Elitjuh: fijne vakantie!
D. zo die is er uit!, je spiraal dan :lol: En fijn dat je naar de verloskundige man als je aanteld. Ik mag er ook heen maar zie het niet zitten :oops: Ook al is ze een vriendin van ons. Vond het in het ziekenhuis zo fijn, elke keer een echo, ze denken mee, in het ziekenhuis bevallen wat ik sowieso wil. Zwangersschapssuiker gehad dus zal sowieso wel extra moeten prikken mocht het zo ver komen. En een meisje, nou aan de bak :thumbup: Balen zeg van het slechte slapen.
Mimi: juist met dit weer :oops: :oops: :inlove: :inlove: heerlijk. Wij klussen wel wat af, naja klussenā¦ vind dat zoān rotwoord eigenlijk 8) Dus dat woord gebruik ik eigenlijk niet. Wij vinden elkaar dan wat liever als normaal. :inlove:
En s, leuke leeftijd zit hij nu in :inlove: Ondanks dat je hem wel eens achter het behang kan plakken. :lol:
Oh de kleine is wakker, wastijd :mrgreen:
Het is nooit te warm om te klussen! :inlove: Ik vind het ook een vreselijk woord trouwens, misschien moeten we daar eens iets anders voor bedenken.
Hier totaal geen klachten na het verwijderen gisteren, niet eens een druppeltje bloed. Dat vind ik wat gek, ik lees overal dat het erbij hoort, maar het zal wel goed zijn. Ik ben wel heel erg benieuwd naar mijn cyclus hoor, zal me benieuwen wanneer ik weer menstrueer.
Nu weer even de tuin in!
D. Wat fijn dat je verder geen klachten hebt.
Ik ben vanmorgen ongi geworden dus over 6 dagen kunnen we heerlijk gaan stoeien voor een hummeltjeā¦
Toen ik hier net meeschreef wist ik ook echt niet wat ze bedoeldenā¦
Toen ik las manlief en ik vanaaf klussen ( dus ik denk klussen in huis :oops: ) haha.
Ik heb een vaginistische achtergrond, dus nooit echt plezier beleefd aan vrijenā¦ Nu gaat het wel, dan denk ik achteraf waarom niet vakerā¦ Maar om die stap weer te nemen, als er weken bij ons tussen zitten dat we elkaar wel erg lief vinden maar niet vrijen, is meer regel dan uitzondering :oops:
D: wat fijn dat je geen klachten heb!
Tijgertje: word een spannende tijd ! Weet je al hoe je cyclus is of moet je afwachten?!
Mimi: weet je dat ik dat in et begin ook gedacht heb?! Hahah dus je was niet de enige!!
Hier zijn we als t goed is de vruchtbare periode voorbijā¦
( wil niet zeggen dat we dan meteen stoppenā¦ We gaan gewoon door! Haha)
Ik heb zitten kijken en ik mag vanaf de 24e beginnen met testjes voor een vroege zwangerschap! ( heb er al 1 in huis hahah)
Gister wel een erg spannende en stressvolle dag gehadā¦ Zelfs nog op de SEH gezetenā¦
Moest voor mn werk met een client naar t ziekenhuisā¦ Er moest bij har een infuus gelegd worden maar ze hadden de naald op t bed laten liggen en is vevolgens in mijn hand terecht gekomenā¦
Dus word nu door de molen gehaald met bloedtestjes hopen dat ze niks onder de leden heeft( voor ons nog onbekende ziektes) want dan weet ik niet hoe ik ga reageren!! Was lekker heftig dus!
Hier trouwens een leeftijd van 23jr;)
@ Jojo Ik weet nog niet hoe mijn cyclus nu is.
Bij de vorige zwanger probeer te worden poging was het tussen de 25 en 30 dagen.
Nu maar hopen dat die client inderdaad niks ernstigs heeftā¦
Hallo iedereen,
Ik heb misshien beetje een rare vraag :oops:
Ik probeerde net aan mn baarmoedermond te voelen en nu zat hij laagā¦
Is hij zacht en ik kan er bijna mn vinger instoppenā¦( zover staat hij open)
Hebben jullie hier ervaring mee ?
Komt nu mn rode periode eraan, ben k juist vruchtbaar of al zwanger?!
:shock:
Hopelijk kunnen jullie me helpen!
Jojo: volgens mij ben je dan vruchtbaar! Lees het nog even goed na als je wil, maar ik heb me gisteren verdiept in hoe je het merkt wanneer je ovuleert, en een veranderende baarmoedermond was een van de kenmerken.
Hier ook even wat vragen. Toen ik de Mirena nog had, had ik wel eens wat bloedverlies. De laatste maand heb ik dat bijgehouden, wetende dat hij eruit zou gaan, om te kijken of ik er iets in kon ontdekken. Nu heb ik van 2 t/m 5 augustus bloedverlies gehad, vervolgens de nacht voor het verwijderen van de Mirena - 16 aug - wat licht bloedverlies, samen met heeeeel veel buikpijn (dat was een van mijn slapeloze nachten), en nu net weer bloedverlies. Wat denken jullie, is dat bloedverlies van nu een menstruatie? Of was dat van 2 t/m 5 aug. een menstruatie, en dat van de 16de een eisprong? Maar dan kan dit toch niet weer een menstruatie zijn? Iemand enig idee? :think:
Jojo Ik zou als ik jou was even googlen om te kijken waar het mee te maken kan hebben.
Ik heb dat bij mezelf nog niet meegemaakt, dus kan je verder geen advies geven.
D. Ik zou zeggen dat 2 t/m 5 aug een lichte menstruatie is gweest.
16 aug een spotting ( of hoe dat ook mag noemen)
De bloeding nu zou ik even afwachten hoe lang het duurt, en dan kan het misschien menstruatie zijn vanwege het verwijderen van de mirena.
Anders maandag even navragen bij de huisarts als je meer zekerheid wil.
Wat een warm weer he dames !
Fleur zit in het badje en wij zitten heerlijk op de veranda.
Met dit weer ml maar even mee naar bed gesleurt hahahā¦
Als t echt de vruchtbare periode is heb ik het er graag voor over met dit weer hahaā¦
Het rare is ik heb gegoogledā¦ Maar dan moet hij zacht , open en hoog zittenā¦ Als je vruchtbaar benā¦
En als je niet vruchtbaar ben was hij hard , dicht en laagā¦
Dus ik heb een combi daarvan dus weet niet wat ik nu aan moest houden;)
Agh we gooien er volgende week wel een testje tegenaan! Hahah
Haha Jojo, het is hard werken hoor, voor zoān baby
Hier is het bloedverlies weer gestopt. Kan het dus iig geen menstruatie noemen, ben heel benieuwd hoe de rest van de maand verloopt!
Helleu! Allemaal aan het wegsmelten? Wij blijven binnen, hier is het koeler dan buiten. Gisteren al bijgebruind, dus dat hoeft niet meer. 8)
Nou, vannacht weer buikpijn en gisteravond en vandaag draderige afscheiding. In combinatie met het beetje bloedverlies van gistermiddag gok ik dat dit mijn eisprong was. Kan het niet helemaal goed koppelen aan het andere bloedverlies, maar dat moet ik ook niet willen. Niet echt een peil op te trekken met de Mirena die toen nog in het lichaam was. Nog een paar weekjes wachten om te zien of er een menstruatie op gang komt, zo niet, dan gooien we er een testje tegenaan.
Kom later uitgebreid reageren. Hier vanaaf ml zijn verjaardag vieren. Met 14 volwassen en 4 kinderen incl. S. Dus badje staat klaar. Taart klaar. Stoelen staan. 3 parasols. Veel drinken in de koelkast. Pfff en nu ff relaxed oogjes nog ff dicht voor visite komt. S Dus sin werken voor 6u wakkerā¦ Dat gaat je opbreken
Mimi, gefeliciteerd met hub! Was het leuk?
Mimi Gefeliciteerd met manlief !
Fijne avond !
Hier dag 3 van de ongi, maar wat is dat balen met dit weer ! :twisted:
Morgen naar de tandarts :?
mimi, gefeliciteerd met je hub! Phff met dit weer verjaardag vieren
Tijgertje: niet leuk he, je voelt je dan altijd zo āviesā laat staan bij deze hitte. Maar jij bent er bijna vanaf!
Ben net ongesteld geworden :evil: Dacht het gisteren al te merken. Maja had ook niet anders verwacht met toen die week bij mijn moeder :lol: Morgen een uitje met mijn werk met deze warmte en dan net ongesteld zijn bah bah bah :?
Gefeliciteerd met manlief!
ja het is lekker wegzweten hierā¦ ben allang blij dat ik dit weekend niet hoefde te werkenā¦ want dan is het helemaal niet te harden!
haha ik denk dat clearblue rijk word van meā¦
heb vandaag toch een testje er tegenaan gegooid ivm de rare kwaaltjes en ik gewoon erg nieuwsgierig benā¦
als t aan mij ligt plas ik elke dag op zoān dingā¦
maar helaasā¦ nog niksā¦ (waarschijnlijk nog veeeeeeeel te vroeg)
nu maar met mezelf afgesproken dat ik pas 1 sept mag testenā¦
gister terugvalletje gehad met roken :oops: en het stomme was, hij was niet eens lekker!
:think:
zitten ons nu te verdiepen in wat we allemaal nodig hebben en wat het ongeveer gaat kostenā¦ zodat we weten hoeveel we moeten sparen;)
ml zit zelfs al op een programma de kamer in te delen! haha schatje is t toch!
tijgertje: succes bij de tandarts morgen;)
Ik heb geen testen in huis, anders maak ik mezelf gek. :oops:
Hier goed nieuws: het bloedverlies wat er gisteren even was, was er vandaag weer, in alle hevigheid nu. Duidelijk een menstruatie dus! Ik ben blij, nu kunnen we in kaart brengen hoe mijn cyclus loopt, en mijn eerstvolgende NOD zal 15 september zijn, mijn verjaardag. Dat zou nog eens een leuk kadootje zijn :inlove:
Mutsie, jouw NOD zal in de buurt van de mijne liggen zeker?
@D. wrote:
Ik heb geen testen in huis, anders maak ik mezelf gek. :oops:
Hier goed nieuws: het bloedverlies wat er gisteren even was, was er vandaag weer, in alle hevigheid nu. Duidelijk een menstruatie dus! Ik ben blij, nu kunnen we in kaart brengen hoe mijn cyclus loopt, en mijn eerstvolgende NOD zal 15 september zijn, mijn verjaardag. Dat zou nog eens een leuk kadootje zijn :inlove:
Mutsie, jouw NOD zal in de buurt van de mijne liggen zeker?
Goed dat je menstruatie er nu is, kun je beginnen :inlove:
Ik heb niet echt een NOD denk ik Hoeveel dagen heb jij altijd gemiddeld? Hier echt wel over de 30 dagen, eerder richting de 40. Sinds de bevalling heb ik bij iedere cyclus na ongeveer 3 weken een eisprong en dan twee weken erna ongesteld. Ik ben 11 september jarig en dat weekend ervoor verwacht ik dan een eisprong, dus ik wil een leuk kado hahahaha :lol:
Ik ga voor je duimen deze ronde,
Deze maand kunnen wij iig goed meedoen :lol: :inlove:
Hier komt mijn vruchtbare week eraan, hebben we vandaag al even gebruik van gemaakt, ga morgen beginnen met ovu testen. Als ik van 28 uitga dan zou het donderdag de veuchtbaarste zijn, maar neem liever her zekere voor hetnonzekere.
Mutsie, zou het wel heeeel leuk vinden om samen zwanger te zijn haha
D. Goed zeg, dat betekent idd dat je kan gaan tellen.
Jojo, wat stommmm van het roken, maar wel goed ar her niets smaakte, andaag geen gehad?
Meiden baken van de ongesteldheid tijdens dit weer, maar het mooie is nu kunnen jullie er straks allemaal voor gaan, spannend, vind her net zo soannend als voor de 1e