Augustus / september 2012 stoppers

[quote=“tijgertje1982”

Maar het grootste probleem moet ik nog even overwinnen ;

Weer stoppen met roken :oops:[/quote]

Dat doe ik als ik zwanger ben.

Nu rook ik alleen in gezelschap en met feestjes, op visite enz… Dus mss voor mij iets makkelijker

@tijgertje: ik ken het! Wij zijn hier ook samen gestopt met roken…

Maar aan de ene kant is t zwaar maar als je weer bedenkt waar je het voor doet laat je ze makkelijker liggen!

Al is die na het eten wel errrruuggg moeilijk…

Hier al 2 x gezondigt met 1 sigaretje!

Wat een leuke groep, ja juli spiekers jullie ook :wink:

Mijn man en ik willen ook voor een kindje gaan, we zijn nu bezig voor een huis, maar daarna zal het los gaan :wink: . Ik ben vorig week gestopt met de pil, al ongesteld geweest en nu niet weer geslikt sowieso niet kan ik ff ontpillen :mrgreen: , weet ml nog niet, maar goed ik denk wat maakt die maand nou uit op 9 maanden en wie zegt dat we in 1 keer zwanger zullen zijn. Dus wie weet worden we allemaal tegelijk zwanger zou wel leuk zijn :angel:

Is er ook iemand die een lijstje kan maken (ik niet :angel: zou echt niet weten hoe dat moet), zodat we een beetje kunnen zien wie er nou precies in deze groep zitten?

Bij Fleur heb ik wel eerst gerookt toen we probeerde zwanger te worden. Toen ben ik in mei 2010 gestopt ( ik had het idee dat ik daarom niet zwanger werd ) en in augustus 2010 hadden we een positieve test.

Toen ben ik in april 2011 bevallen en in september 2011 weer begonnen met roken :doh:

Nu wil ik veel eerder stoppen, dus ga eind augustus een poging wagen om te stoppen.

Ga zo even het badje opzetten voor de kleine meid. Het schijnt warm te worden de komende dagen…

Zonde tijgertje :o :wink:

Ik ben 6 jaar geleden al gestopt;-) helaas wel 20 kilo aangekomen :frowning: lief rookt ook niet… nooit gedaan ook!

maar meiden jullie kunnen het!! :smiley: tis voor een goed doel :wink:

Ik weet dat het heel zonde is, maar we doen weer een nieuwe poging en dan hoop ik voor goed te stoppen.

Ik ben vorige keer niks aangekomen na het stoppen, ook niet gaan snoepen…

Ik ben bezig met een lijstje…

heb nu iedereen erin gezet die gereageerd heeft met ik stop… ook de dames die mischien niet zo vaak posten…

hoe zal ik hem erin zetten? hier in een bericht en dat de gene die het topic gemaakt heeft hem daar neer kan zetten? op de eerste pagina?

Dit is het lijstje…

weet niet of andere hem kunnen aanpassen?

ik heb hem met photoshop gemaakt, evt aanpassingen mag je doorgegven… ben alleen vanaf morgen wel 2 weken weg… dus dit wordt dan na de vakantie? hopelijk is dit oke?

:oops:

Leuk een lijstje !

Ik ben gestopt op 12 augustus.

Misschien ook leuk om onze leeftijd erbij te zetten ?

Ik ben nu 30.

Ik zal van de week kijken of ik hem in het eerste bericht kan krijgen…

he leuk een lijstje :dance: :dance:

Wij gaan voor ons tweede kindje en ik ben 25.

Mimi: Oh bah zeg migraine! Vervelend! En wat was je zoontje pittig lief tijdens het spiraal verwijderen. Tja die snoepjes op de grond hoort er bij :mrgreen: :lol: Denk maar goed om jezelf :hug:

Roken: ik heb nooit gerookt, drink ook nooit dus heb het niet zo moeilijk. Enige nadeel van mij dat ik te zwaar ben. Maar goed iedere gek zijn gebrek.

Sennepen: :dance: :dance: gezellig!!

Spannend zeg, spiralen eruit, pil weg, condooms weg, op naar lieve beebjes :dance: :pray: :pray:

Hier weet ik volgende week of het raak is of niet. Zelf gok ik op niet, ben niet aan de hormonen dus we zullen zien.

Hey das apart, ben gewoon geabonneerd op dit topic en na vanmiddag kreeg ik geen meldingen meer :think:

Kon me al niet voorstellen dat jullie niet meer gekletst hadden…

Me maar weer beter gemeld voor morgen, hoofdpijn rechts is nu weg, nu is de oude vertrouwde linkerkant migraine er weer :eh: …

Heb ook niet zoveel gedronken vandaag dus ms is dat de reden.

Heb ook zo’n vermoeden dat het verwijderen van de spiraal ermee te maken heeft… Het zijn weinig hormonen, maar toch hormonen.

Moet maandag naar HA voor de hvh migraine aanvallen die het laatste jaar alleen maar toenemen, minimaal 1 x p.w. En dan ga ik dit ook ff vragen

Leuk zo’n lijstje. Ik ben ook 25 :liar: haha, nee hoor van 82 dus 30 :oops: .

S is een schatje! Soms mag hij achter het behang maar over het algemeen is hij zo makkelijk!!

Hij is een echt papegaai en een knuffelkont, als ml mij een kus geeft als hij thuis komt, komt hij er ook aan smak smak… armpjes om je nek.

En sinds vandaag houdt hij hele verhalen met zichzelf en zijn speelgoed, geweldig!!!

Zo. Wederom een slapeloze nacht, dus ik neem eens de tijd om uitgebreid te reageren… :slight_smile:

Mutsie: Lekker he, zo’n logeeradresje ver weg waar het altijd als vakantie voelt. Verdrietig dat je vader niet meer leeft, des te fijner dat je kunt genieten van je moeder en de band tussen haar en Siem. Ik weet niet hoe dat is, maar het klinkt heerlijk! :inlove:

Mimi: verschrikkelijk zeg, migraine. Hoe is het nu? Hier ook afgelopen week een aanval gehad, in een zwembad, of all places :? Ik hoop wel dat het weg blijft tijdens de zwangerschap, pfoe. Ik heb overigens erg veel baat gehad bij een chiropractor. Heb al mijn hele leven dagelijks (ik overdrijf niet) hoofdpijn (door rugklachten van jongs af aan), sinds twee jaar daar migraine bij, sinds een jaar kom ik bij de chiropractor en de migraine-aanval van afgelopen week was de eerste in 11 maanden. Ben al twee maanden niet bij de chiro geweest, ik vermoed dat dat er iets mee te maken heeft. Ik weet niet in hoeverre je er voor open staat, maar als ik mensen hoor over hoofdpijn danwel migraine, kan ik niet nalaten te vertellen wat voor goeds de chiropractor voor mij heeft gedaan daarin. :slight_smile: Morgen ga ik weer, want de afgelopen weken ook al 3 a 4 keer per week hoofdpijn gehad.

Verder: Vriendlief werkt op de afdeling Personeelszaken van een hogeschool, met nu nog heel gunstige werktijden ivm klein contract (20 uur, 4 dagen van 5 uur). Daarnaast hebben we een fijne gastouder, zonder kunnen we eigenlijk (nog) niet. De verwachting/wens is dat Vriendje meer uren zal gaan maken in de toekomst, mogelijk dat ik dan iets minder zal werken. Geen idee nog hoe ik daar tzt in sta, en of dat financieel mogelijk is. Voor nu is het prima zoals het is. :slight_smile:

Wij zijn ons nog aan het verdiepen in welke vorm we ons samenwonen willen gieten. Ik neig naar geregistreerd partnerschap, maar we hebben nog even. Begin 2013 willen we dat op papier gaan (laten) zetten.

Straks om 11.25 wordt de Mirena er ein-de-lijk eens uitgehaald. J. blijft thuis bij Vriendje, die is echt te oud om mee te nemen, deelt alles met iedereen. Dan weet zelfs het kassameisje van de C1000 wat er allemaal is gebeurd, dat doen we maar niet 8)

Overigens: als het bij ons binnen nu en drie maanden raak is, wordt het een meisje volgens de Chinese conceptiekalender. Ik geloof daar niet in, maar ben stiekem toch al met meisjesnamen bezig. :angel:

Oh ja: leuk, een lijstje! Ik ben 30, over 4 weken (15 september) ben ik 31! :slight_smile:

Mimi ik heb kostelijk gelachen om je leeftijdsgrapje :smiley:

d vervelend dat je zo slecht slaapt… weet je ook hoe dit komt? Heel veel succes met het verwijderen van je spiraaltje!

leuk een meisje volgens de kalender… wist niet dat je dat ook al kon berekenen :wink: wij zouden graag een jongen willen… maar een meid zou ook meer dan welkom zijn.

voorlopig mijn laatste berichtje vertrekken zo voor 2 weken italie… heb vast ergens internet us kom vast spieken…

dames heel veel succes en wie weet is er iemand zwanger als ik terug kom!

:inlove:

Ik hoef niet op het lijstje hoor , wel lief, maar ben niet zo actief meer eerst :wink:

Elintjuh Fijne vakantie !!

Elintjuh: hele fijne vakantie! Oh, en het slechte slapen hoort bij mij. Soms gaat het maanden goed, en dan heb ik weer een eental weken dat het waardeloos gaat. Gaat vanzelf weer over.

Nou, ik ben Mirenaloos hoor! Braaf foliumzuur geslikt en de flessen wijn in de AH laten staan, en van de gyn die de Mirena verwijderde de toestemming gekregen om bij komende zwangerschap onder begeleiding van de vk te staan en niet de gyn (vorige zwangerschap had ik een medische indicatie). Echt heel erg fijn, mogelijk dus zelfs thuis bevallen. Lijkt me prachtig. :slight_smile:

Hard aan de klus iedereen?

@D. wrote:

Hard aan de klus iedereen?

Weet je wel hoe warm het is??!! :hand: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: