Augustus / september 2012 stoppers

Mimi Wat zielig voor S ! Vertroetel hem maar lekker ! En sterkte ermee !

Balen van je zus en dat door een stom blik groente. Hopen dat het niet gebroken blijkt te zijn als ze morgen naar het zh moet…

Jojo Gelukkig dat ml mee naar binnen kon.

Maar hoezo moet die vrouw je een preek geven als je het vantevoren vraagt en overlegt ??

Hier een rare zeurdige pijn bij mijn rechterzijde. Zou dat met de eisprong te maken kunnen hebben ? We gaan toch maar voor de zekerheid nog even feesten van vanavond :wink:

Haha ja dat dacht ik ook!

Ze begon erover dat ik zo voorzichtig moest zijn en eigenlijk gewoon die ruimte moest vermijden etc…

Maarja kan moeilijk mn client zo de ruimte in duwen en zeggen : succes!

Hahah dat had niet goed gegaan…

Gewoon flink oefenen;) mocht t je eispron zijn zit je meteen goed haha

Jojo, fijn dat ml erbij was!

Sennapen; Dat was vast ook heftig van R zeg! Moet ook zeggen dat ik er vannacht ook nog met regelmaat aan gedacht heb hoor :oops: . Hoe het er nou uit zal zien onder die pleister enz…

:oops: S heeft hele nacht doorgeslapen tot 6 uur. ML heeft pap gegeven, normaal blijft hij wakker, maar nu is ml hem aan het wakker maken omdat hij over 5 min op kdv moet zijn (500 m hier vandaan :wink: ). Zielig!!

Hoop ook niet idd dat het gebroken is, op haar werk doen ze nogal moeilijk. Net hersteld van een hernia. Bedrijfsarts zei dat ze eigenlijk ander werk moest zoeken, maar hoe dan? Als je verpleegkundige opl gedaan hebt, je moet je dus omscholen, maar wie gaat dat betalen, ze zit met dat kleine meisje. Dus ze zei dat ze het weer graag wilde proberen, dus vanuit het niets heeft de bedrijfsarts haar 100% beter gemeld, niets opbouwen en hij heeft min of meer gedreigd dat als ze weer in de ziektewet ging dat haar werkgever goed ging nedenken over haar contract. Gelukkig gaat het maar om 1 dagje, en na deze dag is ze vrij tot 1 okt.

Nou ik S naar kdv brengen en zelf lekker werken :? … Nog 3 dagen en dan 2 weken vrij!!

Iedereen fijne dag vandaag!!

Mimi: schrikken van S. zeg! Ik kan me je gevoel goed voorstellen. Hier heeft J. toen hij net 1 was een beker hete thee over zichzelf heen getrokken (die ik níet had neer gezet…), wat een paniek. Ik weet niet wie er harder huilde, hij of ik :frowning: Vertroetel m maar lekker. Heeft hij nog veel pijn?

Hier nog steeds bruin bloedverlies. Het gaat echt om druppeltjes, het is bijna niets, maar het mag wel stoppen van mij. Ben nog steeds een beetje bang dat het een voorbode is van de menstruatie. :?

Als mijn cyclus korter is, en dit is een innesteling, dan kan het best dat Vriendje gelijk had toen hij zei dat hij me had bevrucht, haha! Als ik zwanger blijk, ga ik dat de rest van mijn leven moeten horen :mrgreen:

Nou, Vriendje is net weg, eerste dag bij zn nieuwe baan! Ik ga douchen met J. en hem dan naar school brengen. En dan misschien weer mijn bed in :shifty:

Overigens, ik heb getemperatuurd vanmorgen. Dat was 37.5. Vind ik aan de hoge kant, meestal zit ik rond de 36. Ik blijf wel even doorgaan met tempen, misschien toch wel handig.

Oncer je oksel?

Nee joh, anaal he, zoals het hoort. (dat moet toch? :shifty: )

Whahaha oke joh :lol: , ik doe dat echt niet hihi, ik dacht dat smurf van de juli stoppers onder de oksel deed.

Het is de beste manier van meten, dus ik doe dat braaf. Alles voor het goede doel!

Ja ik weet her :angel:

Hier vanmorgen weer getest… Nog steeds negatief en ook geen bloed dus nog steeds hoop…

Ff de ha gebeld… Urine ingeleverd in het ziekenhuis en morgen weer bellen…

Als die zegt negatief en ik ben vrijdag nog niet ongi dan ga ik gewoon weer testen… Misschien maak ik wel gewoon te weinig hormonen aan ofso?

Word er wel beetje gek van inmiddels!!

Jojo, wat een gedoe! Wil de ha geen bloedtest doen? Daarin zijn volgens mij veel lagere hcg-waarden wel te zien (itt een zw.test).

Joehoeeee :angel:

Waar is iedereen?

Hier laatste vakantiedagje! Vriendje is werken, zoonlief naar school, ik ga de ramen lappen en keukenkastjes poetsen. En tikkels eten. Jaja, mijn leven is een aaneenschakeling van wilde momenten. 8)

D. Veel plezier met poetsen ! :smiley:

Gister is de makelaar geweest en die heeft foto’s genomen van ons huis. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat het op Funda komt…

Ik ga nu aan het lijstje beginnen en dan maar hopen dat het lukt.

Ik zou graag een paar gegevens willen hebben

( dan kan ik het lijstje van Elintjuh aan proberen te passen)

Leeftijd van de dames , wanneer gestopt met anticonceptie , nod , hoeveelste kindje…

Hallo daar!

Hier helaas net de ongi door komen zetten… ( helderrood bloed dus ga er eigenlijk van uit dat t ongi is…)

Leeftijd:23

Eerste kindje

Tweede ronde dus in…

29juli gestopt met de pil

Naam : Joyce :slight_smile:

Jojo wat balen zeg!!! Hopelijk lukt het snel!!

Wat is nod?

leeftijd 24

1e kindje

gestopt 30 aug

gisteren weer begonnen met werken… alsof ik nooit weg geweest ben :wink:

ben maandag ongesteld geworden volgens de planning dus nog een paar daagjes en dan kunnen we:D :wink:

JOJO Balen :hug: , maar dan heb je nu wel een cyclus gehad ?

Elintjuh : NOD is niet ongesteld dag ( de dag dat je dus eigenlijk ongi zou moeten worden ) ( als ik het goed heb )

oke… dat weet ik zo niet… ik zou volgens de berekeningen rond de 17e 18e mijn eisprong hebben… flink klussen en dan zien we wel toch :wink:

Er staat even een lijstje, maar hij is nog niet klaar.

Moet nog iets groter en mooier maken en de gegevens verder aan vullen…

Ik reken het via sensitest.nl.

Daar kan je alle gegevens invoeren en dan laat de pc zien wanneer je eisprong valt, wannneer je mag testen met ovutesten, wanneer je zwangerschapstest kan doen en wanneer je nieuwe ongi weer zou beginnen…

Jojo, wat rot meid! Misschien toch een langere cyclus?

Voor het lijstje
:

Leeftijd: 31 (nu nog 30, bijna jarig :slight_smile: )

Gestopt met ac: 16 augustus

NOD: 15 september

Hoeveelste kindje: 2de

Elintjuh: je NOD is je Niet Ongesteldheids Dag (oid). Het is de dag dat je menstruatie moet doorbreken (waarvan we dus hopen dat dat niet gebeurt!)

Ik heb de ramen niet gedaan. Wel de bovenverdieping gepoetst, J. zijn kledingkast en speelgoedkist uitgeruimd, een was opgeruimd, de volgende was draait al, en ik heb gestreken. Zo nog een tas inpakken voor J, hij slaapt vanavond bij mijn zus (zij brengt hem morgenochtend naar school, omdat we beide vroeg moeten beginnen) en verder doe ik niets. Misschien nog cakejes bakken :think:

Tijgertje: hoe is het met de hond nu?