Augustus stoppers 2009

ik hoop met je mee :pray:

Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag??

Ik denk dat ik gisteren mijn eisprong heb gehad, zou wel wat aan de vroege kant zijn en misschien zit ik er naast en krijg ik hem vandaag of later. Maar het zou me niet verbazen als het gisteren was.



Wat leuks doen, ik vind niks doen ook wel leuk meestal 8) :wink:

Ik ga straks even wat shoppen met de kindjes, kijken of we leuke winterkleding voor ze zien.

En jij?

Ik hoop ook voor je!



Ik probeer dit weekend, net als de hele week al, beter te worden. Ben nu al meer dan een week ziek.

Maria, balen dat je ziek bent met dit mooie weer!



Penelope, spannend :pray:



Ik heb vanmorgen gewerkt, vanmiddag nog een naar de winkel en verder doe ik niet veel vandaag.

Maria, beterschap.



Vlinder, ik ben net thuis van boodschappen doen en shoppen en ga verder ook de deur niet meer uit. Ik heb wel zin om een beetje te relaxen.



Ja best spannend, al ben ik nu wel gerustgesteld dat mijn cyclus weer op de rails zit. Ik was ergens toch een beetje bang dat ik me had vergist en dat het bloeden laatst nog van de curettage was ipv menstruatie (omdat het in elkaar over liep was het wat lastig om te bepalen). En nu is het afwachten. Al hou ik een slag om de arm dat de eisprong ook nog vandaag of morgen kan komen, gewoon, voor de zekerheid :oops:

Vlinder & Penelope, bedankt voor de beterschapswensen. Hoop ook echt dat het nu snel klaar is. Dit is helemaal niets voor mij en ik voel me zwaar k*t. Ben ook al een kilo of vier afgevallen inmiddels en voel me zo slap als een vaatdoek. Als het maandagmorgen nog zo is bel ik gewoon weeeeer de dokter.



Hoop dat jullie allen een beter weekend hebben.



Manlief is nu voor mij een paar tijdschriften kopen, omdat de postbode m’n abo’s nog steeds niet bezorgd heeft en ik door mijn leesvoer heen ben.

Beterschap maria!!! :hug:



Rustig aan doen is zeker een goede tijdsbesteding :slight_smile: !

Wij waren wel even op pad, ik moet gauw een nieuwe auto. Hij wordt echt oud, dus even gekeken wat er allemaal staat in de omgeving.



Nu even relaxen, de kleine meid en man slapen ff! Zometeen gaan we naar een verjaardag hier in het dorp, wel gezellig!

Dat is ook wat Maria, met dit weer ziek in bed. Heeft je man nog wat leuks te lezen kunnen vinden? Een Ouders van Nu ofzo? En ik zag dat Vriendin een euro is deze week. Welke tijdschriften lees je graag?



Janinepien, veel plezier (als je nog niet terug bent in elk geval).



Ik heb vandaag verder niks meer gevoeld waarvan ik dacht dat het mijn eisprong geweest zou kunnen zijn.

Ik doe het weekend niks bijzonders, behalve werken :wink: Net Thuis en effe op kok neuzen en dan snel naar bed, straks weer om 7:30 eruit :zzz:



Penelope, ben benieuwd of het achteraf gezien, idd je eisprong is geweest. Zou wel handig zijn als je hem voelt toch?



Janinepien, hoe was de verjaardag? En wat voor auto zit je aan te denken, of heb je geen bepaald merk/model in gedachten.



Maria, jeetje dat duurt wel lang dan. Beterschap, en hopelijk ben je snel beter!



Zoontje heeft nog wel wat last van zijn nekje, maar lijkt mee te vallen. Hij kijkt alleen niet recht omhoog, (richting plafond zeg maar) Maar hij klaagt gelukkig niet meer over pijn verder.



Denk dat ongi hier wel eerder komt als zaterdag, heb namelijk al hele dag zo’n zwaar en zeurderig gevoel onderin mijn buik. (hoop natuurlijk dat het een hele andere reden heeft) :angel:



Nou, Sweet dreams allemaal :-*

Goeiemorgen!



Jeeeeeemig wat een maffe zij-buurman heb ik zeg :evil: .

Die gaf een feestje en had een zanger uitgenodigd. Nou, we wonen hier niet bepaald ver van elkaar af, integendeel, dan laat je zo iemand niet zingen op het volume waarmee je een voetbalstadion vult!!! Belachelijk zeg! Dacht om 00.30 uur dat het over was, maar hij begint vrolijk opnieuw met zingen… Totdat de politie aan de deur kwam, begreep ik. Het zal iemand te gortig zijn geworden.



Kleine oogjes dus hier! Y was vroeg wakker, dus zodoende beetje slaaptekort :frowning: .



Amaya: we kijken naar een fiat panda. Het is onze tweede auto en ik rijd niet ver. Heb nu een fiat punto, maar als ik er in bouwjaar wat op vooruit wil gaan dan zal ik met ons budget toch naar een panda’tje moeten. Maar vind ze ook onwijs leuk om te zien!

Ik duim voor je dat je geen ongi-krampen hebt, maar wat anders :wink: :pray: !



Voel je je al wat beter Maria???



Ik ga maar ff een kopje koffie drinken…

Goedemorgen,



Zou dan wel vroeg zijn Amaya, of niet? Dat je nu al een zeurderig gevoel hebt van je menstruatie? Of heb je dat vaker gehad? Ik duim ook voor je dat die zeurbuik van wat anders komt :pray:



Dat wilde ik ook vragen, Maria al wat opgeknapt?



Janinepien, daar kan ik ook zwaar pissig van worden, zo’n kabaal snachts. Misschien kun je tussen de middag ofzo nog even een tukkie doen?



Wij gaan vanavond bij vrienden eten, heb ik wel zin in want zij kookt zo lekker :smiley:

Amaya, hoop dat het gevoel ergens anders vandaan komt. Duim duim…



Janinepien wat een aso buurman heb jij zeg. En dan ook jullie niet even uitnodigen of op de hoogte brengen? En uberhaupt… je weet toch dat er meer mensen in je buurt wonen? Huur dan een afgelegen boshut af en ga daar je feestje bouwen…



Vanmorgen werd ik zelf helemaal blij wakker. Heb voor het eerst weer een hele nacht doorgeslapen (10 uur!) zonder er uit te moeten voor de wc. Vanmorgen wel meteen weer aan de dunne, maar: ben zo blij dat ik de hele nacht heb geslapen!! :dance: Wat dat betreft gaat het dus iets beter.



Hoop dat het vandaag overdag ook zo goed blijft gaan.

Maria, fijn dat je weer wat opknapt!



Janinepien, jeee lekker asociaal zeg die buurman van je!



Amaya, ik hoop voor je dat het gevoel ergens anders op duidt!



Hier nog geen ei in zicht voorlopig ( ben begonnen met die ovu testjes ).

Vlinder, je moet dat eitje misschien wel even lokken ofzo :wink: .



Tja, die buurman, wat een lolbroek… Iedereen heeft het erover in de buurt haha, dat heeft hij dan wel voor elkaar.



Y slaapt al eventjes, da’s wel prettig. Geeft mij ook wat rust, slapen 's middags kan ik nooit zo goed.



Maria, mooi dat je zo’n goede nacht hebt gehad. Daar alleen al knapt een mens van op :slight_smile: .



Penelope, eet-ze vanavond, ben benieuwd wat je voorgeschoteld krijgt!!!

Het waren onder andere shaslicks van de bbq, jummieeee. Ik heb mijn buikje rond gegeten 8)



Ik hoop dat je vannacht beter slaapt Janinepien en dat niet opeens je andere buurman een feessie geeft :wink:



Vlinder, misschien ‘pas’ ‘netjes’ op woensdag? Maar ik zou nu ook zijn begonnen met de eerste ovutest als ik ze had liggen. Je zou 'm maar mislopen :shock:



Fijn dat je je zoveel beter voelt Maria.



Wat zijn we steeds makkelijk te vinden he :thumbup: 8)

Penelope, ik heb normaal gesproken mijn eisprong rond dag 11 of 12, vandaar dat ik al op tijd begonnen ben met die testjes.



Vandaag ben ik vrij. Heerlijk zo’n dagje niks hoeven doen.

We staan inderdaad elke keer nog goed bovenaan :slight_smile: . Flink blijven posten dus!!! :wink:



Penelope, dat klinkt lekker die worstjes! Ik vind BBQ ook altijd heerlijk en met een gezelschap altijd ideaal. Ben niet zo van lang in de keuken staan…



Het wordt megawarm deze week he… Dit is mijn laatste weekje vakantie, dus nog even genieten :slight_smile: !

Oh ja, had je ook al eerder gezegd volgens mij, sorry. Ik hoop voor je dat ie snel komt :pray:

Bij mij zijn de steekjes bij mijn lies zo goed als voorbij, dus ik ga er vanuit dat ik vrijdag mijn eisprong heb gehad. Maar dat zou dan ook al dag 11 van de cyclus zijn geweest. Ik las dat het aantal dagen van de eisprong tot aan de menstruatie eigenlijk altijd hetzelfde is (dat alleen de tijd per vrouw verschilt van de menstruatie tot de eisprong). Dat zou betekenen dat mijn NOD op 28 augustus uit komt ipv 31 augustus.

Janinepien, wij hebben geen tuin en ook geen bbq dus ik vond het extra lekker, was al jaren geleden dat ik gebbqd heb.

Nog een week vakantie, dan bof je met dit lekkere weer. Heb je nog uitjes op de planning staan of zie je wel hoe het loopt?