Augustus / september 2012 stoppers

mustie: heb ik gedaan… en hij zei nee :frowning: heeft even een stubbeling gegeven in de relatie… ik wil al trouwen sinds ik een klein meisje ben… ik ben gaan nadenken en besloten dat ik gelukkiger ben samen met lief dan alleen dan maar niet trouwen… en lief heeft toen als compromie gezegt dat we het zo gaan doen… en hij vindt het ook wel beter om alles goed te regelen…

ik heb wel gezegd ik blijf bij je maar als we dan kinderen krijgen krijgen ze mijn achternaam ik wil de zelfde naam hebben als mijn kinderen dus nu is lief het er wel mee eens om allemaal het zelfde te heten:D

liefde is belangrijker dan trouwen… en liefde hebben wij te geven… heeel erg veel :inlove:

ah die gekkerd van je, zegt die nog nee ook. :frowning: Naja wil hij echt niet trouiwen nee. Maar hij heeft het wel goed in zijn hoofd. Ik vind het ook fijn dat we allemaal nu dezelfde achternaam hebben. Dus ik snap wel dat je dat graag wilt.

En hier wel genoeg liefde voor 10 kinderen :lol: :inlove: Maar doen we niet. Siem is een heel makkelijk kindje dus zeg wel eens, kun je er wel 10 van hebben. En dan hoor ik hub: Oh nee… geen 10 hoor… :mrgreen: :lol:

10 hahah dat is een hoop liefde;):inlove:

Wij hebben altijd gezegd dat we maar 1 kindje zouden willen… veel mensen vinden dat zielig voor het kindje maar we hebben goed in ons hoofd wat ze zouden kunnen doen om het gezellig en leuk te maken voor het kindje… een kind hoeft natuurlijk ook niet over verwend worden…

maar ja wie weet als er straks 1 is we er dan anders over denken, maar tot nu toe zou 1 al heel erg mooi en welkom zijn…

Over 3 kwartier is het zover, dan wordt de Mirena eruit gehaald!

Hoop dat S zich een beetje gedraagd, zal hem snoepjes en drinken meenemen naar de HA en hopelijk is het zo gebeurd.

Heb geen oppas geregels, omdat ik dan een smoes moest verzinnen waar ik heen moest enz, en daar ben ik niet zo goed in :wink:

Mimi, hoe was het? Viel het mee, of niet? Leuk hoor :inlove:

Later meer, we zijn hier heel druk met vakantie hebben. :mrgreen:

:-*

Spannend en succes!

en nu hopen dat je cyclus snel op gang komt.

Nou hij is eruit. Het was niet echt gekriebel, maar een bevalling was het ook niet.

Het was ff vervelend. Nu beetje bloedverlies, maar ja was ook nog steeds niet helemaal

van ongi af. Deze maand maar eens kijken allemaal. We laten het allemaal beetje op zijn beloop. Financiële tegenslag gehad maar geen reden in 2e uit te stellen. Kan tenslotte nog wel maanden duren en als het wel direct raak is, dan duurt het ook nog 9 maanden voordat beeb er is. Ik ben er klaar voor iig. Vanavond bbqen!

Nou hij is eruit. Het was niet echt gekriebel, maar een bevalling was het ook niet.

Het was ff vervelend. Nu beetje bloedverlies, maar ja was ook nog steeds niet helemaal

van ongi af. Deze maand maar eens kijken allemaal. We laten het allemaal beetje op zijn beloop. Financiële tegenslag gehad maar geen reden in 2e uit te stellen. Kan tenslotte nog wel maanden duren en als het wel direct raak is, dan duurt het ook nog 9 maanden voordat beeb er is. Ik ben er klaar voor iig. Vanavond bbqen!

Fijn dat hij eruit is! nu is het afwachten…

vervelend dat je een financiële tegenslag heb gehad… maar idd kan nog even duren en als het raak iheb je nog 9 maanden :lol:

ik heb vsm puur mama gekocht met vitamines e.d slikken jullie deze tijdens de maaltijd zoals beschreven staat?

@ Mimi Gelukkig dat ie eruit is en dat je er niet al te veel last van hebt. Is S. nog makkelijk geweest ?

@ Elintjuh Hier ook niet getrouwd. Fleur heeft wel de achternaam van de vader. We zouden geregistreerd partnerschap gaan doen in juli, maar vriendlief wacht nog even ( op zijn werk zijn ze bezig met bepaalde zaken ) Dus heel misschien word het dan toch nog een bruiloft ( en mag ik die mooie jurk aan waar ik zo lang van droom )

Spannend dan nog mischien :wink:

Gister begonnen met foliumzuur… wil echt dat het 31 aug is! ben zo benieuwd hoe alles gaat lopen…

Nog ontwikkelingen bij andere dames?

Zondag de laatste pil genomen, maandag begonnen met foliumzuur ( ik gebruik Evasin en neem het 's morgens )

Donderdag of vrijdag ongi worden en dan kunnen we er voor gaan !

Ben benieuwd hoe lang het nu duurt :oops:

@tijgertje1982. S is heel makkelijk geweest, gelukkig! Op het moment dat het gebeurde riep hij ineens, MAMA en daarna is hij stil geweest! Had hem drinken gegeven, maar fles lag alweer op de grond, en snoepjes, haha.

Hier sinds gistermiddag plotsling hevige migraine, allemaal vlekken voor mijn ogen, en daarna rechts enorme pijn. Ben als zeker 15 jr bekend met migraine, maar nooit vlekken en altijd links… Medicatie hielp ook niet.

Vandaag ook nog maar ziek gemeld ff bijkomen!

Ben benieuwd hoe mijn cyclus is, met de mirena was ik altijd 10 dagen aan het vloeien en om de 4,5,6 weken geen regelmaat dus.

Dus als we uitgaan van 4 aug begin cyclis, zmoeten we dit weekend iig aan de bak :wink: . Ik ben niet iemand van elke dag of om dag, dus ml gaat deze periode geweldig vinden :lol: :stuck_out_tongue:

Ik ben sinds eergisteren aan de foliumzuur begonnen.

Omdat ik hem anders evrgeet, neem ik hem 's avonds bij het tandenpoetsen in, dat is beter dan niet innemen had ik me bedacht!

Haha volgens mij zijn er maar weinig mannen die het erg vinden om veel te moeten klussen… hier in iedergeval niet… veel oefenen de komende week… En dan straks het echte werk.

hier gemiddeld 3 a 4 keer per week dus lief heeft niet te klagen en wordt denk ik meer als we voor het echie gaan.

wil nog wel even uitrekenen wanneer ik het meest vruchtbaar ben…

gisteren foliumzuur al vergeten tijdens eten dus ga het maar gewoon in de avond doen…

@Mimi: Wat vervelend joh Migraine… heb ook een periode erge hoofdpijnen gehad waarvan de dokter zei dat het migraine was.( was het achteraf niet…) Want volgens mij is migraine nog erger, dus kan me een heel klein beetje inleven in het gevoel!

Eigenlijk wel een goed idee om savonds bij t tandenpoetsen in te nemen…( ik vergeet m ook nog weleens :oops: )

Wij zijn niet getrouwd of iets, wonen gewoon samen.

Willen wel graag trouwen maar dan moet hij wel eerst op zn knieeen… dus wie weet …

Qua mn cyclus ben ik eigenlijk een beetje dom geweest dus word lastig rekenen…

Ik ben halverwege mn pilstrip gestopt!

Heb toen wel meteen een bloeding gehad maar weet dus nu niet precies hoe mn cyclus is en wanneer ik overtijd zou moeten zijn… :think:

En vooral : vanaf wanneer ik kan gaan rekenen! haha… vanaf t moment van mn bloeding of moet ik eigenlijk mn pilstrip doortellen, bloeding erbij optellen en dan gaan tellen… hahah ingewikkeld verhaal he?!

Hopelijk kunnen jullie me helpen… ( mn bloeding begon 29juli…) dus zou betekenen dat we nu veel moeten klussen volgens mij…

pff word nu al gek van symptoompjes terwijl ik het niet kan zijn! lichaam houd me denk ik een beetje voor de gek!

@Jojo Doordat je halverwege met je strip gestopt bent, heb je toen je menstruatie opgewekt.

Dus vanaf toen moet je idd gaan rekenen, dus met normaal een cyclus van 28 dagen zouden je vruchtbare dagen al zijn geweest.

Maar dit soort ‘regels’ kloppen ook vaak niet.

Dus nu gewoon aan de klus jullie :lol: !

En idd ik zou rond eind augustus uitgaan dat je dan weer ongi zou moeten worden. Maar als je dan je menstruatie weer hebt gehad is het ook allemaal iets makkelijker uitrekenen.

@mimi : Tnx nu weet ik een beetje vanaf wanneer ik kan gaan rekenen…

Haha gelukkig hebben we t weekend geklust;)

behalve zondag en maandag gezien ik maandag een scopie moest ondergaan…

dus aan de ene kant hopen dat het niet gelukt is deze ronde want heb een roesje gehad en wat andere medicijnen die niet zo bevoordelijk zijn voor de kleine…

maar komende periode blijven we gewoon doorklussen… haha misschien is mijn cyclus weer erg vreemd ( zal me namelijk niks verbazen )

Wanneer mogen jullie allemaal aan de gang?

Wij dus dit weekend ongeveer.

Maar ja S hielt zich ook niet aan een cyclus…

2 jaar geleden was ik op 3 mei ongi, dus eisprong zou rond 17 mei zijn.

14 mei getrouwd, 16 mei in vliegtuig, dus 17 mei werd lastig…

31 mei (terug reis) zou ik weer ongi moeten worden… werd ik niet en die weken erna ook niet, steeds negatieve test en uiteindelijk op 12 juni pas positief getest.

Volgens de berekeningen was hij ook op de terugweg verwekt… Nou ik kan je wel vertellen dat was niet gebeurd, haha.

Maar waarschijnlijk door de bruiloft (spanning) huwelijksreis (ontspanning) is mijn eisprong 2 weken later geweest dan normaal.

Dus getallen en berekeningen doe ik niet zo aan. Met S hebben we heel veel geluk gehad dat het direct raak was, en ik denk niet dat we weer zoveel geluk hebben, dus we zien het wel :smiley:

Jojo89 wrote:
behalve zondag en maandag gezien ik maandag een scopie moest ondergaan..
dus aan de ene kant hopen dat het niet gelukt is deze ronde want heb een roesje gehad en wat andere medicijnen die niet zo bevoordelijk zijn voor de kleine...
maar komende periode blijven we gewoon doorklussen.. haha misschien is mijn cyclus weer erg vreemd ( zal me namelijk niks verbazen )
quote]

De eerste 6 weken na de bevruchting neemt beeb nog niets van mams.
Gelukkig maar aangezien ik op huwelijksres ook flink gedronken en gerookt had ;)

@Jojo89 wrote:

Wanneer mogen jullie allemaal aan de gang?

Zondag laatste pil genomen ,( als alles gaat zoals het altijd ging met de pil ) word ik vrijdag ongi. Dat duurt een dag of 5 á 6 en daarna kunnen we aan de slag …

Maar het grootste probleem moet ik nog even overwinnen ;

Weer stoppen met roken :oops: