Inderdaad een week overtijd nu…
Zat er al aan te denken om de ha te bellen…
Was t het feestje leuk?
Hier ook slecht geslapen maar das meer omdat ik vanochtend om 08.00 weer moest beginnen met werken…
En ik dan bijna altijd slecht slaap!! :doh:
Idd. Ik ga er nu maar vanuit dat mijn eisprong toch wel later is geweest, want anders zou het toch wel positief moeten zijn inmiddels. Ik probeer nog even af te wachten en anders ga ik de gyn eens even vragen… het gekke is dat ik wel altijd ah eind van de maand ongi zou moeten worden, maar ja misschien is dat nu wel ontregeld door het verwijderen vd mirena of zo, want toen ik deze nog had had ik wel een klein beetje ah eind vd maand…
Nou ja, ik moet het maar een beetje van me af proberen te zetten, anders maak ik mezelf gek!
Ga vanmiddag met ml en zoon even naar de speeltuin, even wat anders…
Het is wat met al die rare cyclussen :lol:
Hier nog steeds ‘klachten’ en nu ook zere borsten erbij, maar ja dat kan ook gewoon duiden op een menstruatie!
Proberen uit te stellen met testen tot volgend weekend!
Hopen dat deze week snel voorbij gaat
Dan ook 2 weken vakantie!!!
Nu hier ff opruimen en vanmiddag voor een paar uurtjes naar de dierentuin! We hebben een abo!
Even wat advies nodig… Ik zit nu op dag 15 van mijn cyclus en had vanmiddag heel even wat menstruatie-achtige krampjes onderin de buik, en wat bloedverlies. Heel weinig, en het was oud bloed (bruin). Was dit een (tikje late) eisprong? Te vroeg voor een innessteling, neem ik aan?
Oh, ik heb t al gevonden! Dit moet dan de eisprong geweest zijn, hoewel ik nergens kan vinden dat daar oud bloed mee gepaard gaat, maar dat zal wel kloppen. Nou, dat wordt wéér een feestje in bed!
Trouwens, ik heb helemaal geen draderige afscheiding nu. Wel veel en doorzichtig, maar het is eerder waterig dan draderig :think: Lekkere verhalen he. Eet smakelijk trouwens! :mrgreen:
Haha, gelukkifg had ik het net op!
Whaha serieus D :lol: , ik lach me rot om jou.
Ik herken dat dus niet oud bloed verliezen tijdens eisprong, gelukkig vond je het op internet.
Ik heb ontzettend veel last van afscheiding, af en toe het gevoel alsof het er constant uitloopt, zo dun, maar ook veeeel meer dan normaal. Vraag me af dit ook kan omdat je opeens gestopt met de pil daardoor meer hebt?
Mimi, spannend, wanneer volgend weekend ga je testen, za of zo??
geetje, misschien idd later je ei gehad en dan is je nod later… Spannend hoor dat wachten.
Jojo, lekker gewerkt? Balen meid dat het nog steeds negatief is.
Haha, tijgertje, mooifeestje gehad dus. En je kan ook heel brak zijn van het slecht slapen en drukke avond, daar hoef je geen drank voor te nuttigen.
Haha sorry 8)
Maarre, dat bloedverlies bij de eisprong… tsja. Ik vind echt nergens dat het om oud bloed kan gaan, integendeel zelfs. En voor een innesteling is het veel te vroeg, zo kort kan een cyclus toch nooit zijn? Toch hoop ik maar dat het de eisprong is, want als het dat niet is, is het mogelijk een teken dat mijn lichaam nog niet helemaal op gang is gekomen, dat zou niet fijn zijn he :?
Mijn hemel, wat een gedoe zeg. Vorige keer was het toch makkelijker: bij 6 weken pas ontdekken dat er iets groeit in je buik :oops:
Oww toch niet hmmmm… ik weet het ook echt niet meid :think:
Ow, ik lees nu iets van een arts die claimt dat het heel goed oud bloed kan zijn tijdens die eisprong. Jeej! :inlove: Mijn lichaam doet het, en ik heb dus ook nog die eisprong gevoeld vanmiddag! Nu hou ik er over op. Dat kan ik.
Trouwens, hoe staat het met ons lijstje Tijgertje?
D.
Heerlijke verhalen :lol:
Ik heb ook waterig en niet dik of draadvormig…
Maar ik heb nog nooit bloed verloren bij een eisprong…
Hier vanavond ook nog maar even een feestje bouwen in bed, want ik weet nog niet zeker of mijn eisprong al geweest is. Ik voel het nooit.
D: ik wist ook niet dat er dan oud bloed kan komen?!
Werken was vermoeiend … Maar dat is de laatste tijd zowiezo bij ons…
Personeels tekort… Zat net te verzinnen dat ik morgen met twee clienten naar et zhuis moet voor een rontgenfoto en ik dan meemoet die radio actieve ruimte in… Hoe ga ik nu eens uitleggen dat ik dus niet kan?! Hmm…
Wel erg vreemd, mn baarmoedermond ligt ech super hoog en is keihard…
Blijf dus hoop houden! Hier ook veel afscheiding maar gewoon wit en wat dikker… Haha lekker smakelijk dit hahahah
Jojo… ze hebben toch van die speciale radioavtieve afstotende vesten? ik zou gewoon aan de verpleegkundige van radiologie uitleggen dat je mogelijk zwanger bent… daar moeten ze rekening mee houden!
Ik begin dinsdag weer met werken… na ruim 3 weken vakantie… zal wel ff tegenvallen… maar ik heb avonddienst en die zijn vaak wel wat rustiger:)
Ik heb nog nooit zo gehoopt op een menstruatie als nu… haha ik wil ook aan de slag voor het echter werk
Hier ook waterig en af en toe witte afscheiding…
Maar de rest van deklachten zijn nagenoeg verdwenen, dus van mij mogen ze komen :evil: :twisted: en dan op naar de volgende ronde!~
Jojo; spannend zeg, erg he die onzekerheid… Weet het nog zo goed bij S dat ik ook 2 weken lang negatief testte, en ik elke keer had, laat me nou maar ongesteld worden want dit is ook niets! En toen toch ineens een streepje!
Elintjuh; Werk ze vandaag! Lekker inkomen met een avond dienst!
Hier nog 3 dagen werken en dan heerlijk 2 weken vrij!!
mimi, hoeft niet te betekenen he
Schiet mij maar lek. Gisteren dus dat oud bloed, een paar druppeltjes, rest van de dag niets. Nu net weer een veeg helderrood bloed. Zo begint mijn menstruatie altijd, het zal toch niet…? :?
Wanneer gaan de overtijddames weer testen? Jullie houden het spannend!
dan heb je wel een korte cyclus dit keer of niet?
Ja jojo hoe is het bij jou?
Ik ga denk ik op zijn vroegst vrijdag (mijn verjaardag) testje doen, dan zit ik op dag 12 na mijn eisprong… Is die dan negatief dan wacht ik tot na het weekend.
Dat zou een cyclus van 16 dagen ofzo zijn. Jeutje. Dat klinkt niet goed.
Jojo: 8 dagen over tijd al. Ik testte bij J. met 8 dagen positief. Knalpositief, terwijl ik nog plaste verkleurde hij al. Hoe is het daar, ik ben benieuwd!