!

Wij zijn ook aan de klus ookal weet ik niet wanneer mn eisprong plaats gaat vinden, en ik weet eigenlijk ook niet wanneer ik het beste kan beginnen met ovulatietesten, dus we klussen gewoon om de dag, hebben we toch een beetje zekerheid dat we een vruchtbare dag te pakken zouden hebben.

Ik denk dat ik vanavond wat ovulatietesten ga bestellen en het dan rond het weekend ga testen, dat is ± de 13de dag van mn cyclus.

Hebben jullie verder vandaag nog plannen?

Spannend meiden! Hoop dat het snel raak is :slight_smile:



Hier nog steeds niet beter. Het zou zo fijn zijn als mijn lichaam weer normaal ging doen…



Straks vind ik het nog raar om niet elk half uur / uur naar het toilet te hoeven!

Wij klussen uit voorzorg ook nog om de dag.



Weinig plannen vandaag, vanavond even naar een park wat wandelen en naar de kinderboerderij.

@Penelope wrote:

Wij klussen uit voorzorg ook nog om de dag.



Weinig plannen vandaag, vanavond even naar een park wat wandelen en naar de kinderboerderij.




Veel plezier met wandelen en op de kinderboerderij.



Ik moet werken straks om kwart over 3, tot kwart over 7 :wall: :snooty: helemaaaaal geen zin in…maja, moet toch gebeuren.

Verder vandaag ook geen plannen, morgen even samen met mn vriend de stad in, hij is gisteren jarig geweest.

Oh meiden, willen jullie voor me :pray: ?

Ik heb net wat gevloeid, zag het bij het afvegen. Ik hoop zó dat het een innestelingsbloeding is :pray: Het zou wel kunnen volgens mij, vandaag is de 5e dag na mijn eisprong. Heb ook wat last van krampen. Als het maar goed gaat :pray:



En nog van harte met je vriend’s verjaardag Kim.

@kim86 wrote:

@Penelope wrote:
Wij klussen uit voorzorg ook nog om de dag.



Weinig plannen vandaag, vanavond even naar een park wat wandelen en naar de kinderboerderij.




Veel plezier met wandelen en op de kinderboerderij.



Ik moet werken straks om kwart over 3, tot kwart over 7 :wall: :snooty: helemaaaaal geen zin in…maja, moet toch gebeuren.

Verder vandaag ook geen plannen, morgen even samen met mn vriend de stad in, hij is gisteren jarig geweest.




Kim, werk ze vanmiddag!

en nog gefeliciteerd met je vriend :slight_smile:



@Penelope wrote:
Oh meiden, willen jullie voor me :pray: ?

Ik heb net wat gevloeid, zag het bij het afvegen. Ik hoop zó dat het een innestelingsbloeding is :pray: Het zou wel kunnen volgens mij, vandaag is de 5e dag na mijn eisprong. Heb ook wat last van krampen. Als het maar goed gaat :pray:



En nog van harte met je vriend’s verjaardag Kim.




:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: Ik hoop het zooo voor je penelope! :slight_smile:

Ik duim voor je Penelope!!! Zou supernieuws zijn :slight_smile: !

:pray: :pray: :pray: :pray:



Kim, welkom hier gezellig dat je ook komt kletsen!!!



Dat lijstje is wel prima zo, denk dat ze niet zoveel of helemaal niet meer komen, maar wel van harte welkom natuurlijk :slight_smile: !



Wij hebben even 2 uurtjes gevaren, heeeeeeeeeerlijk. Druk overal aan het water maar echt superlekker.



Maria, beterschap zeg, jeetje dat schiet niet op!! :hug:

Bedankt voor het meeleven. Ik ben natuurlijk helemaal van slag (en ik doe zo mijn best dat niet te zijn) en struin half internet af naar info over innestelingsbloedingen. Terwijl het toch gewoon een kwestie is van afwachten.



Janinepien, hoe voel jij je? Ik zie dat jij nog 8 dagen tot de NOD hebt.