Augustus / september 2012 stoppers

D: Met een andere van clear blue…

Maar ik heb net weer een test gekocht en die ligt nu klaar voor zondag :wink:

Als ik dan nog niet ongi ben en dan ding blijft negatief ga ik wel ff de HA bellen om te kijken of hun t op een andere manier kunnen testen… bloed ofso;)

Tijgertje: Jemig dat is wel heftig! Ik zou inderdaad doen wat D zegt!

Wel een klein onderzoekje laten doen, bloed afnemen idd…

hoe komen ze er meteen al bij dat hij misschien een tumor of nierkwalen heeft?

alleen vanwege het afvallen?!

Is er niet in de prive situatie momenteel iets veranderd dat hij misschien wat stress heeft? kunnen ze ook flink van afvallen…

Ik vind het wel erg krom dat de dierenarts t meteen op een tumor of nierfalen gooit als ik eerlijk mag zijn!!

Respect voor je geduld Jojo. Ik had allang aan de telefoon gehangen bij de HA :oops:

Jojo :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray: :pray: :pray:

tijgertje, wat D. zegt ik heb verder niets met dieren, maar zou hem zeker niet zo laten gaan zonder dat je weet of het iets behandelbaars is geweest

Mutsie oke, lijkt me niet prettig zo,n ding in je kont, maa bedankt voor je eerlijkheid. Ik zit idd op de wachtbank, mensen mogen bij me aansluiten hoor, wel zo gezellig. bankje is groot genoeg :lol: … Hoe zit het dan nu met je temp?? Hij moet stijgen toch voor je eisprong ofsa :think: :mrgreen: ?

D. Mijn mannetje moet maandag voor het eerst naar de peuter, ik vond het doodeng :roll: :frowning: :lol:

haha ik zelf ben niet zo geduldig hoor…

Ik heb een lieve vent die ervoor zorgt dat ik geduldig ben hahah…

omdat ik me anders helemaal gek maak! haha :stuck_out_tongue:

vooral met al deze kwaaltjes die er toch wel op lijken dat ik zwanger ben…

:

veel afscheiding

Pijnlijke borsten

snel duizelig

hoofdpijn

heel erg moe!!

het bloedheet hebben…

en mn tepelhof lijkt te verkleuren!

Dat zijn idd de kwaaltjes mja, de test mot het bewijzen :pray:

Opgeblazen ook?

ohja en 1 van de 3 katten is niet meer bij we weg te slaan!

telt dat ook? hahah :pray:

jaa een hele opgeblazen buik!

maar daar heb ik wel vaker last van want ik loop al 2 jaar te tobben met mn darmen…

obstipatie kan ik niet echt meerekenen want het is voor mij normaal als ik soms maar 1x per week naar t toilet kan…

al kan ik sinds kort ineens heel goed hahah

Hahaha dat weet ik niet :lol: :lol:

hoe maak je trouwens zo’n banner? haha dat wil ik ook!

vind ik wel leuk:)

even kijken of het gelukt is!

haha

Gelukt whoehoeee! :angel:

Is niet leuk die dagen duren veel te lang hahaha

Haha, dat is exact waarom ik er geen een wil, gaat de tijd nog langzamer!

Ik heb gehoord dat katten het aan voelen als een vrouw zwanger is, weet niet of het waar is…

Ik heb morgen om 11 uur een afspraak bij de dierenarts. Kijken wat er gedaan kan worden. Ik hoop dat het een klein probleempje is. Moet ze de rest van de leven medicijnen hebben, dan ben ik al superblij dat ze nog bij ons kan blijven ! Zomaar inslapen doe ik ook niet. Alleen heb ik op dit moment geen 600 euro voor alle onderzoeken :oops:

Stress heerst er eigenlijk niet in ons gezin op dit moment…

Weet niet meer wie het is, maar wat grappig van je vriend dat hij zeker weet dat je nu bevrucht bent :lol:

Tijgertje; Spannend zeg, hopelijk is het makkelijk te genezen of te verhelpen met medicatie…

Idd je man die ijdens de bevruchting al weet dat je zwanger bent! geweldig als hij gelijk heeft :lol:

Hier vandaag spijkerbroek aan, na de luch kon ik hem niet meer dicht krijgen :think: zo erg opgeblazen ben ik :? .

Nou ben ik dus ook in 1 week maar 2 x naar het toilet geweest dus dat zal zeker mee spelen…

Toch twijfel ik, morgen testen?? Nee, dat kan gewoon niet, vorige week wo/do eisprong dan kan ik nu onmogelijk positief testen! Heb vandaag sensitest in huis bezorgd gekregen.

In totaal heb ik nu eerst 4 testen thuis…

Mimi als je het geduld op kan brengen, dan zou ik wachten met testen tot zondag, dan ben je 2 dagen verder. En anderhalve week na je eisprong…

Ik heb ook de testen van Sensitest gebruikt bij Fleur, dus zal ze nu ook maar weer gaan bestellen. Vind het fijne testen.

Als ik vanavond op tijd thuis ben, zal ik even een lijstje proberen te maken.

We gaan nu eten en daarna gaan we VW Kever rijden :mrgreen: :dance:

Wanneer kan je dan testen met sensitest??

Leuk tijger, veel plezierrrr!! :inlove: :dance:

Sensitest zegt dat het 4 dgn van te voren kan. Maar beste resultaat op de dag van nod.

Ik wacht idd nog ff ;-). Beetje zonde van de testen anders.:wink:

Sensitest zegt dat het 4 dgn van te voren kan. Maar beste resultaat op de dag van nod.

Ik wacht idd nog ff ;-). Beetje zonde van de testen anders.:wink: