Augustus / september 2012 stoppers

Haha ben stiekem toch al in de wolken! Haha maar toch ook wat voorzichtig omdat ik sinds vandaag ongi krampen heb…

Maar verder wel meer afscheiding dan normaal :think:

Ik vind t allemaal er spannend! Het idee dat er misschien al een kleine in mn buik groeit!!

Vandaag nog meer goed nieuws gehad( pas met een client een prikincident gehad en het bloedonderzoek was goed!! Dus kan weer opgelucht ademhalen!!)

En ml gaat vandaag op gesprek om teamleider te worden dus hopen dat hij ook goed nieuws krijgt dan hebben we een topdag vandaag!!

Als ik vrijdag een betere streep heb ga ik hem zeker op de foto zetten en posten!!!

Ohja en ben idd met een cyclus van 28d al overtijd! Hahah

Loop helemaal te stuiteren :dance:

Oh jojo, wat spannend, morgenvroeg maar weer testen haha, maar het antwoord is wel al bekend denk ik… Geweldig meid!

Joh, over tijd + streep = hartstikke zwanger! Gefeliciteerd meid! :inlove:

Ik zeg ok gefeliciteerd, fantastisch :inlove: streep is streep en ik zou ook nog eentje van clerblue halen, omdat het woord zwanger vaak geloofwaardiger is.

Wat een verhaal D. maar kan het me voorstellen dat je dat genieten vond, 1 op 1. En idd niet het geemmer over opvoeden en het hoe en wat, daar hebben wij in het begin wel last van gehad, maar gaat nu weer heel goed hoor. Het was iets wat erbij hoort, opeens ben je niet meer samen. Vind het wel leuk voor je hoor, zo,n nieuwe vriend :inlove: , krijg er zelf kriebels van, leuk! En hier komt ml oorsponkelijk ook 235 km verder weg, wat toevallig

Mutsie, je kan toch ook onder je oksel?? Ik ga gwn plassen met een bakje eronder gaat best goed haha.

Ik wist met R het ook zeker dat ik zwanger was, heb meteen getest, wasop 3 w en 6 d

Plassen met een bakje eronder, haha, serieus? Als ik een zwangerschapstest deed, plaste ik gewoon over het staafje heen. Of kan dat niet met ovu.testen? Ik weet er niets van, dat is duidelijk :shifty:

Dank voor de complimenten! Ik ben ook erg trots, het kind is zeer goed gelukt. :inlove:

Ik droomde vannacht dat ik een babyjongetje aan de borst had. Mijn hemel, wat een heerlijk gelukzalig en intens gevoel, het kwam weer helemaal terug toen ik wakker werd. :inlove:

Denk dat ik me alweer te vroeg gelukkig heb gemaakt…

Net zo’n predictor early gekocht… Te meten met een hcg van 12…

En geen streepje te bekennen…

Als k maandag nog niet ben geworden doe k weer een nieuw testje…

Jemig wat hebben jullie veel gekletst!

Ik lees altijd wel op de telefoon, maar vind het altijd zo irritant om dan uitgebreid te reageren, en maandag en gisterenavond geen tijd gehad, en heb zo 1,5 blz gemist :wink: . Leuk, leuk!

Maar goed Jojo, spannend zeg! ik zou ook idd vrij of za met ochtendurine testen.

Hier ook volop ‘klachten’… Is het echt zo of verbeeld ik het me??

Bij zwangerschap van S, ook vreselijk last van verstopping, vooral in het begin ( altijd al last van, maar toen extreem). Nu ook weer erge buikpijn, vanaf afg donderdag nog maar 1 x naar toilet gekund.

Heb ook steeds menstruatie achtig gevoel in mijn buik (had ik bij S ook, toen teste ik bijna 2 weken negatief, en dacht elke dag dat ik ongi ging worden, en toch uiteindelijk positief) en gekriebel, en gek gevoel in de onderbuik, kan het slecht beschrijven.

Kan nu wel een test gaan doen ( wil ik echt heeeeeeeel graag :lol: ) maar heeft weinig zin denk ik, aagezien ik naar mijn idee vorige week woe/do eisprong gehad heb, dus op z’n vroegst over een week testen…

Dus die klachten/verschijnselen dat kan toch niets betekenen? Zo snel?

Ik beeld het me vast in…

D. :lol: :lol: jaaa, dat kan natuurlijk ook, maar ik vind dat bakkie toch praktischer. Nu al dromen over babyboys hihi :inlove: leuk he, dat zijn de betere dromen.

Mimi, allemaal klachten dus. Ga je precies over een week testen?? Dus met S gewoon 2 negatief getest wat gek joh dat dat ook kan.

Ik hoop voor je dat die klachten een zws beteken, maar helaas voor nu zal je moeten afwachten :angel: :thumbup: :thumbdown: :pray: moeilijk he :roll: :thumbdown:

Hoe vroeg test jij dan (hoeveel dagen voor je NOD?) nu Jojo, maar dan zou er op die andere test ok geen streep moeten zitten, vreemd hoor :think:

Sennapen; Bij S zeiden ze mss late innesteling of ei sprong ivm trouwen en/of huwelijksreis. Ik dacht dat ik een ei zou hebben dagen na het trouwen, dus dat we in het vliegtuig op weg naar Mexico.

Helaas volgende ronde beter.

Op terugweg (30 mei)zou ik ongesteld moeten worden, dus mndvb mee en alvast om, tsja was net gestopt met pil wist niet hoe heftig het zou worden, je zit in vliegtuig enz… Niet ongesteld… 3 dagen later ook niet, getest, negatief. Zo heb ik om de 3 dagen getest steeds negatief. Tot vrijdag 11 juni, weer negatief… Zaterdag stop ik wat in de prullenbak en haal die test eruit en zie ineens 2 streepjes :shock: , maar ja niet betrouwbaar natuurlijk. Dus zondags weer getest en nu duidelijk!

Hier echt dezelfde ‘klachten’ zo vreemd, gisteravond kon ik ook niet slapen van de menstruatie achtige buikpijn onderin maar ik kan wel nu gaan testen, maar dan gooi ik testen weg, ben ik niet teleurgesteld, want wist het toch wel. Heb gisteren sensi test besteld, dus denk dat ik vanaf zaterdag om de 3 dagen weer ga testen :oops: . Zoooo moeilijk wachten, haha

Heb vannacht ook gedroomd, en geloof me, als ik droom zegt dat heel wat. Mijn dromen zijn heel vaak waar (best eng). Ik droom over wat mensen krijgen jongen/meisje… En bij ons zelf we hadden beide het gevoel dat we een meisje zouden krijgen. Tijdens de zw.schap 4 x gedroomd over een jongen, toen wist ik het al…

Buurvrouw was 21 dagen vor mij uitgeteld… Had gedroomd, we bevallen op dezelfde dag in het zkh van een jongen, maar ik ben eerst!

Nou dat kon toch niet ik was veel later uitgerekend… Maar was wel zo ik op 15-2 00.38, zij 15-02 08.55. Was wel blij dat ik die droom verteld had, anders had niemand me gelooft, haha.

Maar goed mijn droom…Ik beviel van een meisje… Met onze namen :inlove:

Nou ik ga werken… Iedereen een fijne dag vandaag!

Mimi ;

Vind je dat eng dat je dromen meestal uitkomen ?

Maar wel leuk dat je droom dat jullie nu een meisje krijgen !

:pray: dat je droom weer uitkomt…

@Jojo89 wrote:

Denk dat ik me alweer te vroeg gelukkig heb gemaakt…

Net zo’n predictor early gekocht… Te meten met een hcg van 12…

En geen streepje te bekennen…

Als k maandag nog niet ben geworden doe k weer een nieuw testje…

Die testen schijnen echt waardeloos te zijn! Mannen zouden positief testen, hij zou positief uitvallen met kraanwater… An de andere kant is hij negatief als andere testen wel positief zijn…

Hoop houden meid, je hebt een streepje gezien, hoe licht ook! Wat je zegt, maandag weer testen! En meer afscheiding klinkt goed hoor, is vaak een teken van een zwangerschap :slight_smile:

Jojo: spannend! Als je al overtijd bent zou ik zo’n test halen met 1-2 weken van clearblue. Die heb ik beide keren op mijn NOD gedaan en huppa meteen zwanger. Daarvoor had ik al paar testen van kv en van die hele goedkope sticks gedaan. Waren ook positef maar wou , net wat Sennapen zegt, het woordje zwanger zien staan :mrgreen: En bij mij begonnen de streepjes ook licht dus ik heb goede hoop voor je! :pray:

Mimi: wat een dromen zeg. Nou ben benieuwd of er een meisje aan zit te komen :smiley: en wat een klachten heb je al, spannend!

Sennapen: temperaturen onder de oksel is niet betrouwbaar genoeg, net zoals in je mond. Dus heb altijd gewoon daar beneden getempd. En jij zit nu op het wachtbankje? Ik plaste altijd eerst in een plastic bekertje en deed dat de test daarin. Vond ik veel fijner (en schoner haha) dan er zo over heen plassen.

D: Wat een mooie droom! Toen ik zwanger was van Siem en wist dat we een jochie zouden krijgen heb ik dat ook heel vaak gedroomd. En dan word je zo warm van binnen wakker, heerlijk gevoel! (Alleen jammer dat de bv in het echt niet zo romantisch was als in mijn droom :lol: :silenced: :mrgreen: )

Net met zo’n clear blue getest en met ochtend urine…

Maar er staat niet zwanger:(

Maar weer afwachten dan!!

Jojo :hug:

Ja is wel ff flink balen:(

Maar zolang ik nog noet ongi ben heb ik nog hoop;)

Jojo: idd geen bloed is moed :slight_smile: Er zijn ook vrouwen die pas week na NOD positief testen. Ik duim nog steeds voor je :pray:

Tijgertje: al bijgekomen van de tandarts? Heb je nog veel pijn? Wel balen dat je terug moet komen zeg.

@ Mutsie ;

Helemaal bijgekomen hoor van de tandarts.

Heb alleen maandag en dinsdag beetje pijn gehad.

Hier een moeilijke beslissing om te nemen.

We hebben een Sharpei van 7 jaar. Die valt de laatste heel veel af en gromt en hapt naar de kleine meid. Nu kan ik allerlei onderzoeken erop los laten qua echo , foto , bloedprikken ( kan oplopen tot 600 euro).

Nu heb ik dus echt wel wat het beestje over ( heb al een paar fikse rekeningen liggen) Maar ik twijfel dus ; of wel veel geld neer tellen en daarna misschien alsnog inslapen of nu al in laten slapen.

Net telefonisch contact gehad met de dierenarts en hij zegt dat ie misschien een tumor heeft of nierkwalen en daar is niks meer aan te doen… :cry:

Oh wat rot zeg :frowning: :frowning: Je beestje gaan verliezen is zo moeilijk.

En een keuze maken is net zo moeilijk :hug: :hug:

Jojo: met welke test had je dat lichte streepje? Ik zou zo’n test dan nog een keer doen. Als ik de verhalen mag geloven reageren de verschillende soorten testen ook bij een ieder weer anders, en geen bloed tot op heden is absoluut goed nieuws. Ik blijf voor je duimen!

Tijgertje: ik zou wel een standaard bloedonderzoek laten doen door de dierenarts eigenlijk. Wellicht is er een simpele ontsteking gaande, of een schildkierprobleempje, ik zou geen dier laten inslapen op grond van een we-weten-niet-wat-er-is-maar-het-zou-dit-en-dat-kunnen-zijn :shifty: Je hoeft niet alles uit de kast te halen qua onderzoeken, maar helemaal niets zou mijn keuze niet zijn. Sterkte ermee in ieder geval, blijft verdrietig, zulke dingen.

Nou, Vriendlief is ervan overtuigd dat hij me gisteravond heeft bevrucht, whoehahaa. Jaahaa, want tijdens de seks ‘voelde’ hij zich ‘anders dan normaal’. Ofzo. Zucht. :roll: En mijn borsten waren ook ineens zo groot. Ik heb geprobeerd uit te leggen dat dat niet zo acuut na de bevruchting gebeurt, maar hij blijft erbij, hij is verder niet eigenwijs hoor :liar:

Wij gaan zo nog even naar de kinderboerderij en dan eten bij mijn beste vriendinnetje. Laatste loodjes van de zomervakantie, want maandag gaat J. weer naar school! (Ik ga 'm missen :oops: )