Hoi meiden!
allemaal druk bezig zo te zien… Hoop echt dat het snel wil lukken bij iedereen…
ik ben echt aan het bijkomen hier in het bloedhete italie… kan.tot 40 graden worden… ben al goed bruin(en rood;-)) even niet focussen op kinderen krijgen… zijn nog niet bezig na deze vakantie maar was er zooo mee bezig!
tot snel!x
d : fijn, dan weet je inderdaad dat je kan beginnen;)
Gaan allemaal duimen dat het Snel mag gebeuren!!
Vandaag ook nog 1 genomen ja :oops: nu ze echt gauw weggelegt! Ml mag ze oproken!!
Verder al druk bezig met bepaalde producten niet te eten /drinken…
@ Jojo Roken voor manlief is ook niet goed hoor…
@ Elintjuh Lekker aan het genieten dus !
@D. Eigenlijk goed dan dat dit een menstruatie is, dan weet je waar je aan toe bent.
@Sennappen Veel plezier met stoeien en de dagen goed benutten he
@ Mutsie Balen dat je ook ongi ben geworden. Vind het inderdaad beetje vies met dit weer.
Hier ook nog geen testen in huis, dan blijf ik testen en mezelf gek maken.
Volgens de berekening via internet zou mijn vruchtbaarste dag rond 1 sept liggen…
Haha nee hij was ook gestopt! Maar hij mag dit pakje oproken en dan laat hij ze ook in de winkel liggen;)
Alvast weltrusten iedereen , het gaat niet echt afkoelen vannacht dus hopen op een goeie nachtrust!
Goedemorgen iedereen!!
Beetje lekker geslapen allemaal in de warmte? Ik hier wel aardig goed! Gelukkig!!
Gisteren de dag overleefd, en wil niet klagen, maar het was veel te warm voor een verjaardag, pfff… Maar goed hebben we ook weer gehad!
Vandaag ML dan echt jarig 30!!!
Zometeen met S naar CB, en ik moet zelf om half 12 nog naar de HA voor de migraine. En dan is ML vanmiddag vrij dus ff gezellig iets met z’n 3’en doen.
Ik heb ook geen idee wat mijn cyclus is, met de mirena zat er 4/6 weken tussen. 4 aug laatste x ongi, dus deze hele week vruchtbaar???
En hoe voel je een eisprong? Vorige maand had ik ineens heel erge buikpijn rechts onderin, maar dat duurde wel bijna de hele dag, kon wel krom lopen, niet echt handig met een staand beroep.
Heb 1 test in huis CB, maar die lag op mijn werk, werd uit het ass gegooigd, voor de liefhebber… HBT 2013, ik was toch alleen, dus die is voor mij
En ben wel erg geduldig, heb zo’n idee dat het toch niet in 1 x raak is nu, was bij S wel zo, maar dat is wel uniek denk ik!
Mimi: ik weet niet goed hoe een eisprong voelt. Ik voel wel eens wat, en dan denk ik dat dat het zou kunnen zijn, maar heel duidelijk is het voor mij nooit. Hoe was het bij de HA?
Hier liggen sinds vandaag toch 2 zwangerschapstesten klaar. Ga pas testen op mijn verjaardag, maar kon me in de winkel echt niet inhouden :oops: Zal blij zijn als mijn vakantie voorbij is, tijdens het werkende leven zal ik het te druk hebben om heel de dag te denken aan een eisprong, zwangerschap, etc.
D, haha. Kan ik me voorstellen. Hier het normale leven. En veel te druk daarmee plus als het nog een paar maand duurt vinden we dat ook prima!
Hoi meiden,
Ik wil graag met de club meekletsen haha:-)
Mijn spiraal is afgelopen donderdag verwijderd omdat wij graag voor een tweede kindje wilen gaan
De gyn gaf aan dat er op dat moment een eisprong zat aan te komen, dus druk aan de klus natuurlijk… Het zal toch wel niet in een keer raak zijn, maar toch wel handig om te weten wanneer er ong. Een eisprong plaatsvind…
Had wel tot en met gisteren wat licht bloedverlies n.a.v. verwijderen spiraal, zijn er meer die daar last van hadden?
Geetje welkom! Ik heb ook een dag of 2 licht bloed verlies gehad na het verwijderen.
Welkom Geetje !
Leuk dat jullie voor een tweede kindje gaan.
Ik ben nu aan het kijken naar I didn’t know i was pregnant op TLC.
Ik snap niet dat sommige vrouwen niet door hebben dat ze zwanger zijn…
Geetje welkom! Hier geen bloedverlies na het verwijderen, maar meteen een menstruatie op zaterdag. Vandaag is de laatste dag, denk ik.
Tijgertje: dat snap ik ook nooit. Wij keken afgelopen week ‘16 and pregnant’ (op mtv), ook van die idioot schrijnende verhalen. Een meisje dat op haar uitgerekende datum eens gaat bekijken of ze het kindje wil houden of niet, hoe ze dat gaat doen met werk en financiën, en eens naar een woonruimte gaat zoeken. Lekker op tijd :roll:
Vriendlief heeft er zin in, kwam gisteren al met babynamen aan, haha. Zo lief, hij gaat er echt helemaal voor! :inlove:
Mijn vent is ook al met namen bezig haha, hij zei dan had ie dat alvast maar geregeld…
nou de rest nog haha…
Ik moet zeggen, ik ben er wel een stuk rustiger onder dan de vorige keer, toen had ik echt bij elk kriebeltje de gedachte of ik misschien wel zwanger was… nou heb ik het niet bij elk kriebeltje :lol: Als je dan zover bent, met die echo’s en zo, het is zo bijzonder om mee te maken!!
Het grappige is, dat nu wij er mee bezig zijn, ik ineens allemaal zwangere vrouwen zie haha. Ik stond in een winkel en een mevrouw voor mij was druk aan het vertellen dat ze zwanger was van de 5e, toen kon ik het niet laten om te denken of ik niet ook misschien…
Ik kan mij ook niet voorstellen dat je niet verneemt dat je zwanger bent, had het er gisteren ook nog over met manlief n.a.v. dat programma… heb dit ook een keer meegemaakt in de omgeving, meisje van 14 met buikkrampen naar de dokter, bleek dat ze ah bevallen was!
Waar ik het meeste moeite heb, is om niet tegen iedereen te zeggen dat ik de Mirena eruit heb laten halen!
Ik wil het heel graag voor mezelf houden, ook omdat we geen haast hebben, maar soms komt het zo ter sprake, en zeg ik, tsja ik heb een mirena, blabla, haha.
Meisjesnaam hebben we ook wel ( wel een andere dan bij S, want nichtje heet exact hetzelfde, 2e naam ook :shock: , heb ik in het begin heel veel moeite mee gehad, aangezien ik de meisjesnaam al wel zo’n 10 jr in mijn hoofd had, maar nu is het goed zo)
Jongensnaam is lastig. S heeft zo’n stoere naam (Stijn), de reden dat ik S neerzet, is omdat een kennis, in december op zoek was naar een slee, en ik ook toevallig een oproep had ik geplaatst in het "gevraagd,gezocht"topic, en zij zoiets had van, hey zelfde naam, zelfde leeftijd, ben jij dat toevallig?? Dus nu alleen maar voorletters.
Dus jongensnaam lastig.
We krijgen gewoon een meisje :inlove: , haha. 2 Jongens zijn ook erg leuk, maar ik kan niet ontkennen dat ik toch wel heel graag een meisje erbij zou willen, ik ben toch wel een meisjes mama hoor!
Hier vanaaf ook maar weer knuffelen, aangezien ik hele dag soort van wee gevoel rechts heb.
Zo eerst bezig met een speciaal projectje, als het af is kom ik wel showen
Mimi Leuk dat jullie al een meisjesnaam hebben.
Wij hebben de jongensnaam al. Die hadden we al " klaar liggen" maar toen kregen we een dochter. Dus de namen kunnen we nog steeds gebruiken als dit een jongetje mag worden…
Ik vind de meisjesnamen weer wat moeilijker. Daar hadden we bij F. ook al last van…Alles wat ik leuk vind, vind vriendje niet leuk en andersom…
Hier laatste dag van de ongi, dus vanaf morgen kunnen we weer heerlijk gaan stoeien
Ow trouwens @D HA wil geen voorschrijven ivm kinderwens…
Snap ik op zich wel, maar PCM gaat echt niet werken bij mij.
Ik gebruikte altijd al migraine middelen, alleen werd ik zo naar van, dus wilde graag wat anders. Maar daar gaat ze dus niet mee accoord
Hier meisjesnaam ook al bekend, van Roan nog al… Soms hoop ik het ook dat het een meisje wordt omdat we die naam al hebben, nog een jongensnaam is zooo moeilijk.
Ik zou het echt heel erg vinden als iemand dichtbij mij dezelfde naam koos die wij nu hebben. vriendin is in dec uitgerekend, zou echt huilen dan hoor. :roll: :oops:
@Sennapen wrote:
Ik zou het echt heel erg vinden als iemand dichtbij mij dezelfde naam koos die wij nu hebben. vriendin is in dec uitgerekend, zou echt huilen dan hoor. :roll: :oops:
Heb ook echt wel gehuild hoor :oops: En boos geweest en teleurgesteld enz,enz…
@mimi82 wrote:
@Sennapen wrote:
Heb ook echt wel gehuild hoor :oops: En boos geweest en teleurgesteld enz,enz…
Ow gelukkig, ja niet gelukkig, maar dat ik niet de enige ben die zo zou reageren.
Lijkt me echt heel erg, zeker als ie al jaren staat, die van ons ook al 3 jaar inmiddels :roll:
Wij hebben zowel voor een jongen als meisje al een naam…
Nu lees ik dat mimi dezelfde naam heeft haha wij zouden een jongentje ook graag stijn willen noemen! Is zo’n stoere naam!!
Een meisje word bij ons Isa…
Joh, wij hebben nu wat namen die we leuk en mooi vinden, maar niets staat nog vast hoor. De meisjesnaam die ik had bij Joas, zou hij een meisje geweest zijn, vind ik nog steeds fantastisch, Vriendje ook, maar het is ook een J-klank: het zou Jente of Yente zijn namelijk. Ik merk dat ik dat toch niet zo leuk vind bij Joas. Wij houden vooral van korte stoere namen, die je niet te veel hoort. Voor jongens zal geen probleem worden, lijkt me echt supergaaf om nog een zoon te hebben trouwens. Zo’n huishouden van allemaal mannen die me op handen dragen, ik zou er wel aan kunnen wennen :inlove:
Hoe snel willen jullie het met de omgeving delen als er een positieve test is? Ik ga 15 sept. testen, en die ochtend komen mijn schoonouders langs ivm hun vakantie (Vriendje brengt ze weg en hun auto blijft bij ons staan). Maar als ik dan een positieve test heb, weet ik niet of we dat voor ons kunnen houden. En ik weet ook niet of we dat willen… Die test zal vast niet positief zijn, maar je weet het niet he… bij J. was het ook in een keer raak. Hoewel ik niet verwacht nog eens zoveel geluk te hebben.
Hier sinds gisteren geen menstruatie meer. Wel een enorme drukkende pijn onderin, tegen mijn schaambeen. Herkent iemand dit? Ik ben meer dan 5 jaar niet ongesteld geweest, dus ben er een beetje uit, maar hoort dit erbij?