D.Geen idee of dat erbij hoort, heb ik nog nooit gehad, maar ja iedere vrouw is anders, best jammer soms :think:
Hier bij S ook in 1 x raak, maar ja hoe groot is die kans nu weer, schat hem klein in! Zeker omdat ik niet weet hoe mijn cyclus is, terwijl ik dat bij S ook niet wist.
Bij S, zondags gestest en maandags aan mijn ouders verteld :oops: . Hopelijk kan ik het nu langer voor me houden, wil wel van een geheimpje genieten.
ML vindt naam Robin mooi voor jongetje, maar ik vind Robin absoluut niet staan bij Stijn, Stijn is zo’n stoere, korte naam, en Robin vind ik daar niet mooi bij, dus dat wordt hem niet :lol:
@ Mimi was het toeval dat die andere mensen precies dezelfde namen hadden uitgekozen ?
Ik weet niet wat het drukkende gevoel kan zijn, heb het nog niet meegemaakt.
Toen ik positief teste bij F. heb ik het twee dagen later aan mijn ouders verteld door middel van een powerpointpredentatie. Maar die wisten ook dat we bezig waren om zwanger te worden. Nu weet nog niemand dat we het weer gaan proberen, omdat we gezegd hebben dat we gaan kijken of we een tweede willen als F. 2 jaar is geworden…
Ik vind Yenthe wel een leuke naam hoor.
Die andere mensen zijn mijn zusje en zwager, als het mijn buren of vrienden waren geweest had ik de naam wel gegeven.
Juist omdat ik het al zolang zo’n mooie naam vond.
Zelfs de 2e naam was hetzelfde. S zijn 2e naam, Jesse, hadden zij als jongensnaam… Tijdens de zw.schap wisten we al dat we dezelfde meisjes naam hadden… hoopte dat zij voor een andere naam zouden kiezen.
Hebben ze niet gedaan, en ook wel logisch, stel je voor dat ik alleen maar jongens zou krijgen dan hebben zij die naam gewijzigd.
Maar ik heb er echt wel moeite mee gehad
Mimi: ik zou er ook heel verdrietig van worden hoor. Je hecht je ook aan de naam, de naam die zo goed bij je kindje past. Lijkt me heel rot als iemand die naam gaat gebruiken.
Tijgertje: hehe, een powerpoint, te grappig gewoon! Zo creatief wordt het hier niet hoor. Zal al blij zijn als ik het kan zeggen zonder te huilen, ik ben een emomuts
Goed, nu ook misselijk trouwens. Na de bevalling gaat de mirena er weer in, ik heb dat gezeik rondom de menstruatie zó nÃet gemist!
Jammer mimi, ik vind Robin ook wel erg mooi, maar ja dan wordt het wel erg r,ig.
Hier 2 dagen na de pos test. Ergeld dmv van een kaartje.
Ook al ben ik nu nog zo klein, we willen weten dat we in julimer zijn drierjes zjllen zijn, zoiets haha
Zou wat zijn dames, allemaal in ronde 1 , bij de juli stoppers gaat her heel goed daar zijn al 3 zwanger, vruchtbaar groepje, wij zouden eerst ook juli stoppen daarom ben ik daar gaan schrijven, maar her isntoch net aug geworden.
Dus flink ongesteld d. Hoort er ookwel wat bij als je weer voor het eerst bent, heb dat ook altijd als ik tijden de pil heb geslikt en de eerste keee na de bevalling was ook echt een grote opruimbeurt, grote slierten en onwijs veel bloed.
Mimi, nee als ik eerst qas geweest en ik had die naam dan had ik die ook genomen, is roch echt de naam. Kan je er niet net iets anders van maken, maar dat her er wel op lijkt. En anders nam ik gewoon de 1e naam als twede naam en tweede naam als eerste naam of misstaat dat?
Wij hebben ook al een jongensnaam :inlove: Zelfs het geboortekaartje weten we al :oops: Dat idee kwam bij het zoeken naar geboortekaartjes voor Siem naar boven en dat vinden we beide zo’n leuk idee, dat blijft hem. Wij houden ook van korte en stoere namen.
Meisjesnaam, phff geen idee meer. Krijgen toch alleen maar jongens :lol: :inlove:
En ik denk niet dat iemand hier uit de buurt dezelfde naam gaat doen als de naam voor ons tweede zoon. Is best wel een ouderwetse naam, al word die wel steeds populairder. Ach en anders zien we wel. In oktober word ik voor het eerst echt tante dus ben benieuwd . Al hoorde ik al wel wat namen van hun die ik echt niet mooi vind zoals Sophie en Emma.
Maar wel leuk om er alvast over na te denken enzo :inlove:
Nou, ik zou ook vreselijk balen als een bekende zijn kindje net zo zou noemen… Manlief en ik houden van korte, nederlandse namen, ook Stijn vind ik een leuke naam, haha goede keuze, ik houd niet zo van die hele lange namen of van die namen dat alleen bij een kind past en niet bij een volwassene… Wat ik ook belangrijk vind is dat je er niet veel op kunt rijmen. Het kindje waar ik als eerste zwanger van was (miskraam) zouden we Thijmen noemen en ons eerste kindje heet Dennis. Als het een meisje zou worden hadden we het Tess genoemd, vind ik ook erg mooi voor een meisje.
Wat zou het toch leuk zijn als we straks allemaal in sept. een positieve test in handen hebben! Ik weet het zo net nog niet, ik heb nog nergens last van haha, de kriebels die ik heb creeer ik zelf volgens mij :lol:
Ik heb wel al een paar dagen vreselijke hoofdpijn, vooral 's middags. En van de week heb ik een keer 's avonds een heel naar gevoel in mijn buik gehad, misselijk en draaierig, ik ben maar op bed gaan liggen, voelde me niet lekker. Maar volgende dag ook weer over, dus vast iets verkeerd gevallen of zo…
Ik vraag me wel af wanneer ik danwel overtijd zou zijn, als ik er vanuit ga dat ik vrijdag 17-8 mijn eisprong gehad heb, ik neem aan dat ik dan volg. week vrijdag ongi zou moeten worden???
Hebben jullie niet dat jullie iedereen wel willen vertellen dat je gestopt bent met spiraal of pil of zo??? Ik kan het maar met moeite voor me houden… Iedereen heeft het ook ineens over baby’s heb ik het idee
Nou fijne avond allemaal!!!
@ Geetje,
+/- 14 dagen na je eisprong word je toch weer ongi of zit ik er dan naast ?
Namen :
Vrienden van mij waren ook zwanger van een zoontje. Dus toen ik bevallen was ons dochtertje vroegen ze gelijk welke jongensnaam wij in gedachten hadden. Ik heb dit niet verklapt omdat we niet zeker wisten of we een tweede kindje wilde…
Hier zijn we weer lekker aan het stoeien, rond 1 sep is de eisprong, dus ben benieuwd hoe het gaat lopen :oops:
Tijgertje: dan zijn wij tegelijk vruchtbaar Wanneer is jouw NOD, ook 15 september?
Geetje: zoals Tijgertje al zegt moet je menstruatie 14 dagen na je eisprong zijn. In het geval van een normale cyclus van 28 dagen zou dat dan 31 augustus zijn inderdaad. Ik voel nog niet de behoefte om het te delen, alleen mijn beste vriendinnetje weet het. Vind het ook wel iets heel persoonlijks, echt iets voor ons, maar dat is gevoelsmatig.
Hier een heftige week achter de rug. We waren weer een paar dagen bij de schoonfamilie in Limburg, mijn zus zou de kat verzorgen. Belt ze de eerste dag dat ze voor de deur staat, dat de voordeur open stond… :? Poging tot inbraak dus. Niets mee genomen, maar leuk is anders. En: onze allerliefste kater Balou was weg. Toen ik dat hoorde barste in in tranen uit, ik kan echt niet zonder Balou :oops: Het is nogal een eenkennige kat, hangt erg aan mij, dus we vermoedden dat zuslief hem nooit zou vinden. Ook niet wetende wat hij precies heeft meegemaakt tijdens die poging tot inbraak natuurlijk. Dus Vriendje en ik zijn 235 km gereden naar huis terwijl J. in Limburg bleef, hebben vrijwel meteen Balou gevonden godzijdank, en erna weer 235 km terug gereden omdat J. vooral van niets mocht weten :shifty: Om een dag later met zn 3-en weer 235 km te rijden om naar huis te rijden en er te blijven. :shifty: We zijn een klein beetje moe nu. 8)
Ik was ook nog het foliumzuur vergeten mee te nemen naar Limburg, maar die drie dagen zonder zullen geen ramp zijn. Bij J. begon ik pas met slikken bij 6 weken zwangerschap, en daarmee is het ook goed gekomen.
Net even gewinkeld met de mannen, Vriendje heeft een nieuwe broek, J. nieuwe shirts en sokken, en ik twee lingeriesetjes. Kan ik nog heel even sexy zijn
@ D. Mijn nod staat berekend op 14 sep ( uitgaande van een cyclus van 28 dagen )
Das flink balen dat jullie zover moesten rijden, maar gelukkig hebben jullie Balou weer terug ! Ik zou ook gelijk naar huis gaan om te zoeken hoor…
Volgens mij is het ook niet zo erg om foliumzuur te vergeten als je nog niet zwanger bent…
Hier zijn we druk in huis bezig met opruimen, uitzoeken, schoonmaken, kleine klusjes , want dinsdag komt de makelaar om het huis te taxeren…
Maandag naar de tandarts voor een wortelkanaalbehandeling :?
D: jemig wat een heftig verhaal!! Is er verder niks gestolen?!
Jullie Zullen wel ff flink geschrokken zijn, met name ook als je kat weg is!! ( heb hier ook 3 katten lopen dus kan me inbeelden wat je voelde!)
Gelukkig dat jullie hem zo snel gevonden hebben!
Hier lijken wat symptomen te komen haha…
Er zit een lichtbruine streep vanaf mn navel naar beneden en die heb k echt nog nooit gehad! Hele zere tepels, en een hele zere buik… Kan mezelf weer lekker gek maken natuurlijk maar hoop dat t stiekem toch raak is!
Wanneer kwam bij jullie die streep onder de navel?
Lees t net nog een keer door en lees niks meegenomen…
Maar dan nog erg vervelend!!
@ Jojo die streep onder mijn navel heb ik altijd al gehad.
Maar balen dat je kwaaltjes heb en jezelf dus gek kan laten maken.
Wanneer zou je mogen testen ?
Ik heb wel pijn aan de rechterzijde ( misschien toch vroege eisprong ) ?
Ik heb bij de vorige zwangerschap eigenlijk nooit mijn eisprong gevoeld :oops:
D. Dat is idd niet echt lekker een paar dagen weg… Gelukkig alles goed afgelopen!
Jojo, niet jezelf gek maken! Kan alleen maar op teleurstelling uitlopen
Hier gisteren en eergisteren afscheiding gehad, dat kan toch duiden op een eisprong?? Ik heb geen idee.
Heb eigenlijk altijd anti conc gebruikt, bij S was het dus in 1 x raak, en toen S 4 maanden was spiraal.
Bij S waren we op huwelijksreis en dus totaal niet bezig met eisprong oid, alleen maar met en van elkaar genieten.
Nu dus veel bewuster mee bezig, maar ik verbeeld me niets, denk niet dat het deze keer raak is… Wel deze week 3 x gestoeid/geklust/geknuffeld hoe je het ook wilt noemen.
En dat is voor ons vaak :oops: :lol: , haha.
ML komt niets tekort op dit moment, haha
Haha ja en ik kan er nog wel t een en ander aan toevoegen…
Hoofdpijn, duizelig, bloedheet!!( ik heb t bijna altijd koud) en zo nog wel wat haha…
Nou dat ligt eraan… Eigenlijk de 28ste… ( dan zou mn nod zijn…)
Maar ik denk dat ik t weekend vd 18e pas mn eisprong eb gehad … Dus pas 2 sept testen… Dus nog minimaal een week wachten! :shifty:
Mijn laatste menstruatie was begonnen op 4 aug… Als je uitgaat van 4 weken, zou ik volgend weekend mogen testen.
Maar heb echt het idee dat ik afgelopen week een eisprong gehad heb ivm afscheiding enz…
Dus mag ik vanmezelf pas 9 sept testen, anders gooi ik allemaal negatieve testen weg dat vind ik ook zonde!
Gisteren bij vriendinnetje Lindaaa op bezoek geweest, haar Romée is nu ruim 2 weken oud :inlove: .
Had ook gezegd dat ik nog met iets bezig was, wat ik later deze week zou showen… dat was dus een taart voor Romée, en aangezien Lin hier ook meeleest :lol: kon ik dat nog niet eerder vertellen.
Zal proberen hem te plaatsen!!
En of ik hier lees… haha Taartje is heerlijk!
Wat een gedoe om zo’n foto te verkleinen. Stond ook nog eens op mijn telefoon.
Maar volgens mij is het gelukt!!