Pffff nu 10 x die foto op mijn pc staan met verschillende namen en afmetingen, haha. Maar gelukt!!
@ Mimi Hij is echt leuk geworden !!! :thumbup:
Wat een mooie taart zeg :inlove:
Wat een leuk taartje!
Weten jullie wat het officiële advies is mbt hoe vaak je seks mag/moet hebben als je zwanger wil raken? Ik heb me laten vertellen dat een dag overslaan beter is, omdat de kwaliteit van het sperma dan beter is. Is dit zo? Zijn wij onszelf in de vingers aan het snijden door twee keer per dag te vrijen? :?
Ik weet idd dat ze dat zeggen, maar ik weet het niet. Ik weet wel toen S verwekt is op huwelijksreis dat we het ook vaker dan 1 x p. dag deden.
Ze zeggen inderdaad dat beter is om om de dag te vrijen, zodat de kwaliteit dan beter schijnt te zijn.
Ik zou gewoon lekker 2x per dag vrijen als jullie daar zin in hebben. Ben je over een tijdje niet zwanger, dan kan je proberen om de dag…
Wij vrijen wel om de dag ( meer zin heb ik op dit moment ook niet) :oops:
Precies, zo zou ik het ook doen! Minderen kan altijd nog!
Slaap lekker allemaal!!
Ja om de dag is beter, sperma heeft 48 uur nodig om optimaal te worden, dus elke dag en 2 x per dag is overbodig. Maar 1 x in de 3 dagen hoeft ook niet.
Mja goed, als jullie daar zin in hebben gewoon doen haha, hier is de zin ook niet meer dan om de dag en dan wordt het op een gegeven moment ook erg verplicht en dan is het ook minder lekker enzo :oops: :mrgreen:
Volgens mij is twee keer per dag ook niet nodig, maar ik zou zeggen zolang je het volhoudt gewoon doen hahahahahaah! Zolang het maar geen verplichting wordt, anders is straks de lol ervan af en dat zou toch zonde zijn Ik had tijdens het gebruik van de spiraal steeds minder zin en ben blij dat het nou weer een beetje komt, dus geniet van je zin, heeft je ml vast niet zoveel problemen mee
Ik heb al wel in de gaten dat het erg spannend wordt eind van deze week, ik ben volgens mij niet de enige die tegen het weekend niet op de ongi zit te wachten!!! En toch kan ik het nog niet opbrengen om al een test te doen, las gisteren iets over de predictor early, waarbij je 4 dagen eerder kunt testen. Er stond vervolgens wel een heel harde zin bij over dat het geen garantie geeft voor over een paar dagen want het kon ook niet innestelen, nou wat heb je dan aan die test??? Ben je superblij dat het gelukt is en vervolgens een paar dagen later misschien wel ongi, nou dat is verschrikkelijk hoor weet ik uit ervaring… Ik ben ook nog wel blij dat het nog geen tijd is voor mijn ongi, zit nu nog in de waan van het zou kunnen…
Ik zie helemaal geen foto, kan het zijn dat ik iets niet goed heb ingesteld? Ben nl. wel erg nieuwschierig!!
Moest vanmorgen om 7.00 uur al oppassen, nou ik kon niet van bed afkomen, terwijl ik er toch om 22.00 uur al inlag, kom nou pas een beetje bij pffffffffffffff…
Fijne dag allemaal!!!
Ik weet idd dat ze dat zeggen, maar ik weet het niet. Ik weet wel toen S verwekt is op huwelijksreis dat we het ook vaker dan 1 x p. dag deden.
Thanks voor het advies dames! Ik heb her en der ook al gelezen/gehoord dat regelmatig vrijen echt nog steeds wel een goed advies is, wil je zwanger worden, dus we hoeven ons niet in te houden! :inlove:
Deze week vruchtbare week, ik ben nu al 24/7 doodmoe. Mijn lichaam herinnert me er weer even aan hoe dat voelde toen, kan ik me nog bedenken.
Wie gaat wanneer testen? Is daar al een lijstje van?
Als k uit moet gaan van een cyclus van 28d ben ik al 3d overtijd…
Maar ik probeer niet te testen tot aankomende zondag…
( dan zijn we ook allebei vrij in de ochtend:) haha)
Momenteel erg moe en krampjes ter hoogte vd baarmoeder… Maar miss komen de regels nog… Dus ff afwachten!!
Wel erg zenuwachtig!!!
Dat je zolang wachten jeminee, ik had al getest :mrgreen:
D, wanneer was jou ei? Of voel je dat niet?
Geetje jij mag dus van her weekend testen??
En dzo te zien mag tijgerrje na mij, ik denk dat ik op zijn vroegst 9 sept ga testen.
Haha nou heb in t begin telkens lopen testen wat geen nut had natuurlijk hahaha :doh:
Probeer nu sterk te blijven niet te testen want ik denk dat ik een langere cyclus heb en loop mezelf toch al gek te maken met de zwangerschapskwaaltjes…
Dus zit mezelf in de maling te nemen haha
Ik “voel” me wel zwanger, maar heb liever de bevestiging van zo’n dingetje!
Sennapen: ik voel mijn ei niet, nog nooit gevoeld. Maar ik ben wel altijd erg regelmatig en volgens de berekening heb ik a.s. vrijdag mijn eisprong. Ik ga dan 15 september testen. Zou het overigens ook echt niet kunnen hoor, 3 dagen overtijd en dan nog wachten met testen. Snap het idee erachter wel, ik hoop dat je zondag een positieve test hebt Jojo!
Haha ik kan het nu alleen omdat ikdenk dat mn eisprong een week later was…
Ik schuif t wel al verder naar voren… Heb me nu al voorgenomen zaterdag te testen… Maar dat kan ook nog vrijdag of zelfs donderdag worden!
Ik ben normaal echt geen jankerd… Maar momenteel!!
Ben bezig met mn motorrijbewijs en als hij een klein beetje kritiek heeft moet ik al bijna een traantje wegpinken!! :shock:
Ja Jojo, dat snap ik wel op zich, vind het knap van je hoor :mrgreen: , maar hopelijk wordt je wachten beloond met een knallende test.
D. das wel makkelijk, ik was dus uit gegaan van 28 dagen, dat ben ik vaak meteen als ik stop, maar mijn ei was dus niet op dag 13/14 maar dag 17 dit keer, dus dat was onverwachts. Voelde dit keer hem wel trouwens, was niet lekker met menstruatie achtige pijnen.
Doen jullie het nou nog steeds elke dag 2 keer? Of gaan jullie het zaad opspare? Wat een leuke vraag he :lol:
Zou wel kunnen jojo, emotioneel.
Ik heb nu dus op zo en ma eisprong gehad, maar voel me ontzettend weeeig, kan me dat helemaal niet herinneren van de vorige keer dat ik me toen zo voelde.
Whoehaha, dat zijn de goede vragen ja! :mrgreen:
We doen het wanneer we zin hebben. Dat was gisteren helemaal niet, want 's morgens vroeg wakker door kind en 's avonds was Vriendje niet zo lekker. Vanmorgen dat wel weer ingehaald. Ach, ik wil graag op een soort van ontspannen manier zwanger worden, voor zover mogelijk. Gewoon lekker leven, lekker vrijen, dan moet het toch wel een keer raak zijn. Ik wil niet dat het ons teveel gaat beheersen, dat zou ik rot vinden, dus we gaan niet al te bewust om met wanneer we vrijen en hoe vaak. We hebben een gezond en regelmatig seksleven, dus een eisprong zullen we niet missen, anders zou ik wellicht aan de gang gaan met ovulatietesten.