Augustus / september 2012 stoppers

Hahaha, ik snap! Goed voor jullie!!! :wink:

Ik ben veel te ongeduldig dit keer om het maanden te laten duren, ja erg me knows. Dus vandaar wel de ovu,s dit keer meteen. :oops: :mrgreen:

Ml, staat er wat nuchterder in hoor. Die heeft zoiets van het maakt me niet uit wanneer als het maar ooit gebeurd. Die vind dus idd niets aan verplicht seksen. Ik ook niet trouwens, spontaan is zo veel lekkerder. :slight_smile:

@Sennapen wrote:

Zou wel kunnen jojo, emotioneel.

Ik heb nu dus op zo en ma eisprong gehad, maar voel me ontzettend weeeig, kan me dat helemaal niet herinneren van de vorige keer dat ik me toen zo voelde.

Ah, dat weeïge gevoel had ik vorige keer ook ja. Heeft vrij lang geduurd. Hoe lang duurde het voordat je zwanger was van R?

Nou 7 maand, 1e keer met ovu,s was het meteen raak (vandaar dus de ovu,s ook :))

Wat toen je zwanger raakte?

Ik voel me ook opgeblazen. Ik vond het nogal vreemde en vroege klachten na de eisprong. :think:

Ik wist ‘pas’ dat ik zwanger was toen ik 6 weken onderweg was, maar de maand ervoor had ik een gek weeïg gevoel in mijn buik inderdaad, heel erg licht in mijn hoofd (zelfs een keer flauw gevallen bij de H&M: later bleek dat ik bloeddrukdalingen had door de zwangerschap). Als je eitje al bevrucht is, gebeurt er wel al van alles in je lichaam. Dat kan vast wel tot klachten leiden. :slight_smile:

Ook zo snel al?

Nouja ik wil mezelf niet gek maken hoor, maar ik voel me wel wat vreemd :slight_smile:

Jij hebt ook een zoontje toch? Van wanneer is die?

Haha gelukkig ben ik dus niet de enige die zich gek maakt haha

Ja, heel snel al. Maar ik was niet bezig met zwanger worden, dus ik weet alles aan mijn naderende menstruatie.

Joas is van januari 2008. :slight_smile:

Haha ik ben niet zo van het snel gek laten maken, maar ik voel dat gewoon hahaha. Ach joh, ik moet nog al 10 dagen wachten. Dus ga maar er van uit dat het niets is :wink: dat het lichaam het zaadje afstoot ofzo en daardoor weeig voel.

Jaa dat snap ik wel zou ik dan ook denken als je er niet mee bezig was. Nu ff heel persoonlijk, was J. een verassing?

Joas, wat een leuke naam :inlove: , die zit al op de basisschool dus.

En of hij een verassing was! De mooiste ooit! :inlove: Mijn ex en ik zijn toen uit elkaar gegaan en ik ben alleen geweest met J. totdat hij 2,5 was. Ex is niet meer in beeld, nooit geweest ook. Dat is voor alle partijen heel prettig, geloof me. :slight_smile:

Maar goed, toen ben ik dus wel heel snel zwanger geworden. Ex en ik waren toen al soort van bezig met uit elkaar gaan en hebben de maand voordat ik de test deed maar 1 keer seks gehad… meteen raak. Dus of dat was een lucky shot, of hij en ik waren samen supervruchtbaar.

Oke :inlove: , want ik wist niet precies hoe het zat, maar wel dat je nu idd een andere vriend had en j dus niet van hem was, dus denk vraag het ff.

Dat was wel zwaar of niet die 2 5 jaar alleen?

Vond ik toen niet, helemaal niet zelfs. Vriendje komt uit Limburg, dus zelfs toen ik niet meer vrijgezel was, was ik nog wel alleenstaand omdat hij er in lijfelijke zin nog steeds vaak niet was hier. 235 km is best ver rijden voor een poepluier, zeg maar :wink: Pas sinds we samenwonen delen we écht de lasten, en nu pas begin ik te merken hoe veel het was om alles - écht álles - alleen te doen. Ik kan een waslijst maken met vervelende dingen, maar als ik eerlijk ben: ik zou het zo weer doen. Je doet wat je moet doen, en het was met name lichamelijk zwaar (weinig slapen, veel werken, etc) maar ik heb een oerkracht ervaren die tot de dag van vandaag voelbaar is. Als moeder zorg je voor je kind, zonder zeuren, klaar. Het was ook heerlijk hoor, om alles met zn 2en te beleven, ik en mijn kindje. Een prachtige zwangerschap, een heerlijke baby, ik heb echt de tijd van mijn leven sinds ik moeder ben geworden. En heel praktisch: het is ook fijn om alles zelf te bepalen, geen discussies over opvoeding of het huishouden, of aan je relatie werken terwijl je een baby hebt, of of of. Al die dingen ga ik nu voor het eerst mee maken, heel spannend. Ik zal op momenten vast terug verlangen naar toen ik alleenstaand was :angel:

Joas en ik zijn ook echt een team, helemaal verliefd op elkaar, en Vriendje is op ons allebei verliefd geworden en alles heeft zich heel natuurlijk gevoegd dus wij hebben het belachelijk goed hier. Mijn Vriendje is ook gewoon de leukste van de wereld, ik weet niet hoe het kan hoor.

Nou, dat was even mijn monoloog over de schoonheid van mijn leven, sorry :angel:

Wat is er een hoop geschreven !

Ik kan alleen niet alles terug lezen op mijn telefoon.

Spannend dat er al meiden kunnen gaan testen van het weekend !

Zaterdag zou mijn eisprong moeten zijn en nu komt vriendlief met een uitnodiging voor een feestje van zijn werk :? Ik dacht er een gezellig avondje van te maken…

Makelaar is vanmiddag geweest en we zijn er samen uitgekomen, dus ons huis gaat in de verkoop.

Maandag voor de 2e keer bij de tandarts geweest voor een wortelkanaalbehandeling, nu moet ze nog 2 mm dieper om schoon te maken , dus moet ik weer een keer terug komen :twisted:

nou D. respect vanaf deze kant!!! Ik vond het af en toe al lastig samen met mijn mannetje om ons kindje zover te krijgen als dat hij nu is, onze zoon was nl. een behoorlijke huilbaby, had vreselijk koemelkallergie en daardoor heel veel krampen. Ik was dus erg blij dat ik er niet alleen voor stond dus ik heb dik respect voor jou! Ik vind het erg fijn voor je dat je nu een lieve vent hebt die er voor jou en je kleintje is!

Ik heb gistermiddag een testje er tegenaan gegooid, maar was hartstikke negatief, het is ook nog veel te vroeg, ben pas zaterdag overtijd, maar ik heb toch mijn hoop verloren… Maar nu maar hopen dat ik niet ongi wordt en als ik het wel word, gaan we gewoon rustig op naar de volgende ronde! Misschien zaterdag nog maar even een test als ik niet ongi ben…

Enne Jojo, ik zou er even een testje tegenaan gooien haha, want dit is wel erg spannend!!!

spannend, meiden die kunnen testen!

D: zo even terug rijden voor de kat :mrgreen: Wat een liefde heb je voor een huisdier :inlove: Gelukkig niets weggenomen, maar gatsie dat ze zomaar ingebroken hebben.

En ik heb ook respect voor je, een hele tijd alleen een gezin draaiende gehouden. JE hebt het maar mooi gedaan en goed ook! :clap:

Sennapen: haha nu al aan de ovulatietesten. Ik heb die krengen twee maanden moeten gebruiken van de gyn, maar daarna geweigerd. Wat een ondingen. Ik temperatuur liever dat is veel preciezer. (al zal een ander daar weer een andere mening over hebben)

Tot nu toe doen wij niets, geen temperaturen (heb het wel gezien na 3 jaar zo’n ding elke ochtend in je poepertje :roll: ) let niet op de dagen en we doen het wanneer we zin hebben.

*weet toch stiekem wel dat het zonder hormonen het echt niet word :eh: *

spannend hoor, je klachten! :pray:

Geetje: welkom bij de club!

Je bent ook wel erg vroeg met testen, zou het zaterdag nog eens proberen als je niet ongesteld bent geworden.

Bij Siem wist ik met 3 weken en 4 dagen dat ik zwanger was. Hetzelfde toen bij de MA, precies dezelfde dag :lol: Ik voelde me al zwanger. Luste opeens geen vlees meer, was zooo moe dat mijn ogen meteen al weer dichtvielen als ik wakker werd. De eerste keer viel het kwartje pas met de testen. De keer met Siem zei mijn man als eerst: je bent zwanger! Die gup had het nog eerder door dan ik zelf :lol: Maar hij had wel gelijk :inlove:

Hier verder geen bijzonderheden. Verwacht nog lang geen eisprong laat staan dat ik kan testen :lol:

Hier net een testje gedaan…

Niet met ochtendurine… En nu lijktt gezichtsbedrog maar een lijkt een heeeel licht streepje te zijn!!!

Dus vrijdag nog een keertje testen met ochtendurine en een gevoeligere test:)

Spannend Jojo !

Heb je een foto ?

De link van ons showforum staat op blz 1 in het eerste bericht…

Nee ik kreeg hem er niet goed op!

Misschien kun je zo’n test van clearblue doen, waarop staat zwanger/niet zwanger? Als je dat nou morgenvroeg doet, komt vast goed… een licht streepje is nl. Toch ook positief? Je bent toch ook al overtijd?

Jojo, wat tof! Een streep is een streep, hoe licht ook, dus je urine bevat hoe dan ook hcg! Wauw! :inlove: