Augustus / september 2012 stoppers

Das wel veoeg ja, wanneer is jou nod dan?

Nou 4 augustus was laatste x. Met spiraal een cyclus tussen de 4,5 & 6 weken. Met dat ik denk vorige week een eisprong te hebben gehad zal mijn nod tussen 1 en 7 september zijn. Die van jou??

Mijn eisprong was zo/ma, dus op zijn vroegst als ik het uit hou ga ik volgende week zondag testen denk ik?

Moeilijk hè, haha

Moeilijk hè, haha

Haha ja, heel moeilijk, doe jij alles in tweevoud :lol: :lol:

Haha via telefoon is het allemaal wat lastiger :wink:

Oh wat spannend allemaal, kijk een paar keer per dag of er alweer nieuwe berichtjes bij staan haha…

Ik werd vanmorgen wakker met een weeig gevoel in de maag, maar heb een zeurende kramp onderin de buik, dus denk dat de rode duivels onderweg zijn…

:frowning:

breekt in

Ik kom even meimama’s werven hier :mrgreen:

Lees dat er een aantal op het wachtbankje zitten, zelfs al iemand overtijd maar nog geen +test. :pray: Hoop dat het snel duidelijk is, en je je aansluit bij de meimama’s ok?!

Ff over alle testen, ik heb bij mijn eerste zwangerschap ( 7 jaar geleden) getest met sensitest, op het moment dat die heel licht verkleurde heb ik een clearblue gekocht, en die was meteen heel duidelijk. Helaas dit jaar al paar keer licht positief getest, maar zette het niet door. Nu een supervette streep op clearblue, al 2 dagen voor nod. Voor mij geen sensitest meer, sinds ik weet dat ik met clearblue veel eerder positief test :slight_smile:

Vanmorgen bij de da geweest. We moeten het nog een maand aan kijken en dan kijken of ze nog veel afvalt. Als dat zo is, gaat de dierenarts bloed prikken om dingen uit te sluiten…

Hopen dat hij niet meer gaat afvallen…!

Tijgertje hopen dat het nu beter gaat.

Hier met tóch een test gedaan. Gewoon voor mezelf zodat ik met een gerust gevoel een wijntje zou kunnen drinken. En dat kan. Hartstikke negatief!!

Hoi Hoi dames!

Ik ben weer terug van een heerlijke vakantie! niet veel gedaan het was gemiddeld 36 graden… dus veel aan het zwambad gelegen en lekker bruin geworden :lol:

Wij hebben donderdag de 30e symbolisch de laatste strip van de pil weggegoooit in Italie… nu wachten tot mijn menstruatie en dan kunnen we ook beginnen:D Spannend!

Ik heb alles gelezen… wat wordt er veel gekletst zeg leuk!

Spannend voor de dames die mogen testen dit weekend! ik duim voor jullie!

Tijgertje vervelend van je hond zeg… hopelijk komt het weer goed… een hond of kat of welk huisdier dan ook verliezen is nooit fijn!

Vandaag 1 dag overtijd en een negatieve test :evil:

Wel wat kwaaltjes maar ook heel veel twijfel…

Vandaag 1 dag overtijd en een negatieve test :evil:

Wel wat kwaaltjes maar ook heel veel twijfel…

Hier nog steeds niks en inmiddels al 6d overtijd…

Morgen maar een testje doen!

Dames die al getest hebben: kan het dat de eisprong later was dan jullie nu denken? Dan zou de test ook pas later positief uit kunnen slaan… Als ik jullie zo lees ga ik misschien niet eens testen op mijn nod, maar een paar dagen afwachten. Ik kan niet zo goed tegen teleurstellingen :shifty: Heb ook echt niet het gevoel dat het nu al raak zou zijn, ga stiekem uit van een junikindje, maar dat is nergens op gebaseerd. Hoewel ik 07-06-2013 wel een leuke datum vind, omdat dat net zo’n sommetje is als 07-01-2008 - geboortedatum van Joas - (dag + maand = jaartal) Kans is echter vrij klein dat dat het wordt he :angel:

Elintjuh: welkom terug! Jullie ook echt aan de slag nu, leuk! En spannend!

Verder niets spannends te melden hier. Ik heb nesteldrang, maar dat heb ik elke maand wel een keer. Een paar dagen per maand is het hier héél schoon! 8)

Jaaa wat d. Zegt kan natuurlijk wel kloppen he, ik weef dat de mijne vorige week zo en ma was dus ga dan ook pas testen, ik denk ma of di. Maar kan ook zo worden :twisted: :lol: … Das zeker een mooi verschil d. Haha, wie weet komt het uit. Wel jammer goor, wat mij betreft gaan we allemaal naar de mei maand :pray: :dance:

Net weer een testje gedaan en helaas nog steeds negatief…

Maar ook nog steeds niet ongi…

Gek wordend van spanning inmiddels!

Jojo Spannend ! :pray:

Je ben nu toch een week overtijd ?

Anders misschien morgen even navragen bij de ha ?

Hier helemaal brak.

Gisteravond feestje gehad van Raim zijn werk.

Slecht geslapen en nu last van mijn rug ( en nee ik ben niet dronken, heb de hele avond aan de jus gezeten, was bob ) :lol: