Augustus / september 2012 stoppers





Ons showforum ;

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=5369635#5369635

Jaja Mijn vriend is er over uit dat hij ook graag een tweede wil.



Na de vakantie gaat de pil de prullenbak in

( dit heb ik zelf gezegd zodat ik nog een fijne vakantie heb, zonder ongi problemen. Als ik stop met de pil weet ik niet hoe mijn cyclus loopt en wanneer ik ongi zou moeten worden )



Dus eind augustus gaan we beginnen voor een tweede kindje :smiley:

Maar nu ben ik benieuwd hoe lang het gaat duren voordat we zwanger zijn :oops: Over de eerste hebben we ook bijna 2 jaar gedaan…

:inlove:

Tijgertje, ik hoop dat het deze keer sneller mag gaan :pray:

Dank je Memmie !

Toi toi toi Tijgertje!

Dank je Marcella !

Ik wil wel mee praten :wink:

Al kan het hier ook nog jaren duren :shifty: Maar goed, wie weet hebben we dit keer eens wat eerder geluk :pray:

Heey Mutsie,

Wat leuk dat jullie ook voor een tweede kindje gaan !

Misschien hebben we geluk en gaat het nu iets sneller…

Ik hoop het, voor ons allebei.

Vind het erg spannend hoor, en heb er heel lang over getwijfeld.

Hub begon in de kraamweek al, lijkt me leuk als een tweede er vlot achter aan komt.

Uh hallo… mag ik eerst herstellen van die hechtingen :lol: 8)

Nu heeft hij dit al jaren terug gezegd dat het hem erg leuk lijkt, twee achter elkaar. Maar toen wisten we nog niet dat we 4,5 jaar moesten wachten op de eerste.

Maar die is er gekomen :inlove: :inlove:



Maar mijn twijfels zijn voorbij en ik zie nog wel beren op de weg, maar dat zijn zaken waar een oplossing voor gezocht kan worden. Misschien duurt het nu wel weer enkele jaren, misschien is het wel snel raak (en met snel vind ik alles binnen een jaar)



Kortom, heel spannend :shifty: :slight_smile: :inlove:



Over 2 weken hebben we vakantie en daarna gaan we ervoor, al zal ik dan eerst ongesteld moeten worden. Ben het nu nog dus nog even deze maand afwachten.

Wij hadden ook eerst nog twijfels en we wilden wachten tot Fleur 2 jaar is.

Maar uiteindelijk hadden we zoiets van we beginnen na de vakantie en dan maar kijken hoe lang het nu duurt. Bij Fleur zijn we bijna 2 jaar bezig geweest.



Als het nu binnen een jaar zou lukken, is dat inderdaad snel.

Maar ze zeggen wel eens dat een tweede kindje veel sneller kan gaan.



Mag ik vragen waarom het bij de eerste lang heeft geduurd ?

Was daar een oorzaak voor ?

Twee jaar is ook een aardige tijd, weet nog wel dat het bij jou ook wat langer duurde.



Ik hoop dat een tweede kindje sneller gaat :lol: :pray:

Maar zou het al een wonder vinden áls er een tweede kindje mocht komen. Je leest hier ook wel eens andere verhalen :frowning:



Ik heb allerlei onderzoeken gehad maar daar is niets uitgekomen. Ook mijn man is gewoon gezond. Ik word alleen niet elke maand netjes ongesteld. Naja voor Siem dan, nu heb ik best een goede cyclus met eisprong :dance: Dus wie weet, want voor Siem had ik hormonen nodig om een eisprong te krijgen.

En bij Siem had ik maar 1 eisprong nodig.



Maar wil niet meteen aan de hormonen, eerst mijn lijf zelf de kans te geven. :thumbup:



Heb je nog weekendplannen?

wij hebben ook allerlei onderzoeken gehad en ik bleek gezond, alleen mijn vriend had iets minder snelle zwemmers.



Ik had wel altijd een mooie cyclus tussen de 26 en 30 dagen.



Van het weekend de tassen en auto inpakken, want we gaan een weekje naar Duitsland op vakantie.



Alleen is mijn meisje net ziek geworden, die heeft een temp van 39,4 en voelt heel warm aan en alleen maar huilen. Dus zetpil erin gedaan en hopen dat ze opknapt…

Ah dat is sneu zeg, ik hoop ook dat ze snel opknapt. Ziek op vakantie gaan is ook niet leuk :hug: :hug:

Inpakken, phff ben altijd bang dat ik wat vergeet :lol:

LEuk zeg! Naar Duitsland. Welk gebeid gaan jullie heen?

Ik ben ook altijd bang dat ik iets vergeet ( vooral nu met een klein kindje ), maar ik maak al weken van tevoren lijstjes met wat er mee moet :oops:



We gaan naar Cochem ( moezelgebied)

Dat is een heel mooi gebied. Wij waren paar jaar terug in de eifel geweest, ook zo mooi. In onze vakantie gaan we nog een dag en een nacht naar Duitsland. Siem blijft dan bij zijn oma :shifty:

Lukt het met inpakken?

Ik wil je alvast heel veel plezier wensen op vakantie. 8) :thumbup: :dance:

Dank je wel !!



Fleur haar tas is al gepakt, mijn tas bijna klaar, Raim pakt hem morgen zelf zegt ie… De tas voor de hond staat ook al klaar met zijn eten, medicijnen en speelgoed ( die gaat een weekje bij oma logeren)



Fleur is ook weer aardig opgeknapt, dus dat scheelt ook al een hoop zorgen…





Jij ook al vast een fijne dag in Duitsland gewenst !

ff snel via foon.



We zijn weer terug in Nederland.

Hebben een heerlijke vakantie gehad in Duitsland.

Zelfs dagen met 37 graden.

Ik ben dinsdag ziek geweest , 39,5 graden koorts.

Fleur ook nog verkouden en ziek geweest.

Maar wel leuke dingen gedaan.

Zal zo snel mogelijk de foto’s uploaden…

Dames, mag ik me ook aanmelden??



Ik heb nu nog de Mirena, ik wacht nog ff op mijn ongi week en dan ga ik de gyneacoloog bellen voor een afspraak dat hij eruit mag.



Heb enorm zin om weer zwanger te worden, maar het maakt me ook tevens nerveus, alleen al om voor iedereen mijn mond te houden, haha

Voor mij hoef je je niet stil te houden mimi82! :slight_smile: Zet hem op meid, wie weet ben je net zo snel zwanger als de vorige keer!

Mimi leuk dat je ook mee komt schrijven !



Alvast succes en hopen dat het snel raak mag zijn…