Augustus / september 2012 stoppers

Hallo,

Mag ik me ook aanmelden voor dit clubje?

Ik ben echt eind juli gestopt met de pil haha dus hoor niet echt bij aug…

Maar als t van jullie mag wil k me hier aansluiten;)

Ik ben 23jr en mn vriend 32jr… We gaan samen voor de eerste dus vinden het erg spannend!!

Groetjes Joyce

Hoi Joyce,



Wat leuk dat jullie voor een eerste kindje en tuurlijk mag je meeschrijven…

Heel veel succes en hopen dat het snel raak mag zijn.

Hallo,

ben ik nu de enige die voor de eerste gaan?

Haha das wel handig want dan kan ik jullie om advies vragen :wink:

hopen inderdaad dat het snel raak is, maar we gaan niet helemaal uitrekenen wanneer de sprong is… we laten het gewoon op zn beloop :slight_smile:

Willen er namelijk niet teveel druk op zetten haha…

groetjes

Ik kom me hier ook melden!



Vrijdag om 14:30 wordt de Mirena verwijderd, en dan hopen we dat het snel raak is. :slight_smile:



Het is het tweede kindje, J. is van januari 2008 en is dus 4,5 nu. Ik vind het belachelijk spannend, kijk echt enorm uit naar deze zwangerschap. :inlove:



Vriendlief en ik kennen elkaar overigens sinds J. twee was, ik heb die zwangerschap en eerste twee jaar alleen gedaan (biologische vader van J. wenste (en wenst) geen contact). Technisch gezien is het dus mijn tweede, maar zijn eerste zwangerschap. Zodra ik zwanger ben gaan we het eea regelen, met name mbt het erkennen van J. door Vriendje. :slight_smile:



Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren bij iedereen hier! Veel succes en plezier met babybrouwen :inlove:

Welkom D en Joyce!



Ik kan ook echt niet wachten tot ik ongi wordt ( de komende maanden vervloek ik het waarschijnlijk ) en dan bellen voor een afspraak om mijn Mirena te laten verwijderen.

Ik heb geen zin om nu een afspraak te maken of vervolgens dan net ongi te zijn

Haha ik ken het…

Loop het nu al te vervloeken!

Gelukkig is morgen mn laatste ongi dag!

Dan ff afwachten hoe mn cyclus is… Dus na 28d continu spullen in je tas houden want stel je voor dat je een week later Ongi word en geen spullen bij je hebt… Zou knap lullig zijn hahah

Welkom D.

Wat leuk dat jij ( jullie) voor een tweede gaan.





Het maakt toch niet of je voor het eerste kindje, tweede of derde gaat ?

Het blijft spannend wanneer het raak zal. En Joyce, inderdaad makkelijk om raad en advies te vragen toch ?



Voor iedereen heel veel succes.

Worden jullie nog ongesteld met de Mirena dan? Hier al jaren niet meer, zo eens in de zoveel tijd wat druppeltjes bloed, maar dat mag geen naam hebben. Heb dus geen flauw idee van mijn cyclus, maar als de spiraal eenmaal verwijderd is zien we vanzelf wanneer er een menstruatie komt. Ik wil er niet te veel mee bezig zijn, maar vind het nu al heel erg lastig.



Gebruiken jullie ovulatietesten e.d.? Is dat de moeite?



(Nog helemaal niet zwanger, maar heb wel al de bijbehorende slapeloze nachten… :roll: )

D ;

Ik gebruik op dit moment de pil, dus over een spiraaltje kan ik niks zeggen…



We gaan het eerst zo proberen en als het na een half jaar nog niet is gelukt, ga ik wel ovutesten gebruiken. We gaan ook op de dag of twee dagen klussen. Moet wel gezellig blijven :wink:

Haha, dat zei ik ook al. Laten we het vooral leuk houden :wink: Hier nu moeiteloos twee keer per dag, dus dat ritme kunnen we voortzetten.



Ik heb uiteindelijk nog twee uur geslapen vannacht. Ik ben niet heel mooi nu. :angel:

@D. wrote:

Worden jullie nog ongesteld met de Mirena dan? Hier al jaren niet meer, zo eens in de zoveel tijd wat druppeltjes bloed, maar dat mag geen naam hebben.




Ik heb hem vorig jaar 1 juni laten plaatsen, vanaf dat moment ongeveer 3 maanden bloedverlies gehad, en ook heel veel met stolsels e.d. Uiteindelijk tot december de tijd gegeven, werd steeds minder, toen werd ik om de 5 weken ongesteld, en echt 2 dagen oud, 3 dagen heel heftig en dan nog 3/4 dagen licht. De laatste keer zat er 4,5 week tussen maar nu alweer 5,5 week :think:


Hier nu moeiteloos twee keer per dag, dus dat ritme kunnen we voortzetten.


2 x per dag?? :shifty: Echt waar?? :shock:

Enne Joyce in het vorige topic waar ik mee schreef toen ik al zwanger was van S, was ook de enige met het 1e kindje, best raar omdat je het idee hebt dat je echt niets weet en alles moet vragen, maar ook erg fijn dat er heel veel mensen zijn die je raad kunnen geven en evt kunnen geruststellen

…pssst…wij gaan voor de vierde… :inlove:



Gewoon even leuk om te melden!!! Maar ben geen fanatieke schrijfster, dus het kan zomaar zijn dat jullie nu een heeeeeeeeeele poos niets horen. Ik heb niet heel veel tijd achter de pc. Maar dat vind ik niet erg!!!



Ik hoop dat het allemaal voorspoedig gaat bij iedereen die er voor gaat!!!



:-*

Rosel Wat leuk dat dat jullie voor de 4e gaan !



Ik heb ook niet veel tijd hoor via de pc, maar gelukkig internet op mijn foon ( ben ik nog een beetje op de hoogte )



D. 2x per dag :shock: Ik ben al blij als ik het 3x in de week red :oops:





We zijn vandaag naar de Oud Veluwse Markt in Barneveld geweest. Daar heeft Fleur op een pony gereden en ze vond het prachtig ! :lol:





** Zal ik een showtopic openen waar we foto’s in kunnen plaatsen ?

Of vinden jullie het makkelijker om ze in dit topic te plaatsen, zodat je niet hoeft te zoeken ??

Haha, ik moet wel zeggen dat we pas sinds kort samenwonen en daarvoor twee jaar lang een afstand van 235 km moesten overbruggen waardoor we elkaar niet dagelijks of zelfs wekelijks konden zien. Geef ons wat tijd, over een tijdje kakt het hier vast ook in. :wink:



Rosel: leuk, gefeliciteerd! De vierde, wat klinkt dat mooi! :inlove:



Tijgertje, een showtopic vind ik persoonlijk wel erg leuk. Maar als de rest het overbodig vindt, is dat ook prima. :slight_smile:



Morgen is het zo ver, de Mirena gaat eruit. Mijn eerste zwangerschap was niet gepland, dus bij dit kindje wil ik alles heel bewust mee maken. Zo fijn om er dit keer voor te kiezen, om elke stap heel intens te beleven. Eigenlijk is er nog niets aan de hand, maar ik ben al dolgelukkig :inlove:

Hallo!

Ja is inderdaad wel even vreemd omdat ik inderdaad nog niet zoveel weet haha…

hoe de bevalling word, hoe uberhaupt de zwangerschap word!

maar ik snap ook wel dat iedere zwangerschap anders zal zijn… dus dat het iedere keer weer spannend is!

maar vind het wel fijn dat ik hier dan mn vragen kan stellen, in de familie proberen we het toch stil te houden tot die 3 mnd!



D: Hier ook minimaal 1 x per dag hor;)

hahah…

@ Jojo Hoe de bevalling gaat , kan je nooit van tevoren weten. Ik had een goede hoop omdat ik vrij snel op de 9 cm ontsluiting zat ( om 11.00 uur 's morgens ) Uiteindelijk om 21.17 uur is mijn meisje pas geboren. Al die tijd heb ik persweeen gehad en mocht niet persen…



@ D. Hoe is vandaag gegaan met het eruit halen van de Mirena ?





We hebben gister via vakantieveilingen nog een midweekje Limburg gewonnen, dus we gaan er binnenkort nog even tussenuit…

Dat verwijderen is niet gelukt, ik moet het de gyn laten doen. Ze heeft wel flink zitten rommelen, dus ik verga van de buikpijn nu :frowning:



14 augustus afspraak bij de gyn. :slight_smile:



Jojo: gelukkig, ik ben niet de enige met een hoog gemiddelde :angel:

En hoewel dit mijn tweede is, voelt het als de eerste hoor. Vorige zwangerschap was in 2007, dat is al best een tijd geleden. Veel is weer weg gezakt, ik ben nog steeds een nitwit, haha.



Hier een superturbobevalling van zoonlief. Binnen 1,5 uur van 1 naar 10 cm, na 18 minuten persen was hij er. Dat voorspeelt wat voor de tweede. :wink:

D.

balen dat het verwijderen niet gelukt is, heb je nu nog veel pijn ?

14 augustus is al snel hoor…

Hier vanmiddag begonnen met een beetje oud bloedverlies… Dus… maandag zkh bellen voor een afspraak voor volgende week :lol:



Afgelopen week weer begonnen met hardlopen en vandaag les 3 van Evy afgerond, in de stromende regen :think: . Toen we weg gingen begon het te betrekken, halverwege begon het te plensen, steeds erger.

Thuis onder de douche, en toen ik eronder vandaan kwam scheen de zon… tuurlijk, haha, maar ja ik heb het er weer op zitten!!



Hier vandaag buurtfeest… Dus vanavond BBQ’en

D: dat is een snelle bevalling geweest!

Wat vervelend dat het niet gelukt is om m weg te halen!

Ik had gewoon de pil dus die is in de prullenbak beland;)



Mimi: lekkerw bbq gehad? Was wel lekker weer in ieder geval!



Ik heb gister mn verjaardag gevierd… Nog 1 keer een sigaretje gerookt en een wijntje gedronken… En ook dat is nu in de prullenbak beland! Hopen dat ik het stoppen met roken volhou!



Al begint t klussen bij ons momenteel ff met een achterstandje…

Heb denk ik blaasontsteking! Erg veel pijn bij t plassen dus denk dat k t even moet laten controleren!

En daar bovenop waarschijnlijk keelontsteking dus zal ff wat extra vitamine pillen in moeten gaan slaan!



Gelukkig heb ik een lieve vriend die nu telkens verse sinasappelsapjes voor me staat te maken! Het is zo’n schatje:)



Moet nu gauw verder met werken… Heb een avond dienst dus pas om 22.00 klaar…



Misschien wel leuk om van elkaar te weten wat voor werk we doen?