Augustus stoppers 2009

Penelope, dan hoef je niet zo lang meer te wachten :smiley: dat scheelt.



Janinepien, ik baal wel dat het warm wordt, dan heeft hubbie het snel te heet om nog te klussen :silenced:



Ik duik weer even mijn bed in, doe ik vaker als de kleine slaapt. Heerlijk zo’n dutje nog even ( vanmorgen was hij om 6.15 wakker ).

Vind ik ook heel lekker, die dutjes tussen door. Zat er voor mij niet in vandaag dus ik denk dat ik vanavond maar lekker vroeg naar bed ga, ik ben nu al moe namelijk. Gelukkig is het niet té warm, dan zou ik me helemaal lam voelen.

Jaaa dutjes van de kleintjes zijn heerlijk he?? Ik vind het al relaxed dat je gewoon even tijd voor jezelf hebt…



Vandaag heb ik lekker een stuk gefietst en een broodje gedaan bij een tentje langs het water, heerlijk! Verder deze week zie ik het nog wel even, ik hoop nog wel een dagje sauna te kunnen pikken met mannetje, maar hangt af of ie vrij kan nemen…

Denk wel dat ik een dagje lekker aan het water ga liggen deze week, want het wordt veel te heet voor in de tuin!!



Koop een ventilatortje Vlinder, misschien helpt het :lol: !

Janinepien, ja haha die staat er al, al een keer moeten gebruiken :mrgreen: :mrgreen:

Sauna, dat wordt toch afgeraden als je ( evt. ) zwanger bent? Of is dat pas als je langer zwanger bent?

Dat dacht ik ook, dat de sauna wordt afgeraden als je zwanger bent ivm bacteriegevaar oid. Misschien beter uit voorzorg iets anders leuk met je man doen?

Niet alleen bacterie gevaar… volgens mijn zwanger-zap-boek is juist de warmte gevaarlijk voor het ongeboren kindje. Zelfde effect als in de volle zon zitten met je zwangere toet. Ook te warm voor in de buik.



Maar als je nog niet zwanger bent, lijkt me geen probleem om nog ff lekker de sauna in te duiken toch?

Tussen de bevruchting en de datum dat je positief test ben je ook zwanger maar weet je het alleen nog niet :wink:



Ik heb mijn banner even aangepast op mijn nieuwe NOD.

Halloooo stopgenoten :mrgreen:



Effe snel, morgen kom ik uitgebreider kletsen hier.

Lijkt erop dat ik doorga naar ronde 2. Sinds vandaag wat bloedverlies, precies 4 weken geleden ook, moet nog doorzetten, maar ben wel blij dat cyclus weer vrij regelmatig lijkt te zijn :dance:



Fijne avond allemaal!

Groetjes Amaya.

Toch jammer Amaya. Maar wat je zegt, een regelmatige cyclus is ook wat waard :slight_smile:

Hmmm aan dat sauna verhaal had ik eigenlijk nog niet gedacht… Maar ik moet zeggen dat ik ook nog filet americain eet en dat soort zaken hoor. Tijdens mijn eerste zwangerschap ben ik ook in de sauna geweest, maar toen was ik wel over de 14 weken grens die aangegeven wordt op een website. Op een andere zeggen ze dit erover:

“In de eerste drie maanden van de zwangerschap zou het op theoretische gronden misschien niet zo verstandig zijn het zich ontwikkelende vruchtje langdurig aan extreme temperaturen bloot te stellen. Dus dan liever wat voorzichtig aan. Niet te lang in de cabine blijven en niet op de hoogste bank.”



Moet dus wel kunnen volgens hen, het is niet echt bewezen. Maar ik zal er nog eens goed over nadenken!!



Amaya, fijn zo’n regelmatige cyclus, nu kun je gericht klussen :wink: !



Zo, hier is het rustig. De kleine meid was doodmoe, die huilde alleen nog maar vanaf 18.15 uur. Gauw (huilend) onder de douche afgespoeld en huppekee in bed… Geen land mee te bezeilen. Ze slaapt nu lekker :zzz: .



Ga ik ook maar lekker op de bank hangen, mannetje komt pas later thuis dus even nog het rijk alleen. Ook wel zo lekker :smiley: .

Janinepien, lekker je meisje zo vroeg het bed in. Ik vind het heerlijk om de avonden voor onszelf te hebben. De eerste 9 maanden was mijn zoontje 's avonds wakker tot een uur of half elf. Nu slaapt hij rond half 8 altijd al lekker.

Wil je sauna avond niet verpesten hoor :wink:



Amaya :thumbdown: balen dat je ongi doorzet, maar idd wat je zegt wel fijn dat je cyclus zo mooi regelmatig is.

Wij hebben meestal vanaf zeven uur de avond voor onszelf.



Het zag er niet zo warm uit vandaag, maar poeh, ik vind het nog aardig warm buiten. Lekker gewandeld zonet.

Dat is dan weer een voordeel van (nog) geen kinderen hebben. Je kunt op elk moment van de dag tijd voor elkaar creëren (er vanuit gaande dat je dan weekend of vrij hebt, want op je werk kun je elkaar natuurlijk niet zo snel wegplukken voor wat quality time.)



Ik ben vanmorgen even de tuin in geweest: onkruid wieden. Was lekker om weer wat beweging te hebben na bankliggen en bedliggen, maar man… het zweet gutst me aan alle kanten uit m’n lijf. Nu dus maar even rustiger aan doen. Binnen is het gelukkig een stuk koeler hier. Dat wordt binnen lunchen dus.

Ik vond het buiten ook benauwd.



Fijn dat je weer bent opgeknapt Maria.

En dat is inderdaad een voordeel van nog geen kinderen hebben, geniet er nog maar even van :wink:

Hoi allemaal,



Ik heb me voorgestelt in het voorstel topic en wil me hier ook graag op de lijst laten zetten aangezien ik ook deze maand gestopt ben met de pil :slight_smile:

Op de 7de om precies te zijn, ik hoop dat mn natuurlijke cyclus meteen weer terug zien, maar we zullen zien, ik kan alleen afwachten opt moment.

Wil jullie allemaal heel veel succes wensen in deze spannende tijd!



Groetjes Kim :vlinder:

He Kim, welkom!



Maria, ja geniet er nog maar even van :wink:

Welkom Kim!

Ja, dat is even afwachten, spannend. En als ik het goed begrijp ga je voor de eerste.

@Penelope wrote:

Welkom Kim!

Ja, dat is even afwachten, spannend. En als ik het goed begrijp ga je voor de eerste.




We gaan idd voor de eerste :smiley: :inlove:

En bedankt voor de welkompjes :smiley:

Hoi Kim, welkom in dit topic! :slight_smile: Ik ben zelf ook net gestopt met de pil, ga ook voor de eerste.



Heb jij voor mij de gegevens voor in het lijstje: Naam, Leeftijd en NOD? Dan zet ik je er vandaag nog bij.



Leuk dat we ineens met zo’n grote groep zijn! Dat had ik twee maanden geleden nog niet zien gebeuren.

Hoe gaat het trouwens met onze zwangere dames???