Augustus / september 2012 stoppers

Of toch innesteling?? Of kan dat niet met bloed gepaard gaan, ik weet het niet want ik had dat niet??

Jawel hoor, innesteling kan heel goed met wat bloed gepaard gaan!

Leuke 2 bladzijdes om te lezen trouwens, als je net een boterham aan het eten bent :mrgreen:

Hahahaha, ja lekker he, ach ik kan daar wel over hoor als ik eer.

Ben echt kotsmisselijk, ook omdat roan naar de peuter moet, zo zenuwappig whahaha.

Hier ook misselijk, en licht in het hoofd. Twee keer bijna tegen de vlakte gegaan. Of ik word ongesteld, of hartstikke ziek.

(of ik had een vroege eisprong en er nestelt zich iets, dat zou tof zijn!)

Hoe verging het R. op de psz Sanne? :slight_smile:

Ze belde me net dat ie wel wat verdrietig was en af en toe moest huilen, mijn moederhart brak op dat moment, dat ie ook wat verkegen en stil was maar dat het verder goed ging en ie toen fruit zat te eten, kon het niet meer stil houden aan de telefoon hihi. Mja hij moet natuurlijk wennen, hij is zoiets onbekends niet gewend. Paar keer gok ik en dan is her klaar. Haal hem zo weer op :slight_smile:

Jeetje d. Wat spannend, ik hoop op het laatste :angel:

Ik ben er steeds vanuit gegaan dat mijn cyclus 28 dagen is, omdat dat vroeger ook zo was. Maar goed, we zijn vijf jaar, een zwangerschap, en 4,5 jaar Mirenagebruik verder. Die cyclus kan best anders zijn dan ik dacht. Ik wacht geduldig verder af!

Aaah, ja, het is ook niet niks, zo zonder mama. Je zit de minuten af te tellen zeker? :wink:

Haha valt mee, was echt zo ontspannen todat ze belde, raakte echt in de stress. Het is wel ff lekker op zich, alleen vond het vervelend te horen dat ie zo moets huilen :wink:

Ja kan best zijn dat je cyclus veranderd is de eerste maanden, moet her weer op regel komen, komt wel goed.

Testen jullie al vroeg? test je niet pas als je mensturatie uitblijft of lees ik het nu verkeerd?

Elintjuh: ik wacht tot mijn menstruatie uitblijft ja. Maar als je het heel zeker denkt te weten, kun je best eerder een poging wagen. Dan kan een test ook positief zijn. :slight_smile:

Elintjuh omdat ik niet weet wanneer mijn menstruate uitblijft (omdat ik een cyclus heb tussen den 4 en 6 weken) test ik tussendoor ook wel eens…

Wat een raar einde van de dag… Vanmiddag gezellig met S en buurtjes naar de kinderboerderij. S was bij de konijntjes… Vinger erin en konijn dacht lekker hapje… Gelukkig kon buuf hem lostrekken maar bloedde enorm! Nog naar de HA geweest. 3 flinke sneeën verder niet gehecht maar in de gaten houden wbt infecties.

Wat heb ik met hem meegehuild zeg! Dit is het eerste groete iets wat S meemaakt, zo zielig! Ik zijn vingetjes maar goed dichtdrukken omdat het zo erg bloedde, maar kon hem daarom niet troosten… Wat voelde ik me machteloos zeg!

Zijn we net thuis, belt zusje, heeft een blik groente op haar voet/teen laten vallen. Net naar de HApost geweest waarschijnlijk gebroken :S… Morgen moet ze foto laten maken en dan hopen dat hij niet gebroken is aangezien ze maandag naar Bulgarije op vakantie gaan…

Ik doe her omdat het wel een heeeelleuk cadeautje zou zijn maar ik gok dat het te vroeg is :roll:

Mimi wat erg en ik herken het gevoel. Hoe gaat her nu, ligt ie lekker re slapen??? En je zusje ook nov, niet jullie dag. :hug:

Als je weet wanneer je eisprong is geweest zou je kunnen uitrekenen wanneer je zwanger kunt zijn en kunt testen… ik wacht gewoon af… Maar kan me voorstellen dat je symptomen en klachten hebt dat je dan test of met een onregelmatige cyclus!

Mimi… Wat vervelend dat s gebeten is… Lijkt me echt rot om dat bij je kindje te moeten meemaken… En dan ook nog je zus! Ongeluk komt in 3voud :eh:

Weet ik, 10 dagen na je eisprong zou je positief kunnen testen. Mijn eisprong was zondag een week terug :wink: , ik weet wel hoe het werkt :wink: , normaal zou ik zondag of maandag pas gaan testen. Miss hien heb ik vrijdag ook wel zoiets van neeeee, wacht nog maar ff :lol:

Ik nog helemaal niet maar het wordt me langzaam aan steeds duidelijker :wink:

vriendlief is wel blij dat hij/wij weten wanneer de meeste kans is… Die datas zitten al in zijn hoofd haha! Om meer kans te hebben wilt hij maar al te graag vaak sexen en het liefste 3x per dag hahaha :oops: :stuck_out_tongue:

Ik nog helemaal niet maar het wordt me langzaam aan steeds duidelijker :wink:

vriendlief is wel blij dat hij/wij weten wanneer de meeste kans is… Die datas zitten al in zijn hoofd haha! Om meer kans te hebben wilt hij maar al te graag vaak sexen en het liefste 3x per dag hahaha :oops: :stuck_out_tongue:

@Sennapen wrote:

I

Mimi wat erg en ik herken het gevoel. Hoe gaat her nu, ligt ie lekker re slapen??? En je zusje ook nov, niet jullie dag. :hug:

Na een half uur slapen werd hij net huilend wakker. Zijn vingertje werd vanmiddag al blauw en dik dus die zal wel flink kloppen… Morgen op kdv ook niet in de zandbak ivm infectie. Leg dat allemaal maar uit aan een jongetje van 1, 5 :cry:

Aahhh gush, heb je hem ook een zetpil gegeven?

Goed aan de leiding zeggen dat ze er km moeten denken.

Ongeluk zit altijd in een klein hoekje en je voelt je zo machteloos, roan is mer 1,5 keihard met zijn hoofdje op de tafel geklapt, dikke scheve en ciepe snee erin, moest gehecht worden bij de hap, hij was serieus helemaal over de rooie, gelukkig ben ik er kalm onder, maar hij bloedde als een rund en hij had zo eel pijn heb er nog dagen een nare smaak en met een schukdgevoel rond gelopen. Pfff

3 x op een dag wooow hahaha

Jemig wat word er een hoop geschreven!!

Kan niet alles terug lezen via mn telefoon dus zal morgen ff uitgebreid reageren…

Hier nog steeds geen ongi, wel erg moe en als ik slaap heftig dromen en gewoon super diep in slaap valle…

Morgenochtend maar weer testen haha…

Blijven hier trouwens gewoondoor “oefenen” haha

Vandaag met 1 client naar t ziekenhuis geweest… ( had ml bij me mocht ik de ruimte niet in mogen… Hij heeft daar ook gewerkt dus kent ze ook haha)

Achteraf goed dat k m mee had want met die jassen voldoet het niet!

Kreeg gewoon bijna een preek van die mevrouw!

Mimi : aagh! Maar extra vertroetelen dan?:slight_smile: